Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik persoonlijk van dit soort topics niet zo.
||
Citaat:
Maar ok, ontopic: - m'n vriend - lekker weer - fijne gebeurtenissen - fijne herinneringen - bepaalde muziek - strand - (kleine) kinderen
|
Hier heb je ongeveer net zo'n topic http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=447284
maar okej, waar word ik vrolijk van? - van een lief complimentje - van de zon - lachen/melig doen met vrienden - van mensen die nog groeten op straat - van een knuffel of kus van de mensen waar ik om geef - en nog veelll meer ![]()
|
Verwijderd
|
mjah de pauze!!!!!!!!!!!! *goed* to the point
![]() ![]() *bijweg.. ook van ijsjes eten bij vivaldi ![]() waar ik blij van word? *denkt na* muziek *niet altijd dan, maar vaak wel* het ijsselmeer, ik woon er vlak bij en als ik daar ben word ik echt helemaal rustig en vrolijk enzow, ontspannen drukke nummers enzow piano spelen mn vrienden gewoon iets heel kleins, leuks, onverwachts *voorbeeld: een bloem ofzo, een mededeling van me moeder dat we naar de stad gaan(=kleren kopen!!! ![]() mjah.. gewoon een beetje melig zijn ooow nog wat!! in de lente, wanneer al die bloemen enzow uitkomen en wanneer je over lammetjes in de wei ziet klooien enzow.. ga ik eigenlijk automatisch glimlachen en word ik echt heel vrolijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gelukkig zijn er genoeg dingen waar ik vrolijk van kan worden, een paar van die dingen:
-m'n vriend -de katten -slapen -als ik m'n hw af heb -een goed cijfer -vakantie -weekend -strand/zee -Zweden -mooi weer (maar niet te warm ed) -als het goed gaat met mensen -als het goed gaat met bepaalde mensen -iets waar ik me erg op verheugd heb -als ik een goede dag heb -enz. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mun caafiej op schoot
naar de kinderboerderij toe met vrienden in het park zitten kletsen ofzo slapen en dikke knuffol van iemand krijgen alsk daar behoefte aan heb met vrienden lekker gek doen eendjes voeren met dina (=een vriendin, eendjes voeren is een wekelijks ritueel geworden ![]() slapen in de armpjes van mun dinnetje muziekje luisteren goed gesprek enz. |
![]() |
|
van dansen op hele goede muziek met vrienden op een festivalweide met een stralend zonnetje en af en toe een verkoelend briesje... daar word ik vrolijk van.
En af en toe een reep chocola natuurlijk...
||
Verwijderd
|
Citaat:
en lekker gek doen en even alles om je heen vergeten. of naar mn vriend kijken als ie geniet.. of slaapt.. of mn katten die aan t spelen zijn.. |
![]() |
|
- het zonnetje
- mooi weer zoals dit - ijsjes eten - mooi muziekje - mn huiswerk als ik het af heb - met de mensen zijn van wie ik houd / om wie ik geef
|
zooow... klaar
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *zag trouwes dat u op oscar zit. koel!* |
![]() |
|
*heel veel muziek
*verliefd zijn, de jonge die ik leuk vind *een meelbui *een dag met vrienden *van de ged8te dat ik binnenkortgoed vrienden weer zie die ik 1,5 jaar lang niet gezien meer heb! *een goed gesprek *mn zussie
Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 22:48. |
![]() |
|
complimentjes die echt gemeend zijn (ik vind het altijd leuk of mensen vragen of ik nieuwe kleren heb of dat ik naar de kapper ben geweest)
||
Citaat:
sorry dat ik zo uit de toon val tussen al die blijmakende dingen |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar word je vrolijk/blij van? of Wat kan je waarderen? Missy | 500 | 21-03-2008 23:11 | |
De Kantine |
Nieuwe veranderingen in het beleid van DK. Missy | 0 | 05-03-2008 19:41 | |
Psychologie |
Waar word jij vrolijk/gelukkig van top 10! Verwijderd | 45 | 26-06-2007 16:12 | |
Psychologie |
Muziek voor wie depressief is... Rabbi Daniel | 174 | 16-08-2003 12:07 | |
Psychologie |
waar worden jullie vrolijk van?? smilegirl | 38 | 18-04-2002 19:31 | |
Psychologie |
waar word je juis NIET vrolijk of kwaad van? Cinamon | 3 | 09-04-2002 13:36 |