Advertentie | |
|
![]() |
|
Zelf niet actief bij ivn/jnm, maar veel mensen bij mij op school wel. Weet er zelf ook wel dingen vanaf, maar meer over (het beheer van) plantjes, bomen, cultuurhistorie van landschappen, dat soort dingen. Maar dat leren we ook op school. Superleuk en interessant enzo.
Maar natuurhistorie vind ik een beetje een rare term. moet blozend toegeven ook geen betere te weten...
||
Citaat:
||
Citaat:
Jij ging bos&natuurbeheer doen op mbo?
|
hoei nog meer larensteiners (altijd interressant). Remco doet daar Natuur en Landschapstechniek, blitse naam voor een toffe opleiding. Als je van vogeltjes, beestjes plantjes en alle zooi daarom heen houdt is dit een opleiding waar je je eens in moet verdiepen (moet beetje promoten hoor). Ben net een week terug van een werkweek, dat was in New Forrest, Zuid-Engeland. Beetje de hele dag langs een beekbegeleidend bos of hoogveen banjeren, mooier is er niet.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
NJN'ers zijn: - Ascoiale teringleiers - NJN = Nederlandse Jeugdbond voor NAAKTLOPERS - NJN = KUT - Bij de NJN mag je niet eens een biertje drinken.... Dus: JNM RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!! --> www.jnm.nl |
![]() |
|
![]() |
Lachuh dat er ook zulke NJN-ers zijn....
Die ken ik (nog) niet... Maar om weer even op het topic terug te komen: Ik vind ook dat er hier (dit sub-forum) veel te veel over die uitheemse beesten wordt gesproken..... ik heb laast tussen Heeze en Leende (brabant) nog oranje luzernevlinder... in de Meinweg Bronlibel.... Budel-dorplein gevlekte glanslibellen, bruine glazenmaker..... enz. enz. OHja, ook nog wat heele zeldzame nachtvlinders...... |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Lachuh dat er ook zulke NJN-ers zijn....
Die ken ik (nog) niet... sorry dan voor voorgaande bericht.... Maar om weer even op het topic terug te komen: Ik vind ook dat er hier (dit sub-forum) veel te veel over die uitheemse beesten wordt gesproken..... ik heb laast tussen Heeze en Leende (brabant) nog oranje luzernevlinder... in de Meinweg Bronlibel.... Budel-dorplein gevlekte glanslibellen, bruine glazenmaker..... enz. enz. Bij Winterswijk:hoogveenglanslibel, speerwaterjuffer, zuidelijke oeverlibel, roodpootvalk.... Zuid-Limburg: Koningenpages, Oehoe + jong, Zuidelijke oeverlibel, tengere grasjuffer....... OHja, ook nog wat heele zeldzame nachtvlinders...... Wil je nog meer waarnemingen weten??????? |
![]() |
|
inderdaad.. dit forum heet wel flora en fauna, maar er word alleen maar gemiept over huisdieren en dat soort ongein..
ik ben net terug uit slowakije, met de NJN.. ik heb echt zoooo veeeeeeeeeeel gezien.. vooral kwa vlinders. ik pen hier over 1,5 week mn lijstje wel even neer, nu geen tijd voor want ik ga zo door naar mn derde zoka van dit jaar... toedeloe |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|