Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
* zwijmel* Wat een romantiek. Toen je nog klein was droomde je toch ook van de prins die jou zou komen halen en duizend gevaren voor je zou trotseren, bergen beklimmen, rivieren oversteken, woestijnen doorkruisen.
Deze doet moeite voor je, jij houdt van hem, ik vind jou maar moeilijk te begrijpen. Buig je hoofdje maar devoot bij je avondgebedje, want zo'n jongen is een geschenk van boven!
|
Maar aan de andere kant kan hij natuurlijk ook gewoon willen "showen" met een lekker ding als zijn vriendin, dat op het punt staat model te worden en al in een blad heeft gestaan...
Vraag hem gewoon waar t op staat, of ie van je houdt of dat ie t om je lichaam doet. Optie 1: je hebt superveel geluk en een superlieve jongen aan de haak geslagen. Optie 2: dumpen die hap.
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook niet echt tof... ik erger me er al dood aan als iemand me aan z'n msn toevoegt omdat hij die paar leuke foto's heeft gezien. Als iemand me echt op zou zoeken zou ik helemaal de kriebels krijgen.
Aan de andere kant: hij is wél leuk, en jullie hebben blijkbaar een goede relatie, en hij heeft het toch vertelt. |
![]() |
|
Ja hij heeft wel moeite gedaan maar het is net alsof hij me uit een catalogus heeft uitgepikt!!! Dat is toch niet leuk
ik dacht dat het gewoon klikte tussen ons bij die bushalte maar eigenlijk had hij me al uitgezocht op uiterlijk en mijn adres achterhaalt, ik ben toch niet een mailordermodel!! hij kan zijn gesprek bij die bushalte al 100 keer voorbereid hebben dus zo spontaan was het helemaal niet en die moeite die hij deed, deed ie alleen maar omdat hij vind dat ik er leuk uit zie! ik wil dat hij me ook mag om mijn karakter en daar ben ik nu niet meer zo zeker van |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes meis! Kussie |
![]() |
|
Hmm, ik vraag me af wat zijn eerste woorden waren. Zo van : " hé ken ik jou niet uit dat blad van....."
Maar goed, ik denk dat je het gewoon moet laten gebeuren. Hij vindt je nu toch superlief en andersom ook. Ik bedoel, je kan nog zo knap zijn, maar als je een kut karakter hebt dan zou ik in ieder geval niks met je willen hebben. Maar ik snap wel dat je het er moeilijk mee hebt. Wordt je niet gebruikt, hoeveel geeft hij echt om je enz enz. Maaaaarrrrrrr hij heeft t je uiteindelijk aan je verteld en dat betekend dat hij eerlijk tegen je wil zijn, dat getuigd volgens mij van ware liefde. Dus gewoon doorgaan met je relatie
|
![]() |
Wees juist blij dat ie je ' heeft uitgezocht' , das heel wat beter dan dat ie het heeft gedaan onder het motto ' ik moet aan een vrouw, en het boeit me niet welke' ...toch?
![]()
|
Het is maar goed dat hij niet gehoord had dat je ook nog aardig was anders was hij daar misschien op gevallen
![]() Flikker op met dit soort gekanker, het is een leuke jongen die om een reden op je valt, hij heeft het lef om een ontmoeting op touw te zetten maar voelt zich niet goed over de manier waarop, vertelt jou dit (in vertrouwen neem ik aan, dus btw leuk dat je het hier post) en jij gaat daarna over zeik omdat jíj je er de verkeerde dingen bij voorstelt. Bén je gewoon kortzichtig of doe je graag alsof ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als hij werkelijk alleen op je gevallen is vanwege je uiterlijk dan kom je daar snel achter lijkt mij, als hij je karakter niks vindt dan is hij toch snel weg denk ik, hoe mooi je ook bent. Blijkbaar vindt hij je verder ook nog aardig anders had hij denk ik niet vertelt dat hij je eerst in dat blaadje had zien staan en dat hij achter je adres aan is gegaan enzo. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je het een beetje eng vindt; mensen die je adres gaan achterhalen en je volgen enzo. Tip; vul op internet niet je adres in, vul gewoon niets in. zo voorkom je al een heel eind dat mensen je adres te weten komen. En geef ook op MSN en dergelijke niet zomaar je adres aan iemand. Als je nog blijft twijfelen of hij ook je karakter van enig belang vindt vraag er dan naar. Vertel wat je denkt, dus wat je ons hier vertelt hebt, en dat je graag wilt weten of hij ook op je innerlijk is gevallen.. (ik neem aan dat jullie niet gelijk bij de eerste ontmoeting ''iets'' hadden, maar dat jullie een paar keer toch wel hebben gedate.. Ik denk dat hij dan echt wel heeft gekeken of je ook wel aardig was enzo, denk dat hij anders toch echt wel was afgeknapt, ondanks dat je zo'n mooie meid bent.. )
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom is het dan kortzichtig als je op iemand afstapt die je in een blad hebt zien staan
|
![]() |
Mja het heeft mss wel iets van een stalker.
Maar je kan het ook zo bekijken dat die jongen gewoon de' liefde op het eerste zicht' overkomen is hé. En dat hij al die moeite heeft gedaan om met jou in contact te komen, en dat hij je nu beter heeft leren kennen. En dat het nu iets moois is geworden tussen jullie. Als je echt verliefd bent op hem, dan zou ik het toch niet al te erg vinden hoor! Succes,xxx
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
OV-saaikaart #1708 Martiño | 500 | 02-09-2012 17:53 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #99 rare kwast | 494 | 13-06-2007 19:19 | |