Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zal ooit ook eens foto's van mn kamer maken, het begint steeds meer op iets van mij te lijken. (het behang wordt steeds meer bedekt...) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik vind die kast lekker lelijk
![]() Je had alleen wal wat meer mogen mixen, nu is de onderste rij vooral blauw, de 2de rood en de 3de geel, waarom mix je niet wat meer? En bacardi logo is ook mooi, jammer dat het niet te drinken is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() wow ik heb je lang nie gesproken.. en zo te zien lang nie op je kamertje geweest ![]() wanneeer ga ik je weer ziehien?? Kheb best veel tijd.. alleen altijd teveel afspraakjes.. maar ff ontopic: Kamer is gewoon mijn stijl.. met veeel fotootjes.. (zelfs fotootje van mij & lieve kasp ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
moooooi
![]() ![]() ik ga mn kamer in de vakantie wel beter maken, nu is ie veel te blij met roze en paars en bloemetjes...ik ga m heel donker maken, dat is gezellig...en ik wil ook platen aan de muur.... en ik wil 1 klein muurtje zwart en daar ga ik dan met zilvere stift mensen op laten schrijven ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
en wat dacht je dan van che guevara? die met zn mislukte revolutie op t vasteland in zuid amerika vele doden op zn geweten heeft en niet te vergeten dat onder zijn bewind als minister t hele land is ingestort.. die foto zou je dan ook nergens meer moeten zien?
||
![]() |
Citaat:
en iedereen die zijn machtmisbruikt om meisjes te misbruiken zou je alleen al daarom op een hogerechtshof de das om moeten doen. en Che vind ik ook niet zo'n goede man, maar daar ging de discussie niet over. verder is het hier het forum niet voor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zie er trouwens Hi-Tek tussen staan. ![]() De So Solid Remix van Round & Round kicks ass, maar we zitten nu niet op muziek ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|