Oud 06-06-2003, 20:57
l00k At Me
l00k At Me is offline
Ik ga denk ik binnenkort verliefd worden en zou dit graag willen stoppen.
Hoe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2003, 21:00
gizmo
gizmo is offline
Gevoel uitschakelen is helaas onwijs moeilijk en bij mij lukt dit dan ook niet.
Oud 06-06-2003, 21:03
Verwijderd
Vertel het me maar als je het weet.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:04
Verwijderd
tja ik zit er ook mee...
gevoel kun je niet tegenhouden, misschien als je naar alle negatieve eigenschappen gaat kijken
Met citaat reageren
josdebos
josdebos is offline
Tja... dat valt volgens mij niet tegen te houden. Negeren kan wel...
Met citaat reageren
Verwijderd
Als je denkt dat je binnenkort verliefd gaat worden, ben je het eigenlijk al.

Echt stoppen kun je het gevoel niet. Je kunt er wel voor weglopen door contact te mijden en veel andere dingen te doen.

Maar of je daar gelukkiger van wordt?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:05
Quiana
Quiana is offline
Niet.
Oud 06-06-2003, 21:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Quiana schreef op 06-06-2003 @ 21:05:
Niet.
Pff idd. Eerst klaag je dat je een te kort hebt aan liefde, wordt je es verliefd, wil je het wegstoppen!
Oud 06-06-2003, 21:11
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Als je denkt dat je binnenkort verliefd gaat worden, ben je het eigenlijk al.

Citaat:
Maar of je daar gelukkiger van wordt?
Nee van ontlopen wordt je niet gelukkiger, maar als je haar ziet met een andere jongen is het goed als je dat niet gezien hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:14
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-06-2003 @ 22:06:
Pff idd. Eerst klaag je dat je een te kort hebt aan liefde, wordt je es verliefd, wil je het wegstoppen!
Ja klopt, maar ik wil geen gebrokken hart oplopen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:23
josdebos
josdebos is offline
ow ze is al bezet.. tja dan is het een ander verhaal.. kan je niks aan doen.. gewoon over laten waaien
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:48
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
josdebos schreef op 06-06-2003 @ 22:23:
ow ze is al bezet.. tja dan is het een ander verhaal.. kan je niks aan doen.. gewoon over laten waaien
nee dat is ze niet.
Kans is groot dat ze me leuk vindt, ze lacht vriendelijk en is aardig tegen over mij.
Dat soort situaties heb ik wel eens eerder meegemaakt en die waren verkeerd afgelopen.

Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 21:52.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:51
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 06-06-2003 @ 22:14:
Ja klopt, maar ik wil geen gebrokken hart oplopen.
moet je niks vast met iemand beginnen, en daarbij, dat is toch hooguit 2 weken ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:56
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 06-06-2003 @ 22:48:
Kans is groot dat ze me leuk vindt, ze lacht vriendelijk en is aardig tegen over mij.
Dat soort situaties heb ik wel eens eerder meegemaakt en die waren verkeerd afgelopen.
Ja, logisch dat het vaak verkeerd afliep.

Dat komt omdat veel jongens te snel denken dat wanneer een meisje aardig tegen ze doet, dat het gelijk iets 'betekent'. Wishful thinking noemen ze dat.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:58
king112
king112 is offline
Jezelf neerknallen!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:00
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Dat komt omdat veel jongens te snel denken dat wanneer een meisje aardig tegen ze doet, dat het gelijk iets 'betekent'. Wishful thinking noemen ze dat.
Natuurlijk begrijp ik dit en daarom wil ik gewoon van dat gevoel af.
Ik denk dit namelijk veel te snel.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:03
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 06-06-2003 @ 23:00:
Natuurlijk begrijp ik dit en daarom wil ik gewoon van dat gevoel af.
Ik denk dit namelijk veel te snel.
Je bent bang weer gekwetst te worden.

Maar aan de andere kant kun je elke keer weer denken dat het zo is en wordt het nooit wat.

*verliefdheid lijkt soms net russisch roulette*
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:14
Gwinnie
Gwinnie is offline
niet te veel met haar omgaan.
onnodig contact vermijden. en je ogen naar andere 'dingen' laten kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:14
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Je bent bang weer gekwetst te worden.
Klopt

Citaat:
Maar aan de andere kant kun je elke keer weer denken dat het zo is en wordt het nooit wat.
Foute instelling.
Zo weinig zelfvertrouwen heb ik niet, het is alleen zo dat ik niet me gekwetst wil voelen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:16
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 06-06-2003 @ 23:14:
Klopt

Foute instelling.
Zo weinig zelfvertrouwen heb ik niet, het is alleen zo dat ik niet me gekwetst wil voelen.
Citaat:
niet te veel met haar omgaan.
onnodig contact vermijden. en je ogen naar andere 'dingen' laten kijken.
ok
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:34
Qimm
Qimm is offline
s je bang bent voor een gebroken hartje zul je nooit aan een relatie moeten beginenn want ALLES kan uit gaan! Soms moet je gewoon kiezen om het een tijd mooi te hebben met het risico het te verliezen.
Dan heb je een gebroken hart, maar ook een mooie tijd gehad. Vergelijk het. Alle plus kanten tegenover het gebroken hart! en nieuwe liefde kan altijd!
Oud 06-06-2003, 22:45
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-06-2003 @ 23:34:
s je bang bent voor een gebroken hartje zul je nooit aan een relatie moeten beginenn want ALLES kan uit gaan! Soms moet je gewoon kiezen om het een tijd mooi te hebben met het risico het te verliezen.
Dan heb je een gebroken hart, maar ook een mooie tijd gehad. Vergelijk het. Alle plus kanten tegenover het gebroken hart! en nieuwe liefde kan altijd!
Ok thanks.
Het probleem is echter denk ik dat ik te snel verliefd wordt en daar wil ik vanaf.

Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 22:58.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:49
Verwijderd
Hoe word ik niet verliefd.
les 4

Deze les is voor de mensen die door omstandigheden hun gevoelens in bedwang moeten houden en bovendien een klap van de molen hebben gehad.

Voor deze les hebt u maar een paar dingen nodig
1. Een dokters verklaring dat u gek bent
2. een vliegenmepper
3. een hoop fantasie

U gaat als volgt te werk:
U pakt de vliegen mepper op en steekt de doktersverklaring in uw zak. Vervolgens gaat u de straat op. Daar ziet u honderden vlinders rondfladderen die voor dit verliefde gevoel zorgen. Met vurig enthouisme begint u naar de rottige insecten te meppen en mept net zolang totdat de laatste dood is. Indien een burger of een politieagent u probeert te stoppen, laat u uw doktersverklaring zien en gaat vrolijk verder.
Er zit een voorwaarde aan deze methode: u doet dit niet in een gebied waar veel echte vlinders aanwezig zijn. U wilt toch niet de dood van zo'n elegant insect op uw geweten hebben?

Werkt dit niet? Volg de raad op van mensen die wel goed bij hun hoofd zijn. Welke idioot luistert dan ook naar mij? Ik ben gek.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 23:22
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ja dat wil ik ook wel es weten
en als je bang bent om verliefd te worden, ben je meestal al verliefd .
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 19:45
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
en als je bang bent om verliefd te worden, ben je meestal al verliefd .
Ja ik vind het niet leuk om het te worden dus wordt ik er al heel snel bang voor.
Ik heb absoluut iets waardoor vrouwen mij toch niet als partner zouden willen hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2003, 16:15
PardonMe
PardonMe is offline
Hoe voel je dat je binnenkort verliefd gaat worden..?
Oud 11-06-2003, 15:48
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 10-06-2003 @ 17:15:
Hoe voel je dat je binnenkort verliefd gaat worden..?
Als een meisje zo een lief koppie, een lieve lach, mooi onschuldige oogjes, de goede lengte heeft en ook nog eens naar mij lacht en aardig tegen me doet zal ik snel verliefd worden.
Ik ben niet iemand die snel verliefd wordt, maar lief trekt mij zo ongelooflijk aan.
Niet dat ze het brave meisjes moet zijn, maar echt zo een lieve uitstralling heeft.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 16:39
PardonMe
PardonMe is offline
tja die lieve meisjes dan maar mijden..?

nee dat is natuurlijk geen serieuse oplossing.. Maar goed, je gevoel kun je nou eenmaal niet uitschakelen, dus het overkomt je toch wel, ookal zou je het liever niet willen.

Maar ik denk niet dat het echte verliefdheid is wat jij voelt voor die meisjes.. Ik denk dat je meer blij bent met de soort aandacht die je van ze krijgt.. Je vindt ze aardig, ze zien er leuk uit.. Dus logisch om te denken dat je verliefd bent, maar ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon blij ben met de aandacht..

Ik heb dat zelf ook wel eens gehad.. een leuke jongen, doet leuk tegen je, heel gezellig enz.. dan voel je je een beetje ''kriebelig'' en toen dacht ik ook dat ik verliefd was, maar dat was niet zo.. ik vond het gewoon leuk zoals die jongen tegen mij deed, hoe hij met mij omging enzovoorts..

(ik zeg niet dat het zo is bij jou, maar ik denk dat..)
Oud 11-06-2003, 17:09
l00k At Me
l00k At Me is offline
Ik had het over een meisje hoor!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:24
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 11-06-2003 @ 18:09:
Ik had het over een meisje hoor!

weuhzz. ja snap ik..

maar goed, ik ben zelf een meisje en ik ben niet lesbisch..
Dat laatste stukje ging over mijzelf.. vandaar dat ik het over een jongen had..
Jij moet het gewoon even omdraaien; jongen = meisje..

Maar ik vertelde eigenlijk meer over een eigen ervaring; dat ik dacht dat ik verliefd was op een jongen, terwijl ik dat achteraf helemaal niet was, maar dat ik gewoon blij en gecharmeerd was door de aandacht die ik kreeg van hem..
Misschien dat dat bij jou ook het geval is (maar dan dus de aandacht van bepaalde meisjes) maar ik weet het niet..

sorry als het helemaal duidelijk was.
Oud 12-06-2003, 15:15
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 11-06-2003 @ 18:24:

weuhzz. ja snap ik..

maar goed, ik ben zelf een meisje en ik ben niet lesbisch..
Dat laatste stukje ging over mijzelf.. vandaar dat ik het over een jongen had..
Jij moet het gewoon even omdraaien; jongen = meisje..

Maar ik vertelde eigenlijk meer over een eigen ervaring; dat ik dacht dat ik verliefd was op een jongen, terwijl ik dat achteraf helemaal niet was, maar dat ik gewoon blij en gecharmeerd was door de aandacht die ik kreeg van hem..
Misschien dat dat bij jou ook het geval is (maar dan dus de aandacht van bepaalde meisjes) maar ik weet het niet..

sorry als het helemaal duidelijk was.
Nee, dat was het helemaal niet ik had het over 1 meisje en jij over meisjes, vandaar.
Maar iedergeval ben ik een beetje afstandelijk als meisjes mij leuk vinden die ik dan ook leuk vindt.
En dan denken zij weer dat ik hun niet hoef.
Dat weet ik nog niet eens of dat zo het geval is, ik weet het namelijk echt niet, en wordt er een beetje gek van!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:23
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 12-06-2003 @ 16:15:
Nee, dat was het helemaal niet ik had het over 1 meisje en jij over meisjes, vandaar.
ohhh nu snap ik wat je bedoelt!! sorry..
Oud 12-06-2003, 15:25
Verwijderd
Je kunt vier dingen doen.

1. Haar ontwijken. Je verliefdheid zal dan afgeremd worden en na verloop van tijd overgaan. Je hebt geen gebroken hart en je krijgt geen relatie.

2. Alles zo laten. Je zult dan verliefd worden, dat langere tijd (maand of drie minstens) blijven, daarna zal het toch over gaan. Je hebt geen gebroken hart maar je bent wel ongelukkig verliefd, en je hebt geen relatie.
3. Nu meteen op haar afstappen en haar mee uit vragen. Kans groot dat ze je afwijst. Je hebt waarschijnlijk een gebroken hart, maar er is een klein kansje dat ze wel met je uit wil.

4. Vriendschappelijk contact met haar zoeken en haar laten merken hoe lief en aardig je haar vindt, veel met haar praten, tot ze doorheeft dat je best oke bent. Dan proberen haar te zoenen of haar uitvragen en erbij zeggen dat je het als afspraakje bedoelt en niet vriendschappelijk. Kans op een gebroken hart bestaat, maar de kans dat ze toehapt is ongeveer even groot en dan kan het best wel eens uitlopen op een relatie.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:29
l00k At Me
l00k At Me is offline

3. Nu meteen op haar afstappen en haar mee uit vragen. Kans groot dat ze je afwijst. Je hebt waarschijnlijk een gebroken hart, maar er is een klein kansje dat ze wel met je uit wil.

4. Vriendschappelijk contact met haar zoeken en haar laten merken hoe lief en aardig je haar vindt, veel met haar praten, tot ze doorheeft dat je best oke bent. Dan proberen haar te zoenen of haar uitvragen en erbij zeggen dat je het als afspraakje bedoelt en niet vriendschappelijk. Kans op een gebroken hart bestaat, maar de kans dat ze toehapt is ongeveer even groot en dan kan het best wel eens uitlopen op een relatie.

Ik prefereer die laatste 2.
Ik ben niet verliefd ik vind haar gewoon heel leuk!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 09:28
l00k At Me
l00k At Me is offline
Na haar een mailtje te hebben gestuurd is ze al paar dagen niet online!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 10:34
Verwijderd
Ik heb binnenkort even nodig om verliefd te zijn, hoe kan ik dit teweeg brengen?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 16:20
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2003 @ 11:34:
Ik heb binnenkort even nodig om verliefd te zijn, hoe kan ik dit teweeg brengen?
kan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten