Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmm lijstje?
-wereld rond zeilen, volvo ocean race is ook okay. -kasteeltje bezitten en opknappen ed -verstand van jazz, klassiek, kunst, wijn ed krijgen -zeilboot voor papa kopen -veel reizen -studies afmaken -leren russisch, arabisch, frans, spaans en italiaans spreken -zeer rijk worden, nou ja vooral grote omzet want geef het even hard weer uit geld is middel geen doel -collectie als boudewijn buch opbouwen -grote kunstcollectie, maar anders als buch, opbouwen -ontwikkelindshulp doen -leren zeilen(goed! zeilen) en leren schermen -iemands leven redden -medicijn voor aids ontdekken -conditie krijgen en houden -grote vriendenkring opbouwen -bedrijf van papa terugkopen en succesvol maken -schildercurcusje doen -een man zoeken die kan koken en piano spelen en verstand heeft van bovenstaande zaken evt. al kasteel heeft ![]() -dictator worden -de koningin een schop onder haar kont geven ga zo maar door, ik stel mijn eisen/dromen wat hoog maar gezien mijn verschrikkelijke luiheid zal er wel nix van komen
|
![]() |
|
in willekeurige volgorde
- een leuke vrouw - leuke kinderen - leuk huis met leuke spulletjes, etc. - lekker leraartje kunnen spelen voor groep 4&5 - Iets kunnen betekenen voor kinderen die het moeilijk hebben - in een band "vocalen" - bevriend blijven met mijn huidige vrienden
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
als ik droom, droom ik leip.
geen toekomst, meestal vreemde ervaringen. een voorbeeld: met gym gingen we surfen, niet op een meer, maar in de gymzaal, er was water, ook wind (waar die vandaan kwam, geen idee). En ik kon het echt heel goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik wil heel graag gelukkig blijven met mn vriend en over twee jaar samen gaan wonen. Daar heb ik echt zoveel zin in. Mn studie goed afronden. En later zou ik ook wel graag twee kindertjes willen en een leuke baan vinden.
En dan wat iets lastiger wordt .. schrijfster worden.
|
Ik heb niet meer zoveel toekomstdromen, zie het allemaal wel. Alles verandert toch steeds dus ik heb geen houvast aan plannen die ik nu maak. Tuurlijk wil ik later trouwen, kindjes, leuke baan blabla maar verder wil ik er helemaal niet meer over nadenken, eerst slagen en straks een jaar weg (ja ik ga wel naar NYC voor de mensen die mijn topic destijds gelezen hebben) ook om dingen op een rijtje te zetten en te bedenken wat ik nou eigenlijk allemaal wel en niet wil... vervolgens ga ik hier gewoon een relaxte studententijd hebben en daarna zien we wel weer verder. Voorlopig genoeg aan m'n hoofd.
|
Verwijderd
|
Ik droom en fantaseer mezelf kapot
![]() Ik wil een gelukkige relatie, ik wil emigreren, reizen (VEEEEL reizen!!), kindjes, iets betekenen voor de wereld, schrijven, boeken uitgeven, talen leren, kennis vergaren, dansen, studeren, een goede baan vinden en nog zoveel meer ![]() Het meeste is redelijk goed te doen. Een relatie zal wel lukken, gelukkig ook hopelijk. Emigreren kan, reizen kan, kindjes kan altijd (Niet natuurlijk, dan via adoptie), iets beteken voor de wereld...Tja, hopelijk wel ![]() ![]() ![]() Jeah, mijn leven wordt mooi als het gaat zoals ik wil ![]() |
![]() |
|
eerst een wild leven, viol seks, limonade en rock&roll
![]() eerst twee studies afronden, daarna gaan reizen, baantje zoeken, procureur generaal internationaal tribunaal worden, vervolgens wat kindertjes afscheiden, dan lerares worden, sabbatical nemen, boekje schrijven, nobelprijs voor literatuur winnen. ochja
|
![]() |
op de 1 of andere manier zie ik mezelf altijd later gelukkig voor me..
en dat is stom want dr is niet echt een rede toe. maar ik word dus gelukkig ![]() en ik wil geen kinderen en niet trouwen. ik wil wel een eigen huisje, klein, gezellig. ik wil reizen. vanalles zien. dingen mee maken. vrienden hebben. maar dan moet ik eerst een diploma anders kan ik nooit het geld voor dat reizen ergens vandaan halen :/ of ik woon over 10 jaar nog steeds thuis. kamer nog steeds een pokke zooi terwijl ik achter mn computer op topics zit te reageren. maar dat is van latere zorg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mh..
![]() na gymnasium een jaar naar engeland hoop ik daarna begint mijn leven in hartje amsterdam, met een leuke studie, nederlands/engels/literatuurwetenschappen/antropologie, 1 van die.. hopelijk met een paar leuke vriendinnen in een kamer als ik dan ook nog een leuke jongen in mijn bezit heb wil ik vrij vroeg kinderen, als hij aardig verdient krijg ik eerst wel kindertjes en ga ik daarna werken. andere droom is zoiets als een cafe of hotel beginnen ![]()
|
-op bali wonen....mensen daar die ik heel erg mis trug zien...
-grafisch ontwerper worden en ook nog een beetje wat verdienen... -leuke man hebben en veel van de wereld zien en beetje makkelijk/impulsief leven hebben ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lucide Dromen Dave2006 | 23 | 01-07-2007 23:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Dromen (kort verhaal) WolterB | 10 | 26-06-2005 17:17 | |