Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat komt omdat veel jongens te snel denken dat wanneer een meisje aardig tegen ze doet, dat het gelijk iets 'betekent'. Wishful thinking noemen ze dat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar aan de andere kant kun je elke keer weer denken dat het zo is en wordt het nooit wat. *verliefdheid lijkt soms net russisch roulette* |
![]() |
|
s je bang bent voor een gebroken hartje zul je nooit aan een relatie moeten beginenn want ALLES kan uit gaan! Soms moet je gewoon kiezen om het een tijd mooi te hebben met het risico het te verliezen.
Dan heb je een gebroken hart, maar ook een mooie tijd gehad. Vergelijk het. Alle plus kanten tegenover het gebroken hart! en nieuwe liefde kan altijd!
||
Citaat:
Het probleem is echter denk ik dat ik te snel verliefd wordt en daar wil ik vanaf. Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 22:58. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe word ik niet verliefd.
les 4 Deze les is voor de mensen die door omstandigheden hun gevoelens in bedwang moeten houden en bovendien een klap van de molen hebben gehad. Voor deze les hebt u maar een paar dingen nodig 1. Een dokters verklaring dat u gek bent 2. een vliegenmepper 3. een hoop fantasie U gaat als volgt te werk: U pakt de vliegen mepper op en steekt de doktersverklaring in uw zak. Vervolgens gaat u de straat op. Daar ziet u honderden vlinders rondfladderen die voor dit verliefde gevoel zorgen. Met vurig enthouisme begint u naar de rottige insecten te meppen en mept net zolang totdat de laatste dood is. Indien een burger of een politieagent u probeert te stoppen, laat u uw doktersverklaring zien en gaat vrolijk verder. Er zit een voorwaarde aan deze methode: u doet dit niet in een gebied waar veel echte vlinders aanwezig zijn. U wilt toch niet de dood van zo'n elegant insect op uw geweten hebben? Werkt dit niet? Volg de raad op van mensen die wel goed bij hun hoofd zijn. Welke idioot luistert dan ook naar mij? Ik ben gek. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben niet iemand die snel verliefd wordt, maar lief trekt mij zo ongelooflijk aan. Niet dat ze het brave meisjes moet zijn, maar echt zo een lieve uitstralling heeft. |
![]() |
|
tja die lieve meisjes dan maar mijden..?
nee dat is natuurlijk geen serieuse oplossing.. Maar goed, je gevoel kun je nou eenmaal niet uitschakelen, dus het overkomt je toch wel, ookal zou je het liever niet willen. Maar ik denk niet dat het echte verliefdheid is wat jij voelt voor die meisjes.. Ik denk dat je meer blij bent met de soort aandacht die je van ze krijgt.. Je vindt ze aardig, ze zien er leuk uit.. Dus logisch om te denken dat je verliefd bent, maar ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon blij ben met de aandacht.. Ik heb dat zelf ook wel eens gehad.. een leuke jongen, doet leuk tegen je, heel gezellig enz.. dan voel je je een beetje ''kriebelig'' en toen dacht ik ook dat ik verliefd was, maar dat was niet zo.. ik vond het gewoon leuk zoals die jongen tegen mij deed, hoe hij met mij omging enzovoorts.. (ik zeg niet dat het zo is bij jou, maar ik denk dat..)
||
Citaat:
![]() weuhzz. ja snap ik.. maar goed, ik ben zelf een meisje en ik ben niet lesbisch.. Dat laatste stukje ging over mijzelf.. vandaar dat ik het over een jongen had.. ![]() Jij moet het gewoon even omdraaien; jongen = meisje.. Maar ik vertelde eigenlijk meer over een eigen ervaring; dat ik dacht dat ik verliefd was op een jongen, terwijl ik dat achteraf helemaal niet was, maar dat ik gewoon blij en gecharmeerd was door de aandacht die ik kreeg van hem.. Misschien dat dat bij jou ook het geval is (maar dan dus de aandacht van bepaalde meisjes) maar ik weet het niet.. ![]() sorry als het helemaal duidelijk was.
||
Citaat:
Maar iedergeval ben ik een beetje afstandelijk als meisjes mij leuk vinden die ik dan ook leuk vindt. En dan denken zij weer dat ik hun niet hoef. Dat weet ik nog niet eens of dat zo het geval is, ik weet het namelijk echt niet, en wordt er een beetje gek van! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je kunt vier dingen doen.
1. Haar ontwijken. Je verliefdheid zal dan afgeremd worden en na verloop van tijd overgaan. Je hebt geen gebroken hart en je krijgt geen relatie. 2. Alles zo laten. Je zult dan verliefd worden, dat langere tijd (maand of drie minstens) blijven, daarna zal het toch over gaan. Je hebt geen gebroken hart maar je bent wel ongelukkig verliefd, en je hebt geen relatie. 3. Nu meteen op haar afstappen en haar mee uit vragen. Kans groot dat ze je afwijst. Je hebt waarschijnlijk een gebroken hart, maar er is een klein kansje dat ze wel met je uit wil. 4. Vriendschappelijk contact met haar zoeken en haar laten merken hoe lief en aardig je haar vindt, veel met haar praten, tot ze doorheeft dat je best oke bent. Dan proberen haar te zoenen of haar uitvragen en erbij zeggen dat je het als afspraakje bedoelt en niet vriendschappelijk. Kans op een gebroken hart bestaat, maar de kans dat ze toehapt is ongeveer even groot en dan kan het best wel eens uitlopen op een relatie. |
![]() |
|
3. Nu meteen op haar afstappen en haar mee uit vragen. Kans groot dat ze je afwijst. Je hebt waarschijnlijk een gebroken hart, maar er is een klein kansje dat ze wel met je uit wil. 4. Vriendschappelijk contact met haar zoeken en haar laten merken hoe lief en aardig je haar vindt, veel met haar praten, tot ze doorheeft dat je best oke bent. Dan proberen haar te zoenen of haar uitvragen en erbij zeggen dat je het als afspraakje bedoelt en niet vriendschappelijk. Kans op een gebroken hart bestaat, maar de kans dat ze toehapt is ongeveer even groot en dan kan het best wel eens uitlopen op een relatie. Ik prefereer die laatste 2. Ik ben niet verliefd ik vind haar gewoon heel leuk! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vragen over angst. fizzle-fluffy | 29 | 23-09-2008 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Angst bang demoon1qaz | 1 | 13-10-2007 13:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |