![]() |
|
hellooo
ik wil graag een digi foto camera kopen, maar omdat ik heb er niet veel verstand van heb, wil ik jullie het volgende vragen. ik heb veel site's gezogt om de goedkoopste te vinden en uiteindelijk heb ik http://www.progress.nl gevonden. ik wil er niet meer dan 250 euro aan uitgeven, omdat het niet voor prof. gebruik zal worden gebruikt. Wat zouden jullie me adviseren om te kopen, qua prijs en kwaliteit...???? als je zelf een goedkopere site kent of een bepaalde camera die er niet bij staat en die je goed vind, dan wil ik het heel graag weten......en anders moet je even kijken bij http://www.progress.nl --> beeld --> Camera's --> 2 of 3.4 megapixels. Ik hoop dat je er even naar wilt kijken en laat weten wat en hoe... alvast bedank voor de moeite!! P4E
Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 17:41. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
neuhh, is helemaal niet waar.. In diverse tests komen Fuji's beter uit de bus dan Nikons. Daarbij is wel vaak meegenomen dat een gemiddelde Fuji goedkoper is dan een gemiddelde Nikon.. tip: bezoek sites als, zijn erg betrouwbaar: www.steves-digicams.com www.dpreviews.com en ook sites als: www.kieskeurig.nl en bekijk gebruikerservaringen www.bestekeus.nl en bekijk / koop bladen als focus, cameramagazine |
![]() |
|
![]() |
www.computeruniverse.net
dat is een goede en goedkope site, alleen wel vanuit duitsland dus is het iets moeilijker met betalen |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Digi Cam]Wegwerp Digitale Camera Apomes | 7 | 27-08-2004 22:56 | |
Software & Hardware |
digitale cams wp160366 | 2 | 17-05-2002 16:54 | |