Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jaja en waar heb je dat voor nodig als ik vragen mag? Zeker om wachtwoorden te ontfutselen van je vriend zodat je z'n mail kan checken of hij toevallig niet meerdere Lovers heeft?
![]() Als je met www.google.com op key logger dan kom je al een heel eind ![]() Bij MSN kun je toch autosave chatsessies aanvinken? Daar heb je niets anders voor nodig? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of om een diamandboor bij ali mohammed te kopen om 'je eigen kluis open te boren'. Nouja je begrijpt wat ik bedoel. ![]() Mensen met zulke utils willen het om geintjes uit te halen bij anderen, om om te cracken, phreaken of anderzins te kutten. Keylogger installeer je niet voor jezelf, je weet immers zelf wat je intypt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jij wilt weten wat je broertje/zusje doet, maar hoe zou jij het vinden als ze bij jou een keylogger gaan installeren zodat zij kunnen zien wat jíj doet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
scriptkiddies zijn lame. keyloggers kunnen best goed gebruikt worden. Maar zoals het bij alles is zijn er altijd mensen die er andere dingen mee doen. En als mijn zusje/broertje online is op mijn account waar ik dus voor betaal en ik verantwoordelijk voor ben is het mss soms wel verstandig als er iets in de gate gehouden wordt. Al helemaal als er iemand in het gezin fan is van scriptjes. Maar privacy wat is da? Wordt dat de laatste tijd al niet steeds minder , ben er optegen ook als doe ik zelf ook niet altijd even netjes (zie hier boven). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tja, die key loggers. Ik vind het irritant dat mensen ze (op een lame manier) gebruiken. Zo gaat mijn school nu van alles installeren om alles in de gaten te houden (zeggen ze zelf). Niet alleen wordt die pc er rete traag van, ik vind het ook inbreuk op mijn privacy. Kan daar dus niet eens meer mijn wachtwoorden voor m'n mailbox invullen omdat ze dat allemaal langs zien komen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Net zo min mag een bedrijf verkeer sniffen om te kijken wat hun werknemers allemaal uitspoken, met de uitzondering dat emailtjes wel mogen worden geinspecteerd, mits het bedrijf dit openlijk kenbaar heeft gegeven aan de werknemers. Dit na een uitspraak van de rechter wat betreft dit onderwerp.
|
ja, maar denk je nou dat er politie komt om te kijken of jij een camera in de wc hebt, en jou daarvoor oppakt, zolang het je eigen wc is doet niemand er iets aan. Dat is anders bij openbare wc's. Hetzelfde geld voor mij voor keyloggers, ik ga echt niet al die msn gesprekken van mn zusje lezen ofzo. Maar het is al vaak genoeg gebeurd dat nadat zij weg is gegaan er rare dingen(lees als virussen en zeeen aan spyware) op mn computer zijn gekomen. Daarom heb ik sindsdien een keylogger en worden er om de min screenshots gemaakt. En iedereen weet dat, en als ze privacy willen moeten ze maar niet op mn comp. Dat weet mn zusje dat weet mn pa, en iedereen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar je zou natuurlijk ook gewoon een limited account in XP aan kunnen maken, dan kan zij geen dingen installeren of anderzins je computer negatief beinvloeden met spyware e.d.
|
als je wat wilt doen aan het gebruik van een keylogger: Zorg ervoor dat je een document van een kantje of 80 op je computer hebt staan. Dat knip en plak je zo'n 800 keer in een leeg word-document en de persoon die de keys logt krijgt in zijn bestand een heel groot stuk loze tekst. Als je het vaak genoeg doet denk ik dat je op zich de harde schijf wel volkrijgt (ik wel iig
![]() enneh... Anders hou je de l zo'n 3 dagen ingedrukt... en tussendoor typ je je URL.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
ti 83 programma oldt3 | 1 | 04-02-2006 14:03 | |
Software & Hardware |
[Win 98] Klok-aanpassingen voorkomen Tofke_H | 1 | 06-09-2004 16:41 | |
Software & Hardware |
[Internet] Zoeken in alle fora ridderke | 11 | 28-07-2004 08:37 | |
Software & Hardware |
[Programma] Achtergrond over meerdere schermen Flshman | 2 | 31-01-2004 18:56 | |
Software & Hardware |
programma Carriteras | 2 | 12-04-2003 11:28 | |
Software & Hardware |
Bestaat er een programma, Moonspell | 2 | 02-01-2002 14:52 |