Oud 30-05-2003, 21:34
Lievelotje
Lievelotje is offline
Vanmiddag was ik op het strand en daar was dus ook een koppeltje dat blijkbaar niet van plan was om echt naar het strand te gaan, simpelweg omdat geen van beiden strandkleren (bikini, zwembroek) bij danwel aan had. Nou had zij het blijkbaar toch nogal warm, want op een gegeven moment ging ze met rok en topje en al aan zwemmen, om vervolgens nog halfnat weer te vertrekken. Nou is mijn vraag eigenlijk, hoe zouden jullie dat aanpakken, persoonlijk vind ik het nogal vaag om met alles aan te gaan zwemmen, ze had toch ook gewoon in haar ondergoed kunnen gaan? Kun je tenminste die natte zooi nog gewoon vanonder je kleren laten als je naar huis gaat, geen hond die het ziet en toch een stuk comfortabeler. Your opinions please!
Oud 30-05-2003, 21:39
zwoesj
zwoesj is offline
maar als je niet voor plan bent om naar het strand te gaan, kom je toch ergens anders voor?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 21:41
ssjpan
ssjpan is offline
Ik zou dan niet gaan zwemmen denk ik.
Oud 30-05-2003, 21:43
Avelon
Avelon is offline
- ik snap niet precies wat dit met lifestyle te maken heeft. hoe je omgaat met bepaalde probleemsituaties ofzo?

als er duidelijk gemaakt kan worden wat dit met lifestyle te maken heeft dan mag ie wel open blijven..
Oud 30-05-2003, 21:45
Verwijderd
jeetje wat stom zeg... ik zou gewoon in mijn onderbroek gaan zwemmen... dan schijnt het maar een beetje door... so what?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 21:56
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ah dat komt af en toe eens voor. Hier is een heel groot park met een groot meer waar we af en toe verzeild raken. Geen probleem, dan zwem ik gewoon in m'n ondergoed, tenzij ik een string aanheb, dan hou ik een rokje ofzo aan.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:00
vixen
vixen is offline
ja, dan zou k gewoon in mn onderbroek gaan zwemmen
Oud 30-05-2003, 22:04
Muizzz
Muizzz is offline
ja ik ook.
nouja als ik iets aan heb wat heel erg doorschijnt ofzo dan denk ik er wel eerste over na.
dan ga ik wel met alleen mn voeten in het water oid.
Oud 30-05-2003, 22:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook wel eens gezwommen met al mn kleren aan, niets mis mee, als je daarna maar iets droogs aan kan trekken
Oud 30-05-2003, 22:39
Roxy
Roxy is offline
nah dan ga ik gewoon niet zwemmen denk ik, of ondergoed..
Oud 30-05-2003, 22:40
Verwijderd
Als ik van plan ben te zwemmen ben ik niet zo dom dat ik m'n zwembroek vergeet. Als ik geen zwemspullen bij me heb heb ik dus überhaupt geen zin om te zwemmen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 00:09
Stevill
Stevill is offline
Wat the hell is er mis met naakt zijn???

wtf

soms heb ik me vraagtekens.
Oud 31-05-2003, 00:38
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 31-05-2003 @ 01:09:
Wat the hell is er mis met naakt zijn???

wtf

soms heb ik me vraagtekens.
Ja, ik zet ook vraagtekens bij het feit dat jij niet inziet waarom sommige mensen problemen hebben met naaktzijn.

Inlevingsvermogen is niet iedereen gegeven.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 00:56
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 31-05-2003 @ 01:38:
Ja, ik zet ook vraagtekens bij het feit dat jij niet inziet waarom sommige mensen problemen hebben met naaktzijn.

