Oud 04-06-2003, 14:17
Upke
Upke is offline
Meiden wat vinden jullie ervan dat bijvoorbeeld een jonge kleiner is dan het meisje? Vallen jullie zoieso op als iemand die maar een klein (maar ouder) jongen is. En wanneer vinden jullie jongens er lief en schattig uit zien, en val je daar ook op?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2003, 14:22
howshesings
howshesings is offline
ik heb mn jongens het liefst langer en ouder

maar er zijn natuurlijk uitzonderingen
Oud 04-06-2003, 14:25
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Laat me raden...jij bent 1,60 meter
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:27
Verwijderd
ik val altijd op langere jongens, kleinere jongens vind ik gewoon niks. Ik vind jongens er niet lief en schattig uitzien, maar als ze lief zijn vind ik het wel heel leuk natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:30
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik val over t algemeen op oudere en grotere jongens. dat heeft t gewoon, daar kun je lekker tegenaan kruipen

heb 1 keer jongen beetje leuk gevonden die kleiner dan me was, maar dat was dan ook we een hele mooie met een mooi lichaam ookal was t klein..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:34
0oJustMeo0
0oJustMeo0 is offline
egtwel.. met van die korte beentjes
maarjah.. ik ben zelf oowk klein..
Oud 04-06-2003, 14:37
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
men vriend is kleiner als mij.... bijna al men vriendjes... weet niet wat het is... maar ag ik ben rond de 1,80
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:40
josdebos
josdebos is offline
Ben zelf niet zo groot (1,70) en me vriend is langer (1.85) Maar ik heb ook wel eens vriendjes gehad die kleiner waren.. Ach maakt me opzich niet zoveel uit, maar het is wel leuk als je lekker tegen je vriend zn borst aan kan 'hangen' en als je dan meteen over hem heenkijkt... nee.. das wat minder!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:40
Soezen
Soezen is offline
ik heb wel eens een kleinere vriend gehad. Das dus echt niks hoor. Ik schaamde me echt dood, maarja toen vond ik hem gewoon schattig..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:44
ieneminie
ieneminie is offline
OUDER EN LANGER!!! anders is het echt nikssss
Oud 04-06-2003, 15:14
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 04-06-2003 @ 15:40:
Ik heb wel eens een kleinere vriend gehad. Das dus echt niks hoor. Ik schaamde me echt dood, maarja toen vond ik hem gewoon schattig..
Dat is dus echt iets vrouwelijks, kinderlijk. Vrouwen zoeken over het algemeen een jongen die er ouder en volwassen uitziet. Dat de jongen hierin groter is dan de vrouw is natuurlijk een must. Uiteraard zullen er verschillende uitzonderingen zijn, maar over het algemeen gezien gaat dit wel op.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Kleine jongens zien er niet uit. Minstens 1,83m vind ik redelijk. En van een 'lieve poepie'- uitstraling hou ik al helemààl niet. Een vent moet er stoer uitzien, met eventueel een schattig accentje als kuiltjes in de wangen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 04-06-2003 @ 15:30:
ik val over t algemeen op oudere en grotere jongens. dat heeft t gewoon, daar kun je lekker tegenaan kruipen
ben ik het mee eens, alleen ben ik vrij lang.. *1.78* dus is het moeilijk te vinden
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:16
Verwijderd
Ik vind 't geen gezicht als een jongen kleiner is.
(ja, kom maar op met opmerkingen over mijn kortzichtigheid)
Een vroegere vriendin van mij heeft een vriend die een stuk kleiner is en ik kan het gewoon niet mooi vinden.

Jongens die lief en schattig zijn, zijn best leuk zolang ze niet te vrouwelijk worden. Ik zou wel verliefd kunnen worden op zo'n jongen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:21
Verwijderd
Ik heb 1 keer met een jongen gehad die kleiner was. Dat vond ik echt niets. Dan voel ik me ook tig keer ouder.. En dat wil ik niet! En ik vind het heerlijk om zo met m te knuffelen (staand) en dan mn hoofd tegen zn borst te kunnen leggen.. het geeft zo'n lekker veilig en beschermend gevoel.
Dat ik me heerlijk tegen m aan kan 'nestelen'.
heeeeeeeeerlijk

*denkt aan dr vriendje en mist m nu heel erg*
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:26
sinsere
sinsere is offline
Ik wil absoluut een jongen die langer is dan ik. En ik hou van een mannelijk uiterlijk, niet van zo'n babyface-achtige jongen. Het liefst heb ik ze ook een stuk ouder dan ik
Oud 04-06-2003, 16:36
Vevay
Ik heb liever dat hij zijn arm om mijn schouder hangt dan mijn arm om zijn schouder als we romantisch wandelen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:41
PardonMe
PardonMe is offline
daar sta ik eigenlijk niet zo bij stil geloof ik..
Mijn vriend is maar een klein stukje groter dan dat ik ben, scheelt niet zo heel veel.
Ik denk dat ik het niet erg zou vinden als ik groter was geweest, maar het ziet er altijd wel een beetje anders uit als het meisje groter is dan de jongen, maar het is geen ramp ofzo.
Oud 04-06-2003, 19:07
alpha
alpha is offline
Lieve schattige jongens zijn NIET stoere jongens. Het zijn mooie jongens die niet weten dat ze mooi zijn. Ze zijn een beetje klungelig. Dat is wat ik zie bij de benaming 'lieve schattige jongens'

Kleine jongens hoeven niet lief en schattig te zijn hoor! Kleine jongens kunnen ontzettend stoer en popie-jopie zijn.

Ik kan best op een jongen vallen die kleiner is dan mij, maar over het algemeen gaat dat een beetje moeilijk aangezien ik ook maar 1.67m ben...
Oud 04-06-2003, 19:20
flanger
flanger is offline
Persoonlijk valt het me op dat de kleinere (van gestalte) jongens eerder een grotere bek zullen opzetten omdat men soms eens moet van hun afbijten. Grotere jongens zullen eerder kalmer zijn.

Ik vind trouwens geen meisje die kleiner is dan mij
Oud 04-06-2003, 20:22
Verwijderd
Ik ken geen jongens die kleiner zijn dan ik ben, dus ik heb geen idee of ik daar op val. Wel val ik op lieve schattige jongetjes; de eerste maand dat ik samen was met mijn ex-vriend, kreeg ik 9 keer een 'Wat een schatje' of 'Ooh, hij is schattig' of 'Lijkt me echt een schat' naar met toe.
edit: bedoel je met ouder echt duidelijk ouder? Jaren ouder? In dat geval val ik niet op iemand die kleiner en ouder is dan ik
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:42
Verwijderd
mijnes is ongeveer even groot, maar ik ben breder, dus ik lijk groter
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:44
biep
biep is offline
haha

zie er eerst maar eens 1 te vinden die kleiner is dan ik

wel handig, die kun je tenminste aan als je ruzie hebt oid.
Oud 05-06-2003, 00:03
Felicia
Felicia is offline
Ik ben maar 1.58 dus de meeste jonges zijn wel groter als mij, eigelijk allemaal wel ...maar als ze kleiner zoude zijn ligt eraan hoe erg maybe 5 cm ofzo zou nog wel gaan maar nog kleiner dan dat is wel erg klein. Mijn huidige vriend is 1.85 en dat vind ik eigelijk wel beetje lomp want k moet altijd op mn tene staan en hoofd omhoog.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 01:36
GRRR
GRRR is offline
ik ga denk ik mezelf van kant maken

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2003, 01:53
ABrules
ABrules is offline
oooow... nu ik dit lees... verklaard dat een hele hoop...
ben een jongetje van 1.75 m
en altijd maar roepen dat het niet om de grootte gaat, maar wat je er mee doet
Oud 05-06-2003, 09:26
damaetas
damaetas is offline
ik ben 1.90m dus ik zal zowieso wel eens wat hebben met iem die kleiner is en daar heb ik geen problemen mee, zolang hij niet heel veel kleiner is dan mij. maar ik denk dat zo'n jongens ook niet willen verkeren met mij.
Oud 05-06-2003, 09:32
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
flanger schreef op 04-06-2003 @ 20:20:
Persoonlijk valt het me op dat de kleinere (van gestalte) jongens eerder een grotere bek zullen opzetten omdat men soms eens moet van hun afbijten. Grotere jongens zullen eerder kalmer zijn.
ja dat gevoel heb ik ook. vooral dan tegen veel grotere mensen, zoals ik, en dat vind ik niet zo fijn.

lange jongens (meisjes ook hoor) moeten niet luid ofzo doen om aandacht te krijgen, daar kijken de mensen zo ook wel naar

maar nu ik erzo over nadenk, ik heb helemaal nix tegen een kleine jongen zonder complexen hoor als ie lief en fijn is enzo.
Oud 05-06-2003, 09:55
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik val niet op schattig..

ik heb liever een apart typje of ruyig..
zoals skaters, punkers etc
maar nu heb ik met een hiphopper dies ook heel leeeukk
wiiiiii
Oud 05-06-2003, 19:52
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
als ze veel kleiner zijn is het niet leuk,een beetje kan nog als et een echt leuke jongen is.schattig is een must,maar et mag geen babyface zijn.een meer mannelijk type met stoppeltjes en mannelijk gezicht kan even schattig (of zelfs veel meer) zijn als zo'n jongen met een baby-face.maar ik vind schattig zijn veel meer zitten in de manier van doen en kijken.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 20:22
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Zo'n kleine mannekes... Sta je daar mooi te wezen op je hakkenschoenen, staat meneer tegenover je, denk je: 'Wat kijkt die nou toch de hele tijd naar m'n tieten?' En dan ineens schiet het je te binnen: Hij komt niet hoger.
Oud 05-06-2003, 20:47
Gothic
Gothic is offline
Ik wil een oudere, langere jongen... Het is natuurlijk het bekende gevoel, vrouwen willen beschermd worden, en dat gebeurt niet als een meisje de arm om de jongen moet leggen...
Oud 05-06-2003, 21:19
Another Way
Another Way is offline
1.95 hiero, niet lief en schattig

ik ben jaloers op jongens van 1.60-70
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:24
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-06-2003 @ 22:19:

Jij bent gek joh!! Wees blij met je mooie lengte!
Oud 05-06-2003, 21:26
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Party_Bunny schreef op 05-06-2003 @ 22:24:
Jij bent gek joh!! Wees blij met je mooie lengte!
hahah je moest eens weten hoe vaak ik mn kop stoot

Nee maar ff serieus, ik heb al meerdere meiden horen zeggen dat ze nooit wat met mij zouden nemen puur om mn lengte
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:35
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-06-2003 @ 22:26:

Nee maar ff serieus, ik heb al meerdere meiden horen zeggen dat ze nooit wat met mij zouden nemen puur om mn lengte
Onzin...

Misschien komt het doordat ik zelf 1,75m ben.. Ik vind lange jongens mooi, mits het geen magere slungels zijn.
Oud 05-06-2003, 21:43
Pletterprater
Pletterprater is offline
Mijn vriendin is ietsjes groter dan mij. Geen problemen eigenlijk, dat ouder lijken... wel... een kale kop laat mij aardig wat ouder lijken dan dat ik ben. En... ik ben vrij breed en zal daardoor wellicht overkomen als een toch wel meer beschermende factor... maar de eigenlijke reden waarom dat we goed samen kunnen is... OMDAT WE NIET OP UITERLIJKHEDEN LETTEN!!!! Okee... ik vind gewoon de meeste mensen een beetje teveel alleen op uiterlijk letten... sund...
Oud 05-06-2003, 21:50
yliek
yliek is offline
Tsja..ze moeten wel iets langer zijn ja..maar leeftijd kijk ik kan nu wel zeggen dat ik over t algemeen een zwak heb voor oudere jongens..maar de afgelopen weken zeggen van niet

En lief en schattig mag best..maar fake het dan niet

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 21:52.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:51
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Party_Bunny schreef op 05-06-2003 @ 22:35:
Onzin...

Misschien komt het doordat ik zelf 1,75m ben.. Ik vind lange jongens mooi, mits het geen magere slungels zijn.
Ik ben (nog) een magere sukkel
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 22:00
Meneer (be)
Meneer (be) is offline
Pfff...

En dan beweren dat het innerlijk belangrijker is
Oud 05-06-2003, 23:51
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Party_Bunny schreef op 05-06-2003 @ 21:22:
Zo'n kleine mannekes... Sta je daar mooi te wezen op je hakkenschoenen, staat meneer tegenover je, denk je: 'Wat kijkt die nou toch de hele tijd naar m'n tieten?' En dan ineens schiet het je te binnen: Hij komt niet hoger.

ik heb zin om je te schoppen

nee gelukkig val ik op leuke kleine vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 00:19
flanger
flanger is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-06-2003 @ 22:19:

1m95 valt nog mee, is groot maar niet "groot"
Oud 06-06-2003, 09:57
damaetas
damaetas is offline
Citaat:

misschien val je wel gewoon op de verkeerde meiden
1.95 is toch mooi voor een jongen. maar ik begrijp wel dat meisjes van onder 1.70 dat minder fijn vinden. maar mijn neef van 2.04 verkeerd ook met een meisje van euhm 1.70 ongeveer, geen probleem als je er geen probleem van maakt.

(hoezo je stoot je hoofd? alles is op 2.00m gemaakt hoor van deuren enzooi)
Oud 06-06-2003, 11:13
Sven
Sven is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 04-06-2003 @ 17:07:
ben ik het mee eens, alleen ben ik vrij lang.. *1.78* dus is het moeilijk te vinden
Zo moeilijk zou het niet moeten zijn hoor, aangezien de gemiddelde nederlandse man 1.84 is
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 11:43
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-06-2003 @ 22:51:
Ik ben (nog) een magere sukkel
Je bent ook pas 17! Dat wordt nog wel wat.
Oud 06-06-2003, 17:13
dieselken
dieselken is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 04-06-2003 @ 15:17:
Meiden wat vinden jullie ervan dat bijvoorbeeld een jonge kleiner is dan het meisje? Vallen jullie zoieso op als iemand die maar een klein (maar ouder) jongen is. En wanneer vinden jullie jongens er lief en schattig uit zien, en val je daar ook op?
ik let daar soms zelfs nie op als ne gast kleiner is dan mij ... heb ooit al es verkeerd en meerdere malen mé gasten kleiner dan me, da stoort me totaal niet! ma moest ik echt moeten kiezen dan zouk wel ne gast nemen die groter is!
Oud 06-06-2003, 17:20
poesiefox
poesiefox is offline
Geen lilliputters, dat moge duidelijk zijn, (ahem) maar verder zal het me een zorg zijn. Puur toevallig is mijn vriend langer dan ik, maar al was hij dat niet...boeie.

Ik ben zelf 1.75, en de meeste jongens zijn echt wel minstens even lang, dus het probleem doet zich erg weinig voor, eigenlijk.

Kleiner dan dat, tja, als het allemaal maar in verhouding is, dan kan het me echt niks schelen.

Edit: lief en schattig he? Nee, val ik niet op. Dan komen mijn tantelijke neigingen teveel boven, dan zie ik ze niet als man maar als jochie. Dan wil ik verhaaltjes gaan voorlezen, tandjes poetsen, nog even op het potje en hup, duiken! Muziekje aan, deur op een kiertje, ganglicht aan. Tante Pien zit beneden, dag lieverd! Jaja, nog een nachtkusje, hoe kon ik het vergeten.

Niet bevorderlijk voor een gezonde sexuele relatie...

PS zie Evito in zijn fotoboek. Ik heb de arme knul volgens mij dodelijk beledigd door het 'schattig'te vinden en aan te bieden best eens op hem te willen passen....En toen kwam Sjeherazade met een gelijkluidende boodschap....ja, echt goed voor zijn ego.

Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 17:25.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 20:29
Studentje
Studentje is offline
Citaat:

Dan liegen ze. Ik ben ook aan de lange kant en heb nog nooit gehoord dat ze mij té lang vinden. 't Zal vast een andere reden hebben.
Oud 06-06-2003, 20:33
gizmo
gizmo is offline
liever langer en ouder. Maarja langer is bij mij niet zo'n probleem aangezien ik zelf maar 1.65 ben

Kwa uiterlijk verder boeit het me niet zo heel veel. Zo heb ik nu een lieve vriend waar ik lekker op zijn buikje kan liggen
Oud 08-06-2003, 16:48
Jamezy
Jamezy is offline
Citaat:
howshesings schreef op 04-06-2003 @ 15:22:
ik heb mn jongens het liefst langer en ouder

maar er zijn natuurlijk uitzonderingen
Same here

*en idd, 28 was dan wel weer een beetje TE oud *
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: