![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Misschien moet je deze topics eens lezen:
Afknappen op de lul(vrouwen) lengte penis (voor vrouwen) Grote piemel willen: waarom toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wij hebben het niet over de diameter otw doorsnede. Omtrek.... lintje om je lul leggen en dan kijken hoeveel centimeter.... ![]()
|
![]() |
Doorsnede maal 3,14 is de omtrek van een cirkel.
En ontopic: eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Hij moet vooral hard zijn en het lang genoeg vol kunnen houden en precies het goede doen. Een halve minuut rechttoe rechtaan pompen, daar zul je geen blije gezichten van krijgen. Aankleden en zonder ontbijt naar huis gaan, dat mag je dan van mij! Wat je wel moet doen, hangt van haar af. Het gaat om hoek, standje, snelheid, diepte, afwisseling. Wat het ene meisje hemels vindt, daar wordt de ander niet heet of koud van. Als je geluk hebt tref je iemand die precies dat leuk vindt wat jij net doet. Als je heel veel geluk hebt. En het hangt er ook nog maar van af wat je ervoor, tussendoor en erna nog met je tong en je vingers kunt.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Jeses, die horror stories van jou. Ik zit hier echt mijn dijen samen te knijpen. Ah!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het arme vijftienjarige schaap waar jij hem voor het eerst in gaat stoppen waarschijnlijk wel. Voorzichtig, veel glijmiddel, rustig opbouwen. Lees de topics.
|
15 zit je zo aan hoor volgens mij
weet het natuurlijk niet maar ik vond die van mij ook nooit mega maar als je het opgaat meten valt het toch best mee enne vraag maar aan je vriendin wat ze ervan voelt weet je altijd zeker of het een goed maatje is ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (jaloers) gheghe ik wil ook weleens zo'n grote paal uitprobere ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Wie ben jij? gewoonmax | 60 | 22-02-2007 16:52 | |
Liefde & Relatie |
Mijn contact met dames... (lang verhaal) Vincent19 | 146 | 02-04-2005 13:22 | |