Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je niet wil kotsen zuip je maar minder, en anders ga je maar dood. Wanker ![]()
|
Ten eerste zou ik niet alles door elkaar drinken, want daar wordt je echt gaar van. Als je toch moet kotsen kan je beter zorgen dat je ook echt alles kwijt bent voordat je gaat slapen. Als je je ogen voor het eerst dichtdoet als je wil gaan slapen, moet je erop voorbereidt zijn dat je weer moet kotsen, want als je zat bent begint dan alles te draaien.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zuip me ook helemaal te pletter.
Een tip al wil je later dronken worden is: Alcohol zorgt er voor dat vocht uit je hele lichaam kwijt raakt, waardoor je koppijn krijgt en na-dorst de dag erna. Ga gewoon na 5 halve liters bier ff snel naar de keuken en giet je helemaal vol met water voor wat extra vocht. Verder eet ik veel tussendoor bij de 1e paar pilsjes. Maar vooral niet te veel zodat je t bier niet proeft ![]() Tips tegen overgeven zijn der niet echt, al ben je lazarus komt het soms wel soms niet. Opzich helemaal niet erg vind een droge keel de dag erna veeel erger eigenlijk. Overstappen op cola is klote als er nog koud bier in de koelkast staat, als je lazarus kan worden omdat je ouders bijvoorbeeld weg zijn moet je je gewoon klem zuipen. En anders het gewoon bij aangeschoten houden. Simpel zat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ghb is lekkerrrrrrrr maar met drank... ik doe et meestal andersom, ghb met drank, maar idd dat gaat heel goed samen, alleen niet teveel!!! ![]() anders moet je van die anti-automisselijkheidspilletjes nemen, die kalmeren je maagzuur ofzow.. iig, ze werken tegen braken, staat ook op eyt doosje... (voor degenen die geen ghb-behoefte hebben) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik drink opzich ook redelijk veel, je kunt het beste iets drinken waar je goed tegen kan.Als je thuis komt ff half uurtje rustig zitten wat eten en wat drinken(beste is water)
Als je nog egt zat bent en dan gaat liggen gaat alles draaien en dan moet je kotsen, dus ik ga meestal als ik al meteen ga slapen, heel stil liggen en eerst ff de ogen openhouden....
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Eigenlijk is het wel grappig dat er nog mensen zijn die echt proberen een bepaald wetenschappelijk feit te ontkrachten. Alcohol is gewoon slecht voor je lichaam. Het doodt hersencellen en drijft vocht af uit je lichaam waardoor je uitdrogingsverschijnselen kunt krijgen, resulterend in allerlei nare verschijnselen als braken, flauwvallen, een coma of zelfs een hersenbeschadiging. Daar valt niet mee te spotten.
Die pilletjes helpen voor geen flikker. Misschien helpen ze wel tegen de symptomen van dronkenschap, maar de dronkenschap zelf verhinderen ze niet. Die alcoholmoleculen worden opgenomen door je bloed en zijn niet d.m.v. pillen, vla, melk of wat dan ook van elkaar te scheiden. Dat is een lichamelijk proces wat z'n tijd moet hebben. Kotsen is natuurlijk, dat moet je niet willen vermijden. Als je niet goed tegen drank kunt moet je het ook niet proberen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ontopic Dat spul werkt niet !!!!
|
![]() |
Ja net alsof je dat kan tegenhouden. Als je voelt dat je moet gaan kotsen kun je je natuurlijk het beste heel rustig houden en frisse lucht gaan opzoeken.
Pilletjes en andere dingen werken echt niet, water helpt wel tegen de kater, omdat je het vochtverlies compenseert, maar meer niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |