![]() |
|
![]() |
ik heb weinig meer gepost na mijn eerdere pogingen om te gaan lijnen, maar ik ben ipv van aftevallen aangekomen en schaamde me teveel om te posten, nu ben ik weer 2 kilo kwijt, en ben terug bij het begin.
1.67 en 71 kilo, mijn streefgewicht is om eerst de 65 te halen en daarna zie ik wel verder... 65 is reeel ..ik zou graag 49 willen maar ik denk niet dat ik daar ooit kom. hoe lijnen jullie? met een bepaald dieet..of eten jullie 3x per dag? sportten jullie er ook bij?
|
Ik eet 3x per dag, want die energie heb je wel nodig. Daarbij sport ik bijna 5 dagen in de week. (fitness, aerobic, tai bo)
Ik eet gewoon goed en gezond, en drink 2.5 liter water/thee per dag. Tussendoortjes: appel, kiwi, banaan, rijstwafel etc. Zoete dingen laat ik staan; chips, koek, etc etc etc Ik ben alweer een 0.5 kilo kwijt, vanmorgen ![]() ![]() succes iedereen.
|
![]() |
Ik heb net mijn BMI gemeten en ik heb een score van 19.
Te dun staat er maar er zijn zoveel meiden die nog dunner zijn dan mij! Ik ben 1,68 en weeg 53 kilo. Ik sport erg veel en ik denk dat het ook wel komt dat ik zoveel weeg omdat ik erg veel spieren heb. Ik probeer ook heel gezond te eten vanochtend heb ik 2 bruine boterhammen gegeten met smeerkaas (speciale voor afslanken van me moeder) en vanmiddag niks meer ik heb nu wel honger en heb vooral heel erg behoefte aan snoep!!! Dit is echt erg! Ik heb echt bewondering voor de echt dikke mensen die zo veel afvallen. Demi |
![]() |
|
Ik heb voor mezelf toch besloten dat ik een paar kilootjes wil afvallen.
Ik ga vanaf vandaag (eigenlijk gister,maar dat lukte niet) door de weeks geen snoep/vette eten,of iets anders wat slecht is meer eten. Dus alleen in het weekend,maar natuurlijk met mate. Verder ga ik vanaf vandaag 3 maaltijden per dag eten,ik heb een tijd gehad dat ik alleen maar avondeten at,dat is juist niet goed. En verder wil ik wat meer gaan sporten. Ik denk als dat ik dit volhou,dat die paar kilo's wel verlies ![]() (Hoop ik natuurlijk) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
tsjaah k ga ook maar weer is beginnen.. tizz moeiijk vol te houden maar goed.. niet veel eten en veel sporten *zucht* het moet maar weer.. tizz al bijna zomer en dan moet ik me toch wel in bikini/badpak or whatever kunenn vertonen toch.. natuurlijk moet je wel blijven eten maar is moeiljk om erachter te komen wat je nou wel kan laten staan en wat niet....
k bedoel brood eten is gezond maar zijn dan 2 broodjes of gelijk 4 ofzow? *zuuuucchhttt* er komt toch best wel wat bij kijken dat vrouw zijn.. en die mannen hebben allemaal maar makkelijk praten... ![]()
|
Hi girls (and guys?)
![]() Gaat goed hierrrrrrr.. Weer 0,5 kilo eraf..Best stom dus..Het zit hem dus toch in de frisdrank en de tussendoortjes..Ik moet jullie wel bekennen dat het erg moeilijk is..Mijn lichaam: ooh ik wil iets lekkers...Mijn geest: nee niet doen, wacht een half uur en als je het dan nog wilt... Als ik mezelf bijna niet kan bedwingen pak ik mijn spa-blauw flesje erbij en drinken maar...Pff..Nog ff doorbijten..Dan ben ik weer op mijn oude gewicht.. Ik sport nooit ofzo..Ik ben toch niet erg ongezond bezig he..(afvallen en niet sporten..)?!?!?! |
![]() |
||
Citaat:
En dat heb ik laatste tijd niet gedaan,dus dan is het logisch dat ik niks afviel,dan grijp je ook gauwer naar iets "slechts" Maar bedankt ![]() Vandaag ging het btw goed,ik heb het volgehouden,aan het begin is het wel moeilijk hoor,vooral als je je rot voelt zoals ik nu,dan wil je al gauw naar snoep grijpen ofzo..... (ook erg.dat ik er na 1 dag al moeite mee heb ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
heey lieve mensen
Dit vind ik nou echt een goede topic, en ik heb besloten om mee te doen met jullie! ik hoop zo dat het nu gaat lukken! ik denk dat t zo beter gaat dan dat ik t in m'n eentje moet doen. ik heb besloten dat er 5 kilo af moet dus dan kom ik bij een gewicht van 58 kilo, dat heb ik altijd gewogen maar de laatste tijd is er nogal wat aangekomen ![]() allemaal veel suc6! |
![]() |
|
![]() |
Ik weeg nu 59 kilo, en weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Ik vind het er wel steeds beter op worden, maar ben nog niet helemaal tevreden. Andere mensen zeggen juist dat ze me er slechter uit vinden zien. Dit strookt toch niet met elkaar (?!)
Ten eerste zou ik niet weten hoe ik op dit gewicht zou moeten blijven, volgens mij ga ik dan veel te veel eten en kom ik zo al die verloren kilo's weer aan. Ten tweede, waarom zou ik stoppen nu het nog lukt? Het sporten vind ik eigenlijk ook helemaal niet zo leuk, maar als ik daarmee stop kom ik volgens mij ook weer aan... ![]() Nou ja ik mag wel even zeuren he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik dacht dat het makkelijk zou zijn,van "dat doe ik wel ff" Nou niet dus.Normaal snoepte ik eigenlijk helemaal niet zoveel,maar nu dat het niet mag van mezelf,is de drang groter om toch wat te pakken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en anders ga ik binnenkort maar wat proeflessen volgen, kan ook natuurlijk ![]()
|
![]() |
jaa dat tai-bo is echt erg goed voor je!
echtwaar! ik doe t zelf jammer genoeg niet omdat ik t al zo druk heb.. ![]() doen jullie ook nog extra oefeninge? zoals voor je buik en benen enzo? zoja, wat doen jullie dan? en hoeveel en hoevaak enzo? en zie je al verandering? ikzelf ben bezig met buikspier oefeningen maar ik weet niet echt goeie, hebben jullie tips? we gaan ervoor! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tai bo is gewoon erg vermoeiend, je gebruikt alle spieren en je zweet je het apenzuur... ![]() Ik doe ook nog aan step of gewoon aerobic... dan dans je eigenlijk met verschillende pasjes, en oefeningen... Deze dingen zijn erg goed, je bent namelijk een uur bezig met je lijf te trainen. Zelf wil ik nog eens body pump proberen... Wie kent dat? Naast 5 dagen in de week sporten (dat doe ik op het moment, dat verschilt wel eens per week) , doe ik op het moment niet nog meer trainingen. Met de examens van me zou ik wel minder gaan sporten, ben ik bang... naja.. Ben trouwens afgevallen van 82 naar 78.... ![]()
|
Verwijderd
|
ik ga zo even naar de ladies only sportschool wat info halen, een foldertje ofzo....tja je moet ergens beginnen he
![]() dan zie ik nog wel of ik daar ga sporten, maar ja, mn buurmeisje wil ook wel mee maar zij is al zo dun, echt dun gewoon..ze zegt dat ze conditie wil..hmmz maar ja, dan sta ik heel de tijd naast zon dun kind te sporten..ook nie echt fijn...maar we zien wel... kga dr effe heen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien een tip!
||
Citaat:
![]() Maar ja,moet er toch wat voor over hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() succes allemaal weer!
|
I am back! Hee mensjes, Ik ben weer terug, en ik ga lekker lijnen... Ik voel me gewoon niet goed met dat extra vet ![]() Ik dacht dat ik tegen een eet probleem aan zat, omdat ik extreem last had van eetbuien, en ook m'n vinger in m'n keel stak enzo.. Ik dacht dat gaat niet goed, kan beter stoppen met lijnen, misschien heb ik dan geen eetbuien meer. Nouja, dat maakte dus weinig verschil. Nu heb ik al een paar dagen geen last van eetbuien, en het kost me (bijna) geen moeite om een koekje te laten staan, dussss waarom niet he? Dit is al de derde dag, en ik voel me goed! Bye bye, jullie horen gauw weer van me! Ik heb bewust al 3 weken niet op de weegschaal te staan (en dat is denk ik een record voor de afgelopen 2 jr) En ik ga er zaterdag weer eens op staan.. Whoehhh, spannend he! ![]() Liefs miep
|
Verwijderd
|
nou, ik heb al een tijdje niet meer gepost, ook omdat het niet zo goed ging de laatste dagen. Ik sport nog steeds 3 x per week in de sportschool, en thuis ook 2 x per week, maar qua eten heb ik een paar keer gezondigd. Mijn broertje en mijn moeder zijn in de afgelopen 2 weken jarig geweest, en dan is de stap naar iets lekkers veel kleiner
![]() |
![]() |
|
Lukt het hier allemaal nog? Met mij ging het de laatste tijd niet zo heel goed. Heb gisteren op school weer een worstenbroodje gegeten
![]() Ennuh volgens mij heb ik nog de duurste contributie van ons allemaal, want ik betaal €41 ![]() ![]() ![]()
|
Het ziekenhuisdieet is afgelopen..... ik heb het 10 dagen volgehouden en weeg nu 69 kilo.
Het liefst was is nog even doorgegaan tot 67 kilo, maar ik ga volgende week op werkweek naar italie ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is beter om het in groepsverband te doen ![]() ![]() Zit je daar met je colatje en al die anderen maar zwoegen .. heerlijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heey, gezellig hier allemaal mensen die net als ik graag af willen vallen! Samen strek toch?! Ik ben al een tijdje bezig met afvallen alleen het lukt niet echt. Ik heb 4 weken geleden een 2 weeks dieet gevolgd met mijn moeder en de 1e week was er ook resulstaat. De 2e week aanzienelijk minder, helaas. Na het lijnen was het Pasen, niet erg handig eigenlijk. Toen heb ik weer redelijk veel gegeten. Die weken daarna, tot nu toe, ben ik weinig aan het eten. Alleen het afvallen, waar blijft het nou!! Wie heeft daar ook last van eigenlijk, niet veel eten, ook niet (echt veel) afvallen? Nou ja we gaan maar door, al kan ik af en toe echt niet dat koekje onopgegeten laten liggen...
|
![]() |
|
Wie kent dat? Die chineze chips, van rijst gemaakt? Klopt dta nou dat daar weinig calorien inzitten?
Morgen mag ik weer wegen, nou ik hoop dat ik wat gewicht verloren ben... succes iedereen met dit (zware) weekend... *hoe doorsta ik een glas wijn ![]()
|
![]() |
Heej!
1e keer dat ik iets post in dit topic, en voorlopig is het nog bluh... (=niet erg positief, maar ook niet supernegatief) Laatste paar dagen ging het erg slecht, teveel eten enz. Vandaag gaat het echter goed! Ik heb veel gedronken, heb als tussendoortje 1 dun plakje ontbijtkoek genomen en voorlopig pas 1 keer gezondigd (=1 chocolaatje, wat ik nog nooit gezien had en moest proberen...k*t..). Verder zit ik nog te twijfelen over sporten. Vraagje aan jullie: Kan je op 14-jarige leeftijd al naar de sportschool? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar zit idd geen vet in, hebben wij wel een in huis voor m'n vader (is zwaar cholesteroler, en dat mag hij wel hebben) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 52 Verwijderd | 500 | 16-05-2005 20:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 51 Daantje_0705 | 500 | 11-05-2005 18:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #50 Mara | 500 | 06-05-2005 21:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #49 Verwijderd | 498 | 03-05-2005 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 |