Oud 28-05-2003, 20:17
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
bertbart stop met dat geknul of niet-geknul, en ga on-topic

ikzelf zou het niet doen denk ik, zeker niet voor mijzelf. Wel als ik kinderen zou hebben die ik in leven moet houden en ik daarvoor geen geld zou hebben.

Maar ik heb geen minachting voor de mensen die het wél zouden doen, het is ook niet altijd een zaak van eigenwaarde of niet. Ik vind het alleen grappig dat bijna iedereen: "nee zeker niet, ik ben geen hoer" zegt, terwijl ik praktisch zeker ben dat voor heel wat mensen de keuze niet zo evident is.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:19
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 28-05-2003 @ 21:17:
bertbart stop met dat geknul of niet-geknul, en ga on-topic
omg... nu heb ik het weer gedaan terwijl poesiefox er verder op doorging

Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:20
italianboy
italianboy is offline
ik zou t wel doen, maar ben dan ook een male-slut
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:21
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
bertbart schreef op 28-05-2003 @ 21:19:
omg... nu heb ik het weer gedaan terwijl poesiefox er verder op doorging

gelukkig ben ik nog streng voor je. dat merk je meteen: die jongen heeft een harde hand nodig .
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:25
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 28-05-2003 @ 21:21:
gelukkig ben ik nog streng voor je. dat merk je meteen: die jongen heeft een harde hand nodig .
geil
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:29
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 28-05-2003 @ 21:21:
eerder een harde pik in zn kont

Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:31
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef op 28-05-2003 @ 21:29:
eerder een harde pik in zn kont

msn?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:45
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
bertbart schreef op 28-05-2003 @ 21:31:
msn?

sorry, ik pas
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 22:44
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 28-05-2003 @ 20:11:
Jij veronderstelt dus dat prostituées geen zelfrespect zouden hebben, maar wie zegt dat die veronderstelling inderdaad juist is?
Merk overigens op dat "mensen die tegen betaling seks hebben" en "met iemand seks hebben tegen betaling" ook op prostituéebezoekers zou kunnen slaan en niet op prostituées. Je zou dus, als je dat zou willen, kunnen concluderen dat ook prostituéebezoekers geen zelfrespect zouden hebben, een conclusie waar ik me al evenmin in kan vinden.
kijk, dat vind ik verder niet interessant, dat jij je daar niet in kan vinden.
en je gaat bij deze op mijn negeerlijst, dus don't bother met verder replyen op posts van mij
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 10:49
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 28-05-2003 @ 23:44:
en je gaat bij deze op mijn negeerlijst, dus don't bother met verder replyen op posts van mij
Je zou natuurlijk ook op een fatsoenlijke manier op mijn reactie in kunnen gaan, of is dat (net als het gebruik van Nederlands in plaats van Engels) te veel gevraagd?
Oud 29-05-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 28-05-2003 @ 23:44:
Ik ben het eens met mathfreak, ik vind dat je wel wat minder asociaal kunt reageren voortaan.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 11:14
Screaming Slave
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-05-2003 @ 12:01:
Ik ben het eens met mathfreak, ik vind dat je wel wat minder asociaal kunt reageren voortaan.
ik vind van niet, dus totdat je met een zinnig argument komt waarom ik mensen die hun lichaam 'uitlenen' voor geld zou moeten respecteren, heb ik geen boodschap aan jullie mening.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 11:22
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 29-05-2003 @ 12:14:
ik vind van niet, dus totdat je met een zinnig argument komt waarom ik mensen die hun lichaam 'uitlenen' voor geld zou moeten respecteren, heb ik geen boodschap aan jullie mening.
Geef om te beginen maar eens een zinnig argument waarom je prostituées niet zou kunnen proberen te respecteren. Bekijk het eens van deze kant: indien er geen prostituées zouden zijn zou het aantal sexuele delicten waarschilijk hoger liggen dan nu het geval is. Bovendien kunnen prostituées een uitkomst bieden voor mannen die om wat voor reden dan ook moeite hebben met het in contact komen met vrouwen, of voor mannen waarvan de partner wegens een ziekte of een handicap geen sex met hen kan hebben of niet bereid of in staat is om bepaalde sexuele wensen van zo'n man te vervullen.
Oud 29-05-2003, 11:53
Screaming Slave
beste mathfreak, lees boven. ik neem aan dat iemand van in de dertig weet wat negeren is?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 12:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 29-05-2003 @ 12:53:
beste mathfreak, lees boven. ik neem aan dat iemand van in de dertig weet wat negeren is?
Beste Crystal Method, probeer voor de aardigheid eens om op een fatsoenlijke manier te reageren, aangenomen dat dat binnen je vermogens ligt. Ik weet wat negeren is, maar als je werkelijk denkt dat je zo makkelijk van me af komt heb je het mis. Bovendien wacht ik nog steeds met smart op het antwoord op mijn vraag of het inderdaad juist is om te veronderstellen dat prostituées geen zelfrespect zouden hebben.
Oud 29-05-2003, 13:36
Verwijderd
ach laat hem toch.. hij weet waarschijnlijk niet eens wat een discussie is en wil gewoon vervelend doen..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 14:15
snoopy
snoopy is offline
tja. juist het feit dat hij me geld biedt, verpest al zijn kansen.
anders had-ie misschien wel een kans gemaakt. De stelling is immers dat ik m wel aantrekkelijk vind. Maar zodra iemand mij geld gaat bieden voor seks, ben ik weg.
Oud 29-05-2003, 15:16
vixen
vixen is offline
well, je bent blut, je hebt geld nodig, en een aardige mooie meneer wil sex met je. dat geld is toch mooi meegenomen dan. Ik zou dat dus wel doen.
Oud 29-05-2003, 15:37
Screaming Slave
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-05-2003 @ 14:36:
ach laat hem toch.. hij weet waarschijnlijk niet eens wat een discussie is en wil gewoon vervelend doen..
uhuh... o_O
vind je het heel erg als ik nu in mijn broek pis van het lachen?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 15:48
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 27-05-2003 @ 19:26:
als je ja zegt, en dan seks hebt (hier doel je denk ik op?), dan wordt je betaald voor seks.

dan ben je dus een... jawel... een hoer.

Als je een onbekend persoon een knakworst geeft en hij betaald je er een euro voor, ben je toch ook niet meteen een knakworstenverkoper?

Geintje, je hebt gelijk.
Oud 29-05-2003, 15:51
Screaming Slave
Citaat:
Evil creature schreef op 29-05-2003 @ 16:48:
Als je een onbekend persoon een knakworst geeft en hij betaald je er een euro voor, ben je toch ook niet meteen een knakworstenverkoper?

Geintje, je hebt gelijk.
rofl n1 (betaalt though >:b)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 17:21
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-05-2003 @ 14:36:
Als hij zo graag vervelend wil doen moet hij maar een forum opzoeken dat daar meer geschikt voor is. Ik zal het verder laten rusten, met behoud van mijn opvatting dat er bij prostituées wel degelijk sprake is van zelfrespect, ook al denkt Crystal Method daar (om wat voor reden dan ook) anders over.
Oud 29-05-2003, 17:36
Fog
Fog is offline
zou ik wel doen...als ie wel een beetje betrouwbaar overkomt iig...

makkelijk geld verdienen toch....
maar wel voor 1x dan...
Oud 29-05-2003, 17:42
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
1000 euro vind ik nou niet bepaald een astronomische bedrag...
Oud 29-05-2003, 18:08
bluesboy
bluesboy is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-05-2003 @ 19:20:
Stel je voor.
Je zit op café of waar ook, en opeens begint een man een praatje met je te slaan. Een niet slecht uitziende, vriendelijke man, wel veel ouder dan jij, en blijkbaar met overdreven veel geld. Jullie praten en je kan wel goed met hem opschieten, er zijn in ieder geval geen gevoelens van antipathie.

Hij blijkt heel geïnteresseerd te zijn in jou en na een tijdje komt het eruit: "mag ik je even lenen voor een nachtje?"
Hij biedt een astronomisch bedrag aan (stel 1000 euro voor een nacht met hem) en bent ongeveer blut.
Wat doe je? Ga je mee met hem of niet...

Het lijkt logisch dat je neen zegt, maar is het dat ook?
als het een vrouw was, ik ben namelijk hetero, dan zou ik eerst nog eens goed kijken of ze niet te oud was, of ze wel fris was en als het dan ok was, dan zou ik het prima vinden. Er hoeft immers niemand achter te komen en ik zou het prima vinden om daar geld mee te verdienen. Nu bedoel ik niet dat ik het rode lichten circuit in zou willen, maar dat als er oude nog wel ok uitziende vrouwen met veel geld zouden rondlopen die met mij een beurt zouden willen maken tegen betaling ik daar geen probleem van zou maken.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 09:54
Soof18
Soof18 is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 29-05-2003 @ 18:21:
Als hij zo graag vervelend wil doen moet hij maar een forum opzoeken dat daar meer geschikt voor is. Ik zal het verder laten rusten, met behoud van mijn opvatting dat er bij prostituées wel degelijk sprake is van zelfrespect, ook al denkt Crystal Method daar (om wat voor reden dan ook) anders over.
Ik ben 38 en ik ga naar het SCHOLIEREN-forum, whahaha, sorry
Straks kom ik me ouders hier nog tegen!
Oud 30-05-2003, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Soof18 schreef op 30-05-2003 @ 10:54:
Ik ben 38 en ik ga naar het SCHOLIEREN-forum, whahaha, sorry
Straks kom ik me ouders hier nog tegen!
Anders gedraag je je ff!
Mathfreak is een van de meest gerespecteerde leden van dit forum en hoogstwaarschijnlijk idd 38, WHO CARES
Met deze reactie heb je laten zien dat je een bijzonder dom wicht bent en zo kortzichtig als de *Tuuuuuuuuut*
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 11:51
sinsere
sinsere is offline
Er zijn nog aardig wat mensen hier die het zouden doen, valt me op .. niet bang voor eventuele nare dingen die kunnen gebeuren?
Oud 30-05-2003, 12:09
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
azaziël schreef op 30-05-2003 @ 12:43:
Anders gedraag je je ff!
Mathfreak is een van de meest gerespecteerde leden van dit forum en hoogstwaarschijnlijk idd 38, WHO CARES
Met deze reactie heb je laten zien dat je een bijzonder dom wicht bent en zo kortzichtig als de *Tuuuuuuuuut*

Precies, Mathfreak is hier de eminence grise, en gedraagt zich daar ook naar. Bovendien geeft hij intelligente, goed geformuleerde en weldoordachte en redelijke antwoorden. Hij scheldt niet, heeft zijn feiten op een rijtje en is niet bevooroordeeld.
Oud 30-05-2003, 15:20
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-05-2003 @ 19:20:
Het lijkt logisch dat je neen zegt, maar is het dat ook?
nou kweetniet, hangt van de persoon af en van mijn humeur op dat moment. ik zou het wel overwegen
Oud 30-05-2003, 15:32
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
M|ST schreef op 30-05-2003 @ 12:51:
Er zijn nog aardig wat mensen hier die het zouden doen, valt me op .. niet bang voor eventuele nare dingen die kunnen gebeuren?
nou, er staat dat je wel goed met 'm kan opschieten, dus dan ben je neem ik aan daar niet bang voor.
als er nou had gestaan: je loopt 's nachts over straat en een naargeestig uitziend iemand bied je 1000 euro om met 'm naar bed te gaan, dan hadden er niet zoveel mensen positief gereageerd denk ik.

'k zou het denk ik wel doen, maar hangt beetje van de situatie af.
Oud 30-05-2003, 15:35
kastdeur
kastdeur is offline
nee ik zou het niet doen.

het zou voor mij, juist door het geld, niet goed voelen en daarnaast heb ik een vriendje. dus ik hoef er niet over na te denken
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:22
Soof18
Soof18 is offline
Citaat:
azaziël schreef op 30-05-2003 @ 12:43:
Anders gedraag je je ff!
Haha, lekker agressief ben je zeg! Ik heb lol hier
Maar oke, hij moet het zelf weten, maar ik hoop dat ik op me 38ste een leven heb en niet scholieren aan het lastig vallen ben....
Baaaaaaiiiiii
Oud 30-05-2003, 16:34
Screaming Slave
Citaat:
Soof18 schreef op 30-05-2003 @ 17:22:
Maar oke, hij moet het zelf weten, maar ik hoop dat ik op me 38ste een leven heb en niet scholieren aan het lastig vallen ben....
Baaaaaaiiiiii
kijk, je kunt 'r natuurlijk geen ongelijk geven.
maarja, azaziel is nogal snel op andermans teentjes getrapt.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:42
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Baaaaaaiiiiii
Wou je soms beweren dat ik geen leven heb dan? Bovendien val ik niemand lastig, en ja, ik ben inderdaad al 38 (volgens mijn profiel zelfs al bijna 39) en wat dan nog? Zoals je uit de reacties van anderen op je vorige reply kunt opmaken waarderen de meesten hier mijn aanwezigheid als positief, en zolang dat het geval is blijf ik hier actief op het forum. Ik kan me voorstellen dat mijn aanwezigheid hier vreemd op je overkomt, maar om daar dan zo kortzichtig op te reageren lijkt me tamelijk overdreven, vind je zelf ook niet?

@Crystal Method: Ik begrijp uit je laatste reply dat je de mening van Soof18 betreffende mijn aanwezigheid op dit forum deelt. Wat dat betreft verwijs ik naar mijn reactie aan haar.

@poesiefox: Gezien het feit dat mijn zwarte haar inmiddels al aardig grijs is (een erfenis van mijn moeder zaliger) kan ik alleen maar zeggen dat jouw omschrijving "eminence grise" treffend is gekozen...

Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 16:48.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:48
Soof18
Soof18 is offline
haha, ik vind het allemaal best
Je zal best wel een leven hebben, gewoon een beetje anders dan je leeftijdsgenootjes
Zitten je kinderen hier ook op het forum trouwens??
Oud 30-05-2003, 17:09
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Soof18 schreef op 30-05-2003 @ 17:48:
haha, ik vind het allemaal best
Je zal best wel een leven hebben, gewoon een beetje anders dan je leeftijdsgenootjes
Mijn leven is in bepaalde opzichten wel meer dan een beetje anders dan mijn leeftijdgenoten, aangezien ik een handicap heb die bekend staat als het syndroom van Asperger. Zie voor nadere informatie hierover de link in mijn openingspost in http://forum.scholieren.com/showthre...light=Asperger en dat topic zelf.
Overigens weerhoudt me dat er niet van om op normale wijze te functioneren. Wat dat betreft zijn en blijven mijn activiteiten op deze site een interessante uitdaging voor me, en niet alleen voor mij, gezien het aantal positieve reacties op mijn aanwezigheid hier.

Citaat:
Soof18 schreef op 30-05-2003 @ 17:48:
Zitten je kinderen hier ook op het forum trouwens??
Ik ben niet getrouwd en heb ook geen relatie, dus heb ik ook geen kinderen. Omdat er bij mijn handicap sprake is van een contactstoornis (ik heb een stoornis in het autistische spectrum) is het me helaas nog niet gelukt om met iemand een relatie aan te gaan. Hopelijk komt daar in de toekomst alsnog verandering in.
Oud 30-05-2003, 17:22
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
crystal method moet ik me ook kwaad maken tegen u hou het een beetje gezellig en als je niet kan discussiëren, ga dan naar een kleutertjesforum en laat mathfreak met rust; hij geeft zinniger antwoorden dan jij.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 17:25
Screaming Slave
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 30-05-2003 @ 18:22:
crystal method moet ik me ook kwaad maken tegen u hou het een beetje gezellig en als je niet kan discussiëren, ga dan naar een kleutertjesforum en laat mathfreak met rust; hij geeft zinniger antwoorden dan jij.
ik kan best discussiëren. doei. en als je kwaad wordt, ga je ook gewoon op ignore, dus go your gang. i don't care.

