Oud 23-06-2003, 11:04
whizzer
whizzer is offline
je in een discotheek ziet dat een gast bezig is jouw vriendin te versieren? Er op vertrouwen dat ze dr niet echt op in gaat, of moet je er zegmaar tussen komen? Ik vind dat laatste namelijk zo bezitterig overkomen......, maar wat zouden jullie doen?
Oud 23-06-2003, 11:08
sweet dreams
sweet dreams is offline
als dat bij mijn vriend zou gebeuren, iets doen van..
Op je vriend oplopen, en een dikke smakkerd geven, en dan zeggen dat je ff naar wc gaat ofzo..
dan heeft die meid wel door dat ie bezet is
Oud 23-06-2003, 11:13
Verwijderd
ik zou erop vertrouwen dat mijn vriend er niet op in gaat, en ik zou het alleen maar als compliment naar mij toe zien
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 11:19
Ireentje
Ireentje is offline
Ik zou het even aanzien, en als ik er genoeg van heb ernaartoe lopen 'hey schatje' zoen geven en dan ook zeggen dat ik ff wat ging drinken ofzow.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 11:38
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik zou kijken wat er gebeurd. vind het wel lollig om te zien hoe hij haar misschien hoop geeft en uiteindelijk met mij mee naar huis gaat.

ik vertrouw m dus hij gaat toch niet op haar in.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 11:54
CryptapiX
CryptapiX is offline
meestal bemoei ik me er niet zo mee,
ik vertrouw r wel wat dat betreft
en ben er wel aan gewend dat ze veel aandahct kreeg van jongens toen ik er nog niets mee had..
maar soms, als ik die jonge niet kan uitstaan, ga ik er wel ff heen en laat ik die gast wel merke da ze bezet is
Oud 23-06-2003, 17:51
Lizzali
Lizzali is offline
aangezien ik nogal jaloers kan zijn, zou ik dus wel wat doen..

zou hem denk ik vast paken en zoenen ofzo, dat het dus duidelijk is dat ik zijn vriendin ben
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 17:55
Sithan
Sithan is offline
Ik zou tot een spannend moment afwachten waarin hij denkt dat ie het eindelijk voor elkaar heeft, en ' r dan wegkapen
Oud 23-06-2003, 17:57
Verwijderd
kijken hoe ver ze gaat, en als ze té ver gaat, loop ik ernaartoe, en zeg ik dat ik van em hou, en geef ik em een zoen *mn vriend dan. niet de versierder. voor de duidelijkheid*

*kijken hoe snel ze afdruipen*
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 10:33
barbara.inc
barbara.inc is offline
hm...ik vertrouw mn vriendjes wel zo dat ik ervan uitga dat ze niet vreemd gaan of wat dan ook...*geniet van de energie verspillende versierder*

Maar als ze echt heel erg knap is, en hij net iets teveel aandacht aan haar besteed, ga ik gewoon ff met zn beste vriend staan praten ofzo. Dan weet ie da ik er ben, en dat ie zich dus echt niks in zn hoofd moet halen, maar dan kom ik tenminste niet zo bezitterig over. (als in: Jij mag niet met andere meisjes praten)
Oud 24-06-2003, 10:38
Verwijderd
vertrouw m wel, maar zou toch wel beetje jaloers zijn.
zou t eerst ns aankijken, omdat me t wel leuk lijkt om te zien dat een meisje hem probeert te versieren. bedoel: hij zegt altijd dat t niet zo is enzo en ben wel benieuwd hoe ie zou reageren.
en dan later ofzo even een kus geven idd zoals iemand al zei en dan iets zeggen van: ik ga ffies naar de wc ofzo.

al ben ik bang dat mijn vriend helemaal niets zou doen als t bij mij zou gebeuren. vind t wel lief als ie een beetje zo laat zien van: ze is van mij.. (moet niet overdrijven natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 10:42
Magdalena
Magdalena is offline
Ik wordt een heel klein beetje jaloers als het echt een leuk meisje is en besef dan dat hij mij toch leuker vind en laat het allemaal z'n gang gaan.
Trouwens, mijn vriendje en ik hangen iets te veel bij elkaar en dat maakt voor anderen de kans op versieren nogal klein, tenzij ze zo grof zouden zijn hem te gaan versieren als ik erbij sta.

Ik zou er hoe dan ook niet zo snel tussenkomen maar gewoon afwachten wat mijn vriendje doet. Niet omdat het bezitterig zou overkomen, maar omdat het nog altijd zijn eigen leven is en als hij zich wil laten versieren moet hij dat vooral doen. Als hij er teveel op in zou gaan kan hij inderdaad een ruzie met mij riskeren, maar dat weet hij zelf ook wel, en met die kennis moet hij maar kijken wat hij doet.
Oud 24-06-2003, 11:15
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zou juist heel erg close gaan doen met mn vriendje.
Op vakantie had ik daar ook al last van..
Zit ene of ander kind in het bubbelbad steeds met dr bene tegen die van mn vriendje en mn dr kont tegen hem aan te wiebelen.
Op een gegeven moment begon ik gewoon vet te flirten met hem en uitgebreid te zitten zoenen etc.
Oud 24-06-2003, 11:52
KiMZz
KiMZz is offline
Als iemand mij versierde was t eerst altijd zo dat mijn vriend meteen een arm om me heen sloeg en met me ging zoenen, maar na een goed gesprek ("Vertrouw je me niet?" "Jawel maar ik vind t niet leuk." "Maar ik doe niks, wees maar rustig, ik ga alleen een beetje kletsen." "OK, de volgende keer zal ik er op letten.") ging t al beter. Als een jongen nu op me afkomt kijkt ie alleen van een afstandje toe of gaat met vrienden kletsen, met andere meisjes dansen enzo, en vraagt als ik naar hem toe kom wie t is enzo. Maar hij wordt niet boos ofzo.
Als iemand mijn vriend probeert te versieren hoef ik niet bang te zijn, hij loopt meteen weg naar mij toe en gaat met me staan zoenen. Dat andere meisje druipt dan meteen af
Oud 24-06-2003, 12:25
Verwijderd
Ik vind dat je wel even moet laten merken dat je er ook bent..
Ok, het komt misschien bezitterig over maar het is wel effectief.

Ik zou het allesbehalve erg vinden eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 15:11
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou erop vertrouwen dat ze er niet op ingaat.. Ik neem aan dat een meisje ook wel een beetje voor zichzelf kan zorgen en dat ze degene die haar probeert te versieren wel zelf van zich af kan slaan.
je kunt het allicht in de gaten houden en als je er genoeg van hebt, of hij blijft haar lastig vallen dan zou je er eens op af kunnen stappen..

Gelijk erop stampen en je territorium afbakenen vind ik een beetje over dreven, komt best wel bezitterig over op de een of andere manier.
Ook wel lief, maar ik zou mezelf best stom voelen als mijn vriend dat zou doen; alsof ik niet voor mezelf kan zorgen! Ik kan zelf ook wel zo'n kerel afpoeieren..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten