Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
15-06-2003 |
![]() |
|
Ik heb vroeger ook achterop zo'n ding gezeten met een feestje. De bestuurder heeft waarschijnlijk onverantwoord gereden.
Ik weet eigenlijk niet of je wettelijk mensen daarop mag vervoeren. Volgens mij niet. Maar ach. Ikzelf vond het erg leuk om daarop te zitten.
||
Citaat:
![]() Ik had mn eerste vriendinnetje waarschijnlijk nooit gehad als we niet samen in zo'n ding hadden gezeten ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kom zelf uit Nieuw-Vennep en weet ook waar het is gebeurd. M'n broertje is er gisteravond zelfs even geweest.
Lees net op de site van m'n school dat één meisje dat is omgekomen (het meisje van 14) bij mij op school zat en dat het meisje dat een dwarsleasie heeft opgelopen ook bij mij op school zat. De bestuurder moet idd onverantwoord hebben gereden. Zelf kom ik ook van een boerderij en rijdt ook weleens met een trekker met dezelfde soort aanhanger (een kieper) als waarmee het is gebeurd. Zoiets krijg je niet zomaar om. Hij moet waarschijnlijk met een te hoge snelheid over het schuine/hoge gedeelte van de rotonde hebben gereden. Het is gewoon verschrikkelijk wat er is gebeurd, zowel voor de kinderen en familie, maar toch ook voor de bestuurder, want die houdt er z'n leven lang last van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de rechtspraak zijn er trouwens genoeg voorbeelden van zaken te bedenken waarvan je denkt: dat doe ik ook, heb ik ook gedaan, of gebeurt zo vaak... Maar als het mis gaat kan dat nare gevolgen hebben voor anderen en voor jezelf. |
![]() |
|
![]() |
Ik woon vlak bij Nieuw-Vennep (Hoofddorp) en de zus van het eerste meisje die dood is gegaan (6 jaar) zit bij mij in de klas met frans.
Best een rare gedachte. Die boer of wat het ook was moet flink boeten want hij doet/deed dingen die onverantwoord zijn. Maar er zal zoals altijd wel weer meer aandacht voor de dader zijn dan voor de slachtoffers. Het zal waarschijnlijk bij gelukkig maar 2 kinderen. Maar de rest heeft een levenslang trauma opgelopen en sommigen zullen ook lichamelijk nog wel met klachten rond blijven lopen. Schande! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel ik met een kar vol kinderen me toch wel aan zo'n snelheid zou houden. Ik zou trouwens ook geen kinderen mee durven nemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij heb ik gister(eergister?) op het journaal gehoord dat ze nog bezig waren met een wet op mensen vervoeren op zulke aanhangers.. Dus ik dacht dat het nog wel mocht.
Een van die kindjes die erop gezeten hadden vertelde ook dat ze met z'n allen tegen de chauffeur zeiden dat hij rondjes moest gaan rijden, ja dan rij je makkelijk te hard over het hoge deel.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|