Oud 22-06-2003, 14:45
heropsychodream
heropsychodream is offline
Ik ben nou niet echt iemand die heel goed tegen drank kan, en nu de vakantie eraan zit te komen (zuipvakantie) drink ik toch wel weer aardig wat. Meestal kan ik wel dronken worden zonder te moeten overgeven, maar toch aardig wat keren gebeurt het me wel. 's Nachts als ik al in m'n bedje lig kan ik dan naar de badkamer rennen.

Wie heeft hier tips om dat tegen te gaan? Bodempje leggen doe ik sowieso wel.

En geen flauwe geintjes...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2003, 14:51
sonly
sonly is offline
Zorgen dat het niet te warm is in de ruimte waar je bent
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 14:52
psilo
psilo is offline
beetje GHB d'r bij works for me.. probeer maar
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 14:52
heropsychodream
heropsychodream is offline
GHB? Sorry.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:13
Vash!
Vash! is offline
Niet mekkeren en gewoon je vingertje in je keeltje leggen voordat je thuis komt. Nergens meer last van, behalve een stinkende hand als je niet snel genoeg bent. Braakmiddeltjes zijn trouwens ook gewoon verkrijgbaar, bijvoorbeeld bij de dierenarts, voor je hond. Drugshonden krijgen dit ook wel toegediend, als je bijvoorbeeld een likje cocaïne ophebben, en onder diensttijd mogen die natuurlijk niet onder invloed zijn, zeker als ze er mee werken.
Oud 22-06-2003, 15:15
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
psilo schreef op 22-06-2003 @ 15:52:
idd beetje GHB door je alcopopje en je hebt nergens meer last van
Oud 22-06-2003, 15:19
ook harrie
ook harrie is offline
jezus

nie zeiken of gewoon minder drinken
Oud 22-06-2003, 15:31
Griller
Griller is offline
gewoon kotsen en je niet aanstellen!
Oud 22-06-2003, 21:17
pinhead
pinhead is offline
niet veel verschillende soorten drank door mekaar drinken en proberen de laatste 2 uur op cola ofzo over te gaan?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 00:33
mind
mind is offline
Citaat:
pinhead schreef op 22-06-2003 @ 22:17:
niet veel verschillende soorten drank door mekaar drinken en proberen de laatste 2 uur op cola ofzo over te gaan?
cola cola zuigt...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 02:00
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Griller schreef op 22-06-2003 @ 16:31:
gewoon kotsen en je niet aanstellen!
Oud 23-06-2003, 09:33
Wasp
Wasp is offline
Ga met het alcoholpercentage omhoog, en daarna niet meer naar beneden. Dus bv bier, Smirnoff, Wodka. (Bij wijze van). En dan na de Wodka niet meer aan de bier.
Oud 23-06-2003, 14:08
apekop123
apekop123 is offline
Tips:

- Als je thuis komt van het uitgaan ofzow. Iig als je gewoon wilt gaan slapen, neem dan voor je gaat slapen een groot glas water.

- Als je merkt dat je al aardig bezopen bent neem tussen het drinken door ook 1 of 2 keer een glas water.

- Shoarma eten ofzow wil ook meestal wel helpen. Zo'n laagje voer in je maag kan wonderen doen

- Als je een kater hebt. Kotsen !!! Gewoon vinger in je keel en kotsen. Werkt altijd en de ranzige troep is uit je maag.
Oud 23-06-2003, 14:29
Demiurge
Demiurge is offline
inderdaad, water drinken tussendoor maar dan word je ook minder snel zat als dat de bedoeling is.
Op het eind inderdaad cola drinken, het beste is cola waar de prik al uit is want dat kalmeert de maag.
Lekker shoarma helpt inderdaad, kroketten iig niet! (bij mij tenminste heeft het verkeerd effect.)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 15:14
beuk
beuk is offline
ik vind je nogal triest, maar goed.

vla of melk op een stevige bodem neutraliseert de maaginhoud.
water drinken voor het slapen gaan schijnt wel tegen een kater te helpen, maar tegen overgeven lijkt het me juist averechts te werken.. raakt je maag alleen maar overstuur van.
en natuurlijk niet van die zoete rotzooi drinken maar gewoon bier of sterk (puur), al lijkt dat laatste me weer niet zo verstandig als je niet tegen alcohol kunt.

