Advertentie | |
|
![]() |
|
hey
dat je naar dr luistert is al heel goed, en dat moet je gewoon blijven doen. voor haar is het waarschijnlijk belangrijk dat er naar haar geluisterd word(vind k altijd wel belangrijk)en als je niet weet wat je moet zeggen, dan zeg je dat toch gewoon, doen ze bij mij oook weleens, maar dan weet k tenminste dat ze naar me luisteren.. en leuke dingen met haar doen is natuurlijk altijd goed!! kuzz mir |
![]() |
|
je luistert... dat kan al genoeg zijn, en waarom wil je haar opbeuren??? zijn haar problemen niet echt ofzo???
je hoeft niet op te beuren, alleen maar te luisteren vaak... vind het jammer dat iedereen het idee heeft van dat moeten troosten enzo, mensen die problemen of depri zijn ofzo... die moeten er mee leren om te gaan, dat is veel effectiever... wat jijzelf betreft, je bent gewoon eerlijk tegen je vriendin, je zegt dat je niet kan voorstellen wat ze meemaakt, maar dat je er altijd voor haar bent... en je haar helpt waar je dat kan... en dat leuke dingen gaan doen, moet je wel spontaan doen, niet van als je vriendin zegt van: ik voel me klote, moet je niet meteen geforceerd opgewekt leuke dingen om te doen gaan voorstellen, maar gewoon... rustig luisteren ![]() ik weet zeker dat het goed komt hoor, je kan ook vragen of ze samen met jou een keer met iemand over die problemen gaat praten... succes iig..
|
hey,
Kijk, ik kan ni zomaar met haar weg om toffe dingen te doen. heb geen vervoer, ben rolstoelpatiente en de afstand tussen haar thuis en de mijne is ni zomaar overbrugd. Ik kan ni zomaar een arm om haar heen slaan want ze praat ni gemakkelijk irl over probs. meestal via msn, zoals nu op dit moment......voel me m8eloos. Groetjes magicflower
|
Ook over msn kan je haar zonder veel woorden laten weten dat je achter haar staat. Ik gebruik altijd de cyberknuffel: ({)(}). Niet heel bijzonder maar ik weet dat het echt kan helpen.
En als je haar niet kan opbeuren maakt dat niet uit. Je kan het proberen en als zij weet dat je het goed bedoelt zal ze ook weten dat je achter haar staat. Dat scheelt echt. En als zij dat eens aan jou laat merken kan jij trots zijn op jezelf. ![]()
||
Citaat:
Groetjes Magicflower
|
ej magicflower,
sorry, ik had er geen rekening mee gehouden dat je rolstoelpatiente bent... Ik wist het wel, dus dat is nogal dom van me. De 'cyberknuffel' die kruimel al noemt gebruik ikzelf in dat soort situaties ook. of ik zeg gewoon van: 'ik wou dat ik nu naar je toe kon komen, maar dat kan niet...' dat zijn voor haar tekenen dat je meeleeft, en dat is waarschijnlijk wat ze nodig heeft. Net als af en toe een lief kaarje sturen, dat wordt meestal ook wel gewaardeerd hoor. die bevestiging heb ik ook meestal nodig. maar geloof me, als ze niets aan je heeft oid, verteld ze je deze verhalen niet! knuffel! Wendy
|
Hey,
Och ja, ze betekent alles voor me dus als ik op ne gegeven moment er voor haar kan zijn zal ik er zijn. Daar zijn we immers vrienden voor. Bedankt voor de reacties allemaal. Ben blij da ik weer een ei kwijt ben. Groetjes Magicflower
||
Citaat:
Ze begrijpt da........maar toch blijf ik me schuldig voelen.
||
Citaat:
Dan weet ik eigenlijk niet wat je daaraan kan doen, zo te horen heb je echt alles uit je gehaald wat in je zit. Anders zeg je gewoon dat je graag meer voor haar zou willen doen, endan kan zij misschien wat precies, misschien dat het wel gaat dan. Sorry, dit is echt heel slecht, het spijt me dat ik niks beters weet. Veel succes dan maar Michel |
![]() |
|
Hey allemaal,
Och, het komt wel weer allemaal op zijn pootjes terecht. Het kan idd wel zo zijn da ze er al veel aan heeft als ik gewoon ff luister. so, ik blijf echt proberen er voor haar te zijn. Ze is gewoon een meisje met een heel speciaal plaatsje in mijn hart. Bedankt allemaal voor de reacties. Ben echt blij dak mijn story ff kwijt kon. Groetjes Magicflower
||
Citaat:
-xxx-
|
dat is normaal denk ik... misschien heb je gewoon schrik om de verkeerde dingen te zeggen, of gewoon dat het onnozel klinkt omdat je zelf die problemen niet hebt, maar je helpt haar al door te luisteren... dan merkt ze dat je haar belangrijk vindt en dat je bereid bent haar te helpen.
ik voel me soms ook zo... als een vriend aan't wenen is ofzo weet ik ni echt hoe ik daarop moet reageren... allé ja ik wil het gewoon niet erger maken. ik vraag eerst wat er scheelt en dan luister ik als ze erover willen praten.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verwarrend Bestaan Liwin | 7 | 04-07-2008 23:23 | |
Liefde & Relatie |
Verwarrend MachinesofGod | 14 | 02-10-2007 20:36 | |