Oud 15-04-2002, 17:41
Lora
Lora is offline
Citaat:
******** schreef:
Gewicht is prima, sporten is de oplossing denk ik..

Een platte buik is niet natuurlijk, tenzij je of helemaal afgemagerd bent (zoals mij ), of je buikspieren getraind hebt.

Maak niet de fout door te gaan met lijnen, totdat je buik 'vanzelf' plat is, want dan weeg je gegarandeerd te weinig..
Ik sport er al bij, ik jog (dom woord ik weet het ) 6 keer per week drie kwartier achter elkaar, en heb 1 keer per week moderne dans van 2 uur.

Maar die bui-huik is zo verve-helend!

Ik merk wel dat sporten in combinatie met minder eten goed werkt om kilo's te verliezen! gouden tip

Ik heb ook niet echt de ambitie om gruwelijk mager te worden, ik blijf gewoon even zo doorgaan, nu het toch lukt.

Succes mensen......in deze strijd die we elke dag leveren
Oud 16-04-2002, 10:10
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik heb weinig meer gepost na mijn eerdere pogingen om te gaan lijnen, maar ik ben ipv van aftevallen aangekomen en schaamde me teveel om te posten, nu ben ik weer 2 kilo kwijt, en ben terug bij het begin.

1.67 en 71 kilo, mijn streefgewicht is om eerst de 65 te halen en daarna zie ik wel verder... 65 is reeel ..ik zou graag 49 willen maar ik denk niet dat ik daar ooit kom.

hoe lijnen jullie? met een bepaald dieet..of eten jullie 3x per dag? sportten jullie er ook bij?
Oud 16-04-2002, 10:24
aquafemme
aquafemme is offline
Ik eet 3x per dag, want die energie heb je wel nodig. Daarbij sport ik bijna 5 dagen in de week. (fitness, aerobic, tai bo)

Ik eet gewoon goed en gezond, en drink 2.5 liter water/thee per dag. Tussendoortjes: appel, kiwi, banaan, rijstwafel etc.

Zoete dingen laat ik staan; chips, koek, etc etc etc

Ik ben alweer een 0.5 kilo kwijt, vanmorgen dusz ik blijf lekker door gaan met bewegen en veel water drinken...

succes iedereen.
Oud 16-04-2002, 13:17
Demi
Demi is offline
Ik heb net mijn BMI gemeten en ik heb een score van 19.
Te dun staat er maar er zijn zoveel meiden die nog dunner zijn dan mij! Ik ben 1,68 en weeg 53 kilo.
Ik sport erg veel en ik denk dat het ook wel komt dat ik zoveel weeg omdat ik erg veel spieren heb.
Ik probeer ook heel gezond te eten vanochtend heb ik 2 bruine boterhammen gegeten met smeerkaas (speciale voor afslanken van me moeder) en vanmiddag niks meer ik heb nu wel honger en heb vooral heel erg behoefte aan snoep!!!
Dit is echt erg! Ik heb echt bewondering voor de echt dikke mensen die zo veel afvallen.
Demi
Oud 16-04-2002, 13:22
Nena21
Nena21 is offline
Ik heb voor mezelf toch besloten dat ik een paar kilootjes wil afvallen.
Ik ga vanaf vandaag (eigenlijk gister,maar dat lukte niet) door de weeks geen snoep/vette eten,of iets anders wat slecht is meer eten.
Dus alleen in het weekend,maar natuurlijk met mate.
Verder ga ik vanaf vandaag 3 maaltijden per dag eten,ik heb een tijd gehad dat ik alleen maar avondeten at,dat is juist niet goed.
En verder wil ik wat meer gaan sporten.
Ik denk als dat ik dit volhou,dat die paar kilo's wel verlies
(Hoop ik natuurlijk)
Oud 16-04-2002, 15:36
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Ik heb voor mezelf toch besloten dat ik een paar kilootjes wil afvallen.
Ik ga vanaf vandaag (eigenlijk gister,maar dat lukte niet) door de weeks geen snoep/vette eten,of iets anders wat slecht is meer eten.
Dus alleen in het weekend,maar natuurlijk met mate.
Verder ga ik vanaf vandaag 3 maaltijden per dag eten,ik heb een tijd gehad dat ik alleen maar avondeten at,dat is juist niet goed.
En verder wil ik wat meer gaan sporten.
Ik denk als dat ik dit volhou,dat die paar kilo's wel verlies
(Hoop ik natuurlijk)
veel succes.... 3 maaltijden eten is erg belangrijk, op tijden eten die je regelmatig kunt volgen... bijvoorbeeld 9 uur ontbijt, half 1 lunch en 6 uur 's avonds warmeten....

Oud 16-04-2002, 17:38
June-16-
June-16- is offline
tsjaah k ga ook maar weer is beginnen.. tizz moeiijk vol te houden maar goed.. niet veel eten en veel sporten *zucht* het moet maar weer.. tizz al bijna zomer en dan moet ik me toch wel in bikini/badpak or whatever kunenn vertonen toch.. natuurlijk moet je wel blijven eten maar is moeiljk om erachter te komen wat je nou wel kan laten staan en wat niet....

k bedoel brood eten is gezond maar zijn dan 2 broodjes of gelijk 4 ofzow? *zuuuucchhttt* er komt toch best wel wat bij kijken dat vrouw zijn.. en die mannen hebben allemaal maar makkelijk praten...
Oud 16-04-2002, 17:56
Paige
Paige is offline
Hi girls (and guys?)
Gaat goed hierrrrrrr..
Weer 0,5 kilo eraf..Best stom dus..Het zit hem dus toch in de frisdrank en de tussendoortjes..Ik moet jullie wel bekennen dat het erg moeilijk is..Mijn lichaam: ooh ik wil iets lekkers...Mijn geest: nee niet doen, wacht een half uur en als je het dan nog wilt...
Als ik mezelf bijna niet kan bedwingen pak ik mijn spa-blauw flesje erbij en drinken maar...Pff..Nog ff doorbijten..Dan ben ik weer op mijn oude gewicht..
Ik sport nooit ofzo..Ik ben toch niet erg ongezond bezig he..(afvallen en niet sporten..)?!?!?!
Oud 16-04-2002, 21:48
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
aquafemme schreef:

veel succes.... 3 maaltijden eten is erg belangrijk, op tijden eten die je regelmatig kunt volgen... bijvoorbeeld 9 uur ontbijt, half 1 lunch en 6 uur 's avonds warmeten....

Ja weet het.
En dat heb ik laatste tijd niet gedaan,dus dan is het logisch dat ik niks afviel,dan grijp je ook gauwer naar iets "slechts"
Maar bedankt

Vandaag ging het btw goed,ik heb het volgehouden,aan het begin is het wel moeilijk hoor,vooral als je je rot voelt zoals ik nu,dan wil je al gauw naar snoep grijpen ofzo.....
(ook erg.dat ik er na 1 dag al moeite mee heb )
Oud 17-04-2002, 06:07
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:

(ook erg.dat ik er na 1 dag al moeite mee heb )
De eerste paar dagen zijn vaak juist het moeilijkst, dat had ik iig toen ik geen suiker meer mocht. Nu mis ik het soms wel, maar tis lang niet zo erg als in het begin. Soms dan doe ik het wel omdat ik anders bv. ook geen nasi ed kan eten (zit vaak suiker in de kruiden), maar echt snoepgoed ed kan ik bijna altijd wel laten staan, 'k heb geen 'afkickingsverschijnselen' meer.
Oud 17-04-2002, 09:53
liekje
liekje is offline
heey lieve mensen
Dit vind ik nou echt een goede topic, en ik heb besloten om mee te doen met jullie! ik hoop zo dat het nu gaat lukken! ik denk dat t zo beter gaat dan dat ik t in m'n eentje moet doen.
ik heb besloten dat er 5 kilo af moet dus dan kom ik bij een gewicht van 58 kilo, dat heb ik altijd gewogen maar de laatste tijd is er nogal wat aangekomen maar nu gaat t eraf! t gaat me lukken!
allemaal veel suc6!
Oud 17-04-2002, 10:04
Lora
Lora is offline
Ik weeg nu 59 kilo, en weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Ik vind het er wel steeds beter op worden, maar ben nog niet helemaal tevreden. Andere mensen zeggen juist dat ze me er slechter uit vinden zien. Dit strookt toch niet met elkaar (?!)

Ten eerste zou ik niet weten hoe ik op dit gewicht zou moeten blijven, volgens mij ga ik dan veel te veel eten en kom ik zo al die verloren kilo's weer aan. Ten tweede, waarom zou ik stoppen nu het nog lukt?

Het sporten vind ik eigenlijk ook helemaal niet zo leuk, maar als ik daarmee stop kom ik volgens mij ook weer aan...

Nou ja ik mag wel even zeuren he
Oud 17-04-2002, 11:35
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

De eerste paar dagen zijn vaak juist het moeilijkst, dat had ik iig toen ik geen suiker meer mocht. Nu mis ik het soms wel, maar tis lang niet zo erg als in het begin. Soms dan doe ik het wel omdat ik anders bv. ook geen nasi ed kan eten (zit vaak suiker in de kruiden), maar echt snoepgoed ed kan ik bijna altijd wel laten staan, 'k heb geen 'afkickingsverschijnselen' meer.
Ja dat merk ik nu wel.
Ik dacht dat het makkelijk zou zijn,van "dat doe ik wel ff"
Nou niet dus.Normaal snoepte ik eigenlijk helemaal niet zoveel,maar nu dat het niet mag van mezelf,is de drang groter om toch wat te pakken.
Oud 17-04-2002, 11:43
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
aquafemme schreef:

Kom meiden/jongens we gaan met zijn allen Tai-Bo doen.

is dat nou wat overigens, dat tai-bo? ik fitness nu 2 keer in de week en wil daar iets bij gaan doen zoals aerobics, steps of tai-bo ofzo maar weet nog niet precies wat nou echt leuk is

en anders ga ik binnenkort maar wat proeflessen volgen, kan ook natuurlijk
Oud 17-04-2002, 13:33
liekje
liekje is offline
jaa dat tai-bo is echt erg goed voor je!
echtwaar!
ik doe t zelf jammer genoeg niet omdat ik t al zo druk heb..

doen jullie ook nog extra oefeninge? zoals voor je buik en benen enzo? zoja, wat doen jullie dan? en hoeveel en hoevaak enzo?
en zie je al verandering?
ikzelf ben bezig met buikspier oefeningen maar ik weet niet echt goeie, hebben jullie tips?
we gaan ervoor!
Oud 17-04-2002, 14:24
Paige
Paige is offline
Wat voor een video gebruiken jullie voor Tai-Bo?
De beroemde "Tony Blanks" video (of zoiets?!?!) of toch een andere?
Oud 17-04-2002, 15:17
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
Paige schreef:
Ik zelf doe aan tai bo in de sportschool.. lekker gemotiveerd met zijn allen naar de spiegel stoten, strappen, rennen, springen etc.
Tai bo is gewoon erg vermoeiend, je gebruikt alle spieren en je zweet je het apenzuur... Maar goed het is heel goed voor je. Je doet eigenlijk een soort en met airobic. je bent continue met je benen en armen bezig... daarbij krijg je bij de meeste instructeurs ook nog eens buikspieroefeningen...

Ik doe ook nog aan step of gewoon aerobic... dan dans je eigenlijk met verschillende pasjes, en oefeningen...

Deze dingen zijn erg goed, je bent namelijk een uur bezig met je lijf te trainen. Zelf wil ik nog eens body pump proberen... Wie kent dat?

Naast 5 dagen in de week sporten (dat doe ik op het moment, dat verschilt wel eens per week) , doe ik op het moment niet nog meer trainingen. Met de examens van me zou ik wel minder gaan sporten, ben ik bang... naja..

Ben trouwens afgevallen van 82 naar 78.... ik ga doooooor en voel me goed *neemt slok van water*
Oud 17-04-2002, 15:25
Verwijderd
ik ga zo even naar de ladies only sportschool wat info halen, een foldertje ofzo....tja je moet ergens beginnen he
dan zie ik nog wel of ik daar ga sporten, maar ja, mn buurmeisje wil ook wel mee maar zij is al zo dun, echt dun gewoon..ze zegt dat ze conditie wil..hmmz maar ja, dan sta ik heel de tijd naast zon dun kind te sporten..ook nie echt fijn...maar we zien wel...
kga dr effe heen
Oud 17-04-2002, 16:13
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
Ilona1 schreef:

Ik haat trouwens mijn weegschaal. Ik stond er vandaag op, en hij gaf 72,5 aan (ik heb zo'n elektrische). haha ik helemaal blij, ga ik er nog een keer op staan...78 (ik had net gegeten )

Ja dat zijn idd rotdingen die elektrische. Ik stond er laatst op 38,8 kg Dus ik nog 'n keertje... toen was 't 53
Oud 17-04-2002, 16:16
*Marieke*
*Marieke* is offline
Citaat:
TearSong schreef:

is dat nou wat overigens, dat tai-bo? ik fitness nu 2 keer in de week en wil daar iets bij gaan doen zoals aerobics, steps of tai-bo ofzo maar weet nog niet precies wat nou echt leuk is

en anders ga ik binnenkort maar wat proeflessen volgen, kan ook natuurlijk
Ik weet niet of het ook een optie voor je is, maar zelf doe ik aan kickfun, dat is een soort tae bo, dus ook met 'schoppen en slaan', alleen doe je het bij kickfun met boxhandschoenen aan en je slaat ECHT tegen een soort paal met groot kussen. Ik vind het leuker dan tae bo, omdat je hierbij echt kracht zet tegen het kussen, het motiveert extra en je raakt echt je agressie kwijt!

Misschien een tip!
Oud 17-04-2002, 16:40
Verwijderd
Zo heb mn foldertje gehaald
phoe hee, best duur..maar ja, zo'n onbeperkt kaart, dan mag je altijd en zo voor €36,50 p.m.

hmmz..
zag er wel gezellig uit daar, alleen maar dames enzo...
nou effe bespreken dan maar met mn buurmeisje en anders ga ik gewoon alleen hoor..
Oud 17-04-2002, 17:28
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
danique2 schreef:
phoe hee, best duur..maar ja, zo'n onbeperkt kaart, dan mag je altijd en zo voor €36,50 p.m.

hmmz..
nou effe bespreken dan maar met mn buurmeisje en anders ga ik gewoon alleen hoor..
Hmm...ik zat er ook aan te denken om naar 'n sportschool te gaan,maar het is wel erg duur zeg
Maar ja,moet er toch wat voor over hebben
Oud 17-04-2002, 20:45
*freedom*
*freedom* is offline
heeeeeeeey allemaal.......

wel onwijs gezellie hier!
kep ook besloten om mee te doen (als jullie het niet erg vinden)
nou...eigenlijk heb ik nu nog niks te melden.......
maarja......veel suc6 allemaal!

-xxx-

*freedom*
Oud 17-04-2002, 21:23
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
danique2 schreef:

hmmz..
Ik heb ook een 'altijd welkom' kaart en ik betaal 27.50 euro per maand... kom maar hier in Sneek wonen, gaan we samen sporten!

succes allemaal weer!
Oud 17-04-2002, 22:17
Verwijderd
hmmmm...misschien is mijne wel duurder omdat het alleen dames is ofzo?
mja....tis de enige in de buurt..en het is wel fijn dat het alleen dames is vind ik
Oud 17-04-2002, 23:22
miep
miep is offline

I am back!
Hee mensjes,
Ik ben weer terug, en ik ga lekker lijnen... Ik voel me gewoon niet goed met dat extra vet
Ik dacht dat ik tegen een eet probleem aan zat, omdat ik extreem last had van eetbuien, en ook m'n vinger in m'n keel stak enzo.. Ik dacht dat gaat niet goed, kan beter stoppen met lijnen, misschien heb ik dan geen eetbuien meer. Nouja, dat maakte dus weinig verschil.
Nu heb ik al een paar dagen geen last van eetbuien, en het kost me (bijna) geen moeite om een koekje te laten staan, dussss waarom niet he? Dit is al de derde dag, en ik voel me goed!
Bye bye,
jullie horen gauw weer van me!
Ik heb bewust al 3 weken niet op de weegschaal te staan (en dat is denk ik een record voor de afgelopen 2 jr) En ik ga er zaterdag weer eens op staan.. Whoehhh, spannend he!

Liefs miep
Oud 18-04-2002, 07:12
Verwijderd
nou, ik heb al een tijdje niet meer gepost, ook omdat het niet zo goed ging de laatste dagen. Ik sport nog steeds 3 x per week in de sportschool, en thuis ook 2 x per week, maar qua eten heb ik een paar keer gezondigd. Mijn broertje en mijn moeder zijn in de afgelopen 2 weken jarig geweest, en dan is de stap naar iets lekkers veel kleiner Ik zag mezelf net in de spiegel, en ik vond het vreselijk. Ik merk wel dat ik dunner ben als voordat ik begon met lijnen, 2 maanden geleden, maar ik wil er nog veel meer vanaf. daarom ben ik vanaf gisteren weer helemaal streng aan het lijnen, want dat half half gaat niet verder. Ik wil perse voordat ik op vakantie ga (over 3 maanden) een heel stuk lichter zijn. Vooral mijn bovenbenen. Buik en taille is geen probleem, ik vind gewoon dat ik te dikke bovenbenen heb; je weet wel, van die losse dingen aan de binnenkant van je bovenbenen, vreselijk. We hebben thuis een cross-trainer, waar ik zo'n 2 x per week op ga, en we hebben zo'n ding om tussen je benen te doen, dat je dan bij elkaar moet duwen snappie? Ook doe ik 1 x per week aerobics, en 2 x fitness. Ik hoop dat ik het vanaf vandaag weer streng vol kan houden. Ik wil het echt heel graag....
Oud 18-04-2002, 07:47
D-sire
D-sire is offline
Lukt het hier allemaal nog? Met mij ging het de laatste tijd niet zo heel goed. Heb gisteren op school weer een worstenbroodje gegeten En ook thuis zondig ik regelmatig. Ik denk dat ik toch wat strenger voor mezelf moet worden, nu maar hopen dat het ook nog lukt. Ik ga vanmiddag weer lekker fitnessen, hou ik toch altijd wel een goed gevoel aan over.
Ennuh volgens mij heb ik nog de duurste contributie van ons allemaal, want ik betaal €41 per maand!! Is dan nog niet eens onbeperkt, want 's avonds mag ik niet omdat je daar weer een speciaal abonnement voor moet hebben. Maja misschien ligt het eraan dat ik bij Fitness First fitness ofzow? Kweet het ook niet, het bevalt me in ieder geval wel en me ouders betalen toch 1/3 van het geld.. dussuh ik overleef het wel .
Oud 19-04-2002, 00:40
miep
miep is offline
shit hee,
ik haat mezelf echt,
gister toch nog een vreetbui gehad,
en vandaag weer!
ik voel me gewoon rot,
en eten is dan mijn enige allerbeste vriendje..
hoe ik dit ga oplossen,

dat weet ik nog niet...
Oud 19-04-2002, 09:16
$tarlight
$tarlight is offline
Het ziekenhuisdieet is afgelopen..... ik heb het 10 dagen volgehouden en weeg nu 69 kilo.
Het liefst was is nog even doorgegaan tot 67 kilo, maar ik ga volgende week op werkweek naar italie niet echt goed voor me, al dat lekkere eten.. maargoed, na deze week zie ik wel weer verder, ik ben iig onder de 70 kilo ^*^hoera^*^
Oud 19-04-2002, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Paige schreef:
Tae-Bo

En het is beter om het in groepsverband te doen Op een sportschool bijv. Ik doe zelf aan Taekwondo en vind het wel grappig om te zien hoe ze na ons aan Tae-Bo doen

Zit je daar met je colatje en al die anderen maar zwoegen .. heerlijk
Oud 19-04-2002, 21:43
20marianne12
20marianne12 is offline
Heey, gezellig hier allemaal mensen die net als ik graag af willen vallen! Samen strek toch?! Ik ben al een tijdje bezig met afvallen alleen het lukt niet echt. Ik heb 4 weken geleden een 2 weeks dieet gevolgd met mijn moeder en de 1e week was er ook resulstaat. De 2e week aanzienelijk minder, helaas. Na het lijnen was het Pasen, niet erg handig eigenlijk. Toen heb ik weer redelijk veel gegeten. Die weken daarna, tot nu toe, ben ik weinig aan het eten. Alleen het afvallen, waar blijft het nou!! Wie heeft daar ook last van eigenlijk, niet veel eten, ook niet (echt veel) afvallen? Nou ja we gaan maar door, al kan ik af en toe echt niet dat koekje onopgegeten laten liggen...
Oud 19-04-2002, 21:52
aquafemme
aquafemme is offline
Wie kent dat? Die chineze chips, van rijst gemaakt? Klopt dta nou dat daar weinig calorien inzitten?

Morgen mag ik weer wegen, nou ik hoop dat ik wat gewicht verloren ben...

succes iedereen met dit (zware) weekend...

*hoe doorsta ik een glas wijn *
Oud 20-04-2002, 14:42
Mara
Mara is offline
Heej!

1e keer dat ik iets post in dit topic, en voorlopig is het nog bluh... (=niet erg positief, maar ook niet supernegatief)

Laatste paar dagen ging het erg slecht, teveel eten enz.
Vandaag gaat het echter goed! Ik heb veel gedronken, heb als tussendoortje 1 dun plakje ontbijtkoek genomen en voorlopig pas 1 keer gezondigd (=1 chocolaatje, wat ik nog nooit gezien had en moest proberen...k*t..).

Verder zit ik nog te twijfelen over sporten.
Vraagje aan jullie: Kan je op 14-jarige leeftijd al naar de sportschool?
Oud 20-04-2002, 14:46
Mara
Mara is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
Wie kent dat? Die chineze chips, van rijst gemaakt? Klopt dta nou dat daar weinig calorien inzitten?
Je bedoelt die in allerlei vormen en allerlei leuke kleurtjes? Alhoewel die volgens mij japans is (weet ik niet zeker)

Daar zit idd geen vet in, hebben wij wel een in huis voor m'n vader (is zwaar cholesteroler, en dat mag hij wel hebben)
Oud 20-04-2002, 15:39
Snufje
Snufje is offline
Hijs al ff over de 250 replys!

Vandaar dit slotje. Open gerust een lijn topic nr 3
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten