Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik was fan van Linkin Park en Limp Bizkit en mijn vriend van oude muziek (Beatles, Chicago, Eric Clapton etc.)
Ik ben er bij gedraaid, draai Linkin Park allen nog maar als ik me zwaar klote voel en voor de rest...oude muziek ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat je van een soort muziekstijl houd BEST , maar laat andere gewoon met rust en laat ze lekker luisteren naar wat ze willen . En dat gaat niet alleen over muziek , maar over zoveel dingen. En nee ik denk niet dat alleen de "alto's" moeite hebben met anderen. Je hebt wel van die Uberalto's die zichzelf helemaal geweldig vinden en alles en iedereen afzeiken terwijl ze stiekem af en toe een nummer uit de top 40 meezingen als het op tv komt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Bij ons iig helemaal niet!
Hij houdt van hardstyle en ik absoluut niet en sommige nummers die ik heerlijk vind vind hij weer niets.. ik ben ook fan van eminem en hij wou dan ook niet mee naar mn concert.. naja, dat moet hij weten. ik vind het geweldig. ik luister naar zijn muziek en hij naar de mijne.. niet zo moeilijk.. al doen we vaak andere dingen dan muziek luisteren ![]() heeft dus geen invloed op onze relatie want we zijn echt helemaal hoteldebotel van elkaar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja. Ik vind het echt heel belangrijk, omdat mijn muzieksmaak ook mijn levensstijl is. Ik ga naar concerten en draag zo'n beetje wel kleding geinspireerd op de muziekstijl die ik luister en ik interesseer me dan ook voor alles wat er mee te maken heeft. Mijn vriendje ook.
Kledingstijl maakt niet zoveel uit,maar ik val gewoon echt niet op trainingspakken en nike air max. Je deelt toch heel je leven met je partner, dus interesses en levenstijl zijn zeer belangrijk. Ik kan niet met iemand hebben die van house oid houd en elk weekend naar parties wil. Ik niet, anderen kunnen dat wel, maar bij die mensen heeft muziek misschien niet zo'n grote rol in hun leven dat het erg uitmaakt als het verschillend is. |
![]() |
|
Voor mij is het heel belangrijk dat mijn vriend naar dezelfde muziek luistert als ik. Met name omdat ik naar speciale feesten ga en ik het wel zo leuk vind om dat samen met mn vriend te kunnen doen
![]()
|
Wat ik wel irritant vond aan mijn vriend is dat hij nooit het
romantische gevoel kreeg bij romantische liedjes dat ik erbij kreeg. Als ik dan een mooi nummer opzette kreeg hij daar nooit een warm gevoel bij ofzo. Maar ach dat was niet iets slopends voor mijn relatie. Zolang hij mijn smaak maar respecteerd en ik de zijne.
|
![]() |
Hmm.. ik zou het er nou niet direct van laten afhangen. Ik heb nog geen relatie, maar ik kan me niet voorstellen dat ik zou afknappen op muzieksmaak. Er zijn toch wel wat belangrijker dingen in een relatie. Het is natuurlijk wel leuk als je ongeveer dezelfde muzieksmaak hebt, maar andere dingen zijn nu eenmaal iets belangrijker voor mij.
|
![]() |
[QUOTE]Danique schreef op 13-07-2003 @ 21:18:
[B]Nou ja. Ik vind het echt heel belangrijk, omdat mijn muzieksmaak ook mijn levensstijl is. Ik ga naar concerten en draag zo'n beetje wel kleding geinspireerd op de muziekstijl die ik luister en ik interesseer me dan ook voor alles wat er mee te maken heeft. Mijn vriendje ook. Dat bedoel ik ja, dat vormt vaak het probleem, dat je muzieksmaak ook je levensstijl is. |
![]() |
|
Ik hou eigenlijk van heel erg veel soorten muziek, dus t maakt mij niet zoveel uit waar ze naar luisterd.
Vroeger was ik gabber ![]() Op zich zit er wel wat in de stelling. Mensen zullen idd sneller geneigd zijn iets te nemen met iemand die dezelfde muzieksmaak heeft. Maar dit heeft voornamelijk te maken met het feit dat die mensen er dezelfde levensstijl erop na houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik ben iemand die die muziek dingen van R&B en trance (en alle tussenstijlen daarbij) aanvoelt als een enorme afbreuk van de sfeer. Iemand die dus denkt lief samen met mij naar zoiets te kunnen luisteren zal alleen moeten luisteren want ik kan er gewoon niet naar luisteren. Vind het werkelijk vreselijk.... Maar goed, ik denk dat ik met 'New Age - Punk - Rock - Metal - Gothic' en zo'n beetje alles daartussen wel genoeg heb om een helehoop mensen mee tevreden te houden ![]() (en ik heb nu een vriendin met precies dezelfde smaak. Sowieso zoek ik al sneller de mensen op met dezelfde muzieksmaak)
|
Maar als je een btje open staat voor andere dingen kun je toch ook gewoon leren luisteren naar de muziek van je vriend(in)? Ik vind Sensation even tof als 't concert van eminem, en pinkpop.. en dat komt gewoon doordat ik veel omga met mensen die van verschillende muzieksoorten houden, en ik denk serieus dat als je je een beetje openstelt als alto voor RnB of andersom dat het dan best goed kan komen.. en in een relatie is het tog juist tof om dingen van de ander te leren en door elkaar te veranderen?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik denk wel dat het invloed heeft.. Niet zo zeer alleen negatief. Als je samen uit wilt gaan naar wat voor een plek moet je gaan als de ene naar een alto ding wil en de andere naar een r&b tent wil.. Het zal best lastig worden.. Mij zou het niet heel erg veel uitmaken. Toevallig vind mijn vriendje dezelfde muziek leuk en leer ik veel muziek kennen via hem
![]()
|
Verwijderd
|
Mja, 't is wel belangrijk... Hij moet toch mijn smaak qua muziek moeten waarderen en ik de zijne net zo. Ik denk niet dat ik iets zou kunnen hebben met iemand die de hele dag naar BOEM-BOEM-BOEM kan luisteren... 't Is erg belangrijk wel... maar ja, de muzieksmaak zegt ook iets over de persoon... de algemene BOEM-BOEM persoon trekt mij gewoon niet...
|
![]() |
|
ik vind van niet.. ja ze kijken je wel raar aan van huh wat doen die 2 nou bij elkaar maar ik vind dat wel grappig e hij ook.
ik heb dat ook bij mn vriend> das echt een skater/ metalhoofd... en ik vrijnormaal/ rock/ beedje alternatief zeg maar. en ik heb de grootste lol met zn vrienden headbangen en pitten middenin de huiskamer nou je lol kan niet op is echt zo leuk. we luisteren elkaars muziek niet naja sommige dingen wel hetzelfde maar ik ga echt geen slipknot luisteren en hij absoluut geen di-rect ofzo. hij gaat uit naar die altodingen maar ik ga gewoon mee hoor die dingen zijn wel leuk... ook reacties van mensen zijn gewon leuk sommige geloven het gewoon niet haha maar verder hebben we wel veel hetzelfde en maakt voor me echt niet uit of ie nou metal luisterd of niet, als ik het maar niet hoef te horen, nouja ik stoor me er niet aan op feesten van 'm of vrienden draaien ze dat alleen maar maar na 2 nummers hoor je het nieteens meer...
||
Citaat:
Ik en mijn vriendje zijn kwa muziek ( en al het andere eerlijk gezegd ) total opposite of eachother. Hij houdt van hardstyle, ik van r&B en bubbling.. Maar nog zou ik hem voor geen goud kwijt willen .. En dan ga ik maar niet met hem uit. Vind toch leuker om uit te gaan met m'n vriendinnen dan met m'n vriendje.. ![]()
|
Verwijderd
|
Trance vind ik echt verschrikkelijk, uhm.. hiphop, R&B, sommige rap nummers, daar kan ik ook echt niet tegen.
Maar 2pac of Eminem kan ik nog wel aan. ![]() Voor de rest vind ik wel veel leuk. Sommige popnummers, metal, hardrock... maarrrrr vooral (oude) rock 'n roll ![]() Ik denk dat het vooral vervelend is als 1 van beiden helemaal stapelgek is op een bepaalde muzieksoort en die voorliefde met de ander wil delen en dat de ander die muzieksoort dan echt niet kan uitstaan. Ik loop ook regelmatig te zwijmelen over bepaalde muziek.. en het zou wel vervelend zijn als hij dan zoiets heeft van "boeiuh..waar heeft ze het nou weer over." Maar dat is volgens mij niet zo.. hoop ik. ![]() En het is ook wel leuk als je samen nummers kunt hebben. Als je allebei echt hele andere soorten muziek leuk vindt dan wordt dat wat moeilijker. Maarjah.. ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat er superveel verschil in zat.. |
![]() |
|
Het maakt mij niet zoveel uit, op een paar extremen na. Ik luister naar vrijwel alles, behalve de extreme 'versies' er van.
Dus bijvoorbeeld ik luister wel naar rock/hardrock muziek maar ik vind metal en grunge dus weer niet om aan te horen. Ander voorbeeld. Ik vind sommige (nl)pop nummers ook heel leuk maar om nou naar Jan Smit en Frans te luisteren... Nee dank je
|
Ho... ik zit niet op het muziek forum... toch maar ff iets ontopic posten
En ja dit kan je relatie flink beïnvloeden omdat ik nogal veel muziek luister en als diegene de muziek die ik luister niet echt mooi vind of zelfs haat is het bij mij snel voorbij
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik hou van rock en blues/jazz, btje triphop of techno ook wel en hij is een komplete tranceliefhebber. maar er zijn wel een paar muziekjes van mijn smaak die hij kan verdragen en omgekeerd dus muziek opzetten als we samenzijn gaat nog.
|
Ik houd het meest van trance en het minst van R en B. Voor de rest kan ik naar alles wel luisteren, maar ik krijg eenmaal de mooie emotie bij zweverige dancemuziek! Het zal denk wel een beetje van invloed zijn op de relatie.
Als zij niet van dancefeesten houdt bijv nadat zij een keer is geweest, ga je toch denken of je wel bij elkaar past. En als dan andere dingen ook niet echt lekker klikken... |
![]() |
|
Ik denk niet dat ik verliefd zou kunnen worden op iemand die mij beoordeelt op mijn muzieksmaak. Zo van; "He, jij houdt van Kate Bush, jij bent vies." :\ Als ik me naar mijn muzieksmaak zou kleden zou ik er behoorlijk new age uitzien. Maar dan nog. Je wordt verliefd op iemand omdat diegene je neemt zoals je bent, en niet om de persoon die er nog van je gemaakt kan worden.
Mijn vriend houdt van metal, en zijn vrienden merendeels ook. Of in ieder geval niet van mainstream. Eerst was ik daar best bang voor, dat ik daar niet tussen zou passen. Niets van dat. Een van zijn beste vrienden was zelfs verliefd op Kate Bush vroeger. ![]() Lang leve de openminded-heid.
|||
![]() |
*pleurt ook eindelijk weer es een stukkie tekst neer*
Citaat:
Citaat:
![]() nog volmondiger JA. Mijn kijk (voor mijzelf) hierop is ongeveer als volgt ![]() Allereerst ben ik dus redelijk gestoord van electronische muziek ![]() ![]() STEL dat ik een vriendin krijg, dan maakt het me eigenlijk TOTAAL niet uit naar welke muziek ze luistert. Dat klinkt, kijkende naar de bovenstaande beschrijving van myself, wellicht raar (is het ook ![]() ![]() Dat eerst. Zoals ik dus al zei, muzieksmaak maakt mij niet uit, ECHTER heeft een meisje dat WEL naar electronische meuk luistert EN wat in mij ziet (zuiver hypothetisch gesproken dus) wel de absolute voorkeur natuurlijk. Het lijkt mij namelijk in 1 woord GEWELDIG om de state of mind die ik heb tijdens een feest te delen met een vrouw-figuur ![]() 1) te mooi zijn 2) te fout zijn my 2 eurocents
Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 18:56. |
![]() |
|
![]() |
Naar mijn mening heeft het niet zoveel invloed op een relatie, tenminste dat is bij mij zo. Mijn vriend luistert muziek die ik echt absoluut verschrikkelijk vind, en hij ergert aan mijn muzieksmaak. Hoewel wij een totaal verschillende muzieksmaak hebben zijn er toch een aantal liedjes die wij allebei geweldig vinden. En wij zijn al heel wat maandjes samen, dus t gaat wél.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meer kan ik er ook niet over zeggen ![]() |
![]() |
|
ik hou van BIJNA alles, alleen zeker geen smartlappen, geen r&b, geen bubbling en geen praatnegers, voor de rest van ongeveer alles, vooral metal
![]() kim (mn vriendin) houd van top 40, en dan vooral bubbling en r&b om op te dansen dus ik geloof niet dat ik me der veel van aantrek
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
vragenlijst voor ons profielwerkstuk toemp..bla | 39 | 18-12-2006 18:35 |