Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Sowieso zegt je aanmeldingsdatum natuurlijk weinig, al weten mensen die langer lid zijn en een beetje regelmatig posten natuurlijk over alle 'forum-weetjes' wel wat. ![]() |
![]() |
|
27-03-2001
tsja... of dát mij nu enige status geeft... Ik denk dat ik me volledig bij Koen aansluit. stoer doen dat je account uit 2001 stamt is natuurlijk veel lozer dan stoer doen omdat je gewoon vaak komt (ook loos btw).
|
![]() |
Ik ben lid sinds 1 Juni 2001, dat is dus alweer iets meer dan 2 jaar. Ik ben trouwens nog niet zo heel lang actief lid, want dat is pas gekomen toen we hier thuis kabel kregen. Nu zit ik hier zo ongeveer wel dagelijks.
En of het een status meebrengt? Naja, dat verschilt natuurlijk per persoon. Als een kwalitatief goede forummer ook al erg lang lid is dan werkt dat toch positief voor zijn imago. Ik denk wel dat het een een kleine invloed heeft op hoe mensen tegen je aankijken. |
![]() |
|
das al meer dan anderhalf jaar dit is mn eerste nick waarop ik aangemeld benen ook de nick waarmee ik meestal post
|
02-03-2001 (als je kijkt naar "-DeJa-Vu-")
Ik ben tussendoor niet meer geweest, en kweet mn pw niet meer. Nu ben ik weer een paar maanden lid. Ik denk niet dat je status krijgt door de tijd, maar door het aantal (wijze/nuttige/relevante) posts dat je hebt.
|
Ik ben hier bijna 3 jaar ietsje na secreet. Alleen ik ben volgens WolterB meer een lezer dan een poster, het gevolg is dat ik heel veel namen herken en onthoud maar niemand de mijne kent.
15 - 6 - 2000 (3 jaar over 9 dagen) *Denkt wel dat het status geeft*
|
Ik ben geloof ik sinds november lid, ik zal dadelijk even kijken wanneer precies.
Maar in ieder geval dus nog niet zo héél lang. Ik vind wel dat je status krijgt als je al jaren lid bent, maar je moet er nog wel wat meer voor doen, veel en goed posten bijvoorbeeld.... Toch? 5-11-2002
||
Citaat:
![]() Verder maakt het geen bal uit, het is alleen een leuk excuus om op die dag eh.. oh nee, ik ging niets zeggen. ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Stichting en contributie KrizzZzZZzzjE :P | 5 | 22-04-2008 18:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 52 Verwijderd | 500 | 16-05-2005 20:23 |