veel plezier
Oud 23-06-2003, 15:57
bindmiddel
bindmiddel is offline
(vet) bodempje bouwen van te voren.

en u is immers toch op vakantie ik zou zeggen "let it flow"
en dan kunt u weer doordrinken. (soort van vicieuze cirkel word het dan meestal bij mij.)
Oud 23-06-2003, 17:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
pinhead schreef op 22-06-2003 @ 22:17:
Nee joh, cola is niet stoer.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 17:20
Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
heropsychodream schreef op 22-06-2003 @ 15:52:
GHB? Sorry.
Dat is een soort vrouwen drugs, ken je geen remmingen meer, bewusteloosheid voor een paar uur en kan je overmoedig raken (geen grenzen meer kennen) en je hebt grote kans op geheugen verlies.
Ik heb het zelf nooit gebruikt, ben ik ook niet van plan maar ik heb er een keer een documantaire op tv over gezien.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 17:21
Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 23-06-2003 @ 18:15:
Als je uitgaat en al die shit hoefd dat toch niet meteen stoer te zijn. Je kan toch ook lol hebben zonder alcohol en drugs?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:07
Psychedelic
Psychedelic is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 23-06-2003 @ 18:20:
Dat is een soort vrouwen drugs, ken je geen remmingen meer, bewusteloosheid voor een paar uur en kan je overmoedig raken (geen grenzen meer kennen) en je hebt grote kans op geheugen verlies.
Ik heb het zelf nooit gebruikt, ben ik ook niet van plan maar ik heb er een keer een documantaire op tv over gezien.
Bedoel je niet alcohol ?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:08
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 23-06-2003 @ 18:15:
daar zou ik schijt aan hebben
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 23-06-2003 @ 18:21:
Als je uitgaat en al die shit hoefd dat toch niet meteen stoer te zijn. Je kan toch ook lol hebben zonder alcohol en drugs?
Citaat:
pinhead schreef op 23-06-2003 @ 19:08:
daar zou ik schijt aan hebben
Lieve engeltjes, dat was sarcastisch. Ik drink zelf ook niet tijdens het uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:43
Faery
Faery is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 23-06-2003 @ 18:21:
Nee, dat kan niet. Zeker niet in de doorsnee kansloze uitgaansgelegenheid die dit pikdorp hier rijk is.

Als je niet wil kotsen zuip je maar minder, en anders ga je maar dood. Wanker .
Oud 23-06-2003, 18:48
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
ík zeg altijd maar:
" 's avonds een vent, 's morgens ook dan

gewoon niet aanstellen, dan moet je maar niet gaan zuipen.
Oud 23-06-2003, 21:05
Ja-Rune
Ja-Rune is offline
Ten eerste zou ik niet alles door elkaar drinken, want daar wordt je echt gaar van. Als je toch moet kotsen kan je beter zorgen dat je ook echt alles kwijt bent voordat je gaat slapen. Als je je ogen voor het eerst dichtdoet als je wil gaan slapen, moet je erop voorbereidt zijn dat je weer moet kotsen, want als je zat bent begint dan alles te draaien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2003, 22:37
MokuMarc
MokuMarc is offline
Ik zuip me ook helemaal te pletter.

Een tip al wil je later dronken worden is:

Alcohol zorgt er voor dat vocht uit je hele lichaam kwijt raakt, waardoor je koppijn krijgt en na-dorst de dag erna. Ga gewoon na 5 halve liters bier ff snel naar de keuken en giet je helemaal vol met water voor wat extra vocht.

Verder eet ik veel tussendoor bij de 1e paar pilsjes. Maar vooral niet te veel zodat je t bier niet proeft

Tips tegen overgeven zijn der niet echt, al ben je lazarus komt het soms wel soms niet. Opzich helemaal niet erg vind een droge keel de dag erna veeel erger eigenlijk.

Overstappen op cola is klote als er nog koud bier in de koelkast staat, als je lazarus kan worden omdat je ouders bijvoorbeeld weg zijn moet je je gewoon klem zuipen. En anders het gewoon bij aangeschoten houden.

Simpel zat
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 23:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
water, veel water....
en slapen in een koele ruimte
Oud 24-06-2003, 00:53
Verwijderd
Als je echt teveel hebt gezopen moet je gewoon kotsen. Dat is duidelijk. Als ik echt heel erg lam ben en ik voel me misselijk, dan ga ik naar de WC en gooi het eruit. Even een kwartier rustig aan, glaasje Spa Rood en een sigaretje en daarna kun je er weer tegenaan.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 20:00
megas
megas is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 23-06-2003 @ 18:20:
zucht... ik zou zeggen: probeer et gewoon es, en dan merk je het vanzelf...

ghb is lekkerrrrrrrr

maar met drank... ik doe et meestal andersom, ghb met drank, maar idd dat gaat heel goed samen, alleen niet teveel!!!

anders moet je van die anti-automisselijkheidspilletjes nemen, die kalmeren je maagzuur ofzow.. iig, ze werken tegen braken, staat ook op eyt doosje...

(voor degenen die geen ghb-behoefte hebben)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 20:11
mind
mind is offline
wat een kut tips tegen overgeven, overgeven is juist goed..natuurlijke reactie van je lichaam.
wil je niet kotze dan moet je gewoon minder drinken.
Oud 24-06-2003, 20:39
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
gekkewoos schreef op 24-06-2003 @ 21:00:

anders moet je van die anti-automisselijkheidspilletjes nemen, die kalmeren je maagzuur ofzow.. iig, ze werken tegen braken, staat ook op eyt doosje...

(voor degenen die geen ghb-behoefte hebben)
Die pillen zijn echt vaaaagh. Ik had ben al een paar keer met de boot naar Engeland gegaan en ik heb er totaal geen last van (zeeziekte ofzow) maar de laatste keer zei me ma: "neem maar een wagenziek pilletje" Dus ik d8 tja kan vast geen kwaad. Dus ik er een paar genomen. Ik was mega draaierig (nog voor ik op de boot kwam. En ik werd ook zeeziek enz. Die pillen zorgen er volgens mij gewoon voor dat je evenwicht helemaal fuckedup raakt ofzow.
Oud 24-06-2003, 20:46
mind
mind is offline
als je er veel van neemt kun je er ook dik hard van trippen maar het schijnt niet leuk te zijn...(en zelfs gevaarlijk)
Oud 24-06-2003, 21:47
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik drink opzich ook redelijk veel, je kunt het beste iets drinken waar je goed tegen kan.Als je thuis komt ff half uurtje rustig zitten wat eten en wat drinken(beste is water)
Als je nog egt zat bent en dan gaat liggen gaat alles draaien en dan moet je kotsen, dus ik ga meestal als ik al meteen ga slapen, heel stil liggen en eerst ff de ogen openhouden....
Oud 25-06-2003, 16:49
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Drexz schreef op 24-06-2003 @ 21:39:
Die pillen zijn echt vaaaagh. Ik had ben al een paar keer met de boot naar Engeland gegaan en ik heb er totaal geen last van (zeeziekte ofzow) maar de laatste keer zei me ma: "neem maar een wagenziek pilletje" Dus ik d8 tja kan vast geen kwaad. Dus ik er een paar genomen. Ik was mega draaierig (nog voor ik op de boot kwam. En ik werd ook zeeziek enz. Die pillen zorgen er volgens mij gewoon voor dat je evenwicht helemaal fuckedup raakt ofzow.
niet per ongeluk verkeerde pilletje gepakt
Oud 25-06-2003, 17:31
eXcess
eXcess is offline
Als ik echt nuchter wil worden.. zuip ik meestal veel cola\ijsthee Heb gelukig nog nooit gekotst van drank.. Maar de laatste keer kaartje blazen ging wat minder met die jenever Kwanm volgens mijn moeder helemaal wit thuis met bloeddoorlopen ogen en wallen.. Mjah NIET gekotst
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:04
Verwijderd
Eigenlijk is het wel grappig dat er nog mensen zijn die echt proberen een bepaald wetenschappelijk feit te ontkrachten. Alcohol is gewoon slecht voor je lichaam. Het doodt hersencellen en drijft vocht af uit je lichaam waardoor je uitdrogingsverschijnselen kunt krijgen, resulterend in allerlei nare verschijnselen als braken, flauwvallen, een coma of zelfs een hersenbeschadiging. Daar valt niet mee te spotten.

Die pilletjes helpen voor geen flikker. Misschien helpen ze wel tegen de symptomen van dronkenschap, maar de dronkenschap zelf verhinderen ze niet. Die alcoholmoleculen worden opgenomen door je bloed en zijn niet d.m.v. pillen, vla, melk of wat dan ook van elkaar te scheiden. Dat is een lichamelijk proces wat z'n tijd moet hebben. Kotsen is natuurlijk, dat moet je niet willen vermijden. Als je niet goed tegen drank kunt moet je het ook niet proberen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:09
Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
Faery schreef op 23-06-2003 @ 19:43:
Nee, dat kan niet. Zeker niet in de doorsnee kansloze uitgaansgelegenheid die dit pikdorp hier rijk is.

Als je niet wil kotsen zuip je maar minder, en anders ga je maar dood. Wanker .
Als je uitgaat hoef je niet perse alcohol te drinken, dat is echt de grootste grap die ik ooit in mijn leven heb gehoord. Uitgaan en alcoholdrinken.
Oud 27-06-2003, 16:18
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Als je misselijk en draaierig bent is kotsen toch juist de perfecte oplossing? Dan ben je die troep tenminste kwijt. En tja, als je niet ziek van de alcohol wil worden moet je gewoon op het goede moment stoppen.
Oud 27-06-2003, 16:19
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 26-06-2003 @ 12:09:
Als je uitgaat hoef je niet perse alcohol te drinken, dat is echt de grootste grap die ik ooit in mijn leven heb gehoord. Uitgaan en alcoholdrinken.
Heb jij wel eens van humor gehoord?
Oud 27-06-2003, 16:34
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 27-06-2003 @ 17:19:
Heb jij wel eens van humor gehoord?
ik vond dat anders wel een goeie grap
Oud 27-06-2003, 18:00
Mindfields
Mindfields is offline
Wanker, als je er niet tegen kan, ga dan melk drinken.
Oud 27-06-2003, 19:05
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
heel veel water
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 20:44
BBEM
BBEM is offline
gewoon kotsen achteraf is het best leuk
Oud 28-06-2003, 15:23
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
je kotst gewoon en dan ben je er zo vanaf
Oud 28-06-2003, 21:58
Philomelus
Philomelus is offline
Mij is verteld dat suikerwater ook goed werkt, vraag me niet waarom...
Ik heb het een keer geprobeerd en ik moest idd niet kotsen... maar het kan natuurlijk net zo goed het placebo-effect zijn
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 19:15
Wietabixke
Wietabixke is offline
anti-hangover vor a te wasse van axe...ma ik denk ni da da tege kotse is kweetnie...tege kater staaterop dus jah...maja axe is vo manne ....
Oud 30-06-2003, 19:30
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Wietabixke schreef op 30-06-2003 @ 20:15:
anti-hangover vor a te wasse van axe...ma ik denk ni da da tege kotse is kweetnie...tege kater staaterop dus jah...maja axe is vo manne ....
hmm is dat ABN ?????

ontopic
Dat spul werkt niet !!!!
Oud 30-06-2003, 19:52
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ja net alsof je dat kan tegenhouden. Als je voelt dat je moet gaan kotsen kun je je natuurlijk het beste heel rustig houden en frisse lucht gaan opzoeken.
Pilletjes en andere dingen werken echt niet, water helpt wel tegen de kater, omdat je het vochtverlies compenseert, maar meer niet.
Oud 01-07-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 30-06-2003 @ 20:52:
Ja net alsof je dat kan tegenhouden. Als je voelt dat je moet gaan kotsen kun je je natuurlijk het beste heel rustig houden en frisse lucht gaan opzoeken. (...)
Maar als je al zo ver heen bent dat ook dat niet meer helpt, moet je gewoon kotsen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 20:14
Allure
Citaat:
psilo schreef op 22-06-2003 @ 15:52:

JEEEZUS!!! Weet niemand hier dat GHB en alcohol vet gevaarlijk is je kan ervan in coma raken, check maar na....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten