Oud 06-06-2003, 18:05
Verwijderd
ik had namelijk gister ruzie met twee breezahsletten, zeer irritant. dus vroeg me af of dat bekend klinkt. en wel een beetje een echte ruzie, anders telt het niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2003, 18:06
Miracle
Miracle is offline
Hmm, ik ben niet zo'n ruzie zoeker (en ik straal dat ook niet uit geloof ik).
Maar wel regelmatig dat vrienden ruzie hebben met 'vreemden'.

EDIT: Dit doet me denken aan een klasgenoot die op het idols concert geslagen werd omdat ze begon te juichen toen Joël op kwam.

Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:14
Saltwater
Saltwater is offline
Tja afgelopen jaar tijdens volleybalwedstrijden was er 1 bepaald mens dat mij niet mocht... Geen idee waarom. Negeren werkte totaal niet, dus dan krijg je wel ruzie ja. Hou ik niet van.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:19
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja met een klant in de winkel

Geen denderende ruzie, maar erg gezellig was het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:26
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
breezahsletten
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:30
Esmée
Esmée is offline
jawel, met uitgaan
Oud 06-06-2003, 18:43
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
Esmée schreef op 06-06-2003 @ 19:30:
jawel, met uitgaan
Bij uitgaan ontstaat vaak ruzie ja

Nou, ik ken wel van die hardcore-gabber-boeren die in omliggende dorpen wonen, en als ze voor het eerst in hun leven eens een keer in de grote stad uitgaan, zoeken ze bijna altijd ruzie

O M G, ze mogen blij zijn dat ze niet zijn neergestoken
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:54
Secreet
Secreet is offline
ze hebben meer ruzie met mij dan ik met hen...
Oud 06-06-2003, 18:56
ESCO
ESCO is offline
Zo vaak ben je met een paar meisjes in een discotheek,staan er een paar aso's of marokaantjes die jaloers zijn vervelend te doen.
Gaan ze tegen je duwen,maar het mooie is als je met een grote groep bent lopen ze schijterig weg, of je kent een paar gekken mensen met een reputatie die gedag zeggen.

Dan gaan ze opeens weg,zielig kijken of op de grond kijken of er nog een paar centen liggen.
Oud 06-06-2003, 19:03
Ketjing
Ketjing is offline
Wel eens met voetballen ruzie in het veld gehad. Van die lijpe luitjes die dan sneaky gaan schelden en schoppen. Gingen dan dreigen van: Ik ga je na wedstrijd slaan, we komen je opzoeken. En ik lachte ze dan maar gewoon uit.
Oud 06-06-2003, 19:18
ssjpan
ssjpan is offline
Ja, je hebt van die mensen die meteen kwaad worden als je perongelijk tegen ze aan loopt ofzo.
Oud 06-06-2003, 19:24
DaWeZ
DaWeZ is offline
jawel, genoeg.
Maar OF de andere is gewoon heel irritant bezig
OF ik heb gelijk
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 20:06
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 06-06-2003 @ 19:19:
Ja met een klant in de winkel
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 20:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niet echt, als je ruzie hebt met wildvreemden ergens, zoek je alleen maar ruzie en dat doe ik nooit.
Oud 06-06-2003, 20:23
Verwijderd
ja, metr een meneer op het treinstation

ze hgadden daar een fotohokje en ik had dus genoegf geld drin gegootik deed dat ding het neit en die man wou me geen geld teruggeven
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 20:24
gizmo
gizmo is offline
Laatste keer was op het museumplein in Amsterdam met koninginnedag... ik sta daar zo vooraan en zoals altijd in massa's wordt er veel geduwd..
Krijg ik opeens van zo'n slet achter mij een knietje in mijn ass. Ik draai pissedom.. slaat dat mens mij in mijn gezicht omdat ik op haar zielige puntschoenen per ongeluk stond
Oud 06-06-2003, 20:36
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Secreet schreef op 06-06-2003 @ 19:54:
Oud 06-06-2003, 20:47
Verwijderd
wel eens met een klant... dat was niet zo leuk... hij werd nogal argessief... maar ik blijf altijd rustig in zulke situaties... en dan bedenk ik me maar dat zijn vrouw niet meer met hem naar bed wil ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:23
damaetas
damaetas is offline
juah

hij hing aan de fits van mn vriendje en dus ben ik maar op em ingefietst
eikel!
ik was lekker veel groter dan hem
Oud 06-06-2003, 21:25
redbull17
redbull17 is offline
tja, wel eens ruzie met een turk gehad, alleen toen kwamen zijn vriendjes en ben ik het ziekenhuis ingeslagen met een paar gekneusde ribben.....

en een keer met een paar gasten, toen was hier zo'n schaatsbaan aangelegd, en toen ben ik per ongeluk tegen 1 van die kerels aangeschaatst, bleek er een op me school te zitten, stonden ze de volgende dag met een groepje te w8en tot ik naar buiten kwam, eenmaal buiten aangekomen kreeg ik een vuist op me bek omdat ik te stoer deed (terwijl ik alleen mijn excuses aangeboden had).
was gelukkig niet alleen anders had ik een probleem gehad....

Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 22:20.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik nog nooit maar ik ga ook nooit uit, misschien daarom wel niet
Oud 06-06-2003, 21:48
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik inderdaad ook met 2 breezah sletten.
het was ze (niet die breezah-sletten maar 2 vrienden van me) gelukt om me mee te krijgen naar een of ander klein knaaken-discotheekje in elst, toegang: 14 jaar en ouder..

ik stond op dat podium te stampen en voor me stond zo'n vrijdagavond-dorp-sletje en ik werd van achter door een vrijdagavond-dorp-sletje geduwd, dus ik duw die v-d-s voor me er per ongeluk af. help er meteen met opstaan en bied mn excuus aan, nou, als ik nie weg had gedoken had ik rode wang gehad. en maar schreeuwen, en meteen naar de marokaantjes toe, op mij wijzen en weet ik veel wat.

daarna in zelfde 'discoteek' liep iemand tegen MIJ op toen ik net 3 biertjes in mn handen had, ging een slokje over dr heen.. nou, dat v-d-s'je begon te flippen!!!

maar ja, hun hadden dus meer ruzie met mij dan ik met hen..

en ook nog een keer met een of andere marokaanse trien, die ging ons slaan *ooeewwhh... scary * omdat ik dr aankeek....

zucht.... die sletjes van tegenwoordig....

Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 21:52.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:58
Upke
Upke is offline
Ik had een keer ruzie met een wildvreemd gezinnetje op een parkeerplaats, alleen dat had ik wel gedroomd ik weet niet of dat telt......
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:23
dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Jah... sommige wildvreemde mensen hebben wel eens ruzie met mij, maar ik niet met hun.
Oud 06-06-2003, 23:41
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
met zo'n zielig BK-kind bij ons op school.. maja daar had de hele school ruzie mee. weet nu trouwes hoe hij heet dus is geen wildvreemde meer.

kwam toelaatst ineens een of andere marokkaan naar me toegelopen in de stad toen we van school kwamen (had een of andere snol bij zich) begint me helemaal uit te kafferen in t marokkaans of weet ik veel wat. en toen ik bleef staan en begon te lachen werd ie wel erg pissig ..LOZER..

wel eens vaker van die ruziezoekende marokkanen enz. (jah die hebbe we hier erg veel..) die beginnen te dreigen als je je niets van hun 'überstoere' gedrag aantrekt.

oohwjah d'r rijdt hier al n paar dagen een stel zwarte manneke's rond (waarschijnlijk ook marokkanen ja ) in een of ander gammel kutauto'tje die toeteren, schelden, asociaal rijden en middelvingertjes opsteken. daar kots ik dus echt op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2003, 00:06
Talon
Talon is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 06-06-2003 @ 19:05:
ik had namelijk gister ruzie met twee breezahsletten, zeer irritant. dus vroeg me af of dat bekend klinkt. en wel een beetje een echte ruzie, anders telt het niet
dat kan toch geen ruzie zijn?
je maakt toch ook geen ruzie met een lantaarnpaal?
want dat is toch van hetzelfde niveau als zo'n breezertje...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 00:17
City2000
City2000 is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 06-06-2003 @ 22:48:
ik inderdaad ook met 2 breezah sletten.
het was ze (niet die breezah-sletten maar 2 vrienden van me) gelukt om me mee te krijgen naar een of ander klein knaaken-discotheekje in elst, toegang: 14 jaar en ouder..

ik stond op dat podium te stampen en voor me stond zo'n vrijdagavond-dorp-sletje en ik werd van achter door een vrijdagavond-dorp-sletje geduwd, dus ik duw die v-d-s voor me er per ongeluk af. help er meteen met opstaan en bied mn excuus aan, nou, als ik nie weg had gedoken had ik rode wang gehad. en maar schreeuwen, en meteen naar de marokaantjes toe, op mij wijzen en weet ik veel wat.

daarna in zelfde 'discoteek' liep iemand tegen MIJ op toen ik net 3 biertjes in mn handen had, ging een slokje over dr heen.. nou, dat v-d-s'je begon te flippen!!!

maar ja, hun hadden dus meer ruzie met mij dan ik met hen..

en ook nog een keer met een of andere marokaanse trien, die ging ons slaan *ooeewwhh... scary * omdat ik dr aankeek....

zucht.... die sletjes van tegenwoordig....
No offence (eigenlijk stiekem wel!) maar vind het ZO erg triest die marokanen van tegenwoordig! altijd maar stoer doen en dan anar een groepie gaan! en maar zeiken dat het om een minderheid gaat die het verpest voor de rest.. ik betwijvel het hoor.. maar goed das niet het onderwerp in dit tpoic

Ik heb nooit echt ruzie gehad met een vreemde..
wel zij met mij.. ging naar trainen toe met de metro twee jaar terug toen ik uit stapte zag ik een groep marokanen die mij achteraan liepen en dreigend op me af kwamen.. nou het was voor mij een wild vreemde plek en had geen zin in een confrentatie met een stuk of negen marokanen. ben dus in de tram gestapt.. nou een heel gedoe ze gingen eerst nog de tram tegen houden enz enz.. nou was een beetje pissed off en had geen zin meer in trainen was dus gewoon rustig met de tram naar huis gegaan.. kwam de tram later langs een ander metro station en wie stappen daar op de tram.. jah hoor die schijt marokanen vban de metro.. nou ze weten waar ik woon dus en zijn ze mij als het waren helemaal gevolgd vanuit amstelveen tot aan mij huis.. toen ik de tram uit stapte kwamen ze nog achter me aan rennne..

heb toen later nog wel eens last van ze gehad.. zat toen met mijn broer in de tram zij hadden mij gezien en ik hen ook.. alleen zij mijn broer niet.. dus ze hadden al vrienden van hem opgebelt om mij op te wachten bij de tram halte.. nou na mij kwam me broer uit de tram en je moest eens zien hoe snel ze mij ineens "niet" meer kende..
sorry vind dat echt zulke trieste gasten!
weet niet of ze me nog steeds willen hebben boeit me ook niet zo
ze doen me toch nix.. hoop ik tenminstuh

CIAO
Oud 07-06-2003, 00:19
one*girl
one*girl is offline
Was niet echt mijn ''probleem'' maar moest dr wat aan doen.. mn zusje werd nl geslagen door een jongen enne we zagen hem dus lopen op straat en ze wees hem aan.. gesprek ging dus als volg

ik: jij daar ...waarom heb jij nina geslagen?
hij: huh?
ik: WAAROM HEB JIJ NINA GESLAGEN?
hij: uhm.. ze sloeg me eerst
ik: jeah right.. volgende keer steek je je hand in je reet, als je haar nog een keer slaat ga je zien bij mij..

Ach ja ben niet voor niks de grote zus..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 00:29
City2000
City2000 is offline
Citaat:
one*girl schreef op 07-06-2003 @ 01:19:
ik: jij daar ...waarom heb jij nina geslagen?
hij: huh?
ik: WAAROM HEB JIJ NINA GESLAGEN?
hij: uhm.. ze sloeg me eerst
ik: jeah right.. volgende keer steek je je hand in je reet, als je haar nog een keer slaat ga je zien bij mij..
sorry hoor maar dit lost toch niet erg veel op ..
vind het zelfs een beetje erug kinderactig de manier waarop!
maar kan me heel goed voor stellen dat je iets wou doen.. tis toch je kleine zusje!
maar goed dit is echt zo van ik ben 14 en ik ben nu je vriend niet meer achtig loze dreigement!

CIAO
Oud 07-06-2003, 00:42
one*girl
one*girl is offline
Nou maar wat zou jij doen als een gozer van een jaar of 16/17 je zusje van 10 zou slaan.. nou ik weet niet van jou hoor maar dat pik ik gewoon niet.. je mag het wel kinderachtig vinden maar zo weet ie gewoon dat ik achter mijn zusje staat en dat ie met zn poten van dr af moet blijven
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 01:33
Verwijderd
ja met een rus
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 03:41
Shock
Shock is offline
Citaat:
Secreet schreef op 06-06-2003 @ 19:54:
idd... soms zitten mensen zich helemaal op te vreten terwijl ik iets gewoon als een meningsverschil zie, jah, kun je hebben
Oud 07-06-2003, 07:37
RL
RL is offline
nee niet echt nee !
Oud 07-06-2003, 08:40
Verwijderd
Ja, met klanten op mn werk...zeikers!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 08:45
Verwijderd
Citaat:
paultjuhhhh schreef op 07-06-2003 @ 00:41:
oohwjah d'r rijdt hier al n paar dagen een stel zwarte manneke's rond (waarschijnlijk ook marokkanen ja ) in een of ander gammel kutauto'tje die toeteren, schelden, asociaal rijden en middelvingertjes opsteken. daar kots ik dus echt op.
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een zwarte marokkaan gezien...

Ik ga nooit uit en heb zelden ruzie met wildvreemden, waarom zou ik? De mensen met wie ik rondloop ofzo soms wel, dat die iets zeggen of roepen tegen iemand en dat diegene dan boos wordt ofzo, ik schaam me dan altijd dood.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 10:48
Thomas
Thomas is offline
Ja, eigenlijk wel. Tijdens en na waterpolo wedstrijden heb ik wel eens ruzie gehad, maar dat is ook niet uitzonderlijk. Verder zoek ik zelf nooit ruzie, maar ik heb dus ook nog niet echt een ruzie gehad met iemand die ik echt niet ken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten