Ik heb een serieus probleem met mijn MSN Messenger 5.0.
Mijn wachtwoordservice wil maar niet [machere] met het gevolg dat ik er niks mee kan doen. Ik heb heel mijn MSN er al eens afgesmeten en er terug opgezet maar dat hielp helaas niet.
Iemand raad?
Enlightenment: zo dat is al veel beter, alleen één woord kan ik echt niet ontcijferen.
@ TS, als je een post doet op S&M wil je dan aub duidelijk typen
Furthermore heet het programma MSN Windows Messenger, het protocol heet MSNP. het bedrijf van dit programma heet MSN (Microsoft Service Network als ik mij niet vergis)
Het kan idd dat de SERVICE van MSN down is, of je pass verkeerd typt. Begin niet direct te bleren als hij het niet doet maar w8 gewoon fftjes
scheelt een hoop irritatie bij jou en bij de gebruikers van het forum van s.com
Walgelijk schreef op 02-07-2003 @ 21:29: sorry als ik voor de mensen hier niet duidelijk genoeg typ, en ik weet dat msn af en toe wel is down kan zijn, maar dit is nu al 5 dagen aan een stuk!
Sorry?
Komop man (vrouw), je kunt toch wel gewoon ABN typen..
Walgelijk schreef op 02-07-2003 @ 21:29: sorry als ik voor de mensen hier niet duidelijk genoeg typ, en ik weet dat msn af en toe wel is down kan zijn, maar dit is nu al 5 dagen aan een stuk!
check de status van de msn servers ns. Als ie blijft weigeren installeer dan een oude versie vanaf www.mess.be. Ondersteund wel niet alle emoticons en andere frutseltjes maar is misschien meer compatibel met je (oude) OS.