Inlevingsvermogen is niet iedereen gegeven.
p00ptr00per regel nummer 1: als je 1 van ons dist, dis je ons allemaal..

please go on
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 01:16
Vice
Vice is offline
Ik houd sowieso niet van zwemmen.
Oud 31-05-2003, 01:34
Verwijderd
Ik zou gewoon dan mijn tshirt aanhouden. Maar ik ga ook niet zwemmen als ik dat niet van plan was, hoogstens pootjebaden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 09:31
Fortisi
Fortisi is offline
Ten eerste, ik beland niet op het strand, ten tweede, zou ik onverhoed tóch op het strand belanden en daarbij ook nog zin hebben om te zwemmen, dan zou ik lekker in mijn kleren gaan.
Mij maakt het niet uit als ik daarna urenlang aan het druppen ben...zou ik moederziel alleen zijn, dan zou ik eventueel heel misschien erover nadenken of er een kans bestaat dat ik in mijn ondergoed zou gaan...maar dat gebeurt toch niet
Oud 31-05-2003, 09:41
Sundae
Sundae is offline
Citaat:
Mutant schreef op 31-05-2003 @ 02:34:
Ik zou gewoon dan mijn tshirt aanhouden. Maar ik ga ook niet zwemmen als ik dat niet van plan was, hoogstens pootjebaden.
Oud 31-05-2003, 09:57
Pla
Pla is offline
Citaat:
ssjpan schreef op 30-05-2003 @ 22:41:
Ik zou dan niet gaan zwemmen denk ik.
idd.. En ALS ik zou gaan zwemmen, zou ik eerst even willen opdrogen voordat ik weg zou gaan..

edit: Of natuurlijk gewoon pootjebaden , zorgt meestal ook al voor de nodige verkoeling..
Oud 31-05-2003, 10:10
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-05-2003 @ 22:45:
jeetje wat stom zeg... ik zou gewoon in mijn onderbroek gaan zwemmen... dan schijnt het maar een beetje door... so what?
Maak me gek
Oud 31-05-2003, 11:15
on the moon
on the moon is offline
als ik echt per sé zou willen zwemmen, dan zou ik gewoon in me ondergoed gaan hoor, maar ik denk dat als ik naar het strand zou gaan, dat ik van tevoren wel even mijn bikini aan zou trekken, want zo vaak kom ik er niet.
Oud 31-05-2003, 11:34
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 30-05-2003 @ 23:04:
ja ik ook.
nouja als ik iets aan heb wat heel erg doorschijnt ofzo dan denk ik er wel eerste over na.
dan ga ik wel met alleen mn voeten in het water oid.
Oud 31-05-2003, 13:19
Freggol
Freggol is offline
remsporen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:23
Qamra
Qamra is offline
Ik ken wel een meisje wat met haar lange broek en t-shirt gaat zwemmen omdat ze zich voor d'r lichaam schaamt..

En als je niet van plan was te zwemmen dan zou ik ook neit gaan zwemmen
Oud 31-05-2003, 13:41
m@rie
m@rie is offline
Citaat:
Qamra schreef op 31-05-2003 @ 14:23:
Ik ken wel een meisje wat met haar lange broek en t-shirt gaat zwemmen omdat ze zich voor d'r lichaam schaamt..
Volgens mij val je dan juist meer op
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2003, 13:41
the exploding boy
the exploding boy is offline
Wow wat maakt iedereen een punt van het feit dat ze niet gepland zouden hebben te gaan zwemmen en dat dus dan ook niet gaan doen . Als ik ineens ergens bij een meer terecht kom of weet ik veel en het is warm, wat houdt je tegen? Ik zou dan in mn ondergoed gaan.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 14:06
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
laatste keer dat ik in zon situatie zat ben ik gewoon naakt gegaan, de dichtstbijzinde mensen waren toch allemaal
aan de overkant van de rivier dus die zagen er niet zoveel van
Oud 31-05-2003, 14:09
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
m@rie schreef op 31-05-2003 @ 14:41:
Volgens mij val je dan juist meer op
Ah joh dat kindwas raar
Oud 31-05-2003, 14:29
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik ben nit iemand die plots op het strand is, ik hou namelijk helemaal niet zo van strand en zout ed. Dus als ik er zou zijn zou dat zorgvuldig geplant zijn, zodat ik me geestelijk had kunnen voorbereiden.
Maar anyway, stel op een of andere vreemde manier zou ik toch op het strand belanden zodat zwemspullen. hmmm ligt eraan wat voor ondergoed ik aan heb en wat voor kleding en waar ik ben. Boxershorts zijn okay om in te zwemmen trouwens
Oud 31-05-2003, 14:34
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
dat zou mij echt niet uitmaken of et geplant is of niet
ik zou dan gewoon in mn string gaan maar wel topless, want een natte bh is niet echt een succes
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 21:36
feline
feline is offline
Vorige keer dat dat bij mij gebeurde,was ik 's avonds met mijn vriendje en zijn beste vriend op het strand beland. Ik ben toen in mijn string gaan zwemmen en zij in in hun boxers. Ik zou dit alleen niet doen als ik op een overvol strand zou staan.
Oud 31-05-2003, 22:26
Denise84
Denise84 is offline
Ik zwem sowieso niet vaak in de zee, ben te bagn voro kwallen en krabben Zonnen in bh doe ik wel, maar omdat ik altijd een string draag houd ik mijn broek/rok altijd aan.

Kortom: ik ga niet zwemmen.
Oud 01-06-2003, 00:44
GRRR
GRRR is offline
skinny dipping
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 11:57
peaceflower
peaceflower is offline
Zwemmen met je kleren aan kan best leuk zijn! Als je op het strand beland zonder zwembroek, zou ik kiezen voor deze 'wetlook'. Het droogt toch wel weer op. Hoewel je ondergoed ook goed genoeg is; niemand die daar op let toch? Behalve als het doorschijnt..
Oud 01-06-2003, 14:58
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
veel mensen gaan ook wel ns alleen met hun voeten in het water maar watdefoque is daar zo leuk aan dan?
Oud 01-06-2003, 15:03
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 01-06-2003 @ 15:58:
veel mensen gaan ook wel ns alleen met hun voeten in het water maar watdefoque is daar zo leuk aan dan?
Afkoeling..
Oud 01-06-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 31-05-2003 @ 02:16:
Ik houd sowieso niet van zwemmen.
Idem..maar boeie, die kleren drogen toch snel in de zon, whats the problem
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 18:10
AtHell
AtHell is offline
Ik vraag me echt af hoe je 'per ongeluk' op het strand terecht komt.

Zo van "O kut, de verkeerde afslag genomen, nu ben ik op het strand" ?

Maar ok, stel ik zou mezelf plotseling op een strand vinden en ik zou enorm graag willen zwemmen dan heb ik er geen problemen mee om of in m'n kleren of in alleen m'n boxershort te gaan.
Oud 01-06-2003, 18:30
Verwijderd
'k Ontbloot dan gewoon mijn bovenlichaam en doe mijn schoeisel + sokken uit. Zwemmen maarrrrr
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 20:23
Jules
Jules is offline
Ik was een keer bij een vriendin in Lemmer, ook op het strand zonder dat we badkleding bij ons hadden.. zijn we gewoon in korte broek + tshirt het water in gegaan. Ik had bij haar thuis toch nog een schoon setje kleding liggen, dus waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 20:29
Zanthr
Zanthr is offline
Aanpassing op het topictiteltje: per ongeluk zwemmen uberhaupt
Heb laatst twee dagen in centre ville van Leiden doorgebracht, maar had geen zwemkleding mee. Dan ga ik toch echt gewoon in boxershort zwemmen. No problemo.
Oud 01-06-2003, 22:09
PardonMe
PardonMe is offline
Ik denk dat ik gewoon in mn ondergoed zou gaan zwemmen.. en bh en een slipje kunnen daar wel tegen, en als dat nat is maakt het niet zo veel uit, ik zou het of eerst laten drogen voor ik mn kleren weer aan zou doen of anders zou ik het er maar onderuit houden.. dan maar even zonder ondergoed (tenzij je nog een hele tijd moet lopen ofzo..)

Ondergoed of een bikini, het verschil zie je toch niet zo...
Oud 01-06-2003, 23:07
peaceflower
peaceflower is offline
Ik was vandaag op het strand, en het viel me op dat heel veel mensen met t-shirts aan zwemmen. Ik neem aan dat ze dit deden ter bescherming tegen de felle zon. Sommigen gingen het water in met ook hun broek nog aan. Maar zwemmen met je kleren aan heeft dus nog een voordeel: niet of minder snel verbranden.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten