Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als je een beetje in de smaak valt een je hebt een leuke babbel komt et meestal wel goed... teminste als iemand mij zou willen versieren
|
Offtopic: Versieren vrouwen mannen wel eens?
(kweenie of het zinnig is om een nieuwe topic te starten) Want ik vind het altijd vreselijk om een meid te benaderen, ben namelijk nogal slecht in het interpreteren van signalen
|
whaha gewoon altijd van het positieve uitgaan, en als het negatief was dan merk je het snel genoeg, en als ze zegt dat ze even naar de wc moet en ze komt niet meer trug, ga haar dan niet zoeken
![]() ![]()
|
Maarten Kroon geeft advies;
Hoe versier je een meisje? Stap 1; Zorg dat je niet al te bezopen bent. Stap 2; Zorg dat je penis recht hangt. Verder heeft Maarten hier geen verstand van! Immers regelt deze mooie rover met een prima netwerk! Ga naar haar toe en zeg; " jij hebt een opening en ik heb zin". Zie www.clubwestwood.nl -> feedback, stelling ... gerandeerd seks Of; " hey, maar dan ook echt bekakt (net zoals de corpsballen)HEY, Neuke! Als dit niet lukt, jammer dan! Masturberen/aftrekken is er ook voor jou! Gegroet Maarten Kroon voor meer info zoek me op in de gouden gids, onder het bedrijf; Kroon en zoon
|
tja.. of gewoon erg nieuwsgierig
![]() over het algemeen lukt het wel, maar soms heb ik ook van die momenten dat t niet wil vlotten... magoed, er is al eens eerder gezegd dat alle meisjes iets anders willen, en dit blijft ook mijn smoes ![]() dames, geef eens wat feedback, waar letten jullie nou op als jullie versieren/versierd worden, wat vinden jullie leuk, wat is meteen fout? dankjulliewel ![]() |
![]() |
|
Gezellig babbeltje maken
goed kunnen luisteren lief voor der zijn lekker geurtje op doen fatsoenlijk er uit zien ruzie proberen te vermijden ![]() en dat was het zo'n beetje nu heb ik het alleen maar over mezelf,en geloof me het heeft nog niet gewerkt -_-''''''
|
Ik heb het wel eens geprobeert, en stel dan niet te hoge eisen, maar na dat ik een drankje heb aangeboden zegt ze als ik geluk heb nog dank je wel en gaat daarna bij haar vrienden staan, als ik er bij kom staan om een praatje te maken, gaat het meestal of in een keer met andere praten of er komt een gesprek, maar dan blijkt ze altijd en dan ook maar altijd een vriend te hebben.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|