![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je een onbekend persoon een knakworst geeft en hij betaald je er een euro voor, ben je toch ook niet meteen een knakworstenverkoper? Geintje, je hebt gelijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Straks kom ik me ouders hier nog tegen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mathfreak is een van de meest gerespecteerde leden van dit forum en hoogstwaarschijnlijk idd 38, WHO CARES Met deze reactie heb je laten zien dat je een bijzonder dom wicht bent en zo kortzichtig als de *Tuuuuuuuuut* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Precies, Mathfreak is hier de eminence grise, en gedraagt zich daar ook naar. Bovendien geeft hij intelligente, goed geformuleerde en weldoordachte en redelijke antwoorden. Hij scheldt niet, heeft zijn feiten op een rijtje en is niet bevooroordeeld.
||
Citaat:
als er nou had gestaan: je loopt 's nachts over straat en een naargeestig uitziend iemand bied je 1000 euro om met 'm naar bed te gaan, dan hadden er niet zoveel mensen positief gereageerd denk ik. 'k zou het denk ik wel doen, maar hangt beetje van de situatie af.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar oke, hij moet het zelf weten, maar ik hoop dat ik op me 38ste een leven heb en niet scholieren aan het lastig vallen ben.... ![]() Baaaaaaiiiiii
||
![]() |
Citaat:
maarja, azaziel is nogal snel op andermans teentjes getrapt. |
![]() |
||
Citaat:
@Crystal Method: Ik begrijp uit je laatste reply dat je de mening van Soof18 betreffende mijn aanwezigheid op dit forum deelt. Wat dat betreft verwijs ik naar mijn reactie aan haar. @poesiefox: Gezien het feit dat mijn zwarte haar inmiddels al aardig grijs is (een erfenis van mijn moeder zaliger) kan ik alleen maar zeggen dat jouw omschrijving "eminence grise" treffend is gekozen... ![]()
Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 16:48. |
![]() |
|
![]() |
haha, ik vind het allemaal best
![]() ![]() Je zal best wel een leven hebben, gewoon een beetje anders dan je leeftijdsgenootjes ![]() Zitten je kinderen hier ook op het forum trouwens?? ![]()
|||
Citaat:
Overigens weerhoudt me dat er niet van om op normale wijze te functioneren. Wat dat betreft zijn en blijven mijn activiteiten op deze site een interessante uitdaging voor me, en niet alleen voor mij, gezien het aantal positieve reacties op mijn aanwezigheid hier. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
sinds wanneer ben je verplicht naar iedereens mening te luisteren? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Crystal Method schreef: kijk, je kunt 'r natuurlijk geen ongelijk geven. maarja, azaziel is nogal snel op andermans teentjes getrapt. Een kwestie van fatsoensnormen hanteren heet dat, aangezien jij wel de moeite neemt om een discussie aan te willen gaan maar verdwijnt op het punt deze te verliezen maakt je tot een sneu individu. Ik mag niet de meest integere persoon hier zijn, maar loze verwijten maken kan iedereen. En ja, ik trek me er wel degelijk iets van aan als een ander onterecht beschuldigd wordt omdat de beschuldiger wel hoort te weten dat er meer zijn die het niet met zijn/haar instelling eens zijn. Het is simpelweg jammer dat jullie kritiek uit de weg gaan in plaats van dat je het je tot je voordeel maakt. jammer... Laatst gewijzigd op 31-05-2003 om 00:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() verder heb ik het niet gelezen, aangezien ik mensen die in hun eerste zin al zulke trieste spellingsfouten maken niet serieus neem. later ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Stakker |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
en ik geef er helemaal geen ene zak om, dat ik negatief benaderd word door sommige mensen op dit forum. do i look like i care o_O mathfreak irriteert me alleen al maanden met zijn voorspelbare zeikerige posts, daarom staat ie op ignore. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja, ga jij nou ook nog even olie op het vuur gooien. Ophouden met ruzie maken, en verder ontopic svp!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|