![]() |
|
![]() |
heb je slechte ervaring met een bepaalde webhoster?
post het hier dan maken ze niet nog meer slachtoffers!! Kandidaat 1: Interart Internet Services www.2is.nl Echt een stel prutsers. Vergeten hun domeinnaam te verlengen en regelmatig ligt de mail er 2 dagen uit en is ook je homepage niet te bereiken. Hun eigen website is dan netzomnin te bereiken. enige voordeel is dat ze nog nooit van factureren hebben gehoord. dus je krijgt geen rekening.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
www.protagonist.nl
Die naaiden je een paar jaar terug echt hard. "Onbeperkt dataverkeer", tot je aan de 3GB zit, maar dat zeggen ze er niet bij (oké, ik had beter moeten weten, maar ja... je bent jong en je wilt wat ![]() En dan nog, dan betaal je 10 euro per maand voor 100MB schijfruimte en 3GB dataverkeer... opzouten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als iemand questor ofzo niet kent, en hem niet op MSN etcetc hebt, dan loopt het wat anders ![]() Maar ze;lfs dan is het goed, want in princiepe kun je alles ook online vinden, want het systeem draait, en draait goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
verder is endoria natuurlijk top en Michel is een held, maar er zijn toch iets vaker problemen dan de 'echte' providers zo kan ik bv sinds de email migratie van @endoria.net naar @endoria.nl nog steeds niet op de webmail
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat ze banners plaatsen? Dan blijft het nog steeds professioneel.. Dit is trouwens een voorval geweest, dat van die persoon met verwijderde account. Ik denk dat bij iedere hoster wel ooit ene probleem is geweest. Jij bent tevreden over q-web (toen iig), ik dus absoluut niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ALs je een domein neemt dan word het nog steeds geforward naar members.lycos.com/jenaam |
![]() |
|
www.digitalus.nl
best wel goedkoop toch? 25 pop Adressen Onbeperkt alias-adressen 750mb Webspace 15000mb Dataverkeer CGI Support Perl scripting Server Side Includes (SSI) PHP scripting 2 MySQL databases IMAP4, POP3, APOP Webmail Persoonlijke Statistieken HTTPD Logs FTP access Subdomeinen (sub.domein.nl) Front Page 2002 Extensions Java Runtime Environment SSL 128-Bit (optioneel) Autoresponding & Forwarding Webbased Control Panel Python 2.1 Htacces Prijs : € 8,00
|
![]() |
2is. Ze unreggen zomaar ineens al je domeinen!
![]() Trouwens WideXS is duur dataverkeer. Dat wil je echt niet gaan betalen als je daarover gaat. TrueServer pakt je klanten af wanneer je een beetje groot wordt als hoster. WideXS heeft niet zo'n verstand van routers upgraden. TrueServer heeft niet zo'n verstand van null-routes. NXS heb ik wel goede verhalen over gehoord en ik persoonlijk zou daar het snelst iets kopen maar dat heeft ook te maken met dat ik Oscar ken en vertrouwen in die jongen heb ![]() PS: het dokken voor dataverkeer is sowieso een schandalig gebeuren. Het uitbuiten van een FUP ook, daar niet van...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Gekozen pakket: Business
Dataverkeer (GB) 1 CGI-BIN ja Opslag (MB) 50 SSI/SHTML ja Useraccounts (pop3/ftp) 10 Apache ASP optie E-mail aliassen onbep. PHP ja Catch-all account ja MySQL DB optie Mailgroepen (list) ja PHPMyAdmin nvt Mailforwarding ja SSL - Statistieken ja Adminpanel ja Password beschermde directories ja Gratis scripts ja Prijs per jaar: € 40,- U kunt uw pakket uitbreiden met extra opties zoals cgi, php, apache asp, mysql db, e-mail accounts, ftp accounts, dataverkeer en opslagruimte www.d-hosting.nl |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
@dystopia
De problemen tussen 2is en jou zijn meer persoonlijke problemen, ben eerlijk ![]() Citaat:
om eerlijk te zijn gaat de support via e-mail wel goed en snel.. Citaat:
Waar ik eerst werkte heb ik ook dingen laten hosten bij qweb, maar wat een baggerzooi daaro, en beveiliging kennen ze ook niet.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
3de dag na el;kaar dat de mail server niet te bereiken is en de mailtjes delayed worden. de homepage is netzomin te bereiken. gisteren deed ie het een paar uurtjes nu iik net ben opgestart niet meerr en zaterdag had ik "ineens"totaal geen mailtjes terwijl ik er normaal zo'n 15 op een dag heb. als ik nou opdrachten misloop doordat ik niet op tijd reageer. zouden zij daarvoor aansprakelijk kunnen worden gesteld?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de problemen, ik vraag me af of dat niet aan jou ligt.. Ik heb 1x meegemaakt dat ik 2is niet kan bereiken (en dat was dat ze een verkeerd domein als NS gebruikte). Ik kan altijd op de website, en ik hoor niemand klagen over het mailsysteem, iedereen kan erop behalve jij.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maakt niet uit welke van de computers ik het probeer, maar het lukt gewoon niet. het zou kunnen dat mijn dns servers lopen te kutten als er verder niemand problemen heeft. dan ga ik dat maar ff testen [edit] Met andere dns servers kom ik er ook niet op en de rest van onzin en een irc chan kunnen er netzomin op dus zou niet weten hoe het dan aan mij zou moeten liggen [/edit]
Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 14:29. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|