| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

Ik voel...... ergernis 

Ik denk.... aan mijn toekomst Ik hoop.... dat ze snel weg gaat Ik wil..... niet zelf keuzes maken Ik droom...... niet Ik ga......... nu echt met de opdracht beginnen Ik vraag...... om vrijheid. En tegelijkertijd om mensen die mijn leven leven. Ik zie.......... mezelf in de spiegel :\ 

Drie. 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Ik voel......me niet tip top  

Ik denk.... teveel na over hetzelfde probleem Ik hoop....later gelukkig te zijn Ik wil..... verder gaan studeren Ik droom...... vaak slecht en word zwetend wakker Ik ga......... niet veel uit Ik vraag...... me af wat het nut van sommige zaken is Ik zie.......... niet echt een doel voor mijn ogen Ik houd....... van mijn mama en broers  | 
	|
| 

| 

|
| 

Ik voel...... me doodmoe 

Ik denk.... nu aan hoe goed ik alles al weet op t werk na 3 dagen Ik hoop.... dat ik echt met edwin zal gaan samenwonen Ik wil..... lekker slapen Ik droom...... van beroemd zijn Ik ga......... vandaag vroeg naar bed, maar zo eerst ff zingen Ik vraag......me af wat mensen van mij denken Ik zie.......... dat t heel vies weer is buiten, en get the picture op tv Ik houd.......van mijn vriend met hart en ziel 

Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden? 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Ik voel......me erg eenzaam 

Ik denk....24 uur per dag aan mn vriend ![]() Ik hoop....dat hij heel gauw weer bij me is Ik wil.....mn problemen kunnen delen, maar ik blokkeer mezelf Ik droom......over nare dingen van vroeger (en nu) Ik ga.........eraan onderdoor als ik mezelf niet dwing te praten Ik vraag......niks, want dan verwacht men vaak uitleg --> lukt me niet Ik zie..........mezelf achteruitgaan maar kan het niet stoppen ![]() Ik houd.......me groot tegenover mijn omgeving, en hou veel van mn vriend damn....vind het best moeilijk om zo even dit op te dreunen... Grtz, K.G.  | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Ik voel...... me huilerig, angstig, toch ook wel ok  

Ik denk.... te veel en te weinig tegelijk Ik hoop.... dat het snel weer goed komt Ik wil..... graag weer gelukkig zijn Ik droom...... over mn toekomst Ik ga......... gelukkig worden Ik vraag......maar niks meer... ![]() Ik zie...... een kleine terugval Ik houd....... vol.. ![]()  
	 | 

| 

| 

|

Verwijderd

| 

Ik voel...... angst  

Ik denk.... aan X. Ik hoop.... dat x me snel aanspreekt Ik wil..... een goed gesprek met iemand die me een beetje kan helpen Ik droom...... over y Ik ga......... die stomme film verder kijken Ik vraag......teveel aandacht Ik zie.......... die stomme film Ik houd....... van y. en mijn saxofoon  | 

| 

| 

|
| 

Ik voel...... me op een rare manier vrolijk. 

Ik denk.... heel weinig deze dagen. Ik hoop.... dat het leyuk is bij de Komart. Ik wil...... dat ze online komt. Ik droom...... over wat er later van mij wordt. Ik ga......... een slokje water nemen. Ik vraag......me af wat me nichtje nu doet. Ik zie...... dat City FM op 98.05 FM zit. Ik houd.......van iedereen en toch van niemand.  | 
	|
| 

| 

|
| 

@Dreamfly: ik ben ongeveer een jaar bij een psycholoog geweest en bij het eerste gesprek gaf ze mij ook zo'n soort iets als dit. Alleen dan veel langer.   

(de moeilijkste vraag van haar vond ik: "ik zou wel eens willen weten...") Studeer je psyschologie ofzo? Komt mijne: Ik voel me vaag Ik denk weer eens veel te veel na Ik hoop dat het misschien iets wordt Ik wil bij haar zijn Ik droom over haar Ik ga maar eens een keertje vroeg naar bed Ik vraag me af of ik de enige ben die over die film van gisteravond nadenkt Ik zie mezelf niet iets hebben met haar Ik houd van haar  

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one... 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

*Knuft* 

Dat je wou dat je nog kind was... 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik studeer S ociaal P edagogische H ulpverlening(hbo), 't komt engszins in de buurt  . Deze oefening heb ik btw een hele tijd geleden een x gehad(niet op mijn huidige opleiding), tijdens een soort test. Ik heb er als het ware zelf een variant op gemaakt...(al bedacht ik mij pas later dat ik dit zelf een tijd geleden een x heb moeten maken; dus bij die test)

Dat je wou dat je nog kind was... 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Ik voel...... me chaotisch 

Ik denk.... te veel door elkaar Ik hoop.... dat ik kan kiezen Ik wil..... mij gedachten beter kunnen sturen Ik droom...... net zo chaotisch als ik denk Ik ga......... het liefst ale mogelijke wegen Ik vraag......me af welke weg nou toch de juiste is Ik zie.......... beelden, kleuren, sferen Ik houd....... mezelf een beetje binnen in mezelf  | 
	|
| 

| 

|
| 

Ik voel me schuldig en door de war  

Ik denk dat ik ga blijven zitten Ik hoop dat ik ooit verander Ik wil niet blijven zitten Ik droom over hem Ik ga stuiteren Ik vraag me af wat er gaat gebeuren nu Ik zie in dat ik de foute keuze heb gemaakt Ik houd van het liedje wat ik aan het luisteren ben 

~~Mijn hart heeft vier kamers~Er is plek voor iedereen~Maar niemand wil er wonen~Dus woon ik er alleen~~ 
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Ik voel...... me blij 

Ik denk.... aan vakantie Ik hoop.... dat ik matthijs binnenkort weer zie Ik wil..... matthijs zien? Ik droom...... nooit geloof ik Ik ga......... morgen werken *blegh* Ik vraag...... niets Ik zie.......... een beeldscherm Ik houd....... van mn vrienden  
	 | 

| 

| 

|
| 

Ik voel......me eenzaam  

Ik denk.... aan de dood Ik hoop.... dat er ooit iemand van me zal houden Ik wil..... een vriend(in) Ik droom...... niet Ik ga......... niet meer naar school Ik vraag...... waarom leef ik nog Ik zie.......... gelukkige mensen Ik houd....... dit niet meer langer vol zo 

Without a soul my spirits sleeping somewhere cold 
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Ik voel......me kut 

Ik denk....zo min mogelijk na Ik hoop....dat ik beter word Ik wil.....ook normaal zijn Ik droom......liever niet Ik ga.........als het tijd is Ik vraag......niemand hulp Ik zie..........dingen die er niet zijn Ik houd.......van mezelf hmm. zo n soort invuloefening had ik ook bvij het psychologishc onderzoek alleen dat waren nog veel meer aanvulwoordenq  | 

| 

| 

|

Verwijderd

| 

Ik voel......me moe en klote 

Ik denk....aan jou, maak me zorgen om je Ik hoop....dat ik slaap vannacht Ik wil.....*laat leeg* Ik droom......niets dus.. =S Ik ga.........zometeen naar het strand Ik vraag......me af wat er steeds met iedereen aan de hand is Ik zie..........een computer Ik houd.......*laat leeg*  | 

| 

| 

|
| 

Ik voel......me chagrijnig 

Ik denk....dat ik ruzie ga maken. Ik hoop.... dat ze zaterdag al terugkomt. Ik wil..... een kaartje/briefje van Eva. Ik droom...... over mn familie ![]() Ik ga......... zometeen naar mn werk. Ik vraag...... niets. Ik zie.......... het van de zonnige kant de laatste tijd. ![]() Ik houd.......van degene die van mij houdt.....  | 
	|
| 

| 

|
| 

Ik voel...... me kut 

Ik denk.... negatief Ik hoop.... dat t allemaal wel mee valt Ik wil..... weer 4 jaar zijn Ik droom...... de perfectie Ik ga......... gek worden als t niet snel beter gaat Ik vraag...... mezelf teveel Ik zie.......... het niet zo zitten Ik houd....... hier niet zo van  | 
	|
| 

| 

|
| 

Ik voel...... twijfel 

Ik denk.... dat het wel goed komt Ik hoop.... dat het nu ook echt beter gaat Ik wil..... controle Ik droom...... de perfectie Ik ga......... nu echt eten Ik vraag...... teveel van mezelf (en anderen) Ik zie.......... het niet echt zitten Ik houd....... van.. rust? Controle? 

Drie. 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

ik voel me---> een keertje goed!!! 

ik denk---> dat het niet lang zo zal blijven maar nu geniet k dr van.. ik hoop---> dat k me nog de hele dag goed blijf voelen ik wil--->terug naar mijn oppaskindjes!! ik droom--->   nu niets want k slaap ook nietik ga--->zo naar de stad ik vraag---> niet veel ik zie--->   een computer voor me neusik houd van---> uhhhh,.......  
	 | 
	|
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic | 

| 

|