Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar er was ook nog een komische versie van. Weet alleen niet meer hoe die heette, maar die was nog 10 keer zo leuk.
|
was zeer vet spelletje! ben ik maanden mee zoet geweest, iets wat tegenwoordig niet vaak meer voorkomt bij mij.
ik herinnerde me dat als je systeemdatum op 25 december ofzo stond (kerstmis dus) dat er dan een kerstboom in het spel kwam, en die kon je dan gebruiken in je machientje. En de 'add-on' van het spel; the incredible TOON machine, is nog veeeeeeel sicker, en vetter!! een soort tom & jerry maar dan in TIM jasje, en MET humor!
||
Citaat:
![]() Dat is het jammere aan Windows XP. Zulke dingen kun je er niet meer mee doen ![]() ![]()
||
Citaat:
the incredible toon machine geloof ik
|
![]() |
Dit speelden wij tijdens informatica en wiskunde in de brugklas (legaal, ja). Eerst een hele howto voor MSDOS hoe je het opstart. Allemaal tegelijk, stap voor stap. Mocht je het nog niet opstarten omdat nog niet iedereen in de goede dir zat. ZzZzzZzzz. Het was wel erg gaaf, dit soort spelletjes houdt ik wel van.
XP heeft geen MSDOS meer. De CLI die XP wel heeft, is behoorlijk verneukt en incompatible. Dit spelletje draait wel in DOSbox: http://dosbox.sourceforge.net
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
de beste games die ooit gemaakt zijn Verwijderd | 287 | 28-05-2008 15:35 | |
Games |
wie weet waar ik de oude lemmings kan downen? Verwijderd | 17 | 22-01-2006 10:53 | |
Games |
[nostalgie] Welke (MS-DOS) spelletjes speelde je vroeger? Severus | 77 | 02-05-2004 13:33 | |
Games |
The Incredible Machine cup a soup | 10 | 12-12-2001 17:48 | |
Software & Hardware |
Hoe noem je dit? badtothebone | 6 | 27-11-2001 12:36 |