Oud 15-04-2002, 20:41
Verwijderd
hey,

ik ga 3 tot 11 mei naar stefan toe, en dan hebbe we het zo'n beetje 1 jaar. en hij wordt dan ook 16, dus jullie begrijpe wel dat ik hem een leuke verjaardag wil geven... ik wil dus met hem in bed slapen en met hem vrijen (dat wordt de eerste keer dan voor ons allebei, is dus heel speciaal voor ons) maar ik vroeg dus net aan mijn moeder of ik bij hem mag slapen, dat mag dus niet... en ik zei daarop : ja maar wat denk je dan dat we hier gedaan hebben, rond valentijnsdag toen hij hier was en we smorgens samen in bed lagen... toen zei ze heel kwaad, nou ik hoop voor jou niets. en als ik dus bij stefan in bed ga slapen dan laat ze me niet naar hem toe gaan......

zucht.. ligt het nou aan mij of is mijn moeder ouderwets/bezorgd...terwijl ze niet bezorgd hoeft te zijn want het komt door haar dat ik niet aan de pil mag. dus het zou haar schuld zijn als ik zwanger zou raken. en ik probeer het te begrijpen, ik probeer het te respecteren maar het lukt niet langer. k word hier zo moe van...

dat snappen jullie toch ook wel ???

heeft er iemand tips wat ik kan zeggen of wat ik moet doen... want ik weet het echt niet.. er valt niet met haar te praten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 20:50
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
(...) en ik zei daarop : ja maar wat denk je dan dat we hier gedaan hebben, rond valentijnsdag toen hij hier was en we smorgens samen in bed lagen...
Fout fout fout... Zo moet je het niet brengen meid. Dat is niet goed...
Je had het anders moeten brengen (achteraf zeggen is altijd makkelijk )

Citaat:
StefanLovertje schreef:
zucht.. ligt het nou aan mij of is mijn moeder ouderwets/bezorgd...terwijl ze niet bezorgd hoeft te zijn want het komt door haar dat ik niet aan de pil mag. dus het zou haar schuld zijn als ik zwanger zou raken. en ik probeer het te begrijpen, ik probeer het te respecteren maar het lukt niet langer. k word hier zo moe van...
Uuhm...
Dus als jij onveilig vrijt, en daar zwanger van wordt, is het de schuld van je moeder?

Nou, dat zie ik toch echt anders ()

Citaat:
StefanLovertje schreef:

heeft er iemand tips wat ik kan zeggen of wat ik moet doen... want ik weet het echt niet.. er valt niet met haar te praten

Mam, ik snap niet waar jij je nou zo druk over maakt. Ik bedoel, ik ben al (eigenlijk 'pas', maaja, da's mijn menining) 15. Ik weet best wel wat ik wel en niet kan. Waar ben je nou zo bang voor dan? Kun je me dat eens even uitleggen?

Geef ik hier 'adviezen', terwijl ik er zelf nog nooit ervaring mee heb gehad
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:59
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:

>>>>>>ja maar ik heb het al anders geprobeert maar dat werkt ook nie... dus ik denk nu begrijpt ze misschien dat ik haar kleine meisje niet meer ben...maar toch wel dus...

Uuhm...
Dus als jij onveilig vrijt, en daar zwanger van wordt, is het de schuld van je moeder?

>>>>>ja nee dat bedoel ik niet.. ik bedoel als ze mij niet laat vrijen met stefan omdat ze bang is dat ik dan zwanger zou worden...dan moet ze me eens aan de pil zetten maar dat doet ze niet, dus als ik nu met stefan
ga vrijen (wel met condoom natuurlijk) is het toch een beetje haar schuld... omdat ik van haar niet aan de pil mag...

Mam, ik snap niet waar jij je nou zo druk over maakt. Ik bedoel, ik ben al (eigenlijk 'pas', maaja, da's mijn menining) 15. Ik weet best wel wat ik wel en niet kan. Waar ben je nou zo bang voor dan? Kun je me dat eens even uitleggen?

>>>>>ja dankjewel voor je advies...maar dat heb ik ook al geprobeert, en jou mening over dat pas 15 dat respecteer ik, maar zelf kijk ik niet echt naar leeftijden want sommige zijn op die leeftijd nog meer kinderlijk en sommigen al heel volwassen (vooral meisjes zijn snel volwassen) ik wil nu niet zeggen dat ik al volwassen ben enzo, maar ik weet wel waar ik mee bezig ben en wat de risico's zijn...

>>>>>ach maakt toch nie uit joh, bedankt

Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:02
eden6
eden6 is offline
Eerst ff over die pil. Je hebt echt geen toestemming van je ouders nodig hoor! Je kunt hem ook zelf halen, alleen word het dan niet vergoed. Ik d8 dat het iets van €15 p.m. kostte dus opzich wel haalbaar.

Ik zou nog een keer een serieus gesprek met je moeder gaan voeren. Vraag haar gewoon waarom het niet mag, voer goede (tegen)argumenten aan en laat merken dat je zelfstandig genoeg bent om daar zelf over te beslissen.

Maar waar is je vaders mening? Valt daar niet mee te praten ofzo? Succes dr mee...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:08
DEChengst
DEChengst is offline
Gewoon je ouders er fijntjes erop wijzen dat als je sex met hem wil niet bij hem hoeft te blijven slapen.

-Desecrator
Oud 15-04-2002, 22:08
Verwijderd
Citaat:
eden6 schreef:
Eerst ff over die pil. Je hebt echt geen toestemming van je ouders nodig hoor! Je kunt hem ook zelf halen, alleen word het dan niet vergoed. Ik d8 dat het iets van €15 p.m. kostte dus opzich wel haalbaar.
>>>>> ja maar als ik dat doe dan ehm mag ik stefan helemaal nooit meer zien als ze er achter komt, of ik kruig straf ofzo.

Ik zou nog een keer een serieus gesprek met je moeder gaan voeren. Vraag haar gewoon waarom het niet mag, voer goede (tegen)argumenten aan en laat merken dat je zelfstandig genoeg bent om daar zelf over te beslissen.
>>> ja ik denk dat ik dat nog maar eens ga doen ja

Maar waar is je vaders mening? Valt daar niet mee te praten ofzo? Succes dr mee...
>>>>ik praat hier nooit met me vader over, dat lukt niet als ik ook maar iets zeg dan ach... hij neemt niets serieus, zelfs niet de relatie die ik met stefan heb (al bijna 11 maande)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:22
AMDFreak
AMDFreak is offline
Wat maakt een leeftijd nou uit. Als je gewoon bij hem blijft 'slapen'. En dan stiekem toch met hem gaat vrijen zonder dat je moeder er iets vanaf weet.. lijkt mij opzich geen probleem dan.

Bedoel je maakt mij niet wijs dat jou moeder ook vroeger nooit bij haar vriendje is blijve slape ofsow
Oud 15-04-2002, 22:24
Verwijderd
Citaat:
AMDFreak schreef:
Wat maakt een leeftijd nou uit. Als je gewoon bij hem blijft 'slapen'. En dan stiekem toch met hem gaat vrijen zonder dat je moeder er iets vanaf weet.. lijkt mij opzich geen probleem dan.

Bedoel je maakt mij niet wijs dat jou moeder ook vroeger nooit bij haar vriendje is blijve slape ofsow
ja nee is ook geen probleem....maar als ze er achter komt he... dan mag ik em ech heel lang niet zien... en ik kan niet liegen tegen haar, echt niet.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:36
Alet
Alet is offline
Je moeder zal toch vast wel een reden hebben om jou niet alleen met hem in een bed te willen. Vraag haar daar op een normale manier naar.
(Zo te horen is jouw houding tov je moeder uberhaupt niet echt netjes. -haar de schuld geven als je zwanger wordt, lomp tegen haar zeggen dat je allang verder met hem bent gegaan zonder dat ze het wist- Ok je liegt niet tegen haar, dat is wel een +punt)
Misschien moet je je moeder laten zien dat je echt weet waar je mee bezig bent en verantwoordelijkheid kan dragen.
Je kunt jezelf wel heel volwassen vinden, maar in dit opzicht moet je moeder het ook vinden.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:36
Aurora
Aurora is offline
Wat een hypocriet gezeur van je moeder zeg Sorry maar daar kan ik echt kwaad om worden. HALLOOOOO we leven niet meer in de Middeleeuwen zeg..tjonge..maar goed..Ik geloof dat je al heel wat pogingen hebt ondernomen om er op een redelijke manier met haar over te praten duz NOG een keer heeft DENK IK niet zo veel zin..maar goed you can give it a try..you never know. Wat vinden zijn ouders ervan trouwenz? Want als zij het goed vinden kunnen zij misschien eens met jouw ouders praten? (heb je ws al geprobeerd maar goed) En anders..tja..blijf je daar gewoon slapen (mag dat wel? als jullie niet bij elkaar in 1 bed liggen?) en hoppaaa duik je zn bed gewoon in. Dan moeten ze maar niet zo achterlijk doen hoor.

Heel veel suxes ermeej, lijkt me zwaar irritant, zulke ouders.
Oud 16-04-2002, 13:39
Kupu
Kupu is offline
Hoe zitten het met zijn ouders? Hoe denken die erover? Kun je die niet overhalen een beetje te helpen? Iets 'door de vingers te zien' of zo Zijn ouders kunnen dan gewoon zeggen dat ze niets gemerkt hebben, als jou ouders bellen. En jij kan lekker je gang gaan met hem! 't Is wel gewaagd, maar als jou moeder er zo'n probleem van maakt is 't zowat de enige oplossing...

maar ehhhm als ik het goed herinner... dan zit jou vriendje hier toch ook??? Leest ie dit dan niet? Dan is de verrassing eraf(als het lukt, ik hoop het we voor je!)

En waar een wil is... is een weg!!!

Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 13:44.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:00
hendrikafox
hendrikafox is offline
Citaat:
eddie schreef:

Uuhm...

en dat terwijl je bijna 19 bent
Oud 16-04-2002, 14:03
Verwijderd
Citaat:
hendrikafox schreef:

1. Wie zegt dat ik 19 ben? Ja, staat in mijn profiel, maar dat zegt niks.
2. Ik snap je reactie niet. Waar gaat het over? Je quote mijn hele stukje...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:08
hendrikafox
hendrikafox is offline
Citaat:
eddie schreef:

1. Wie zegt dat ik 19 ben? Ja, staat in mijn profiel, maar dat zegt niks.
2. Ik snap je reactie niet. Waar gaat het over? Je quote mijn hele stukje...
Je zei toch dat je totaal geen ervaring had?
Oud 16-04-2002, 14:09
hendrikafox
hendrikafox is offline
Citaat:
hendrikafox schreef:

Dat bedoelde ik ermee eddie. Enne ik weet inderdaad nie zeker of je 19 bent. Misschien ben je wel ouder met je wijze praatjes
Oud 16-04-2002, 14:16
Verwijderd
Citaat:
hendrikafox schreef:
Ja, dus? En daarom roloog je mij maar?

19 + geen ervaring op enig sexueel gebied + geen ervaring op relatie gebied = roloog

Maar nu gaat het (weer) over mij , en dit is niet mijn bedoeling geweest.

En ik ben trouwens wel 19
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:22
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
hendrikafox schreef:

erg zielige reactie!!! Die reactie van jou is heel wat meer rologen waard! Hij probeert tenminste advies te geven, ondanks het feit dat ie weinig of geen ervaring heeft, en ondanks zijn leeftijd. Dat kunnen we van jou niet zeggen! En als je op de leeftijd gaat spelen, maak die van jou dan ook maar es fftjes bekend...

Oud 16-04-2002, 16:07
Verwijderd
ja nou.. zijn ouders geven er niets om, maar ja, als mijn ma tegen zijn ma zegt dat ze het niet wil....en dat heeft ze dus gedaan dan respecteren zij dat. en mijn ma zei gisteren, ja stefan zijn moeder wilt het ook nog niet hebben.... maar de vorige keer dat ik bij hem sliep en stefan naar mij toe wilde gaan hoorde ik zijn moeder zeggen : ja van mij mag je naar haar toe, maar arianne's moeder wilt niet dat je bij haar in bed ligt en dat zul je moeten respecteren. dus zijn ouders geven er blijkbaar niets om, alleen mijn ma.

en jullie zeiden dat het niet slim was, die zet over dat we bij elkaar hadde gelegen. maar toen ik jarig was, vorig jaar lagen we ook in bed, en ze zag dat ik mijn badjas al niet meer aanhad, dat ik dus half naakt bij hem in bed lag. en ze wist ook dat ik rond valentijnsdag naakt bij hem in bed lag, nou ja half naakt dan. en ik zeg toch niet dat we wat gedaan hebbe... want ik was ongesteld... ik werd gewoon pissig op haar (nog steeds trouwens) want ik heb al zo vaak geprobeert haar duidelijk te maken dat ik het wil enzo, maar ze luisterd gewoon niet, er valt echt niet met haar te prate...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:11
Verwijderd
oh en iemand zei ook nog zoiets van dat ik moest zegge dat ik bij een vriendin ofzo ging slapen? of kwam het daar niet op neer?

maar goed, hij woont 250 km verder en iederen weet al dat ik bij hem ga slapen en dat ik in vakanties hem altijd zie enzo dus jah dat gaat ook niet lukken.

en naar elkaar stiekem gaan in de nacht lukt ook niet, want zijn ouders (en die van mij) die slapen niet echt om te zeggen vast..dus jah....

wat een probleem zeg
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:34
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ja nou.. zijn ouders geven er niets om, maar ja, als mijn ma tegen zijn ma zegt dat ze het niet wil....en dat heeft ze dus gedaan dan respecteren zij dat. en mijn ma zei gisteren, ja stefan zijn moeder wilt het ook nog niet hebben.... maar de vorige keer dat ik bij hem sliep en stefan naar mij toe wilde gaan hoorde ik zijn moeder zeggen : ja van mij mag je naar haar toe, maar arianne's moeder wilt niet dat je bij haar in bed ligt en dat zul je moeten respecteren. dus zijn ouders geven er blijkbaar niets om, alleen mijn ma.
hmmmmm misschien kan je es wat hydrochantage proberen? Tranen willen wel helpen Tis misschien niet erg makkelijk, maar vaak heeft het wel nut. Gewoon zeggen dat je echt zielsveel van hem houdt, en dat je echt wel weet wat je doet. En een paar tranen erbij wegpinken. En als het bij jou moeder niet werkt, dan kan je het bij zijn moeder proberen. Gewoon dat die wat door de vingers zien. Anders zie ik geen enkele oplossing. Jammer voor je.

