Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mjah,. ik vind dat ze er zo nog best leuk uitzag hoor... niet zo ordinair enzow |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder ziet ze er op die laatste foto wel goed uit!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
die eerste fotos die gepost zijn met vroeger en nu daar had ik echt zoiets van ieeeeew die buik (en dan zon truitje aandoen kan echt niet)
maar bij die laatste geposte fotos zou k dr nie eens herkennen ![]() eerst was ze echt eng dun vind ik nu is ze te mollig om zich zo te kleden... en dat zwarte haar vin dik niet bij dr passen... |
![]() |
||
Citaat:
Of het haar echt is valt trouwens nog te betwijfelen, dat ze aangekomen is, is echter wel een feit.
|
dei laatste foto is nep, dat ZIE je toch meteen dat haar gezicht gewoon uitvergroot is. De linkerhelft past helemaal niet op de rechterhelft.en als je het gezicht bedekt ziet haar lichaam er nog uitstekend uit. Ze isvan mager skelet een vrouw geworden.
hoe meer vlees hoe meer fun maar dat blond stond toch beter...
|
ik heb eerder het idee dat de hele foto gefotosoept is. Haar armen lijken namelijk ineens super veel te zijn 'gegroeid' en vooral in vergelijking met de rest van dr lichaam... En dat gezicht, nou ja, blond stond beter, en ze moet wat minder plamuur op... en ik denk ook dat deze foto uit een zeer ongunstig perspectief is genomen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|