Oud 17-06-2003, 11:27
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik denk het ook ja. CPU gaat echt niet zomaar kapot. Ik denk dat toen ze moederbord hebben vervangen, ze de core hebben gebroken door het verkeerd monteren van de koeler.

Prutsers!
Oud 17-06-2003, 12:25
Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Ja en die Harddisk dan. Ik begin inderdaad te geloven dat je een stel prutsers van de 1e klasse hebt gevonden. Over die Harddisk heb ik je vorige week ook niet gehoord. Ik zou als ik jou was mijn garantieclaims afwachten bij dat bedrijf en er daarna nooit meer komen. Hoe heet dat bedrijf eigenlijk en hebben ze ook een website. Ben eigenlijk wel benieuwd naar zo'n stelletje amateurs.
Oud 17-06-2003, 22:05
Stinger
Stinger is offline
inderdaad.......ik heb zelf helemaal geen last gehad van de cpu of de HD.
het is zelf zo dat de PC nog werkte toen ik daar de laatste keer kwam, want hij heeft op de balie aangestaan, en ineens in 2 dagen is de HD en cpu gaar......... dat is dan toch niet mijn probleem? maargoed..........

het bedrijf is : PC Speed
http://www.pc-speed.nl
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 02:32
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 17-06-2003 @ 12:27:
Ik denk het ook ja. CPU gaat echt niet zomaar kapot. Ik denk dat toen ze moederbord hebben vervangen, ze de core hebben gebroken door het verkeerd monteren van de koeler.

Prutsers!
Nou zijn sommige Thermaltake clips ook wel onnoemelijke tyfusdingen, hoor. But then again, iemand die clips gebruikt voor een AMD-koeler..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 07:36
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 18-06-2003 @ 03:32:
Nou zijn sommige Thermaltake clips ook wel onnoemelijke tyfusdingen, hoor. But then again, iemand die clips gebruikt voor een AMD-koeler..
Die ken ik niet, maar tegenwoordig is de clip bij 80% van de koelers wel dik in orde, terwijl vroeger vaak de heatsinks erg slechte clips hadden.

En ffs, dit is het werk van die mensen die bij die shop werken! Zij horen er verstand van te hebben. Maarja als dat echt zo is, ga je natuurlijk niet bij zo'n k*twinkeltje werken.
Oud 20-06-2003, 11:04
Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Het is jammer maar helaas. Je kunt nooit bewijzen dat zij het vernaggeld hebben.
Ik zou eerlijk gezegd niet meer naar dat bedrijf toegaan.
Alhoewel het toch een behoorlijke organisatie moet zijn met dat aantal filialen en een nette site hebben lijkt me de kennis niet echt aanwezig.
Oud 23-06-2003, 09:56
Stinger
Stinger is offline
1 ding is zeker ; ik ga daar nooit meer terug
tenzij er weer iets kapot gaat wat van hun is, want dan valt het nog binnen de garantie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten