Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo vaak ben je met een paar meisjes in een discotheek,staan er een paar aso's of marokaantjes die jaloers zijn vervelend te doen.
Gaan ze tegen je duwen,maar het mooie is als je met een grote groep bent lopen ze schijterig weg, of je kent een paar gekken mensen met een reputatie die gedag zeggen. Dan gaan ze opeens weg,zielig kijken of op de grond kijken of er nog een paar centen liggen.
|
Wel eens met voetballen ruzie in het veld gehad. Van die lijpe luitjes die dan sneaky gaan schelden en schoppen. Gingen dan dreigen van: Ik ga je na wedstrijd slaan, we komen je opzoeken. En ik lachte ze dan maar gewoon uit.
|
Laatste keer was op het museumplein in Amsterdam met koninginnedag... ik sta daar zo vooraan en zoals altijd in massa's wordt er veel geduwd..
Krijg ik opeens van zo'n slet achter mij een knietje in mijn ass. Ik draai pissedom.. slaat dat mens mij in mijn gezicht omdat ik op haar zielige puntschoenen per ongeluk stond ![]()
|
![]() |
tja, wel eens ruzie met een turk gehad, alleen toen kwamen zijn vriendjes en ben ik het ziekenhuis ingeslagen met een paar gekneusde ribben.....
en een keer met een paar gasten, toen was hier zo'n schaatsbaan aangelegd, en toen ben ik per ongeluk tegen 1 van die kerels aangeschaatst, bleek er een op me school te zitten, stonden ze de volgende dag met een groepje te w8en tot ik naar buiten kwam, eenmaal buiten aangekomen kreeg ik een vuist op me bek omdat ik te stoer deed (terwijl ik alleen mijn excuses aangeboden had). was gelukkig niet alleen anders had ik een probleem gehad....
Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 22:20. |
![]() |
|
ik inderdaad ook met 2 breezah sletten.
het was ze (niet die breezah-sletten maar 2 vrienden van me) gelukt om me mee te krijgen naar een of ander klein knaaken-discotheekje in elst, toegang: 14 jaar en ouder.. ik stond op dat podium te stampen en voor me stond zo'n vrijdagavond-dorp-sletje en ik werd van achter door een vrijdagavond-dorp-sletje geduwd, dus ik duw die v-d-s voor me er per ongeluk af. help er meteen met opstaan en bied mn excuus aan, nou, als ik nie weg had gedoken had ik rode wang gehad. en maar schreeuwen, en meteen naar de marokaantjes toe, op mij wijzen en weet ik veel wat. daarna in zelfde 'discoteek' liep iemand tegen MIJ op toen ik net 3 biertjes in mn handen had, ging een slokje over dr heen.. nou, dat v-d-s'je begon te flippen!!! maar ja, hun hadden dus meer ruzie met mij dan ik met hen.. en ook nog een keer met een of andere marokaanse trien, die ging ons slaan *ooeewwhh... scary ![]() zucht.... die sletjes van tegenwoordig.... Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 21:52. |
![]() |
|
![]() |
met zo'n zielig BK-kind bij ons op school.. maja daar had de hele school ruzie mee. weet nu trouwes hoe hij heet dus is geen wildvreemde meer.
![]() ![]() kwam toelaatst ineens een of andere marokkaan naar me toegelopen in de stad toen we van school kwamen (had een of andere snol bij zich) begint me helemaal uit te kafferen in t marokkaans of weet ik veel wat. en toen ik bleef staan en begon te lachen werd ie wel erg pissig ![]() wel eens vaker van die ruziezoekende marokkanen enz. (jah die hebbe we hier erg veel..) die beginnen te dreigen als je je niets van hun 'überstoere' gedrag aantrekt. oohwjah d'r rijdt hier al n paar dagen een stel zwarte manneke's rond (waarschijnlijk ook marokkanen ja ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
je maakt toch ook geen ruzie met een lantaarnpaal? want dat is toch van hetzelfde niveau als zo'n breezertje... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb nooit echt ruzie gehad met een vreemde.. wel zij met mij.. ging naar trainen toe met de metro twee jaar terug toen ik uit stapte zag ik een groep marokanen die mij achteraan liepen en dreigend op me af kwamen.. nou het was voor mij een wild vreemde plek en had geen zin in een confrentatie met een stuk of negen marokanen. ben dus in de tram gestapt.. nou een heel gedoe ze gingen eerst nog de tram tegen houden enz enz.. nou was een beetje pissed off en had geen zin meer in trainen was dus gewoon rustig met de tram naar huis gegaan.. kwam de tram later langs een ander metro station en wie stappen daar op de tram.. jah hoor die schijt marokanen vban de metro.. nou ze weten waar ik woon dus en zijn ze mij als het waren helemaal gevolgd vanuit amstelveen tot aan mij huis.. toen ik de tram uit stapte kwamen ze nog achter me aan rennne.. heb toen later nog wel eens last van ze gehad.. zat toen met mijn broer in de tram zij hadden mij gezien en ik hen ook.. alleen zij mijn broer niet.. dus ze hadden al vrienden van hem opgebelt om mij op te wachten bij de tram halte.. nou na mij kwam me broer uit de tram en je moest eens zien hoe snel ze mij ineens "niet" meer kende.. sorry vind dat echt zulke trieste gasten! weet niet of ze me nog steeds willen hebben boeit me ook niet zo ze doen me toch nix.. hoop ik tenminstuh ![]() CIAO
|
![]() |
Was niet echt mijn ''probleem'' maar moest dr wat aan doen.. mn zusje werd nl geslagen door een jongen enne we zagen hem dus lopen op straat en ze wees hem aan.. gesprek ging dus als volg
ik: jij daar ...waarom heb jij nina geslagen? hij: huh? ik: WAAROM HEB JIJ NINA GESLAGEN? hij: uhm.. ze sloeg me eerst ik: jeah right.. volgende keer steek je je hand in je reet, als je haar nog een keer slaat ga je zien bij mij.. Ach ja ben niet voor niks de grote zus.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() vind het zelfs een beetje erug kinderactig de manier waarop! maar kan me heel goed voor stellen dat je iets wou doen.. tis toch je kleine zusje! maar goed dit is echt zo van ik ben 14 en ik ben nu je vriend niet meer achtig loze dreigement! CIAO
|
![]() |
Nou maar wat zou jij doen als een gozer van een jaar of 16/17 je zusje van 10 zou slaan.. nou ik weet niet van jou hoor maar dat pik ik gewoon niet.. je mag het wel kinderachtig vinden maar zo weet ie gewoon dat ik achter mijn zusje staat en dat ie met zn poten van dr af moet blijven
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga nooit uit en heb zelden ruzie met wildvreemden, waarom zou ik? De mensen met wie ik rondloop ofzo soms wel, dat die iets zeggen of roepen tegen iemand en dat diegene dan boos wordt ofzo, ik schaam me dan altijd dood. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |