Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tool -- gezien op Pinkpop '01; wŕt een ervaring zeg.
Joe Satriani -- Gezien op Bospop '00 Deep Purple -- wat had ik graag bij Come Hell or High Water gestaan, spontane ejaculaties bij de DVD. Metallica -- Moscow 1991 anyone? Alice Cooper -- hele gave show en briljante muziek natuurlijk. Rammstein -- spreekt voor zich denk ik. After Forever -- strakke optredens, tenminste wel die van Pinkpop. Dream Theater -- gezien op Bospop '00 Dropkick Murphy's! Def P & the Beatbusters! En natuurlijk dingen als Faithless hč. Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 18:56. |
![]() |
||
Citaat:
er bleven het hele concert teveel mensen op het podium staan en dive'den niet snel genoeg op een gegeven moment wordt er een meisje vanuit het publiek het podium omgegooid, waardoor er een microfoon omflikkerd en er waren nog wat kleine dingetjes die ik even vergeten ben... anyway, marco valt zo hard uit op dat meidje (dat de gemiddelde heideroosjesfan leeftijd had, ze was dus niet zo heel oud) ik kan me dingen herinneren over nageboortes van de moeder ofzo en kanker dit kanker dat ik had voor de avond het idee dat de HR een band was voro het publiek, gewoon met interaktie en iedereen is gelijk... er gaan wat dingen fout, en marco turns out to be a big asshole... (voor die avond)
|
Live:
Waarschijnlijk flinke idols haat, maar het is gewoon een feit: Hind. Zij zong "Heaven" zo zuiver, nog zuiverder dan Do zelfs (die er eerlijk gezegd een mooi centje aan heeft overgehouden, aangezien Heaven nou niet echt een hit was van Bryan Adams). Hind was ook duidelijk de enigste goeie zangers die live zuiver kon zingen. Een blijvertje. |
![]() |
|
![]() |
Vicious rumours, ik vond t op de cd niet bijster bijzonder, maar live was het echt gaaf!
Savatage, echt gewoon WOW. Shows van ruim 2,5 uur, 5 stemmige stukken (en niet getaped!), en een altijd prettig gestoorde toetsenist/zanger. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben nooit echt fan van de Heideroosjes geweest, maar sinds dat optreden ben ik echt helemaal op ze uitgekeken... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beetje jammer wel.
||
Citaat:
ik mocht willen dat ik trail of dead life had gezien ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |