Advertentie | |
|
![]() |
|
Dag Esmee
Groeten uit maaiveld lopen tot de zon komt Vondelpark Bluesnummer(wat paul zingt) Ik vind hun muziek enorm boeiend. Boeiend vooral, omdat de teksten zo herkenbaar zijn en de muziek teruggebracht wordt naar essentie van muziuek, niet te moeilijk;laat het liedje centraal staan. En dat met zoveel gevoel vind ik knap.
|
Ik heb ze 2 jaar geleden gezien int vondelpark en was toen echt helemaal 'hooked'. De 1e CD is nog steeds favoriet, vooral Henk,Wacht op mij en zwerver met een wekker.Vanwege het hoge meeschreeuw gehalte. De andere CD's vind ik ook wel goed, maar ik vin de 1e toch nog steeds t beste...al heb ik groeten uit maaiveld nog steeds niet gehoord.
![]()
|
![]() |
Ik heb de show van Hier zijn gezien en hopelijk dit jaar Groeten uit maaiveld...ik vind ze live echt top!
Mijn favo nummers: Amsterdam Eerste helmerstraat Andere Maan Beatles en de buren Uit het hoofd Een spaanse moslik groet zijn god Groeten uit maaiveld Ren Lenny ren
|
![]() |
Heb zelf de trilogie en eh..Hier zijn
![]() Favoriete nummers: Bij haar zijn Als het vuur gedoofd is Dag Esmee En nog 2 nummers waarvan ik de titel niet weet. "En ze zei nou ik ga, ik keek haar niets vermoedend na.." Misschien wel niets? En die andere.. "Misschien is het beter om iets niet te hebben, om het gelijk alweer kwijt te zijn.." Geen idee hoe die heet.
|
Verwijderd
|
favo nummers?
uuhm.. heb je even? dag esmee slaap zacht, elisabeth het geeft niet lopen tot de zon opkomt laat me slapen een spaanse moslim groet zn god Kees misschien wel niets ergens zingt een zanger ik weet het beter wennen aan jou Lena andere maan Eerste Helmersstraat mis ik jou brussel moeten heten ergens zingt een zanger *misschien kan je beter vragen welke nummers geen favoriet zijn, ik stop nml nu maar ff , het worden er wel erg veel ![]() nog nooit live gezien, ga ik zeker doen!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die eerste is idd misschien wel niets, die tweede kon Google niet vinden... |
![]() |
|
Mijn favorieten:
Drie keer vallen Verkeerd verbonden Als je bij me weggaat Bij haar zijn Het woord is aan Slaapliedje (sinds de nieuwe DVD *kippevel bij unplugged* ) Ik heb ze 6x gezien... 2x cabaret (deel III en Triologie), 2x Vondelpark, 2x optredens (in A'dam wonen heeft ze voordelen ![]() Bij Deel III zat ik eerste rij, in Carré, en toen merkte ik pas hoe goed ze waren, ik vond 't al heerlijke muziek en teksten, maar als je ze dichtbij, ze zo live ziet spelen... ik ben echt een week van de kaart geweest daarna, dat was geweldig ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je me morgen ziet ![]()
|
![]() |
Ik vind ze echt geniaal. Mijn favoriete nummers zijn denk ik "Als het vur gedooft is" en "Het regent zonnestralen". En dit lied gaat over niets vind ik ook echt geniaal.
Het is best een mooie dag vandaag Maar daar gaat dit lied niet over Zal er niet over gaan schrijven Ook al schrijf ik graag Het is best een mooie dag vandaag Maar daar gaat dit lied niet over Zal er niet over gaan schrijven Niet vandaag Ook al schrijf ik graag Niet vandaag Dit lied gaat over niets Voor de mensen die een melodie Het mooist der liedjes vinden Zou dit een lekker liedje kunnen zijn Maar daarover gaat het niet Het mooiste is een oplossend refrein In een lied van oude liefde Zo'n liefde die het altijd weer Zal winnen van de tijd Maar niet bij mij Dit lied gaat over niets Dit lied gaat over niets Laat staan over de liefde Of over het gebrek daaraan Eindelijk een liedje Eindelijk een liedje over niets Dit lied gaat over niets Laat het ook een keertje rusten Het is ook een keertje klaar Dit lied gaat over niets Ze draait de vorige liedjes maar Dit lied gaat over niets (Best een mooie dag vandaag) Geniaaal ![]()
|
Verwijderd
|
ik vind ze heeel goed, de beste nederlandse groep!!!
ik heb 1 favoriet en dat is LENA!! zo mooi... zo mooi.. Verder zijn mijn favo nummers (in alfabetische volgorde): Als het vuur gedoofd is Als je bij me weggaat Andere maan Brussel moeten heten Dag Esmee Een Spaanse moslim groet zijn god Henk Lena!!!!!!! Mijn houten hart (samen met Van Dik Hout) Mis ik jou Morgen is ze weg Ol'55 Wacht op mij Ik heb ze helaas nog maar 2 keer live gezien, bij Deel II in Meppel en deel III in Carré in Amsterdam!!! dat was echt vet!!! |
![]() |
|
Ik vind dat op zn tijd heel leuk ja..
Ben in de schouwburg naar hun shows geweest (ze zijn op de eerste plaats theater makers en geen liedjes zingers!) en die waren heel erg leuK! Groeten uit maaiveld, van de laatste cd vind ik een goed nummer.. Geen zin om de andere te bedenken *sorry*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|