sinds wanneer ben je verplicht naar iedereens mening te luisteren?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:21
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 30-05-2003 @ 18:25:
ik kan best discussiëren. doei. en als je kwaad wordt, ga je ook gewoon op ignore, dus go your gang. i don't care.
Blijkbaar realiseer jij je niet dat mensen het over het algemeen op prijs stellen dat er fatsoenlijk op hun reacties wordt gereageerd. Als je inderdaad kunt discussiëren stel ik voor dat je dat laat zien, en dat je ophoudt om zo negatief op mij en op anderen te reageren. Ik kan me de reactie van ~Sjeherazade~ naar jou toe goed voorstellen, en ik vind het tamelijk naïef van je om te veronderstellen dat je een en ander kunt oplossen door mensen, in wiens mening jij je niet kunt vinden, aan je negeerlijst toe te voegen.

Citaat:
Crystal Method schreef op 30-05-2003 @ 18:25:
sinds wanneer ben je verplicht naar iedereens mening te luisteren?
Je moet het ook niet zo zeer zien als een verplichting. Afhankelijk van het soort mening kan het luisteren naar andermans mening een verrijking zijn. Ik heb er op zich niets op tegen dat jij je misschien niet altijd in andermans mening kunt vinden, maar dat hoef je dan niet op zo'n botte manier kenbaar te maken.
Oud 30-05-2003, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Baaaaaaiiiiii
ik ben allesbehalve aggressief en door een dergelijke reply als de jouwe laat je enkel zien dat je geen greintje fatsoen nog inlevingsvermogen hebt, firguren als jij moeten niet verder gaan dan Onzin.

Crystal Method schreef:

Een kwestie van fatsoensnormen hanteren heet dat, aangezien jij wel de moeite neemt om een discussie aan te willen gaan maar verdwijnt op het punt deze te verliezen maakt je tot een sneu individu.
Ik mag niet de meest integere persoon hier zijn, maar loze verwijten maken kan iedereen. En ja, ik trek me er wel degelijk iets van aan als een ander onterecht beschuldigd wordt omdat de beschuldiger wel hoort te weten dat er meer zijn die het niet met zijn/haar instelling eens zijn.

Het is simpelweg jammer dat jullie kritiek uit de weg gaan in plaats van dat je het je tot je voordeel maakt. jammer...

Laatst gewijzigd op 31-05-2003 om 00:01.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:37
Screaming Slave
Citaat:
azaziël schreef op 31-05-2003 @ 00:59:
ik ben allesbehalve aggressief en door een dergelijke reply als de jouwe laat je enkel zien dat je geen greintje fatsoen nog inlevingsvermogen hebt, firguren als jij moeten niet verder gaan dan Onzin.

Crystal Method schreef:

Een kwestie van fatsoensnormen hanteren heet dat, aangezien jij wel de moeite neemt om een discussie aan te willen gaan maar verdwijnt op het punt deze te verliezen maakt je tot een sneu individu.
Ik mag niet de meest integere persoon hier zijn, maar loze verwijten maken kan iedereen. En ja, ik trek me er wel degelijk iets van aan als een ander onterecht beschuldigd wordt omdat de beschuldiger wel hoort te weten dat er meer zijn die het niet met zijn/haar instelling eens zijn.

Het is simpelweg jammer dat jullie kritiek uit de weg gaan in plaats van dat je het je tot je voordeel maakt. jammer...
aggressief -> agressief. nog -> noch. neem aan dat firguren een typo is

verder heb ik het niet gelezen, aangezien ik mensen die in hun eerste zin al zulke trieste spellingsfouten maken niet serieus neem.

later
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 14:01
MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 28-05-2003 @ 17:44:
Als hij er niet slecht uitziet en hij een beetje betrouwbaar overkomt zou ik het zeker weten doen.. (als ik geen vriend had teminsten)
same here
Oud 31-05-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 31-05-2003 @ 14:37:
aggressief -> agressief. nog -> noch. neem aan dat firguren een typo is

verder heb ik het niet gelezen, aangezien ik mensen die in hun eerste zin al zulke trieste spellingsfouten maken niet serieus neem.

later
Kut he, als je negatief benaderd wordt, idd, je kunt maar beter vluchten als je niet kunt winnen want toegeven is ook zo iets raars.
Stakker
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:12
Screaming Slave
Citaat:
azaziël schreef:
dom wicht
Citaat:
azaziël schreef:
Stakker
beste azaziël, als je op 20 jarige leeftijd een kick krijgt van schelden op mensen via internet, dan ja.. moet ik deze zin nog afmaken of kun je dat zelf wel?

en ik geef er helemaal geen ene zak om, dat ik negatief benaderd word door sommige mensen op dit forum. do i look like i care o_O

mathfreak irriteert me alleen al maanden met zijn voorspelbare zeikerige posts, daarom staat ie op ignore.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:12
poesiefox
poesiefox is offline
Crystal Method en Azaziël: ik vind jullie allebei aardig, willen jullie alsjeblieft stoppen met dit geruzie? Het is mooi weer.
Oud 31-05-2003, 15:14
Screaming Slave
ik vind dit geen ruzie

pure entertainment. en ik ga nu tannen, kga maybe m'n haar zwart verven dus
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 31-05-2003 @ 16:12:
en ik geef er helemaal geen ene zak om, dat ik negatief benaderd word door sommige mensen op dit forum. do i look like i care o_O
Ik had al zo'n vermoeden, maar nu weet ik het zeker.

Citaat:
Crystal Method schreef op 31-05-2003 @ 16:12:
mathfreak irriteert me alleen al maanden met zijn voorspelbare zeikerige posts, daarom staat ie op ignore.
Om te beginnen zijn mijn posts niet zeikerig en zeker niet voorspelbaar. Als je je stoort aan mijn posts spijt me dat, maar ik ben niet van plan om me voor jou aan te passen op een manier die in jouw ogen meer passend overkomt. Je doet er in plaats daarvan verstandiger aan om te proberen te accepteren dat sommige mensen in bepaalde opzichten anders zijn dan anderen, en dus ook anders op bepaalde zaken reageren dan anderen. Misschien kom ik vanwege mijn handicap zeikerig en voorspelbaar op jou over, maar ik kan er nu eenmaal niets aan doen dat ik door mijn handicap ben zoals ik ben en doe zoals ik doe.
Oud 31-05-2003, 15:33
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 31-05-2003 @ 16:29:
Ik had al zo'n vermoeden, maar nu weet ik het zeker.

Om te beginnen zijn mijn posts niet zeikerig en zeker niet voorspelbaar. Als je je stoort aan mijn posts spijt me dat, maar ik ben niet van plan om me voor jou aan te passen op een manier die in jouw ogen meer passend overkomt. Je doet er in plaats daarvan verstandiger aan om te proberen te accepteren dat sommige mensen in bepaalde opzichten anders zijn dan anderen, en dus ook anders op bepaalde zaken reageren dan anderen. Misschien kom ik vanwege mijn handicap zeikerig en voorspelbaar op jou over, maar ik kan er nu eenmaal niets aan doen dat ik door mijn handicap ben zoals ik ben en doe zoals ik doe.

Ja, ga jij nou ook nog even olie op het vuur gooien.

Ophouden met ruzie maken, en verder ontopic svp!
Oud 31-05-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 31-05-2003 @ 16:14:
ik vind dit geen ruzie

pure entertainment. en ik ga nu tannen, kga maybe m'n haar zwart verven dus
idem, maar kvind het gewoon jammer.

Dus ok Tante
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: