Oud 15-04-2002, 11:30
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
vet !
Oud 15-04-2002, 13:23
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Den Haag is prima
Maar dat had ik al gezegd
Oud 15-04-2002, 13:35
Carl
Carl is offline
Den-Haag is ok, ik heb er wel zin in. Maar wanneer meeten we?
en straks komen er allemaal enge figuren die dit ook lezen ofzo?????
maar wel cool bedacht, moet ik eerlijk zeggen
Oud 15-04-2002, 13:45
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Carl schreef:
Om die enge figuren de deur te wijzen, wijs ik jullie aan elkaar ook verder te mailen hierover... je hebt hierbij dan nog kans op enge types, maar toch minder.
Wil je nog meer zekerheid, dan zorg je ervoor, dat er een paar sterke krachten bij zitten, die die engerds wel op een afstand kunnen houden... alhoewel dit dan wel heel erg ver gezocht is waarschijnlijk
Oud 15-04-2002, 14:03
Verwijderd
Naja jullie zijn het er duideiljk over eens --> Den Haag

Nou have fun allemaal he,
Ik ga nie mee

Fijn dat jullie het samen allemaal zo goed kunnen overleggen enz..Heel fijn voor jullie enz..

Veel plezier he
Oud 15-04-2002, 14:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:

Wil je nog meer zekerheid, dan zorg je ervoor, dat er een paar sterke krachten bij zitten, die die engerds wel op een afstand kunnen houden... alhoewel dit dan wel heel erg ver gezocht is waarschijnlijk
Ver gezocht is IMHO nogal zwak uitgedrukt. Absurd komt IMHO meer in de buurt. Laat me raden, jij wilt die 'sterke kracht' wel zijn?

Een groep meiden organiseert een meeting, en ik denk niet dat ze daar anderen bij nodig hebben.
Oud 15-04-2002, 14:14
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

Ik ga nie mee

Fijn dat jullie het samen allemaal zo goed kunnen overleggen enz..Heel fijn voor jullie enz..

Veel plezier he
Ik vind dit sneu... heb je eens een leuk topic bedacht, kun je niet mee
Hmmm, zijn er anders nog meiden in de buurt van lovegirl die ook eens mee willen naar zo'n meeting, maar het dan in de buurt van haar woonplaats willen houden?
Jammer overigens dat niet iedereen anar elkaar toe kan komen tegelijk, maar het is vrees ik gewoonweg niet anders.
Maar kop op... er zijn hier toch nog wel een paar dames die je willen helpen en mee willen? (dames?? reageer eens)
Oud 15-04-2002, 14:17
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Ver gezocht is IMHO nogal zwak uitgedrukt. Absurd komt IMHO meer in de buurt. Laat me raden, jij wilt die 'sterke kracht' wel zijn?

Een groep meiden organiseert een meeting, en ik denk niet dat ze daar anderen bij nodig hebben.
En nee, chimera, dat bedoelde ik niet, als je goed hebt opgelet bij deze topic, zie je dat ik vaker heb gereageert met als doel te helpen... hierbij niets voor mezelf proberen te regelen of wat dan ook.
Overigens was het maar een idee die in me opkwam en ben ik geen sterke kracht en daarmee al van tevoren afgekeurt.

Besides, anders zou ik ze toch ook niet aanraden er verder over te discussieren via email?

Kom op zeg, ik mag dan wel een jongen zijn, maar ik ben gewoon een vriendelijke jongen. Ik doe dit allemaal niet uit eigen belang, dat soort mensen bestaan ook nog.
Oud 15-04-2002, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef:

Hmmm, zijn er anders nog meiden in de buurt van lovegirl die ook eens mee willen naar zo'n meeting, maar het dan in de buurt van haar woonplaats willen houden?
Jammer overigens dat niet iedereen anar elkaar toe kan komen tegelijk, maar het is vrees ik gewoonweg niet anders.
Maar kop op... er zijn hier toch nog wel een paar dames die je willen helpen en mee willen? (dames?? reageer eens)

Jij bent echt een lieverd Maar doe geen moeite hoor

Ik heb er eerlijk gezegd al geen zin meer in "Neem dit niet persoonlijk ofzo"

Maare ik heb wel andere 'connecties'
Oud 15-04-2002, 14:52
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:
Kom op zeg, ik mag dan wel een jongen zijn, maar ik ben gewoon een vriendelijke jongen. Ik doe dit allemaal niet uit eigen belang, dat soort mensen bestaan ook nog.
Niet eens??

Weet je zeker dat je een jongen bent??

Oud 15-04-2002, 15:20
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Marcade schreef:

Niet eens??

*checkt effe*

Yep
Oud 15-04-2002, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
ROFL
Oud 15-04-2002, 16:02
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:

Ik vind het echt heel irritant om jouw berichtjes te lezen. Ik zit er zelf ook aan te denken om naar die meeting te gaan ook al durf ik niet zo goed. Maar over het algemeen posten hier alleen meiden omdat het ook meiden aan gaat, waarom reageer jij dan de hele tijd tussendoor, omdat je een complimentje kreeg over je eerste post? Wil je dat nog een keer ofzo? Je moet zelf weten hoe je het doet hoor maar ik vind het gewoon raar. Meiden kunnen dit zelf ook wel reageren ook al bedoel jij het goed.
Oud 15-04-2002, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef:

Is het vervelend om slim te zijn, of ben je een vervelend meisje voor aderen omdat je ze wijst op hun fouten/ alles denkt beter te worden. (wat je dus bedoeld met dat woord vervelend, hiermee zeg ik utieraard niet dat ik er zo over denk )
Ik ben slim EN vervelend (het een heeft niet noodzakelijkerwijs iets met het ander te maken )
Oud 15-04-2002, 17:15
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Carl schreef:
Ik ook

Wie stemt voor een zaterdag? 11 mei, in het Hemelvaartsweekend, bijvoorbeeld? Of een andere zaterdag.

Laat maar horen.

Die 'enge figuren', daar ben ik niet zo bang voor.

Zijn jullie het met me eens dat eerst wat drinken leuk is, en als we willen door naar het appartement?

Waarom staan geen van de meisjes die hier posten in het fotoboek? (Of hebbik 't mis?)

En, Wendy Lynn, Alicia Silverstone, Black Reina, gewoon komen!

Jammer dat sommige mensen gewoonweg niet naar Den Haag kunnen (afstand + geld), maar 't is wel een ideale omgeving

Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 17:25.
Oud 15-04-2002, 17:29
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Ik ook

Wie stemt voor een zaterdag? 11 mei, in het Hemelvaartsweekend, bijvoorbeeld? Of een andere zaterdag.

Laat maar horen.

Zijn jullie het met me eens dat eerst wat drinken leuk is, en als we willen door naar het appartement?

Waarom staan geen van de meisjes die hier posten in het fotoboek? (Of hebbik 't mis?)

Jammer dat sommige mensen gewoonweg niet naar Den Haag kunnen (afstand + geld), maar 't is wel een ideale omgeving

ja ik kom ook en als k geen geld genoeg heb smeek ik wel bij me moeder maar kannet niet op een zondag??
en den haag is wel ver weg maja boeiund wak dr allemaal wel niet voor over heb
mij maakt t vedder niet zoveel uit waar we heen gaan, ik volg julli wel
en ja k sta wel in t fotoboek
Oud 15-04-2002, 17:29
Black Reina
Black Reina is offline
owjah voor de liefhebbers : kheb een tongpiercing
zal me bolletje met spikes dr wel afhale
Oud 15-04-2002, 17:31
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:

Nee ik wil dit graag volgen;
als het via de postduif gebeurt, zal ik de duiven onderscheppen!
Jij lijkt me wel stoere gast ? wij samen daten WHAHAHAHHAHAH
Oud 15-04-2002, 17:35
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:

Jij lijkt me wel stoere gast ? wij samen daten WHAHAHAHHAHAH
Kweenie,
hoeveel postduiven heb je??
Oud 15-04-2002, 17:37
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:

Kweenie,
hoeveel postduiven heb je??
genoeg voor jou
Oud 15-04-2002, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Ik ook

Laat maar horen.

heej, ben ik weer
jah Den Haag is okee, en ik zal zeker proberen te komen, maarrrrrrrrr moet het op een zaterdag want dan werk ik
anders moet ik vrijnemen, maaarjaah dat moet ik dan wel vantevoren weten natuurlijk.
In de mei-vakantie kan ik ook, maarjah niet iedereen heeft natuurlijk tegelijk mei-vakantie
kan het ook op een zondag?
ennuh.......over welk appartement gaat het hier (anders moet ik zow meteen de hele topic weer gaan doorzoeken. )
En neej, ik sta niet in het fotoboek
Op verzoek kan ik wel een verschrikkelijke foto sturen

kuzzies,

Alicia
Oud 15-04-2002, 17:51
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:

genoeg voor jou
En ik wil wedden dat ik genoeg voor jou heb

Genoeg dirty talk nu
kom gewoon naar die meeting hiero
ik ga der toch met een verborgen cameraatje achteraan lopen
Oud 15-04-2002, 17:53
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:

En ik wil wedden dat ik genoeg voor jou heb

Genoeg dirty talk nu
kom gewoon naar die meeting hiero
ik ga der toch met een verborgen cameraatje achteraan lopen
Laat maar zien wat je in huis hebt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben voor alles wel in !!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 15-04-2002, 18:02
Dark Enchantress
Citaat:
LoveGirl schreef:

Ik ga nie mee

Veel plezier he
Jaa je krijgt het gewoon niet voor elkaar om allemaal in een centrale plaats te meeten dus kunnen we beter opsplitsen..

En ik vraag me af waar we het anders zouden moeten houden als we niet in een appartement of zoiets kunnen..ik ga niet in een wc staan

Ik weet trouwens nog niet of ik in de meivakantie kan..majaa eerst maar ff datum..

Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 18:07.
Oud 15-04-2002, 20:21
Verwijderd
Nee nee
Opsplitsen gaat zooo moeilijk
Ook helemaaal geen zin om daar aandacht aan te besteden ofzo

Hmmm
Show me at least pictures
Oud 15-04-2002, 23:34
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:

Ik vind het echt heel irritant om jouw berichtjes te lezen. Ik zit er zelf ook aan te denken om naar die meeting te gaan ook al durf ik niet zo goed. Maar over het algemeen posten hier alleen meiden omdat het ook meiden aan gaat, waarom reageer jij dan de hele tijd tussendoor, omdat je een complimentje kreeg over je eerste post? Wil je dat nog een keer ofzo? Je moet zelf weten hoe je het doet hoor maar ik vind het gewoon raar. Meiden kunnen dit zelf ook wel reageren ook al bedoel jij het goed.
Ik reageer op deze topic, om dezelfde redenen als waarom ik op andere topics reageer. Om tips, ideeen of what ever over te brengen.

En ja, over het algemeen is deze topic bedoeld voor de meiden, maar dit neemt nog niet weg, dat er misschien ideeen van anderen nog gebruikt kunnen worden/ opmerkingen van anderen geplaatst mogen worden... je kunt je dan net zo goed af vragen, waarom je zou reageren op een topic over een relatie tussen een jongen en een meisje, als je zelf niet bij die relatie betrokken bent... hoop mijn punt hiermee een betje naar voren te hebben gebracht... vind het gewoon leuk op berichtjes te reageren in dit forum... of dat nou deze topic is of een ander... deze is toevallig gewoon spraakmakend
Oud 16-04-2002, 10:36
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik sta ook in het fotoboek

Eventjes voor 'de goede orde' > wie kan op welke datum?

Sister Bliz: het liefst op een zaterdag.

Voor wie is de zaterdag een probleem?
Oud 16-04-2002, 10:36
Black Reina
Black Reina is offline
ok den haag dus, ik stem voor 12 mei omdak 11 mei moet werken, en alicia silverstone ook trouwes
Oud 16-04-2002, 10:37
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Ik sta ook in het fotoboek

Eventjes voor 'de goede orde' > wie kan op welke datum?

Sister Bliz: het liefst op een zaterdag.

Voor wie is de zaterdag een probleem?
nja voor mij dus
Oud 16-04-2002, 10:38
Black Reina
Black Reina is offline
mobiele nummers uitwissele lijkt me ook wel handig
Oud 16-04-2002, 10:57
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Wanneer hebben jullie dan meivakantie?
En hebben jullie ook vrij met Hemelvaart (9 en 10 mei, donderdag en vrijdag)?
Oud 16-04-2002, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef:

Ik reageer op deze topic, om dezelfde redenen als waarom ik op andere topics reageer. Om tips, ideeen of what ever over te brengen.

En ja, over het algemeen is deze topic bedoeld voor de meiden, maar dit neemt nog niet weg, dat er misschien ideeen van anderen nog gebruikt kunnen worden/ opmerkingen van anderen geplaatst mogen worden... je kunt je dan net zo goed af vragen, waarom je zou reageren op een topic over een relatie tussen een jongen en een meisje, als je zelf niet bij die relatie betrokken bent... hoop mijn punt hiermee een betje naar voren te hebben gebracht... vind het gewoon leuk op berichtjes te reageren in dit forum... of dat nou deze topic is of een ander... deze is toevallig gewoon spraakmakend
Totally mee eens
Blijf lekker posten jong, Je doet ut geweldig
Oud 16-04-2002, 14:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:
ok, ff tellen (ik tel de mensen die niet durven ook ff mee, ok? )

Sister Bliz
Dark Enchantress
LoveGirl
Carl
Wallflower
Dreadje
Alicia Silverstone
Morgan
Black Reina
*Fallen_Tear*
crazy_ ella
tomtommertje
& tenslotte ikkuh

12 mensen dus
En wat dachten we van VAMPIRIA??? Zeg, zonder mij is het feest nie compleet he meiske?
Oud 16-04-2002, 14:31
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
owjah voor de liefhebbers : kheb een tongpiercing
Jaaaaaaah, dan wil ik met jou!!
Ennuh, Maureentje: reizen we samen af?

Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 14:34.
Oud 16-04-2002, 15:11
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:

.. maar blijkbaar voelt Wendy (een meisje) zich er niet lekker bij, en ik kan me voorstellen dat meer meisjes zich er niet bij lekker voelen als een jongen van 20 'uitermate' behulpzaam is bij het organiseren van een meeting van bi-meiden; zelfs al bedoel je het goed.

(En persoonlijk schaar ik me ook beetje achter Chimera's mening; het komt een beetje aanpapperig over als je over 'beschermer' en 'begeleider' (ster) zit te praten en hele lappen tekst zit te typen. De meiden zelf zijn ook niet dom hoor.)
Oud 16-04-2002, 16:05
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Wanneer hebben jullie dan meivakantie?
En hebben jullie ook vrij met Hemelvaart (9 en 10 mei, donderdag en vrijdag)?
29 april t/m 10 mei alset goed is, en desnoods NEEM ik vrij
Oud 16-04-2002, 16:46
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:

Als je reageerd op een topic over de relatie tussen een jongen en een meisje dan doe je dat om advies te geven. Zo'n topic is dan meestal ook gestart om advies te vragen van andere forummers. Dat is bij deze topic niet het geval. De meiden vragen geen advies en aan hun berichten te lezen hebben zij die ook niet nodig. Ik wijs je er alleen maar op dat het op deze manier overbodig is te reageren en bovenal vrij irritant als je het mij vraagt. Het klinkt namelijk net of je er ook bij wilt zijn en het onderwerp "bi seksuele meiden" maar wat interessant vindt.
Oud 16-04-2002, 16:48
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Marcade schreef:

.. maar blijkbaar voelt Wendy (een meisje) zich er niet lekker bij, en ik kan me voorstellen dat meer meisjes zich er niet bij lekker voelen als een jongen van 20 'uitermate' behulpzaam is bij het organiseren van een meeting van bi-meiden; zelfs al bedoel je het goed.

(En persoonlijk schaar ik me ook beetje achter Chimera's mening; het komt een beetje aanpapperig over als je over 'beschermer' en 'begeleider' (ster) zit te praten en hele lappen tekst zit te typen. De meiden zelf zijn ook niet dom hoor.)
Dit bedoel ik inderdaad, thnx!
Oud 16-04-2002, 16:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Marcade schreef:
De meiden zelf zijn ook niet dom hoor.
My point exactly, die kunnen zich zelf prima redden. Lijkt me dus een prima plan dat een FB dit topic ff een beetje 'schoon' houdt.
Oud 16-04-2002, 17:13
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik vind het een goed idee!

Als ik geen vriend had was ik misschien ook wel gekomen.. (Den Haag is wel beetje ver weg maar jah)

Succes allemaal!!!
Oud 16-04-2002, 18:16
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

En wat dachten we van VAMPIRIA??? Zeg, zonder mij is het feest nie compleet he meiske?

maar eh, ff serieus nou: gaan we nou naar Den Haag dan? damn, kom ik hier 1 dagje niet en heeft iedereen opeens al helemaal beslist waar die meeting gehouden gaat worden enzow....k weet ni of ik helemaal naar Den Haag kan/mag nou ja, k kan het altijd proberen natuurlijk..... vind het trouwens wel heel errug jammer dat jullie bijna allemaal 16/17 zijn en ikkuh pas 15.......hey, LoveGirl, kunnen we je echt ni overtuigen om toch mee te gaan? t zou toch een beetje zonde zijn als de bedenkster van dit hele gedoe ni eens zelf mee zou kunnen......
Oud 16-04-2002, 19:09
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

maar eh, ff serieus nou: gaan we nou naar Den Haag dan? damn, kom ik hier 1 dagje niet en heeft iedereen opeens al helemaal beslist waar die meeting gehouden gaat worden enzow....k weet ni of ik helemaal naar Den Haag kan/mag nou ja, k kan het altijd proberen natuurlijk..... vind het trouwens wel heel errug jammer dat jullie bijna allemaal 16/17 zijn en ikkuh pas 15.......hey, LoveGirl, kunnen we je echt ni overtuigen om toch mee te gaan? t zou toch een beetje zonde zijn als de bedenkster van dit hele gedoe ni eens zelf mee zou kunnen......
mwah kben 16 maar da maak toch nioet uit? kan me ook als een kleuter gedrage hoor

en je reist toch met mij mee? kga ff kijke op nsplanner hoeveel dat kost met kortingskaart
Oud 16-04-2002, 19:14
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Black Reina schreef:

mwah kben 16 maar da maak toch nioet uit? kan me ook als een kleuter gedrage hoor

en je reist toch met mij mee? kga ff kijke op nsplanner hoeveel dat kost met kortingskaart
'keej dan
Oud 16-04-2002, 19:21
Psycho-M
Psycho-M is offline
Citaat:
Marcade schreef:

Ga ook maar is reageren, de intelligentie van de dames die deze meeting willen organiseren word toch niet ter discussie gestelt door PletterPlater of wel?
Hij geeft wat tips over een meeting, hij is voor bi-meiden, dus is deze meeting dan zo extreem anders dan overige scholieren meetingen?
Deze meeting heeft een meer sexueele aard, dat is waar, maar is het dan gelijk eng of verboden dat een jongen wat tips of ideeën uitwisselt over hoe je zo'n meeting zou kunnen organiseren.
Als je het niet boeid wat hij post, lees er dan over heen en reageer er dan niet op, als er wel mensen zijn die denken er wel wat aan te hebben dan reageren die wel op hem, je merk toch zelf ook best wel snel of wat je post wat mensen interreseert of totaal niemand iets doet.

En misschien kijken de meiden wel over een vrij normaal of belangrijk punt heen, kan toch?

En als het echt allemaal zo privé en zonder jongens moet kan je ook mailen, nergens last van, allemaal secret en weet je zeker dat er geen on uitgenodigde mensen mee komen.
Oud 16-04-2002, 19:22
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

'keej dan
uwkeej E 21,10 isset inclusief korting wel duur
Oud 16-04-2002, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Black Reina schreef:

29 april t/m 10 mei alset goed is, en desnoods NEEM ik vrij
dan heb ik ook meivakantie
en jah, ik kan idd ook niet op zaterdag

xxx

Alicia

ps: over al die jongens die hier in dit topic reageren ben ik het 100% eens met Chimera en Marcade, voor mij hoeft dat niet zow
Oud 16-04-2002, 19:25
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Black Reina schreef:

uwkeej E 21,10 isset inclusief korting wel duur
hoe kom ik in godsnaam aan meer dan 20 euro als we die meet al over 3 weekjes ofzow gaan houden?
Oud 16-04-2002, 19:26
Dark Enchantress
Meivakantie kan ik waarschijnlijk wel..hemelvaart ook..ik heb maar 1 week vakantie.
vanaf koninginnedag
Oud 16-04-2002, 19:42
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

hoe kom ik in godsnaam aan meer dan 20 euro als we die meet al over 3 weekjes ofzow gaan houden?
mij meehelpe in de winkel
Oud 16-04-2002, 19:45
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Black Reina schreef:

mij meehelpe in de winkel
welke winkel?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten