![]() |
|
Het Sexwoordenboek zegt:
Bij 'standje 69' bevredig je elkaar tegelijkertijd met de mond. · De naam is gebaseerd op de houding van de benen. Deze wijzen een tegenovergestelde kant op, wat lijkt op een 69. Men noemt het ook wel `kop en kont´. · Bij dit standje kun je boven of naast elkaar liggen. · Sommigen vinden deze gelijktijdige activiteit opwindend, anderen kunnen zich niet goed op hun eigen gevoel concentreren. · Als je nog niet veel ervaring hebt met orale seks, is het geen aanrader. Je kunt het dan beter om de beurt te doen, zodat je elkaar aanwijzingen kunt geven. bron: Sexwoordenboek
||
Citaat:
soixante-nuif kan je in allerlei posities doen, als jij hem maar pijpt terwijl hij je beft. In principe kan je dat ook doen als je op je kop staat. Ikzelf vind het soms wel geil, maar niet lang want na een tijd verlies ik toch m'n concentratie zodat het er weer op neerkomt dat hij me gewoon beft ![]() |
![]() |
|
ik heb het ook ooit geprobeerd..maar ik vind het ook niet echt geweldig ivm wat iedreeen hier zegt: je kunt niet 100% genieten.
maar wat het ergste is, is dta de jongen (in het geval meisje boven) een niet al te aangenaam uitzicht heeft. hij kijkt namelijk recht je kont in ![]() maar wel leuk om een keertje te doen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het heerlijk, omdat ik juist gestimuleerd word om hem ook zo'n heerlijk gevoel te geven als hij mij geeft.
al 'wint' hij vaak en moet ik me toch overgeven aan m.. maar vind t zelf heerlijk dus.. en ach, mijn vriend houd van kontjes en dan vooral die van mij (zegt ie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (en als ik dan ook nog es echt opgewonden ben ga ik bewegen en alles dan kan ik me helemaaal niet meer concentreren) |
![]() |
|
![]() |
Moet zeggen dat ik 69 superlekker vind maar dat het er vaak op neer komt dat degene die boven ligt zo gaat trillen van genot dat het moeilijk is vol te houden stabiel op je knietjes te blijven hangen boven de ander.
Toch op zich een leuk standje om een vrijpartij mee te beginnen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Boven elkaar is zwaar onhandig, waarom niet gewoon náást elkaar liggen? Jij een beentje omhoog, klaar... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() verder vinnik dat "ondersteboven beffen" (dus dat zij over mij heen hangt) maar niks. gepijpt worden in dat standje is wel heerlijk en dan beni k echt niet te beroerd daarna "even" tussen haar benen te duiken ![]()
|
Standje 69 vind ik heel lekker, maar ik kom er niet van klaar omdat ik mezelf niet genoeg kan concentreren. Ik kan wel klaarkomen, maar dan moet ik hem wel even laten rusten en opgaan in mezelf. Mn vriend die kan op die manier heel goed klaarkomen, omdat hij een goed uitzicht heeft, zegt hij en omdat hij het gewoon een prettig standje vindt.
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe heter hoe wilder ![]()
||
Citaat:
![]() Ben persoonlijk geen fan, maar mn vriend vind het erg leuk. Ik vind het gewoon zo'n vreemd idee dat je in elkaars aarsch zit te loeren. Bovendien vind ik het ook niet echt een gezellig standje.
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
slechtste/meest achterlijke standje Optima | 81 | 10-05-2005 21:12 | |
Seksualiteit |
69 x-spekkie-x | 4 | 18-11-2003 11:51 | |
Seksualiteit |
Lekkerste/geilste standje? Verwijderd | 99 | 01-04-2003 15:18 | |
Seksualiteit |
standjes bij twee meisjes? spitmymindout | 23 | 10-02-2003 23:39 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands Vejito | 1 | 30-10-2002 18:05 |