Oud 09-07-2003, 11:54
lucy48
lucy48 is offline
...waarmee er wordt geregistreerd welke toetsen worden aangeslagen en zo ja: hoe heet dit programma?
Oud 09-07-2003, 12:05
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
jah dat bestaat

star007 ofzoiets maar je moet er geloof ik voor dokken
er schijnt ook een trial versie voor te zijn maar daar kun je volgens mij ook veel me aflezen

mn pa weet precies wat ik op msn zeg, mn msn naam
EN WAT IK HIER NU AANT TYPEN BEN

maarja, t is niet zo groot, t staat op een diskette en mn pa heeft die natuurlijk verstopt
maareh... wat wil je ermee doen?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:05
Yaris
Yaris is offline
Jaja en waar heb je dat voor nodig als ik vragen mag? Zeker om wachtwoorden te ontfutselen van je vriend zodat je z'n mail kan checken of hij toevallig niet meerdere Lovers heeft?

Als je met www.google.com op key logger dan kom je al een heel eind

Bij MSN kun je toch autosave chatsessies aanvinken? Daar heb je niets anders voor nodig?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:08
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 09-07-2003 @ 13:05:

maareh... wat wil je ermee doen?
Nou, ik wil daar natuurlijk, braaf als ik ben, niets mee doen, maar mn vader beweert het te hebben, maar ik geloof er niets van
Oud 09-07-2003, 12:45
zomer_oud
zomer_oud is offline
Ach het kan best dat je vader zo'n programma heefd hoor, er zijn namelijk tienatallen van zulke programma's: winspy i-spy enz. maar de meeste van die programma's zijn wel te kraken met anti spy programma's zoals bijv. X-Cleaner(gratis trial versi op internet verkrijgbaar) als je dan het programma van je vader heb uitgeschakeld kan jij er snel een nieuw spy programma op zetten om te zien of je vader er vervolgens weer zijn progamma op wil proberen te gooien

Wat is het leven toch weer makkelijk he.

mzzls, zomer

Ps, weet iemand hier nog een programma om bijv de laatste 15 van de internetacties in een keer uit je geschiedenis van je brouwser te wissen?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 13:09
Aesar
Aesar is offline
zodat je pa niet ziet wat jij allemaal bezoekt

[ontopic]
probeer ctrl+alt+del en kijk of er rare programma's in staan met vage namen etc. als je er een vind->taal beëindigen
Oud 09-07-2003, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Aesar schreef op 09-07-2003 @ 14:09:

[ontopic]
probeer ctrl+alt+del en kijk of er rare programma's in staan met vage namen etc. als je er een vind->taal beëindigen
Taak bedoel je :
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 16:21
Enlightenment
Enlightenment is offline
Keylogger heet zo'n ding, en ik vind dit op het randje van wat betreft illegaliteit.
Oud 09-07-2003, 16:29
bam
bam is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 09-07-2003 @ 17:21:
Keylogger heet zo'n ding, en ik vind dit op het randje van wat betreft illegaliteit.
Mag ik vragen onder welk motto?

Als ik op mijn eigen computer wil weten wat er gebeurt als ik weg ben en mijn computer nog aanstaat, dan mag ik toch een keylogger instaleren?
Oud 09-07-2003, 17:09
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
bambix schreef op 09-07-2003 @ 17:29:

Als ik op mijn eigen computer wil weten wat er gebeurt als ik weg ben en mijn computer nog aanstaat, dan mag ik toch een keylogger instaleren?
daar had ik dus ook een keertje om gevraagd, maar mocht niet van Mevrouw
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 17:18
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
bambix schreef op 09-07-2003 @ 17:29:

Yep, net zoals het legaal is om in je eigen huis in te breken.

Of om een diamandboor bij ali mohammed te kopen om 'je eigen kluis open te boren'. Nouja je begrijpt wat ik bedoel.

Mensen met zulke utils willen het om geintjes uit te halen bij anderen, om om te cracken, phreaken of anderzins te kutten. Keylogger installeer je niet voor jezelf, je weet immers zelf wat je intypt.
Oud 09-07-2003, 17:51
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Nee, wat ik allemaal intyp
Oud 09-07-2003, 17:56
bam
bam is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 09-07-2003 @ 18:51:
Nee, wat ik allemaal intyp
die reactie was voor zomer bedoelt, niet voor jou
Oud 09-07-2003, 18:07
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 09-07-2003 @ 18:18:
Yep, net zoals het legaal is om in je eigen huis in te breken.

Of om een diamandboor bij ali mohammed te kopen om 'je eigen kluis open te boren'. Nouja je begrijpt wat ik bedoel.

Mensen met zulke utils willen het om geintjes uit te halen bij anderen, om om te cracken, phreaken of anderzins te kutten. Keylogger installeer je niet voor jezelf, je weet immers zelf wat je intypt.
ja, maar je weet niet wat je zusje/broertje doet. En ik vind het wel zo fijn omdat te weten, @topicstarter, pm me en je krijg een hele goeie van mij. Wel een beetje zwaar maar who gives a fuck
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:39
Martin
Martin is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 09-07-2003 @ 19:07:
ja, maar je weet niet wat je zusje/broertje doet. En ik vind het wel zo fijn omdat te weten, @topicstarter, pm me en je krijg een hele goeie van mij. Wel een beetje zwaar maar who gives a fuck
Keyloggers zijn lame, wat dacht je van privacy? Ik ga toch ook niet zomaar meekijken via het netwerk wat mijn zusje aan het doen is? Ik luister toch ook het netwerkverkeer niet af op gesprekken?

Jij wilt weten wat je broertje/zusje doet, maar hoe zou jij het vinden als ze bij jou een keylogger gaan installeren zodat zij kunnen zien wat jíj doet?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:35
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Martin schreef op 09-07-2003 @ 19:39:
Keyloggers zijn lame, wat dacht je van privacy? Ik ga toch ook niet zomaar meekijken via het netwerk wat mijn zusje aan het doen is? Ik luister toch ook het netwerkverkeer niet af op gesprekken?

Jij wilt weten wat je broertje/zusje doet, maar hoe zou jij het vinden als ze bij jou een keylogger gaan installeren zodat zij kunnen zien wat jíj doet?
Aande andere kant kun je ook zeggen dat een beetje controlle ook niet verkeerd is. ik heb hier ook een progje dat naar gaat wanneer MIJN!!! pc aan en uit gaat ik weet dat er hier mensen zijn die als ze er zin in hebben best ff op mijn pc willen controlleren wat ik op mijn pc heb. Ook al ben ik 22 ouders willen alles weten terwijl ik ze juist steeds minder vertel.

scriptkiddies zijn lame. keyloggers kunnen best goed gebruikt worden. Maar zoals het bij alles is zijn er altijd mensen die er andere dingen mee doen.

En als mijn zusje/broertje online is op mijn account waar ik dus voor betaal en ik verantwoordelijk voor ben is het mss soms wel verstandig als er iets in de gate gehouden wordt. Al helemaal als er iemand in het gezin fan is van scriptjes.

Maar privacy wat is da?
Wordt dat de laatste tijd al niet steeds minder , ben er optegen ook als doe ik zelf ook niet altijd even netjes (zie hier boven).
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:39
Martin
Martin is offline
Citaat:
unpopular schreef op 09-07-2003 @ 20:35:
Aande andere kant kun je ook zeggen dat een beetje controlle ook niet verkeerd is. ik heb hier ook een progje dat naar gaat wanneer MIJN!!! pc aan en uit gaat ik weet dat er hier mensen zijn die als ze er zin in hebben best ff op mijn pc willen controlleren wat ik op mijn pc heb. Ook al ben ik 22 ouders willen alles weten terwijl ik ze juist steeds minder vertel.

scriptkiddies zijn lame. keyloggers kunnen best goed gebruikt worden. Maar zoals het bij alles is zijn er altijd mensen die er andere dingen mee doen.

En als mijn zusje/broertje online is op mijn account waar ik dus voor betaal en ik verantwoordelijk voor ben is het mss soms wel verstandig als er iets in de gate gehouden wordt. Al helemaal als er iemand in het gezin fan is van scriptjes.

Maar privacy wat is da?
Wordt dat de laatste tijd al niet steeds minder , ben er optegen ook als doe ik zelf ook niet altijd even netjes (zie hier boven).
Het registereren van het aanzetten/afsluiten van een PC vind ik meer dan logisch, maar de keys van iemand loggen, dat vind ik nou net iets te ver gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:44
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Martin schreef op 09-07-2003 @ 20:39:
Het registereren van het aanzetten/afsluiten van een PC vind ik meer dan logisch, maar de keys van iemand loggen, dat vind ik nou net iets te ver gaan.
Ik houd ook een netwerklog bij want als er dan iets geflikt word wat te vaak voorkomt kan ik er wel voor zorgen dat de gene die het deed er ook de problemen mee krijgt
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:53
Martin
Martin is offline
Citaat:
unpopular schreef op 09-07-2003 @ 20:44:
Ik houd ook een netwerklog bij want als er dan iets geflikt word wat te vaak voorkomt kan ik er wel voor zorgen dat de gene die het deed er ook de problemen mee krijgt
Voor dit soort doeleinden vind ik wel dat er dit soort programma`s gebruikt mogen worden, maar helaas worden ze te vaak misbruikt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:55
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Tja, die key loggers. Ik vind het irritant dat mensen ze (op een lame manier) gebruiken. Zo gaat mijn school nu van alles installeren om alles in de gaten te houden (zeggen ze zelf). Niet alleen wordt die pc er rete traag van, ik vind het ook inbreuk op mijn privacy. Kan daar dus niet eens meer mijn wachtwoorden voor m'n mailbox invullen omdat ze dat allemaal langs zien komen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 20:03
Martin
Martin is offline
Citaat:
I-brahimovic schreef op 09-07-2003 @ 20:55:
Tja, die key loggers. Ik vind het irritant dat mensen ze (op een lame manier) gebruiken. Zo gaat mijn school nu van alles installeren om alles in de gaten te houden (zeggen ze zelf). Niet alleen wordt die pc er rete traag van, ik vind het ook inbreuk op mijn privacy. Kan daar dus niet eens meer mijn wachtwoorden voor m'n mailbox invullen omdat ze dat allemaal langs zien komen
Ach, bij ons op school lezen ze zonder pardon eventjes mee als je kijkt of er nieuwe email voor je is.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 20:51
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 09-07-2003 @ 19:07:
Ook dit is niet legaal. Je mag ook in je eigen huis geen camera in je toilet plaatsen, dat schendt de privacy van je bezoekers, ook al is het jouw eigendom en grondgebied.

Net zo min mag een bedrijf verkeer sniffen om te kijken wat hun werknemers allemaal uitspoken, met de uitzondering dat emailtjes wel mogen worden geinspecteerd, mits het bedrijf dit openlijk kenbaar heeft gegeven aan de werknemers. Dit na een uitspraak van de rechter wat betreft dit onderwerp.
Oud 09-07-2003, 22:09
p-chez
p-chez is offline
Zielige pa heb je dan. Als ie dat soort programma's installeert. Haha.

Mnee, ik vind 't een enorme inbreuk op iemands privacy. Ik zou 't ook niet pikken als iemand dat op deze pc zou installeren.
Oud 09-07-2003, 22:34
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
ja, maar denk je nou dat er politie komt om te kijken of jij een camera in de wc hebt, en jou daarvoor oppakt, zolang het je eigen wc is doet niemand er iets aan. Dat is anders bij openbare wc's. Hetzelfde geld voor mij voor keyloggers, ik ga echt niet al die msn gesprekken van mn zusje lezen ofzo. Maar het is al vaak genoeg gebeurd dat nadat zij weg is gegaan er rare dingen(lees als virussen en zeeen aan spyware) op mn computer zijn gekomen. Daarom heb ik sindsdien een keylogger en worden er om de min screenshots gemaakt. En iedereen weet dat, en als ze privacy willen moeten ze maar niet op mn comp. Dat weet mn zusje dat weet mn pa, en iedereen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 22:43
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 09-07-2003 @ 23:34:
ja, maar denk je nou dat er politie komt om te kijken of jij een camera in de wc hebt, en jou daarvoor oppakt, zolang het je eigen wc is doet niemand er iets aan. Dat is anders bij openbare wc's. Hetzelfde geld voor mij voor keyloggers, ik ga echt niet al die msn gesprekken van mn zusje lezen ofzo. Maar het is al vaak genoeg gebeurd dat nadat zij weg is gegaan er rare dingen(lees als virussen en zeeen aan spyware) op mn computer zijn gekomen. Daarom heb ik sindsdien een keylogger en worden er om de min screenshots gemaakt. En iedereen weet dat, en als ze privacy willen moeten ze maar niet op mn comp. Dat weet mn zusje dat weet mn pa, en iedereen.
Helemaal mee eens
Oud 09-07-2003, 22:45
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 09-07-2003 @ 23:43:
Helemaal mee eens
zie je wel, ik ben niet de enige die dat vind
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 23:16
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:

[ontopic]
dus als het niet bij te taken staat is er sowieso niet zo'n programmatje actief?
Oud 09-07-2003, 23:23
Martin
Martin is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 10-07-2003 @ 00:16:
dus als het niet bij te taken staat is er sowieso niet zo'n programmatje actief?
Kan nog actief zijn, dat soort programma`s kunnen zich goed verbergen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 01:03
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 09-07-2003 @ 23:34:
(..)

Daarom heb ik sindsdien een keylogger en worden er om de min screenshots gemaakt. En iedereen weet dat, en als ze privacy willen moeten ze maar niet op mn comp. Dat weet mn zusje dat weet mn pa, en iedereen.
Zit wat in, je doet het iig niet zonder medeweten, dan is dat sowieso al niet strafbaar.

Maar je zou natuurlijk ook gewoon een limited account in XP aan kunnen maken, dan kan zij geen dingen installeren of anderzins je computer negatief beinvloeden met spyware e.d.
Oud 10-07-2003, 01:11
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Martin schreef op 10-07-2003 @ 00:23:
Kan nog actief zijn, dat soort programma`s kunnen zich goed verbergen.
hm, ga ik toch nog even wat beter zoeken
Oud 10-07-2003, 01:14
Tampert
Tampert is offline
als je wat wilt doen aan het gebruik van een keylogger: Zorg ervoor dat je een document van een kantje of 80 op je computer hebt staan. Dat knip en plak je zo'n 800 keer in een leeg word-document en de persoon die de keys logt krijgt in zijn bestand een heel groot stuk loze tekst. Als je het vaak genoeg doet denk ik dat je op zich de harde schijf wel volkrijgt (ik wel iig )

enneh... Anders hou je de l zo'n 3 dagen ingedrukt... en tussendoor typ je je URL.
Oud 10-07-2003, 08:18
Martin
Martin is offline
Citaat:
Tampert schreef op 10-07-2003 @ 02:14:
als je wat wilt doen aan het gebruik van een keylogger: Zorg ervoor dat je een document van een kantje of 80 op je computer hebt staan. Dat knip en plak je zo'n 800 keer in een leeg word-document en de persoon die de keys logt krijgt in zijn bestand een heel groot stuk loze tekst. Als je het vaak genoeg doet denk ik dat je op zich de harde schijf wel volkrijgt (ik wel iig )

enneh... Anders hou je de l zo'n 3 dagen ingedrukt... en tussendoor typ je je URL.
Knippen en plakken heeft geen zin, het gaat echt om het indrukken van toetsen .
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 09:12
Pasboy
Pasboy is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 09-07-2003 @ 17:21:
Jaa keyloggers kijk eens op

daat vind je er veel !
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 09:13
Martin
Martin is offline
Citaat:
Pasboy schreef op 10-07-2003 @ 10:12:
Jaa keyloggers kijk eens op
*censuur*
daat vind je er veel !
Links naar deze website zijn verboden. Check je PM.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten