Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Asociaal gedoe vind ik het, blijkbaar ben je gewoon een harteloos figuur, aangezien je geen enkel begrip toont voor de gevoelens van je ex...jammer dat je dat op dit moment niet ietwat belangrijker vind dan je weer in een nieuwe relatie te storten...
Triest...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(kweet niet hoelang de relatie duurde en de rede van uitmaken, maar toch) nee,ik vind het niet echt 'lief' en zeker niet voor je ex. die zn gevoelens zijn wsl echt gekraakt nou... ik zou het tegen je ouders zeggen.. en als ze nee zeggen zou ik me daarbij neerleggen. ik geef ze gelijk... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en Wal: Heb je het zelf al eens meegemaakt? tis namelijk niet prettig als je nog gevoelens hebt voor je ex.. |
![]() |
|
Weet je zeker dat je die andere jongen echt zo leuk vindt of is het meer om die ex een beetje uit je hoofd te zetten..
Ik zou in ieder geval niet liegen tegen mijn ouders daarover, ik zou gewoon vertellen waar ik heen zou gaan. Het is inderdaad erg snel en denk je eens in hoe je ex zich nu voelt... Bij hem zal het nu net lijken of hij nauwelijks iets betekende voor je (tenminste ik zou dat wel gaan denken) omdat je nu al weer een ander hebt gevonden.. Stort jezelf niet te snel in iets nieuws..
|
![]() |
?? even andere kant van het verhaal, al wil ik het niet goed praten. Misschien was voor haar gevoel het al veel langer uit, maar durfde ze het niet uit te maken? En dan is het logisch dat je al sneller met iemand zoent (maar zo snel??), omdat je dan misschien al stiekem tijdens de relatie de verliefdheid op zag bloeien??
|
![]() |
|
Dan vertel je het aan je moeder waar je bent want zij zei dat je niet steikum hoefde te doen.. en als ej pa dan vragat waar je ebnt verteld zij het wel..
en als jij die jongen leuk vond tjaa is toch jouw keuze?
|
Ik zou wat meer tijd nemen om er zelf goed over na te denken. T is echt niet goed om je van de ene relatie in de ander te storten. En wat je met je ex moet zou ik ook niet weten, k denk dat t het slimste is om 1x nog goed te praten, en elkaar dan een tijd niet meer te spreken. Kan ie er zelf ook goed over na denken.
||
Citaat:
Het zal heel lullig voor je zijn geweest maar dat moet je niet mee laten spelen. Iedere situatie is anders.. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|