Advertentie | |
|
![]() |
|
aub ontopic blijven
![]() ps : ik sluit me wel eerder aan bij studentje dan bij Mr, want studentje geef goede argumenten. ik wil zelf ook een scooter gaan halen, maar heb er niet genoeg geld voor om bij mijn 18de rijbewijs te gaan betalen en nog een auto ![]() TopicStarter, zo te zien weet Mr veel van scooters, dus als je met hem ff private gaat messagen komt het wel goed. succes verder.
||
![]() |
Citaat:
Als je geld heb voor een scooter en voor je rijbewijs dan moet je gewoon een scooter kopen.. De aanschafkosten zijn de grootste kosten daarna valt het allemaal reuze mee.. Maar idd als je moet kiezen tussen een scooter of een auto en rijbewijs dan kan je denk ik toch beter sparen voor je rijbewijs en auto.. En dan dus twee jaartjes wachten en het met de fiets doen |
![]() |
|
![]() |
Toch is het machtig als je je eigen scooter hebt. Een scooter geeft trouwens ook veel ervaring in het verkeer. Ik hoop over een half jaar mijn rijbewijs te halen als ik 18 ben en denk dat mijn ervaring met scooterrijden veel heeft geholpen.
Het leuke aan scooter is dat je niet geflitst kan worden ![]() Niet dat ik aanmoedig om gelijk al je shit op te voeren zodat ie 140 gaat maar met een scooter ben je toch iets vrijer dan met een auto. Naar mijn mening (ondanks de rollenbanken) wordt je minder snel aangehouden met een scooter en leer hoe een scooterrijder denkt! Dit vind ik met name heel erg belangrijk want sommige automobilisten denken "hah! scooter! 100 bonuspunten!" nu moet ik zeggen dat scooter rijders wel automobilisten irriteren.. soms gewenst maar ook vaak ongewenst door de onervarenheid van de rijder. Kheb al een paar keer van een gebruiker van rechts voorrang gekregen omdat ik niet meer kon stoppen of dat het iedergeval niet meer op voorrang verlenen kon worden beschouwt van mijn kant. Dus respect naar die automobilisten die toch begrip kunnen tonen naar de onervaren rijders. en dan kan je wel zeggen dat je niet onervaren bent maar das bullshit tenzij je die rijcursus van 3vo heb gevolgt ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zal me eens ff gaan orienteren .. Maar na alle NoScooters die ik hier heb gelezen .. Weet ik het allemaal niet meer zo zeker hoor.. !
||
Citaat:
![]()
|
Hey mensen , wel lief blijven he
![]() Zoals ik al zei.. Ik denk dat ik me eventjes ga orienteren op het gebied van scooters en dan zie of ik het graag genoeg wil. mR heel erg bedankt voor al je 'positieve' Scooteropmerkingen , jij bent duidelijk voor ![]() Wat ik zo hoor, is het allemaal ontzettend duur.. en ik wil als ik 18 ben zeker wel een leuke auto,.. Hmmm. P.s. ik was op vakantie, dus kon ff een tijdje niet antwoorden.. Mijn excuses daarvoor ![]()
||
Citaat:
![]() 150 euro van je ouders?!!!! *jaloers*
||
Citaat:
HaHa, Nou Nou .. Nu voel ik me toch wel een beetje ongemakkelijk hoor.. I'm not one of those spoiled brats hoor ! Kijk maar naar die boven me ![]() Maare, ja ik krijg 150 en ze betalen eigenlijk vanalles.. Soms zelf m'n dates .. Hehe.
||
Citaat:
|
Kheb een Aerox gekocht
-2350 nieuw Motorisch: Cilinder Hebo Manston 2 Uitlaat Moet ik nog ff zien.. ik denk C20, Team 2k of R2 Krukas Malossi RHQ pen 12 Carburateur 24 mm Mikuni Flatslide Luchtfilter Twin Air Vario Malossi MHR 2000 Koppeling Malossi Delta Clutch [Tuned ]+ MHR Wing Bell Membraan Polini Evolution Vertanding RF 12.28 V-snaar MHR overrange snaartje Spruitstuk Malossi 25 mm Lagers SKF C4 met kunststof kooi Dus motorisch zit er ook nog een fortuin in maar het blaaast... Mja sproeier 170 is niet leuk ![]() ![]() aantal ongelukjes.... 600 euro eigen schuld Benk best al ver op weg naar de 5500
|
Verwijderd
|
Gewoon voor je rijbewijs gaan
Scooter hebbie ff fun aan en daarna nie meer... Rijbewijs hebbie gewoon veel meer aan en alsie nog ff flink doorspaart hebbie ook un leuk autootje ![]() Maar je moet et zelluf wetuh maar ik kreeg ook de keuze: rijbewijs of scooter......en ik fiets nog steeds dus ![]() Succ6 ermee!!! |
![]() |
||
Citaat:
Ik zelf ben mijn hele leven al bezig met brommertjes.. Puch, Honda schakels, Citta.. en sinds vorige week een Gilera Runner voor 775,-. Dat is dan me 9e brommer. Aan de ene kant is het een heel prettig gevoel dat je vrij bent om te gaan en staan waar je wilt ( en handig 's ochtends naar je werk ) maar om daar zoveel geld voor over te hebben. gekkenwerk. Desondanks doe ik het zelf ook, maar dat komt vooral omdat ik me ook erg interreseer in de techniek en alles uit elkaar wil halen. Maar die jongens die mans willen zijn met hun bruut gespoten scooter en voor duizenden euro's opgevoerd, ohh wat heb ik daar een hekel aan. Die scooter gaat na de vakantie naar me vriendin omdat zij verder weg gaat verhuizen. Maar wat heb ik een hekel aan dat ding, als je nou gewoon bedenkt wat voor leuke dingen je allemaal kan doen ervan. Maar aan de andere kant gaat ook heel veel geld in uitgaan/drank en kleren zitten. Net waar jij je geld aan uit wilt geven. Ik zelf ben erg voor de oude schakelbrommers, goede rijkwaliteiten, degelijke techniek en erg leuk sleutelen. Dat allemaal voor redelijke bedragen ( maar je kan dat ook erg duur maken natuurlijk ). Als je vervoer nodig hebt, zoek iets goeds 2ehands wat nog een tijdje meegaat voor een leuke prijs. Maar hou je doelstelling voor een auto( rijbewijs ) en sparen voor later. Denk dat je dan veel meer plezier van je geld kan hebben. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|