![]() |
||
Citaat:
|
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze erg gespannen is, en dat daardoor de vaginaspieren zich aanspannen. Daardoor kan het krapper overkomen, terwijl als ze ontspannen is er genoeg ruimte is.
Anatomisch gezien zijn er maar heel weinig vrouwen die te krap zijn voor een penis van normaal formaat.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is helaas niet zo dat het een deur is die je intrapt en die daarna altijd wagenwijd open blijft staan. Die klapt net zo hard weer dicht. Forceren heeft dus geen zin.
Het is heel lief van je dat je het voor haar rustig aan wilt doen, om haar vertrouwd te laten worden met dat nieuwe rare gevoel. Hou het maar een tijd bij vingeren, en ga per maand een vinger erbij doen, lik haar klitje er ook bij, de meeste meisjes hebben meer gevoel in hun klitje dan van binnen. Hoe meer ze opgewonden is, dus hoe lekkerder je het voor haar laat zijn, hoe wijder ze zal zijn. Vraag om aanwijzingen als je haar likt en vingert. Ze is misschien te verlegen om uit zichzelf aan te geven wat ze wil. Ik was het in ieder geval! En dan lig jij je uit te sloven en zij durft niet te zeggen dat ze het niet lekker vindt en denkt dat ze abnormaal is. Succes ermee, instinctief had je het al goed aangevoeld. Wees lief, voorzichtig, geduldig, doe alleen wat meer als zij dat wil. En met willen bedoel ik niet heel dapper toegeven omdat ze denkt dat jij het wel eens tijd vindt worden, nee, ze moet krols in je armen liggen kronkelen en klaarkomen en smeken om alsjeblieft nog een vinger. Je mag pas met haar naar bed als je haar zo geil als boter krijgt. Dan pas is ze er aan toe.
Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 22:55. |
![]() |
|
![]() |
xcuse me, maar uh...poesje? kutje? krap en oprekken? leuke manier om het over je vriendin te hebben. je komt op mij beetje over als zo'n gozer die een lief jong meisje eens ff stoer zal verwennen, maargoed...
Er van uitgaande dat je het beste met haar voor hebt... Geef haar alle tijd die ze nodig heeft, laat haar vertrouwd worden met het idee dat er ineens iemand aanzit etc. praat met haar over dit soort dingen, hoe zij erover denkt etc. Overhaast iig niets en wees lief voor dr zodat ze vertrouwen in je krijgt.
||
Citaat:
||
Citaat:
naja nadat het maagdenvlies scheurt, want het is idd een randje in de vagina maar de opening is klein, te klein, groeit het niet weer aan. Volgens mij iig. Ik denk dat het delingsvermogen van de cellen verdwenen is ofzo Na de geboorte van een kind (en dan natuurlijk niet via een keizerssnede, maar gewoon op natuurlijke wijze) is er van het maagdenvlies nauwelijks nog iets over. Maar dat lijkt me hier niet echt van toepassing...
||
Citaat:
Daarnaast: het is naïef om te denken dat een 19-jarige jongen niet wil neuken in een relatie. Hij komt er vooruit dat hij die behoeften heeft, en dat is wat mij betreft een pluim waard. Het is toch idioot dat we in dit post-industriëel tijdperk nog een taboe hebben over geslachtsgemeenschap.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar we krijgen graag diamanten, en parels en goud en sillever.
||
![]() |
Citaat:
WAT? Is ze DERTIEN? Ja, geen wonder dat er nog maar een mieregaatje zit, d'r kan net met veel moeite een minitampon in! Afblijven!Je scheurt het schaap helemaal kapot, in ieder geval doe je haar erg pijn. En dat gaat de eerste twee drie jaar niet over ook. PS Vandaar dat hij zegt: wat kan ik doen om te zorgen dat ze minder pijn heeft als ik met haar poesje speel....
Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 15:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik voel mij afgesloten ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
heb dit probleem ook met vriendin
ik kan er misschien een centimeter inkomen maar dan doet het voor haar echt pijn we hebben er al over gesproken en ze vindt het echt niet leuk omdat ze vindt dat het haar fout is desondanks ik dat al uit haar hoofd heb proberen te praten. Ik heb nu wel het gevoel dat ze telkens gespanner is als het op dat aan komt omdat ze weet dat het al enkele malen mislukt is. de meeste raad dat hier staat is het vingerwerk maar dat doet ook al soms pijn. is het bij jou al gebeterd trouwens wekkeradio? zo ja hoe dan? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
voor mijn part hoeft het neuken niet hoor
ik vind haar anders laten komen en wat zij doet ook heel lekker. het is mijn vriendin zelf die er druk achter zet ze wil het echt. en Madgirl als ik er zelf een topic over begonnen was waren er reacties gekomen als "gebruik de zoekoptie" dit heb ik gedaan en dit is de topic bij welke ik kwam he |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je haar vaginaal wil vingeren, doe dat dan niet zonder haar eerst clitoraal te vingeren, door met 1 of 2 vingers de clitoris masseren of (met speeksel!) erover wrijven, door de opwinding wordt ze dan vanzelf wijder waardoor het vaginaal vingeren makkelijker gaat én stukken lekkerder voelt - ik weet niet of het bij alle meisjes zo is, maar als ik nog niet erg geil bent voelt iets in mijn vagina heel raar. Niet vervelend ofzo, maar wel raar. Als het vaginaal vingeren lekkerder is (zoek de g-plek, daar is ook een topic over) ontspant de vagina na verloop van tijd nog meer. Het is heel moeilijk om expres en zelf je vagina te ontspannen, maar bij opwinding (of tijdens de menstruatie) gebeurt dat vanzelf.
En je zei dat je je penis er wel 2 cm in kreeg. Nou, dat is al wat, toch? Met die 2 cm kun je wiebelen, hij kan eruit en weer terug, als je dat rustig doet en steeds bij het terug erin even wat harder duwt (zonder te forceren en zonder haar pijn te doen), gaat-ie er langzaamaan steeds verder in, het schiet niet erg op, maar na een tijdje zit-ie er dan wel in en het is ingaan is erg opwindend op die manier ![]() Het gaat trouwens in sommige standjes makkelijker dan in andere. Als zij een kussen onder haar billen legt, zit haar vagina in een makkelijkere hoek. Zo bereik je hetzelfde effect Veel succes en plezier ermee ![]() Maar dit is zó'n oud topic dat een nieuw topic openen best gemogen had hoor ![]() ![]() ha, ik ben op dreef ![]() Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 19:33. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|