ik heb alle 5 de gedichten die je hier achter elkaar hebt geplaatst gelezen, en ik moet zeggen dat je een goeie poetische schrijfstijl hebt, hoewel niet erg orgineel. Ik herken de manier van dichten in mijn eigen krabbels van jaren terug. het probleem met deze vorm van korte niet-rijmende poëzie is dat het voor jou een diep gevoel kan vastleggen, maar een buitenstaander kan er vaak geen betekenis aan verbinden of het bedoelde gevoel er in herkennen. dit is natuurlijk niet perse nodig, het gaat er om wat de poezie voor jou betekent, maar aangezien je het op een forum plaatst neem ik aan dat je er commentaar of reacties op wilt. Reageren op de inhoud van een gedicht als dezen is zeer moeilijk, en ik denk dat er niet veel mensen zijn die zinvol op de inhoud kunnen reageren.
Bij dit soort gedichten is het handig als je er een stukje context bij geeft, zoals een kort verhaal, maar ook beeldende kunst kan een houvast zijn voor de lezer.
verder raad ik je zeker aan ook andere dichtvormen uit te proberen, want je hebt zeker potentie