Maja hydrochantage is wel gemeen he
Oud 16-04-2002, 18:43
/\N/\L Sushi
/\N/\L Sushi is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
hey,

het zou haar schuld zijn als ik zwanger zou raken.
jou eigen domme schuld zou dat zijn dan ja
Oud 16-04-2002, 18:56
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Kupu schreef:

hmmmmm misschien kan je es wat hydrochantage proberen? Tranen willen wel helpen Tis misschien niet erg makkelijk, maar vaak heeft het wel nut. Gewoon zeggen dat je echt zielsveel van hem houdt, en dat je echt wel weet wat je doet. En een paar tranen erbij wegpinken. En als het bij jou moeder niet werkt, dan kan je het bij zijn moeder proberen. Gewoon dat die wat door de vingers zien. Anders zie ik geen enkele oplossing. Jammer voor je.

Maja hydrochantage is wel gemeen he
wat lul jij nou weer voor onzin...... k'meel
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
/\N/\L Sushi schreef:

ja mens! lees nou gewoon ff alles...dan begrijp je het misschien ook.....reageer anders gewon niet...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
/\N/\L Sushi schreef:

eens!
Als je aan de pil wil kom je eraan. Ikke ook. De dokter heeft zwijgplicht en je kunt dus zonder dat je ma het merkt aan de pil.
Verder kun je je ma niet de schuld geven want je bent er zelf bij...

En der is ook nog zoiets als condoom..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:51
Verwijderd
ja maar eeeehhhhh ik zeg toch dat ik het met condoom doe, als we het zouden doen..... en ik vat ook wel dat het me eige schuld is als ik zwanger wordt, maar ik wil met em vrijen maar als ik niet aan de pil mag en als mijn ma nou in mijn kastje kijkt en ze ziet die daar liggen dan weet ik wel hoe laat het is..... dan mag ik dus stefan het komende jaar niet meer zien.

zucht en dit topic gaat daar ook nie eens over, want hier heb ik al een ander topic over gemaakt...

ik wil hier gewoon tips hebben om mijn moeder over te halen, dat ze het goed vind.... want dat wilt ech nie lukke...en ik heb net tegen stefan gezecht dat ik met haar ging prate...maar ik kom de hele tijd benede en dan durf ik niets meer te zeggen, gewoon te bang dat ik iets verkeerds zeg of dat ze weer kwaad wordt....

zucht... ik ben te verlegen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2002, 19:58
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ja maar eeeehhhhh ik zeg toch dat ik het met condoom doe, als we het zouden doen..... en ik vat ook wel dat het me eige schuld is als ik zwanger wordt, maar ik wil met em vrijen maar als ik niet aan de pil mag en als mijn ma nou in mijn kastje kijkt en ze ziet die daar liggen dan weet ik wel hoe laat het is..... dan mag ik dus stefan het komende jaar niet meer zien.

zucht en dit topic gaat daar ook nie eens over, want hier heb ik al een ander topic over gemaakt...

ik wil hier gewoon tips hebben om mijn moeder over te halen, dat ze het goed vind.... want dat wilt ech nie lukke...en ik heb net tegen stefan gezecht dat ik met haar ging prate...maar ik kom de hele tijd benede en dan durf ik niets meer te zeggen, gewoon te bang dat ik iets verkeerds zeg of dat ze weer kwaad wordt....

zucht... ik ben te verlegen
je kan er toch gewoon voor zorgen dat je ouders er niet achter komen, gewoon die condooms verstoppen, of bij je vriendje laten... zo moeilijk is dat toch niet

enne tja je moeder valt gewoon niet over te halen, denk ik, dus moet je het toch maar stiekum doen he.. ze kan jou niet verbieden je vriendje niet meer te zien.. je moet wat meer in opstand komen, en gewoon doen wat je zelf wilt..
doek ook altijd, nu zijn ze t gewent, en zeuren ze er niet meer zolang over door altijd
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:09
Verwijderd
ik kan niet in opstand kome tege mijn ma....maar ik zal het proberen...

sorry mensen ik ben lastig he....sorry hoor...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:20
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
hey,

ik ga 3 tot 11 mei naar stefan toe, en dan hebbe we het zo'n beetje 1 jaar. en hij wordt dan ook 16, dus jullie begrijpe wel dat ik hem een leuke verjaardag wil geven... ik wil dus met hem in bed slapen en met hem vrijen (dat wordt de eerste keer dan voor ons allebei, is dus heel speciaal voor ons) maar ik vroeg dus net aan mijn moeder of ik bij hem mag slapen, dat mag dus niet... en ik zei daarop : ja maar wat denk je dan dat we hier gedaan hebben, rond valentijnsdag toen hij hier was en we smorgens samen in bed lagen... toen zei ze heel kwaad, nou ik hoop voor jou niets. en als ik dus bij stefan in bed ga slapen dan laat ze me niet naar hem toe gaan......

M'n beste vriendin heeft hetzelfde gezeur... Naja, ze heeft haar ouders eindelijk zo ver gekregen dat ze aan de pil mocht, maar haar moeder denkt geloof ik dat dat tegen puistjes is

Ze mag overigens nog steeds niet bij hem slapen... Geen idee hoe ze dat gaat oplossen, op een gegeven moment zullen haar ouders wel over de brug gaan...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:29
Verwijderd
ik begrijp niet dat ouders iemands lol zo willen verpesten zeg....

maargoed.
pfffffff zwaar opstandig als ik ben, de eerste keer dat ik bij m'n vriendje ging slapen zei ik gewoon "ik ga bij m'n vriendje slapen, PUNT".
En het gekke is, hoe vaak ik ook zeg dat ik nix met hem doe (ja we doen écht nog niet zoveel en zeker niet 'het'...), m'n moeder vindt het alleen maar raar en zou het nu wel logisch vinden als er na 5 maanden "iets" zou gebeuren.

Hey maarrrrrrr
in dit hele topic staat nergens wáárom je moeder het niet wil!!
zegt ze dat niet ofzow?
Of is het gewoon dat je te jong bent.
Zeg anders tegen haar dat je "het" allang met hem gedaan hebt, maar dat je het wel leuk zou vinden om eens lekker bij hem in bed te liggen als jullie het 1 jaar hebben....
Herinner haar aan "vroeger" ofzow, toen zij jong was, ehhhm........
t kan ook dat ze het geen prettig idee vindt dat jullie het doen terwijl zijn ouders een paar kamers verderop liggen (dat ze dat aso over vindt komen ofzow....naja...snappie?)
Ze moet waarschijnlijk nix hebben van het idee dat haar dochter sexueel actief is ofzow.....
Je kan het ook zo zeggen:
"mam, ik ben inderdaad al een tijdje bezig met sex, maar ik heb "het" nog niet gedaan. Alles wat ik met m'n vriendje doe moet sneaky, we kunnen nooit lekker in elkaars armen in slaap vallen. Dat is nog tot daar aan toe, want dat ben ik gewend. M'n eerste keer gaat er hoe dan ook binnenkort van komen. Het is lichamelijk gezonder om een anticonceptiepil te slikken dan om een morningafter-pil te slikken, want ja mam, ik doe het veilig. Maar stel dat het condoom scheurt? Wil je mij dan niet al die stress besparen? Jij weet ook wel dat ik m'n eerste keer voor altijd zal onthouden. Zou jij dan ook niet graagwillen dat het voor mij speciaal en romantisch is, dat we na afloop in elkaars armen in slaap kunnen vallen..? En dat er niet iets is dat de sfeer zal verpesten...?
Je weet dat ik niet tegen je wil liegen. En het betekent veel voor me als jij achter me staat en me geluk wenst, in plaats van dat ik dingen doe waarvan ik weet dat jij het liever niet hebt. Geloof me, ik zit daar echt mee."

Desnoods schrijf je een brief waar iets soortgelijks in staat als ik hierboven schreef. Zo komt het heel serieus over, en kan ze je niet in de reden vallen, zodat je tussendoor ook niet kwaad kunt worden etc.

suc6
liefs,

Alicia

ps: laat me ff weten of je er wat aan hebt okee? anders bedenk ik wel weer wat anders
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:24
Verwijderd
hoi,

oh god, ik ben nu echt hard aan het janken. ik heb net met mijn meder gepraat ik durfde eindelijk naar haar te te gaan, met een bonkend hart. en ze is mee naam boven gegaan en we hebben gepraat, ze zegt dat ik te jong bent vor dit sort fratsen, ze vind me te jong voor een relatie met een jongen. ze vind zelfs dat ik stefan nog niet goed ken in de omgang! ze wilt me de ellende besparen die mijn zus en broer ook hebben gehad (die hadden ook een relatie van 2 jaar toen ze jong ware) en ze weet dus dat mijn broer en mijn zus veel meer van het leven hebben kunnen genieten dan ten ze nog een relatie hadden.... dus ze denkt dat dat ook zo is bij mij. ze zat steeds te zeuren, ohh kind waarom ben je er aan begonnen en dat was niet verstandig en je moet ng lol hebben in je jeugd. en kijk daar komen nou weer zulke fratsen van. en vorige keer wilde je per se dat hij bleef slapen en nu moet het nog verder gaan, je bent gewoon niet tevreden. Je werkt een ideaalbeeld van stefan en van seks. en het verlangen zal misschien dus mooier zijn dan het echte dus wacht er nog mee. Ik kan het niet goedkeuren, wacht er nog een paar jaar mee.

oh god, ik voel me zwaar kut heeft ze gelijk? ze komt zo helder over weetje... heeft ze gelijk dat ik er mee op moet houden? met deze relatie??????????? oh ik voel me echt kut
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 07:32
Verwijderd
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef:
Leuk voor je vriend als hij dit leest op het forum...

ja ik heb hem gevraagt dit te lezen ja...

denk je da het voor mij niet kut is?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 08:57
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
hey,

Nee horo ze is niet ouderwets.. ik mocht van mijn moeder op jou leeftijd ook niet met mijn vriend samen slapen.....dat is heel logisch want, je bent nog jong.....
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:

Nee horo ze is niet ouderwets.. ik mocht van mijn moeder op jou leeftijd ook niet met mijn vriend samen slapen.....dat is heel logisch want, je bent nog jong.....
ja maar ze hebben al ongeveer een jaar he, dus het is in principe flauwekul van der ouders, want ze had het in de tussentijd OOK kunnen doen, en dat heeft ze niet gedaan.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:15
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

ja maar ze hebben al ongeveer een jaar he, dus het is in principe flauwekul van der ouders, want ze had het in de tussentijd OOK kunnen doen, en dat heeft ze niet gedaan.
Ikhad toen ook al een jaar... ik mocht het nog niet eens na 1,5jaar.. dus zo gek is dat nog niet...ken er meerdere waarbij dat niet mag
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:20
ziameezjez
ziameezjez is offline
meisje, meisje...
1. je moeder hoeft er toech niet achter te komen?
2. overdag is toch ook geen punt?
3. maak je niet druk, komt wel goed!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:

Ikhad toen ook al een jaar... ik mocht het nog niet eens na 1,5jaar.. dus zo gek is dat nog niet...ken er meerdere waarbij dat niet mag
ja ok, maar het is meestal wel zo wat niet mag gebeurd toch...helemaal bij pubers...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:33
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
ziameezjez schreef:
meisje, meisje...
1. je moeder hoeft er toech niet achter te komen?
2. overdag is toch ook geen punt?
3. maak je niet druk, komt wel goed!

Je moet het gewoon stiekem doen je gaat pas 's avonds laat naar je eigen kamer en je gaat 's ochtends vroeg weer naar hem toe !!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:53
Verwijderd
Ga in ieder geval aan de pil, maak een afspraak met je huisarts ofzo. Als je zwanger zou worden, heb je echt de poppen aan het dansen ze hoeft het niet te weten!
En volgens mij moeten ouders daar gewoon aan wennen. Als zijn ouders het goed vinden kunnen ze het er misschien over hebben?

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:54
hendrikafox
hendrikafox is offline
Citaat:
eddie schreef:

Ja, dus? En daarom roloog je mij maar?

19 + geen ervaring op enig sexueel gebied + geen ervaring op relatie gebied = roloog

Maar nu gaat het (weer) over mij , en dit is niet mijn bedoeling geweest.

En ik ben trouwens wel 19
ha ha ha
Oud 17-04-2002, 13:35
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
hoi,

oh god, ik ben nu echt hard aan het janken. ik heb net met mijn meder gepraat ik durfde eindelijk naar haar te te gaan, met een bonkend hart. en ze is mee naam boven gegaan en we hebben gepraat, ze zegt dat ik te jong bent vor dit sort fratsen, ze vind me te jong voor een relatie met een jongen. ze vind zelfs dat ik stefan nog niet goed ken in de omgang! ze wilt me de ellende besparen die mijn zus en broer ook hebben gehad (die hadden ook een relatie van 2 jaar toen ze jong ware) en ze weet dus dat mijn broer en mijn zus veel meer van het leven hebben kunnen genieten dan ten ze nog een relatie hadden.... dus ze denkt dat dat ook zo is bij mij. ze zat steeds te zeuren, ohh kind waarom ben je er aan begonnen en dat was niet verstandig en je moet ng lol hebben in je jeugd. en kijk daar komen nou weer zulke fratsen van. en vorige keer wilde je per se dat hij bleef slapen en nu moet het nog verder gaan, je bent gewoon niet tevreden. Je werkt een ideaalbeeld van stefan en van seks. en het verlangen zal misschien dus mooier zijn dan het echte dus wacht er nog mee. Ik kan het niet goedkeuren, wacht er nog een paar jaar mee.

oh god, ik voel me zwaar kut heeft ze gelijk? ze komt zo helder over weetje... heeft ze gelijk dat ik er mee op moet houden? met deze relatie??????????? oh ik voel me echt kut
wat een gelul, sorry hoor.....
Waarom mochten je broer en zus het dan wel en jij niet.
"het verlangen zal misschien mooier zijn dan het echte..."
naja, als dat geldt, dan geldt het ALTIJD en niet alleen maar omdat je zo jong bent.
Als jij zelf twijfelt over je relatie, dan moet je het niet doen.
Het hoeft niet perse precies na een jaar te gebeuren, dan w8 je nog lekker ff.
Maar een moeder die haar dochter aan het twijfelen brengt, terwijl je er zelf zo zeker van bent, dat is niet goed.
Jullie houden van elkaar en dat is hetgene dat telt, en daar heeft jouw moeder op zich nix mee te maken.
En al helemaal niet als jullie het al een jaar hebben, wat is nou in godsnaam het grote verschil tussen overdag samen op bed liggen of 's nachts samen op bed liggen.
Lees anders nog ff m'n reply die ik gister gaf.........
Zeg dan tegen je moeder: "ik kan je vertellen dat het er hoe dan ook van gaat komen, m'n eerste keer. Wil jij dan niet dat het voor mij romantisch en speciaal is? En dat we in elkaars armen in slaap kunnen vallen?"

Omdat jouw moeder heel helder en volwassen op jou overkomt kan ze je ompraten en dat moet jij niet laten gebeuren.
Welk deel van jouw jeugd mis je dan? Je ziet hem zó weinig, dat je het grootste deel van de tijd met vriendinnen enzow omgaat, lijkt me.
Kijk als je 'm nou dag in dag uit zag dan was het wat anders.
Mijn moeder heeft in de tijd dat ik m'n vriendje nog 100% vertrouwde een paar opmerkingen gemaakt van: "ja je maakt het hem wel heel makkelijk hoor, door steeds naar hem toe te gaan". En: "hij geeft nix om jouw toekomst, want anders zou hij niet bij je gaan zitten als je huiswerk te doen hebt".
Mijn eerste reactie is dan van: hou toch op, ik weet wel beter. Maar later gaan die opmerkingen dan toch aan me knagen en dat is stom. Want nu vertrouw ik 'm niet meer

sterkte,

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 15:19
Verwijderd
hey, ik twijfel niet meer aan de relatie van stefan en mij, ik heb vanacht en vandaag nagedacht, en ik vind toch dat mijn moeder ongelijk heeft...wat betreft het verspillen van mijn jeugd.

maar goed, ik ga geen actie meer ondernemen, want dat helpt toch niets. dan moet het maar stiekum of we wachte nog wel 'n jaartje of 2

bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 15:32
Verwijderd
Tsjah.. lastig zeg..

Mijn ouders waren daar toch mee van jah, als je het wil kun je het hoe dan ook doen, daarvoor hoef je niet bij elkaar te slapen, en als je het dan toch zou doen hebben wij maar liever dat je beschermd bent en dus zijn we de pil gaan halen..

Heb je niet toevallig last van een erg onregelmatige menstruatie ofzow want als je dan daarvoor naar de dokter gaat wil die ook nog wel eens de pil voorschrijven..

Ik denk dat het het je moeder even duidelijk moet worden dat zij door jou de pil te verbieden jou niet tegen kan houden sex te gaan hebben..

Maar dat ze bezorgd is is toch niet zo heel absurd, zo oud ben je nog niet ofzow en het is dan voor haar iets dat bij volwassen worden hoort waarschijnlijk en dat kan best eng zijn voor haar. En wie weet heeft zij wel dingen meegemaakt, bijv., spijt van dr eerste keer of weet ik ut.. probeer es uit te vinden waarom ze zo streng is..

Maar dan even iets anders.. een eerste keer, al helemaal als dat voor beide zo is gaat lang niet altijd goed. Vaak is er geklungel met condoom of iets dergelijks, en bovendien zou het zo een pijn kunnen doen dat je niet door wilt zetten of niet kunt genieten (ik spreek even uit eigen ervaring). Ik ben op mn 15e ontmaagd, en ik heb er echt spijt van dat ik zo jong was. Ik had het achteraf veel liever nog even bewaard, en gewoon nog al die andere dingen ontdekt.. Hoe ver zijn jullie verder dan al gegaan?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Tsjah.. lastig zeg..

Mijn ouders waren daar toch mee van jah, als je het wil kun je het hoe dan ook doen, daarvoor hoef je niet bij elkaar te slapen, en als je het dan toch zou doen hebben wij maar liever dat je beschermd bent en dus zijn we de pil gaan halen..

Heb je niet toevallig last van een erg onregelmatige menstruatie ofzow want als je dan daarvoor naar de dokter gaat wil die ook nog wel eens de pil voorschrijven..

>>>>nee heb ik geen last meer van, want ben al ee aantal jaren ongesteld dus dat zit wel goed nu... en de eerste dagen dat ik bij hem ben, ben ik ook ongesteld (echt balen is dat) maar ja. gelukkig heeft hij goeie pillen tegen spierpijnen

Ik denk dat het het je moeder even duidelijk moet worden dat zij door jou de pil te verbieden jou niet tegen kan houden sex te gaan hebben..

>>>>dat weet ze wel, en ik had haar gevraagt om goedkeurig voor dat ik met stefan wil vrijen he...maar dat geeft ze dus absoluut niet. maar ja, ik weet nog niet wat we gaan doen..maar dat zien we dan wel...

Maar dat ze bezorgd is is toch niet zo heel absurd, zo oud ben je nog niet ofzow en het is dan voor haar iets dat bij volwassen worden hoort waarschijnlijk en dat kan best eng zijn voor haar. En wie weet heeft zij wel dingen meegemaakt, bijv., spijt van dr eerste keer of weet ik ut.. probeer es uit te vinden waarom ze zo streng is..

>>>ja ik snap dat ze bezorgd is, en daarom wil ik ook haar goedkeurig, want ik wil niet, of vind niet dat ze bezorgd hoeft te zijn... stefan is echt wel voorzichtig met me...
en ze heeft zelf gezecht dat zij er ook heel laat bij was, niet dat ze daar spijt van heeft ofzo...

Maar dan even iets anders.. een eerste keer, al helemaal als dat voor beide zo is gaat lang niet altijd goed. Vaak is er geklungel met condoom of iets dergelijks, en bovendien zou het zo een pijn kunnen doen dat je niet door wilt zetten of niet kunt genieten (ik spreek even uit eigen ervaring). Ik ben op mn 15e ontmaagd, en ik heb er echt spijt van dat ik zo jong was. Ik had het achteraf veel liever nog even bewaard, en gewoon nog al die andere dingen ontdekt.. Hoe ver zijn jullie verder dan al gegaan?

>>>> ja ik hoor vaak dat de eerste keer een geklungel is enzo...maar goed geef ik niet zo veel om, wel grappig toch al wil ik wel dat 't betoverend wordt....maar ja, zien we dan wel weer, het is jammer dat jij er spijt van hebt, maar ik denk niet dat ik er spijt van zal hebben, alleen als ik zwanger zou worden, of ik stefan niet meer mag zien, zou ik spijt krijgen.. maar stefan is zo'n schatje...ech waar, ik zal er geen spijt van krijgen en ehm wij zijn nie echt ver gegaan, jah ik weet niet wat jij verstaat onder veel doen maar ehm we hebbe gewoon naakt bij elkaar in bed gelegen smorgens, en gewonn gevingert en afgetrokke enzo...
dus jah.....

Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:49
SuperS
SuperS is offline
leuk dat je ma dat wel ff allemaal verteld maar dat moet ze me maar 'ns recht in m'n gezicht zegge.... altijd als 'k daar ben is ze aardig tege me en nu ons 'n beetje zitte afkrake..... dat ze me maar belt dan zal 'k 't haar 'ns ff zegge
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:52
pleasure
pleasure is offline
Mensen ik snap jullie nie laat die ma tog barste als jij zelf aan sex toe ben moet je dat helemaal zelf wete ja zo zie ik het en me ouders ook en ook me vriendin der ouders het is gewoon simpel laat die ma barste jezus ik kan daar egt nie tege dat er zulke ouders bestaan hoor waarom wille ze op een kinderachtige manier het geluk van der kind afneme ik kan dat egt nie begrijpe zal ik is met je ma gaan prate HAHA nou succes alvast
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:46
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
pleasure schreef:
Mensen ik snap jullie nie laat die ma tog barste als jij zelf aan sex toe ben moet je dat helemaal zelf wete ja zo zie ik het en me ouders ook en ook me vriendin der ouders het is gewoon simpel laat die ma barste jezus ik kan daar egt nie tege dat er zulke ouders bestaan hoor waarom wille ze op een kinderachtige manier het geluk van der kind afneme ik kan dat egt nie begrijpe zal ik is met je ma gaan prate HAHA nou succes alvast
zo denk ik er ook over maarja....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:01
Verwijderd
Hmz jah..

ms moet je dan er toch nog over denken eerst meer dingen te ontdekken.. met je mond kun je ook van alles enzow..
tuurlijk denk je nu dat je er geen spijt van zult krijgen.. dat dacht ik toen namelijk ook, maar achteraf weet je hoeveel meer dr is en kun je je voorstellen hoeveel meer geweldig het is om alles heel langzaam een voor een te ontdekken enzow.. maar als jij echt voelt dat jij dit wilt, dan zou ik me niet laten tegenhouden door je moeder.. als het dan eenmaal gebeurd is dan kun je ms proberen in een rustig gesprek met je moeder haar uit te leggen dat het al is gebeurd en je dr absoluut geen spijt van hebt en dat je denkt dat het dus beter is als je dan nu toch aan de pil gaat..

zij kan je niet tegenhouden.. en als je teveel gezeik denkt te krijgen dan moet je het haar maar niet vertellen. Sex is iets wat buiten je ouders is.. daar hebben zij niets mee te maken, en als je er echt aan toe bent heb je goedkeuring van je moeder niet nodig lijkt mij toch?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:04
Verwijderd
Citaat:
pleasure schreef:
Nou.. sorry hoor maar kvinnut echt wel logisch als ouders voorzichtig zijn enzow.. Kijk, ze moeten het niet pushen en je kind de pil verbieden dat vind ik uitlokken, dat werkt gewoon averechts. Maar dat ze nu het geluk van dr kind verstoort vind ik een beetje zwaar gezegd!! En scheit hebben aan d;r is soms ook lastig als je gewoon liever hebt dat je haar goedkeuring hebt en dr normaal over kunt praten enzow..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 21:23
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:

zo denk ik er ook over maarja....
sorry liefje.... ik niet...... maar ik denk dat ik dat toch maar eens ga proberen ja
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 13:46
AZSXC
AZSXC is offline
je zegt gewoon tegen je ma dat je niet bij hem in bed gaat slapen alleen dan doe je het gewoon wel.

nadeel: je lult gewoon tegen je ouders
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten