Oud 11-06-2003, 17:31
Verwijderd
Ik heb gisteren op mn verjaardag kaartjes voor het concert gekregen... morgen in Vredenburg. Zijn er nog meer mensen die wel eens naar de nieuwe tour zijn geweest? Speelt ze nog oud werk of doet ze voornamelijk nummers van Clean Up?

En heeft ze nog steeds dezelfde band als een paar jaar terug?
Advertentie
Oud 11-06-2003, 18:54
rickert
rickert is offline
ey, ze speelt vooral nummers van dr nieuwe cd en sommige vna oude cd... maar meeste nieuwe werk tog wel. de band is op bart vergoossen na helemaal nieuw en 1 vd gitaristen is uitgeroepen tot 1 vd beste van Nederland. live is ze egt nog veel bter dan op de cd van haar omdat alles nog harder en ruiger en alles klinkt ik weet zeker dat je je dus morgen vermaakt! (oh ja voorprogramma is rosemary sons ook een aanrader egt leuke vlotte rock achtige nummers!))

veel plezier!
Oud 11-06-2003, 19:08
Carn
Carn is offline
de nieuwe cd is ingedrumt door Vinnie Colaiuta. Dat is geiler dan heel die Ilse
Oud 11-06-2003, 19:21
ESCO
ESCO is offline
toch die countrytroep

die: have a little faith in me verkrachtte
Oud 11-06-2003, 22:59
Verwijderd
Ilse heeft have a little faith in me niet verkracht... ik vond john hiatt's versie helemaal niet leuk.

Maar ik had al gegokt dat RS in het voorprogramma speelden. Leuk!
Oud 12-06-2003, 10:46
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-06-2003 @ 18:31:
Ik heb gisteren op mn verjaardag kaartjes voor het concert gekregen... morgen in Vredenburg. Zijn er nog meer mensen die wel eens naar de nieuwe tour zijn geweest? Speelt ze nog oud werk of doet ze voornamelijk nummers van Clean Up?

En heeft ze nog steeds dezelfde band als een paar jaar terug?

Ik ben al naar een paar optredens geweest van de nieuwe tour en het is echt SUPER !
Ze doet inderdaad voornamelijk nummers van Clean Up maar ook liedjes van World of Hurt en Livin' On Love. I'd be yours, I'm not so tough, Tapdancing on the Highware (echt heel leuk wordt doe gedaan), I still cry, livin' on love....nog 1 geloof ik. En heel veel liedjes van Clean Up.
Volgende week ga ik weer, in Breda. Heb er écht zin in !!
Veel plezier,

Liefs Moppie
Oud 12-06-2003, 11:10
on the moon
on the moon is offline
mijn moeder heeft haar nieuwe cd voor vaderdag gekocht, ik heb hem dus nog niet echt kunnen beluisteren. maar ik heb gehoord dat deze cd bijna niet meer country-achtig is, daar hou ik eerlijk gezegt ook niet van. en dat ze een nr. heeft gecoverd, tja moet zij weten, iedere band covert toch?
Oud 12-06-2003, 11:25
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ilse is zo poeperig
Oud 12-06-2003, 11:30
Jules
Jules is offline
Ik weet het niet maar ik wilde even zeggen dat ik haar zo grappig vond op Pinkpop en tijdens dat interview met Dolf Janssen
Oud 12-06-2003, 13:38
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
maar ik heb gehoord dat deze cd bijna niet meer country-achtig is, daar hou ik eerlijk gezegt ook niet van. en dat ze een nr. heeft gecoverd, tja moet zij weten, iedere band covert toch?
Daar heb je wel gelijk in, alleen vond ik hoe zij het zong niet echt geweldig.
Oud 14-06-2003, 15:22
rickert
rickert is offline
Citaat:
ESCO schreef op 11-06-2003 @ 20:21:
toch die countrytroep

die: have a little faith in me verkrachtte
Damn anders reageer je alleen ff als je een beetje op de hoogte bent want haar nieuwste album is mainstream (als ik het goed schrijf) rock en haar vorige album was ook al voor een redelijk groot deel geen country meer...

have a litte faith is truowens sowieso een rot lied dus of dat nou alleen aan ilse ligt...
Oud 14-06-2003, 15:50
Verwijderd
Ik ga 'r met de zomerfeesten hier in Nijmegen zien. Heb ik erg veel zin in. Wilde kaartjes voor haar laatst, maar het was uitverkocht. Ik heb eigenlijk alleen World of Hurt... de nieuwe krijg ik binnenkort als het goed is. Is die cd wat?
Oud 15-06-2003, 10:24
rickert
rickert is offline
Citaat:
Evergreen schreef op 14-06-2003 @ 16:50:
Ik ga 'r met de zomerfeesten hier in Nijmegen zien. Heb ik erg veel zin in. Wilde kaartjes voor haar laatst, maar het was uitverkocht. Ik heb eigenlijk alleen World of Hurt... de nieuwe krijg ik binnenkort als het goed is. Is die cd wat?

haar beste cd tot nu toe vinnik ... totaal anders dan dr vorige cd's...tis natuurlijk wel net waar je van houdt maar ik vind deze egt heel goed heel veel afwisselende nummers
Oud 15-06-2003, 10:47
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
rickert schreef op 15-06-2003 @ 11:24:
haar beste cd tot nu toe vinnik ... totaal anders dan dr vorige cd's...tis natuurlijk wel net waar je van houdt maar ik vind deze egt heel goed heel veel afwisselende nummers
De CD is inderdaad heel anders, echt ontzettend goed maar ik kan em niet vergelijken met World Of Hurt, ik kan dus ook niet zeggen welke ik beter vind!Gewoon beluisteren dus...

Ik ga waarschijnlijk ook naar de zomerfeesten in Nijmegen hoor, wel een stukkie reizen maar dat heb ik wel voor Ilse over

Liefs Moppie
Oud 15-06-2003, 18:17
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ilse is zoon zaadkopste...ik kan haar niet uitstaan...ik heb nix tegen haar muziek ofsow..(altans nix wat er mee temaken heeft) maar ik irriteer me aan haar kutgedrag...
Oud 15-06-2003, 19:04
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Ilse is zoon zaadkopste...ik kan haar niet uitstaan...ik heb nix tegen haar muziek ofsow..(altans nix wat er mee temaken heeft) maar ik irriteer me aan haar kutgedrag...
zeker dat lachje bij kop spijkers
Oud 15-06-2003, 21:22
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
ESCO schreef op 15-06-2003 @ 20:04:
zeker dat lachje bij kop spijkers
egt dat wou ik nog zeggen maar dan zou ik teveel kots overmeheen krijgen...
Oud 16-06-2003, 08:20
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 15-06-2003 @ 19:17:
En dan voel je je weer blij als je dat ff kunt posten ?

Moppie
Oud 16-06-2003, 10:42
Verwijderd
Nou het concert was erg goed. Het voorprogramma was (Rosemary's Sons) en toen Ilse opkwam werd de zaal bijna afgebroken. Ze speelde heel het nieuwe album, maar ze deed ook sinds lange tijd weer All The Answers, terwijl ik dacht dat ze die niet meer wilde spelen. En nog helemaal in dr eentje ook. Verder speelde ze wat akoustisch (dwz: net als op Pinkpop met één microfoon) en gewoon andere nummers van albums. 't Was erg leuk. Ik heb nu een ilse shirt, pen, keycord en poster.

En zelfs mijn vriend, die meer van Radiohead e.d. houdt, zet nu uit zichzelf dr nieuwe album op, dus die is ook wel overtuigd (hij was mee.)
Oud 16-06-2003, 11:18
XLerator
XLerator is offline
Ja ik vind haar echt ontzettend goed. Echt een van de besten, er zijn er maar weinig die live zo enorm goed kunnen zingen.
Ik ben naar dat Secret Concert van haar geweest. Woensdag de 7e.
En dat was ongelovelijk fantastisch!!
Ze deed maar 4 nummers ofzo van haar nieuwe CD en een heleboel oudere en nieuwe. En ik vond de eerste Cd al het mooiste dus ik vond het prima
En inderdaad, All the Anwsers zou ze niet meer doen, maar deed ze hier idd ook. Alleen met een gitaar.
Echt,.... zoo mooi, ik had helemaal kippevel gewoon. Wat een topmeid!
En ze deden een stuk of 6 a 7 nummers acoustisch. Ook echt helemaal toppie
Geweldig is ze. Echt
Oud 16-06-2003, 12:31
Blubje
Blubje is offline
ik ben 2 jaar geleden ofso ook naar een concert van haar geweest, was erg goed en kheb ook een cd, die ene waar al die covers opstaan van John Hiatt(?) goede cd
kheb haar ook nog een keer op mundial gezien...
en kheb een t-shirt, maar die heb k nooit aan haha, mja, wel leuk om te hebben
Oud 16-06-2003, 18:12
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Moppie4ever schreef op 16-06-2003 @ 09:20:
En dan voel je je weer blij als je dat ff kunt posten ?

Moppie
cker...k laat geen kans voorbij gaan om zoiemand af te zeiken.
zeker in een repetitieweek
Oud 17-06-2003, 08:57
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 16-06-2003 @ 13:31:
en kheb een t-shirt, maar die heb k nooit aan haha, mja, wel leuk om te hebben
ik heb er twee....

XLerator: het is inderdaad zo dat ze een van de weinige zangeressen / zangers is die live ook inderdaad zó goed kan zingen...
Oud 17-06-2003, 09:07
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
Citaat:
ESCO schreef op 11-06-2003 @ 20:21:
toch die countrytroep
verklaar je nader.....

er is geen "countrytroep " zit nie zo te zeiken. Johnny Cash en Dolly Parton is voorbij Tegewoordig het meer pop dan country dat ik best jammer vind want de echte country muziek is veel beter en ik kan het weten.
Oud 18-06-2003, 18:57
rickert
rickert is offline
ze heeft nuheb ik gehoord 1 vd beste gitaristen in dr nieuwe band weet iemand hoe die heet...(met zwart half lang haar ik ben zn naam kwijt..)
Oud 18-06-2003, 19:19
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 17-06-2003 @ 10:07:
verklaar je nader.....

er is geen "countrytroep " zit nie zo te zeiken. Johnny Cash en Dolly Parton is voorbij Tegewoordig het meer pop dan country dat ik best jammer vind want de echte country muziek is veel beter en ik kan het weten.
Hobby's cruise, hip hop, lowriderzz, american cars

jepz...jij kan het weten...

de perfecte combinatie: hiphop en country

Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 19:23.
Oud 19-06-2003, 07:56
rickert
rickert is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 18-06-2003 @ 20:19:
Hobby's cruise, hip hop, lowriderzz, american cars

jepz...jij kan het weten...

de perfecte combinatie: hiphop en country

ze heeft gewoon gelijk en dan hoor jeh et nu van iemand die het wel kan weten want ikb en fan van ilse al vanaf 1998. het 1e album world of hurt Ja dat was country en ja die vinnik nu ook niet leuk meer om te horen. Livin on love zaten nog soms wat country dingetjes in maar was al meer no country zeg maar. en nu het laatste album is gewoon geen country en jai k kan het weten en als ik een gok mag doen jij niet en heb jij dr ook nog geen nummer van gehoord...en ik hou trouwens ook van hiphop dus ach perfect combinatie wil ik niet zeggen maar een redelijke combinatie is het tog wel....
Oud 19-06-2003, 08:21
Noukey
Noukey is offline
Ik heb niet zoveel met r, maar ze heeft nu ook dat nummer met kane en da vinik wel helemaal super!!!!! KANE RULESSSS!!!!
Oud 19-06-2003, 08:24
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
rickert schreef op 18-06-2003 @ 19:57:
ze heeft nuheb ik gehoord 1 vd beste gitaristen in dr nieuwe band weet iemand hoe die heet...(met zwart half lang haar ik ben zn naam kwijt..)
Arnold van Dongen?
Oud 19-06-2003, 08:29
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 17-06-2003 @ 09:57:
ik heb er twee....

XLerator: het is inderdaad zo dat ze een van de weinige zangeressen / zangers is die live ook inderdaad zó goed kan zingen...
Hé-le-maal mee eens!
Vanavond wéér naar Ilse

ik heb al zo'n beetje die hele Ilse-shop..hihi, oeps
Oud 19-06-2003, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Moppie4ever schreef op 19-06-2003 @ 09:24:
Arnold van Dongen?
Yup.

*wil ook de hele Ilse shop*
Oud 20-06-2003, 08:16
rickert
rickert is offline
Citaat:
Moppie4ever schreef op 19-06-2003 @ 09:24:
Arnold van Dongen?
die ja en ik vinnum ook wel heel goed...maar ik weet niet of andere mensen vorig jaar joost vergoossen en theoooo hebben gezien hoe die met elkaar speelden was wel leuker om te zien! hele tijd met elkaar ouwehoeren enzo maar ja zal wel aan mij liggen!
Oud 12-11-2003, 17:47
HereIAm
HereIAm is offline
and...UP!

Wie gaat er naar een concert van De Wintertour van Ilse DeLange?

Ik ga zondag naar Breda (16 Nov.) en 17 Dec. ga ik naar Eindhoven

Liefs, Essy
Oud 12-11-2003, 17:53
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 17-06-2003 @ 10:07:
verklaar je nader.....

country is over het algemeen verschrikkelijk om naar te luisteren... dat is geen mening maar een feit... ilse delange daarentegen heeft zeker mooie nummers en vind ik nou ook niet bepaald stereotiep country (gelukkig maar)
Oud 13-11-2003, 20:50
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
McMotion schreef op 12-11-2003 @ 18:53:
country is over het algemeen verschrikkelijk om naar te luisteren... dat is geen mening maar een feit... ilse delange daarentegen heeft zeker mooie nummers en vind ik nou ook niet bepaald stereotiep country (gelukkig maar)
Oud 13-11-2003, 21:16
alpha
alpha is offline
Ik vind Ilse echt gaaf! En dat accent! Echt lachuh! Zo zichzelf, EN haar muziek ik ook nog eens mooi.
Oud 14-11-2003, 17:00
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
alpha schreef op 13-11-2003 @ 22:16:
Ik vind Ilse echt gaaf! En dat accent! Echt lachuh! Zo zichzelf, EN haar muziek ik ook nog eens mooi.
Haha, jouw bericht doet me meteen denken aan iets. Ik ga de komende weken voor de 6e en 7e keer dit jaar naar een concert. En mijn vrienden zijn eigenlijk helemaal geen fan zodat ik steeds iemand moet smeken om mee te gaan want ik moet ook steeds best ver reizen en alleen is dan ook weer zo..alleen
En 1 vriendin van mij gaat regelmatig mee, terwijl ze haar muziek niet echt fantastisch vindt, maar ze gaat mee omdat ze Ilse zo grappig vind praten, LOL Tussendoor de liedjes ligt zij dus helemaal dubbel, en verder maakt ze honderden foto's voor mij

Liefs, Essy
Oud 14-11-2003, 17:03
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Helemaal mee eens.
Oud 14-11-2003, 17:20
Verwijderd
wat is dit? revenge of the nerds?
Oud 14-11-2003, 17:48
DeadNation
DeadNation is offline
Ik ben verre van psyched over de nieuwe ilse de lange lp. De demo en de eerste 7" zijn duidelijk t coolst.
Ben nu meer into die Simon the Ghost dubbel lp. Die remixen op de 2e plak zijn met recht sarshard te noemen.
Oud 14-11-2003, 18:02
harrie84
harrie84 is offline
word up SWA!
Oud 14-11-2003, 18:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Ik vind Ilse echt gaaf! En dat accent! Echt lachuh! Zo zichzelf , EN haar muziek ik ook nog eens mooi.
vroeger was ze alto
Oud 14-11-2003, 18:15
fucking hero
fucking hero is offline
JEZELF ZIJN
Mocht U in de toekomst toch nog af en toe de aandrang voelen om U zelf te zijn, probeer dan op een zo eerlijk mogelijke wijze antwoord te geven op de vragen van de volgende checklist:
  • Ben ik onlangs door mijn eigen moeder voor een ander aangezien?
  • Heb ik recentelijk op eigen kracht over water gelopen?
  • Zou ik, als ik een ander was, mijzelf willen zijn?
  • Zou ik met mijzelf in één ruimte gezien willen worden?
  • Heet ik Marco van Basten of Dennis Bergkamp?
Luidt het antwoord op meer dan één van deze vragen ‘Neen’, dan is er voor U geen enkele reden om uzelf te zijn en kunt U met een gerust hart gaan kuieren.

Oud 14-11-2003, 18:37
luckyleo
luckyleo is offline
Oud 14-11-2003, 20:20
Roxy
Roxy is offline
Ik doe deze dicht omdat ie na 6 maanden geupt is en dus niet meer relevant is en omdat we al een nieuw Ilse topic hebben waarin ook de nieuwe tour kan worden besproken.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten