Oud 25-06-2003, 15:38
Shadina
Shadina is offline
Wat droomde je toen?
Ik heb vannacht een aantal van die nachtmerries gehad.. telkens achtergevolgt worden enzo.. Eerst probeerde ie me aan te rijden en daarna vluchtte ik zo'n winkel in.. en die gast kwam natuurlijk achter me aan enzo.. maar ik ging zo'n ruimte in en daar was een winkelmedewerker en die hielp me verstoppen.. ging we via geheime gangen ofzo ergens naar boven. En toen was de droom afgelopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2003, 15:40
Dminor
Dminor is offline
Geen idee.
Oud 25-06-2003, 15:48
Verwijderd
ik heb bijna nooit nachtmerries, en ik kan me niet echt herinneren wat de laatste was
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 15:51
Silver rain
Silver rain is offline
Ik zat gewoon te computeren en toen ineens verscheen er op het beeld een monster die steeds groter werd en uit het scherm kroop en het was niet te geloven hoe bang ik was. Totdat ik doorhad dat ik droomde en een einde maakte aan de droom
Oud 25-06-2003, 16:04
Tandpasta
Tandpasta is offline
Dat ik niet kon slapen
Oud 25-06-2003, 16:08
Verwijderd
kzat gewoon op school, toen ging het brandalarm af. iedereen rende naar buiten alleen ik zat helemaal vast, kon nergens naartoe. Er kwam een donkere schim op me af lopen, op het moment dat ik bijna kon zien wie het was werd ik van mijn stoel afgetrokken en het lokaal uitgesleept (die persoon kon ik wel herkennen) De schim kwam op ons af lopen en pakte iets glimmends, de persoon die me daarvoor had gered sprong voor me en werd neergestoken. Op het moment dat het mes mij raakt wordt ik telkens wakker. Terugkomende nachtmerrie dus
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:37
MoonWolf
MoonWolf is offline
Dat mijn oude beste vriend mij achterna zat en me wilde vermoorden, en dat er heel veel mensen waren om me te helpen, maar dat ze me elke keer op het belangrijkste moment in de steek lieten.
Oud 25-06-2003, 17:17
Verwijderd
kheb daar al jaren geen last meer van, ik zou niet meer weten waar die over ging
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:18
Evil creature
Evil creature is offline
Dat Maxima achter me aanzat en riep: 'jij!!!! Jij hebt me zwanger gemaakt, niet Willem!'
Oud 25-06-2003, 17:21
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 25-06-2003 @ 18:18:
Dat Maxima achter me aanzat en riep: 'jij!!!! Jij hebt me zwanger gemaakt, niet Willem!'
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:25
zwoesj
zwoesj is offline
dat ik achterna werd gezeten door een kolonie reuzenmieren en die me toen opaten...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 19:45
Krez
Krez is offline
dat mn overbuurjongetje en oppaskindje dood was gegaan
Oud 25-06-2003, 19:46
Verwijderd
ik heb nooit nachtmerries
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 19:49
Nona
Nona is offline
Al een tijdje geleden: ik liep door een donkere gang met veel deuren. Achter 1 van die deuren zat een monster, maar ik wist niet welk monster of achter welke deur. En ik moest dat monster gaan verslaan. Toen ik de juiste deur opendeed (ik wist het eigenlijk al) werd alles zwart.
Oud 25-06-2003, 19:51
Verwijderd
Dat men vriend me bedroog en hij vond het vrij normaal !

wat dom is want ik weet dat hij dat niet zou doen , maar waarom droom ik het dan ?

ben al eens bedrogen gweest maar niet door hem ...

Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 19:55
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
ik viel ergens vanaf vannacht......meer weet ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:02
Caramia
Caramia is offline
Kweet eigenlijk niet... is allang geleden, ik droom eigenlijk bijna nooit
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:50
DreadlockMonkey
DreadlockMonkey is offline
Dat ik gezakt was en dat iedereen boos op me was en niet naar mn nieuwe school kon en blabla..
Sloeg nerges op
Oud 25-06-2003, 21:21
Shock
Shock is offline
mijn nachtmerries vinden overdag plaats
Oud 25-06-2003, 21:33
Verwijderd
Ik kan me mijn laatste nachtmerrie niet meer herinneren, das al heel erg lang geleden
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 22:45
Eva*
Eva* is offline
Voor zover ik weet heb ik nooit nachtmerries.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 22:49
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
E.v.a schreef op 25-06-2003 @ 23:45:
Voor zover ik weet heb ik nooit nachtmerries.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 22:50
Verwijderd
Ik heb bijna nooit nachtmerries, hoogstens dromen met een vervelend gevoel erbij. De laatste daarvan ging over dat ik een bepaalde forummer ging meeten en hij mij vervolgens een pagina's lange lijst gaf met alle punten die niet leuk aan mij waren. !
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 22:57
Verwijderd
De laatste nachtmerrie die ik heb gehad, bevatte een Faery/Roel die een stoere gothic was en daarom lijken ging opgraven en geesten ging oproepen om mij en een vriendinnetje bang te maken. Wat hem lukte, want we renden weg en kwamen terecht in 'n een of ander hol onder de grond waar een slang ons op at. Het hilarische is dat we daarna gewoon door bleven leven en na ons genesteld te hebben in de slangenmaag begonnen te praten over hoe veilig we wel niet waren in zo'n slang en over dat we nooit meer naar buiten wilden omdat je daar gevaarlijke lijkenopgravers hebt.

Erg apart was dat, ja.

Maar stiekem heb ik haast nooit nachtmerries.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:29
Tandpasta
Tandpasta is offline
Ik kan het me niet meer herinneren.
Oud 26-06-2003, 13:28
Verwijderd
niet mijn laatste maar wel mijn meest vervelende kwam steeds terug tussen mijn 4e en 7e...

Ik zat op een bankje voor een huis met een verdieping (daar had mijn moeder me dan even neergezet met de woorden: Ik ga even naar binnen ik kom zo terug, ZITTEN BLIJVEN!) Ik natuurlijk braaf blijven zitten en voor ik het wist werd het donker. Toen kwam steevast de slechterik uit Suske en Wiske: Krimson. En dan komt de variatie. De ene keer bond hij me vast en liep hij weg. Of hij probeerde me te keelen. Of ik kreeg handboeien om. Altijd erg eng.

Ik heb door deze dromen tot me 12 geen suske en wiske meer aan durven te raken uit angst om em weer te zien
Maar ik ben er helemaal over heen hor
Tegenwoordig droom ik dat ik dood moet... Gewoon geen keus. Er wordt ook niet moeilijk over gedaan maar meer zo van Nou Dorien jij leeft nu al 17 jaar nu mag iemand anders weer. Als je morgen naar school bent geweest kom ik je ff neerschieten. Tot dan
Erg vaag allemaal
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 13:37
bonsai
bonsai is offline
dat ik in een auto zat

ik was echt zwetend wakker geworden terwijl ik alleen maar in de auto zat. Je kan in mijn dromen echt met zoveel monsters, moorden, demonen en gevaar aan komen zetten als je wilt, maar van auto's wordt ik bang hoor
Oud 26-06-2003, 13:37
miro
miro is offline
Dat mn beste vriendin een kind kreeg
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:14
Dminor
Dminor is offline
Snik, wat is dit forum toch ironisch. De ene dag post ik in twee topics dat ik nooit over het forum droom en ook bijna nooit nachtmerries heb, en vannacht was het dan zover... Ik had een nachtmerrie over het forum.
Hoe en wat weet ik niet meer, het was ook meer dat de discussies via het forum verliepen, en dat het niet een hoofdrol vervulde. (Ja, ik val nog heus wel te redden. )
Oud 27-06-2003, 09:12
Shadina
Shadina is offline
En dan nog iets.. hebben jullie ook altijd dat net op het moment dat je vermoord gaat worden ofzo.. je wakker wordt?
Dat heb ik namelijk wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten