![]() |
||
Citaat:
Een groep meiden organiseert een meeting, en ik denk niet dat ze daar anderen bij nodig hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmmm, zijn er anders nog meiden in de buurt van lovegirl die ook eens mee willen naar zo'n meeting, maar het dan in de buurt van haar woonplaats willen houden? Jammer overigens dat niet iedereen anar elkaar toe kan komen tegelijk, maar het is vrees ik gewoonweg niet anders. Maar kop op... er zijn hier toch nog wel een paar dames die je willen helpen en mee willen? (dames?? reageer eens) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens was het maar een idee die in me opkwam en ben ik geen sterke kracht en daarmee al van tevoren afgekeurt. Besides, anders zou ik ze toch ook niet aanraden er verder over te discussieren via email? Kom op zeg, ik mag dan wel een jongen zijn, maar ik ben gewoon een vriendelijke jongen. Ik doe dit allemaal niet uit eigen belang, dat soort mensen bestaan ook nog. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij bent echt een lieverd ![]() ![]() Ik heb er eerlijk gezegd al geen zin meer in ![]() Maare ik heb wel andere 'connecties' ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wie stemt voor een zaterdag? 11 mei, in het Hemelvaartsweekend, bijvoorbeeld? Of een andere zaterdag. Laat maar horen. Die 'enge figuren', daar ben ik niet zo bang voor. ![]() Zijn jullie het met me eens dat eerst wat drinken leuk is, en als we willen door naar het appartement? Waarom staan geen van de meisjes die hier posten in het fotoboek? (Of hebbik 't mis?) En, Wendy Lynn, Alicia Silverstone, Black Reina, gewoon komen! ![]() Jammer dat sommige mensen gewoonweg niet naar Den Haag kunnen (afstand + geld), maar 't is wel een ideale omgeving ![]()
Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 17:25. |
![]() |
||
Citaat:
ja ik kom ook ![]() ![]() en den haag is wel ver weg maja boeiund ![]() ![]() mij maakt t vedder niet zoveel uit waar we heen gaan, ik volg julli wel ![]() en ja k sta wel in t fotoboek ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jah Den Haag is okee, en ik zal zeker proberen te komen, maarrrrrrrrr moet het op een zaterdag want dan werk ik ![]() anders moet ik vrijnemen, maaarjaah dat moet ik dan wel vantevoren weten natuurlijk. In de mei-vakantie kan ik ook, maarjah niet iedereen heeft natuurlijk tegelijk mei-vakantie ![]() kan het ook op een zondag? ennuh.......over welk appartement gaat het hier (anders moet ik zow meteen de hele topic weer gaan doorzoeken. ![]() En neej, ik sta niet in het fotoboek ![]() Op verzoek kan ik wel een verschrikkelijke foto sturen ![]() kuzzies, Alicia |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik vraag me af waar we het anders zouden moeten houden als we niet in een appartement of zoiets kunnen..ik ga niet in een wc staan ![]() Ik weet trouwens nog niet of ik in de meivakantie kan..majaa eerst maar ff datum..
Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 18:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ja, over het algemeen is deze topic bedoeld voor de meiden, maar dit neemt nog niet weg, dat er misschien ideeen van anderen nog gebruikt kunnen worden/ opmerkingen van anderen geplaatst mogen worden... je kunt je dan net zo goed af vragen, waarom je zou reageren op een topic over een relatie tussen een jongen en een meisje, als je zelf niet bij die relatie betrokken bent... hoop mijn punt hiermee een betje naar voren te hebben gebracht... vind het gewoon leuk op berichtjes te reageren in dit forum... of dat nou deze topic is of een ander... deze is toevallig gewoon spraakmakend |
![]() |
|
Ik sta ook in het fotoboek
![]() Eventjes voor 'de goede orde' ![]() Sister Bliz: het liefst op een zaterdag. Voor wie is de zaterdag een probleem?
|
Wanneer hebben jullie dan meivakantie?
En hebben jullie ook vrij met Hemelvaart (9 en 10 mei, donderdag en vrijdag)?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijf lekker posten jong, Je doet ut geweldig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(En persoonlijk schaar ik me ook beetje achter Chimera's mening; het komt een beetje aanpapperig over als je over 'beschermer' en 'begeleider' (ster) zit te praten en hele lappen tekst zit te typen. De meiden zelf zijn ook niet dom hoor.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar eh, ff serieus nou: gaan we nou naar Den Haag dan? damn, kom ik hier 1 dagje niet en heeft iedereen opeens al helemaal beslist waar die meeting gehouden gaat worden enzow....k weet ni of ik helemaal naar Den Haag kan/mag ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en je reist toch met mij mee? kga ff kijke op nsplanner hoeveel dat kost met kortingskaart ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Hij geeft wat tips over een meeting, hij is voor bi-meiden, dus is deze meeting dan zo extreem anders dan overige scholieren meetingen? Deze meeting heeft een meer sexueele aard, dat is waar, maar is het dan gelijk eng of verboden dat een jongen wat tips of ideeën uitwisselt over hoe je zo'n meeting zou kunnen organiseren. Als je het niet boeid wat hij post, lees er dan over heen en reageer er dan niet op, als er wel mensen zijn die denken er wel wat aan te hebben dan reageren die wel op hem, je merk toch zelf ook best wel snel of wat je post wat mensen interreseert of totaal niemand iets doet. En misschien kijken de meiden wel over een vrij normaal of belangrijk punt heen, kan toch? En als het echt allemaal zo privé en zonder jongens moet kan je ook mailen, nergens last van, allemaal secret en weet je zeker dat er geen on uitgenodigde mensen mee komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en jah, ik kan idd ook niet op zaterdag ![]() xxx Alicia ps: over al die jongens die hier in dit topic reageren ben ik het 100% eens met Chimera en Marcade, voor mij hoeft dat niet zow ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag Yoshimare | 500 | 21-09-2008 15:13 | |
Seksualiteit |
In de reprise. Bimeiden? Phileine | 137 | 11-02-2004 10:07 | |
Seksualiteit |
S.com Bi-jongens meeting? Verwijderd | 43 | 04-08-2003 10:07 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit gezoend, erg?? ydnew | 295 | 29-05-2003 18:56 | |
Seksualiteit |
Ieks ik ga hier nu even heeeel open zijn:D Schrik niet.. Verwijderd | 122 | 12-04-2002 21:58 |