Oud 08-07-2003, 19:33
Zwavelstokje
Zwavelstokje is offline
hoi sommigen van jullie kennen me misschien wel uit het fotoboek, daar staan wat foto's van me, dat zijn professionele foto's die ik heb laten maken omdat ik graag model wil worden en een tijdje geleden stond ik in dat blad van de NS, Rails, nou goed,
een tijd geleden ben ik dus ook bij een bushalte een hele lieve jongen tegengekomen, we raakten aan de praat en we zijn een keer uitgeweest, inmiddels is het dik aan tussen ons...maar goed vrijdag zei hij dat hij me iets moest opbiechten, het was niet toevallig dat we elkaar tegen waren gekomen: hij had me gezien in dat blad en had toen via internet mijn adres achterhaalt...toen had hij me een paar keer gevolgd van het huis tot aan de bushalte, en toen was hij daar bij de bushalte gaan staan om me te versieren
ik was echt heel erg geschokt, toen ik dit hoorde, dat klinkt bijna alsof hij een stalker is, maar ik houd wel van hem...wat moet ik nou?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2003, 19:36
Verwijderd
wat is er nou leuker als een jongen die moeite voor je doet om je te ontmoeten? zolang hij je nu niet meer 'stalkt', zoals jij het noemt, moet je gewoon van em genieten! succes!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 08-07-2003 @ 20:36:
wat is er nou leuker als een jongen die moeite voor je doet om je te ontmoeten? zolang hij je nu niet meer 'stalkt', zoals jij het noemt, moet je gewoon van em genieten! succes!
waarom schrijf je precies hetzelfde op als ik wilde zeggen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:47
Mystically
Mystically is offline
offtopic: ik heb die foto van jou en die witte kleren al eens op een andere site gezien
Oud 08-07-2003, 19:48
Zwavelstokje
Zwavelstokje is offline
Citaat:
Mystically schreef op 08-07-2003 @ 20:47:
offtopic: ik heb die foto van jou en die witte kleren al eens op een andere site gezien
ja kan goed kloppen, ik stond ook op studenten.net en op een andere site!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:54
Verwijderd
Zolang hij niet geobsedeerd is door jou (en dat blijft als de relatie kapot is, ik zeg niet dat het uit gaat maar ik suggereer dat het uit zou kunnen gaan), is er niets aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Zwavelstokje schreef op 08-07-2003 @ 20:33:
ik was echt heel erg geschokt, toen ik dit hoorde, dat klinkt bijna alsof hij een stalker is, maar ik houd wel van hem...wat moet ik nou?
Als je van hem houdt, wat is er dan aan de hand?

Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:50
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik zou het wel tof vinden als iemand zon moeite voor me deed hoor ben er maar blij mee joh..EN hij heeft t ook eerlijk verteld dus..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:25
Verwijderd
Ik vind het wel een coole actie
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:30
Verwijderd
Stalkerig is het pas als het dwangmatig wordt...dit was gewoon een jongen die wilde gaan voor een meisje dat hij helemaal zag zitten
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:33
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
WooF schreef op 08-07-2003 @ 20:36:
wat is er nou leuker als een jongen die moeite voor je doet om je te ontmoeten?
Precies! Dit is toch harstikke lachen? Het had natuurlijk ook slecht uit kunnen pakken, maar ik zou er niet zo'n probleem van maken!
Oud 08-07-2003, 23:11
poesiefox
poesiefox is offline
* zwijmel* Wat een romantiek. Toen je nog klein was droomde je toch ook van de prins die jou zou komen halen en duizend gevaren voor je zou trotseren, bergen beklimmen, rivieren oversteken, woestijnen doorkruisen.

Deze doet moeite voor je, jij houdt van hem, ik vind jou maar moeilijk te begrijpen. Buig je hoofdje maar devoot bij je avondgebedje, want zo'n jongen is een geschenk van boven!
Oud 08-07-2003, 23:35
PV
PV is offline
ik vind dat ie wel lef heeft
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 23:45
KiMZz
KiMZz is offline
Maar aan de andere kant kan hij natuurlijk ook gewoon willen "showen" met een lekker ding als zijn vriendin, dat op het punt staat model te worden en al in een blad heeft gestaan...

Vraag hem gewoon waar t op staat, of ie van je houdt of dat ie t om je lichaam doet.

Optie 1: je hebt superveel geluk en een superlieve jongen aan de haak geslagen.
Optie 2: dumpen die hap.
Oud 08-07-2003, 23:59
Verwijderd
Ik vind het ook niet echt tof... ik erger me er al dood aan als iemand me aan z'n msn toevoegt omdat hij die paar leuke foto's heeft gezien. Als iemand me echt op zou zoeken zou ik helemaal de kriebels krijgen.
Aan de andere kant: hij is wél leuk, en jullie hebben blijkbaar een goede relatie, en hij heeft het toch vertelt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 07:52
Last Resort
Last Resort is offline
Tis wel stijl hebben vind ik, geniet dr gewoon van dat iemand zoveel moeite voor je doet
Oud 09-07-2003, 10:27
Zwavelstokje
Zwavelstokje is offline
Ja hij heeft wel moeite gedaan maar het is net alsof hij me uit een catalogus heeft uitgepikt!!! Dat is toch niet leuk
ik dacht dat het gewoon klikte tussen ons bij die bushalte maar eigenlijk had hij me al uitgezocht op uiterlijk en mijn adres achterhaalt,
ik ben toch niet een mailordermodel!! hij kan zijn gesprek bij die bushalte al 100 keer voorbereid hebben dus zo spontaan was het helemaal niet
en die moeite die hij deed, deed ie alleen maar omdat hij vind dat ik er leuk uit zie! ik wil dat hij me ook mag om mijn karakter en daar ben ik nu niet meer zo zeker van
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Zwavelstokje schreef op 09-07-2003 @ 11:27:
Ja hij heeft wel moeite gedaan maar het is net alsof hij me uit een catalogus heeft uitgepikt!!! Dat is toch niet leuk
ik dacht dat het gewoon klikte tussen ons bij die bushalte maar eigenlijk had hij me al uitgezocht op uiterlijk en mijn adres achterhaalt,
ik ben toch niet een mailordermodel!! hij kan zijn gesprek bij die bushalte al 100 keer voorbereid hebben dus zo spontaan was het helemaal niet
en die moeite die hij deed, deed ie alleen maar omdat hij vind dat ik er leuk uit zie! ik wil dat hij me ook mag om mijn karakter en daar ben ik nu niet meer zo zeker van
Sorry, niet zo'n nutteloze reply, maar ik snap wel hoe je er over denkt. Snap heel goed hoe je je dan voelt. Ik hoop dat je er uit kan komen.
Succes meis!

Kussie
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 11:06
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Hmm, ik vraag me af wat zijn eerste woorden waren. Zo van : " hé ken ik jou niet uit dat blad van....."

Maar goed, ik denk dat je het gewoon moet laten gebeuren. Hij vindt je nu toch superlief en andersom ook. Ik bedoel, je kan nog zo knap zijn, maar als je een kut karakter hebt dan zou ik in ieder geval niks met je willen hebben.

Maar ik snap wel dat je het er moeilijk mee hebt. Wordt je niet gebruikt, hoeveel geeft hij echt om je enz enz. Maaaaarrrrrrr hij heeft t je uiteindelijk aan je verteld en dat betekend dat hij eerlijk tegen je wil zijn, dat getuigd volgens mij van ware liefde.

Dus gewoon doorgaan met je relatie
Oud 09-07-2003, 11:16
Sithan
Sithan is offline
Wees juist blij dat ie je ' heeft uitgezocht' , das heel wat beter dan dat ie het heeft gedaan onder het motto ' ik moet aan een vrouw, en het boeit me niet welke' ...toch?
Oud 09-07-2003, 11:23
AtHell
AtHell is offline
Het is maar goed dat hij niet gehoord had dat je ook nog aardig was anders was hij daar misschien op gevallen

Flikker op met dit soort gekanker, het is een leuke jongen die om een reden op je valt, hij heeft het lef om een ontmoeting op touw te zetten maar voelt zich niet goed over de manier waarop, vertelt jou dit (in vertrouwen neem ik aan, dus btw leuk dat je het hier post) en jij gaat daarna over zeik omdat jíj je er de verkeerde dingen bij voorstelt.

Bén je gewoon kortzichtig of doe je graag alsof ?
Oud 09-07-2003, 13:10
Mark
Mark is offline
Wat een actie.
Oud 09-07-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 09-07-2003 @ 12:23:
Het is maar goed dat hij niet gehoord had dat je ook nog aardig was anders was hij daar misschien op gevallen

Flikker op met dit soort gekanker, het is een leuke jongen die om een reden op je valt, hij heeft het lef om een ontmoeting op touw te zetten maar voelt zich niet goed over de manier waarop, vertelt jou dit (in vertrouwen neem ik aan, dus btw leuk dat je het hier post) en jij gaat daarna over zeik omdat jíj je er de verkeerde dingen bij voorstelt.

Bén je gewoon kortzichtig of doe je graag alsof ?
Is hij zo kortzichtig dat hij iemand gewoon uitkiest op uiterlijk?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 16:16
Phileine
Phileine is offline
Ik vind het eng klinken. :\
Oud 09-07-2003, 16:36
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Zwavelstokje schreef op 09-07-2003 @ 11:27:
tja je ziet er goed uit, je wilde zelf ook neem ik aan dat die foto's geplaatst werden. Dus het is niet zo gek dat iemand op je valt vanwege je uiterlijk.
En als hij werkelijk alleen op je gevallen is vanwege je uiterlijk dan kom je daar snel achter lijkt mij, als hij je karakter niks vindt dan is hij toch snel weg denk ik, hoe mooi je ook bent.
Blijkbaar vindt hij je verder ook nog aardig anders had hij denk ik niet vertelt dat hij je eerst in dat blaadje had zien staan en dat hij achter je adres aan is gegaan enzo.

Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je het een beetje eng vindt; mensen die je adres gaan achterhalen en je volgen enzo.
Tip; vul op internet niet je adres in, vul gewoon niets in.
zo voorkom je al een heel eind dat mensen je adres te weten komen. En geef ook op MSN en dergelijke niet zomaar je adres aan iemand.

Als je nog blijft twijfelen of hij ook je karakter van enig belang vindt vraag er dan naar. Vertel wat je denkt, dus wat je ons hier vertelt hebt, en dat je graag wilt weten of hij ook op je innerlijk is gevallen..
(ik neem aan dat jullie niet gelijk bij de eerste ontmoeting ''iets'' hadden, maar dat jullie een paar keer toch wel hebben gedate.. Ik denk dat hij dan echt wel heeft gekeken of je ook wel aardig was enzo, denk dat hij anders toch echt wel was afgeknapt, ondanks dat je zo'n mooie meid bent.. )
Oud 09-07-2003, 17:10
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-07-2003 @ 17:13:
Alsof hij zeker wist dat het iets zou worden, misschien trok zij hem wat betreft uiterlijk wel aan en wou hij weten hoe ze irl was.
Oud 09-07-2003, 17:55
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-07-2003 @ 17:13:
Is dat dan niet heel vaak het geval. Als je uit bent en je ziet iemand die je niet kent en je hebt zoiets van: hé daar ga ik es even kennis maken. Dan ga je op dat moment toch ook puur van z'n/haar uiterlijk uit. Hoeveel mensen zijn er niet die hun vriend/vriendin op zo'n manier ontmoeten.
Waarom is het dan kortzichtig als je op iemand afstapt die je in een blad hebt zien staan
Oud 09-07-2003, 18:19
lieve
lieve is offline
Mja het heeft mss wel iets van een stalker.
Maar je kan het ook zo bekijken dat die jongen gewoon de' liefde op het eerste zicht' overkomen is hé. En dat hij al die moeite heeft gedaan om met jou in contact te komen, en dat hij je nu beter heeft leren kennen. En dat het nu iets moois is geworden tussen jullie.
Als je echt verliefd bent op hem, dan zou ik het toch niet al te erg vinden hoor!

Succes,xxx
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten