Advertentie | |
|
![]() |
|
met een Moe gevoel ik had de heeeeeele nacht in me bed me dood lopen irriteren aan die muggen die me alleen op 1 arm al 5 keer hebben gestoken en ik ben allergisch voor muggen en ik sliep om 7 uur sochtends nog niet dus ik was erg chaggerijnig
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik werd wakker na zo'n 5-6 uurtjes 'slapen' maar ik vond t helemaal niet erg. Het was alleen wel (te) warm enzo maar toch ik voelde me wel weer goed geloof ik. ![]() |
![]() |
|
Ik stond met een rot gevoel op omdat onze hond vandaag wordt geopereerd en dat ik weet hoe bang ze er voor is en verder zie ik een beetje op tegen het zwemmen van vanmiddag mijn littekens zijn nu zo duidelijk verder voel ik me wel beter dan gister
|
![]() |
k heb schrik van die leerkracht bij wie ik vanmiddag mijn mondeling examen moet afleggen...
ze heeft me al niet echt graag, we krijgen taken terug en ze zijn nooit goed, en... naar t schijnt gaapt ze de hele tijd, luister net niet en lijkt ongeïnteresseerd... ![]()
|
met het gevoel dat ik toch liever nog even in mijn bedje wil blijven liggen, en met een groot schaamtegevoel van gister en met het gevoel dat economie wel helemaal zou mislukken vandaag en met het gevoel dat het vandaag weer zo'n leerdag wordt.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het grote Weerwolfspel #47 Spelleider | 500 | 16-05-2008 11:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |