Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, ik ben nooit fan geweest en vind het kutmuziek, die hij niet eens schrijft.
|
Verwijderd
|
ik ben niet gek op z'n muziek maar ik vind z'n attitude wel cool. het is tenminste beter dan al die andere fags a la justin timberlake die vandaag de dag in de top-40 rondlopen.. en hij is natuurlijk een echte artiest, check dat coveralbum dat hij heeft opgenomen maar eens dat is gewoon goeie shit
.... tevens was dit voorlopig mijn laatste post... ik ga even checken hoe het bier smaakt in Italië... CYA |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was gister VEEEEEEEEEL gaver dan eergister, maar goed gister stond ik dan ook op iets van anderhalf/2 meter afstand.. gave show, koele nummers, gewoon helemaaaaal te gek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() @thunder110: ik ben het met je eens hoor... maar ze had wel haar kans gepakt...en dat niet alleen.. *ook stikjaloers dus* |
![]() |
||
Citaat:
Neem dan je discman mee ![]() Robbie williams zuigt. Loopt maar een beetje ranzig te doen en meisjes aan te randen op het podium (die was sarcastisch bedoelt ![]()
Laatst gewijzigd op 20-07-2003 om 15:45. |
![]() |
|
Ik vind robbie wel cool. Ik heb 3 CD's van 'm en daar schaam ik me niet voor. Jammer dan voor mijn zogenaamde 'reputatie'.
En mag ik er trouwens even op wijzen dat robbie veel van z'n nummers WEL zelf schrijft. Vanaf z'n eerste CD al, samen met guy chambers, maar dies nu weg. Dus Faz, je moet niet zo uit je nek lullen...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ lifeafterdeath: haha lacht met PV mee |
![]() |
|
aldus Gothic Queen:
Voordat ik commentaar krijg van wat doet een gothic bij Robbie Williams zeg ik dat de moeder van een vriendin of ik mee wou gaan omdat zij liever niet dat ze alleen naar Amsterdam ging dus vandaar. wij dus naar amsterdam,lekker weertje,we waren rond 16:00 bij de Arena,even rond gewandeld en wat gegeten en rond 17.30 de arena in,we hadden veldkaartjes en gingen ff op de grond zitten,het was nog niet druk endat was het nog steeds niet toen om 18:30 voorprogramma Kelly Osbourne kwam,wat een irritant kind zeg,vreselijk gewoon,het publiek werd pas blij toen ze zei dat het laatste nummer kwam Skin was de volgende artiest,die was best wel leuk,ze maakte het publiek wat gek en was goed bij stem. Rond 21:00 begon dan Robbie Williams,het leek wel of die Arena uit elkaar knalde,een enorm gejuich en gegil en hij kwam ondersteboven uit de lucht naar beneden,dat had ik nog nooit gezien z'n opkomst. Ja het is mijn muziek niet,ken niet al die liedjes die mijn vriendin voluit meezong maar het sfeertje was oke en hij maakt er een goede show van,viel me erg mee,hij zong goed en hij maakte veel grapjes,tja ik moet zeggen dat ondanks ik zijn stijl van muziek niet goed vind het toch een goed concert vond,mijn vriendin had genoten en aan de reactie van het publiek te zien was zij zeker niet de enige wat is het trouwens een takke eind lopen van de Arena naar station Duivendrecht zeg,als je met de trein komt lijkt dat maar een klein stukkie
|
Die gast zat in Take That. HALLOOOOOO???
En z'n toffe attitude(ja hij is best wel punk he met z'n gayass haar en stoere maoritatts(die hij nieteens mag hebben als dooie brit zijnde)) riiiiiiiight. Zo genoeg gezeken(ja ik haat die gast echt. Timbergay ook).
||
Citaat:
Jajaja! Het was vet cool Kwas er al om vier uur, dus lang wachten, maar het was het wachten meer dan waard Het boek "Engelen en Demonen"al gekocht?? Erg interessant
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Robbie Williams Live Gothic Queen | 3 | 20-07-2003 20:03 | |
Muziek |
waar kun je de achterkant van de cd van robbie williams vinden? ingefranken | 6 | 18-07-2003 16:40 | |
Muziek |
Robbie Williams vraag. Miss. Tandenborstel | 3 | 17-06-2003 17:52 | |
Muziek |
Bladmuziek Feel Robbie Williams lucy48 | 2 | 19-03-2003 17:28 | |
Muziek |
Robbie Williams Tickets gevraagd... Verwijderd | 6 | 24-02-2003 15:12 | |
Muziek |
Robbie Williams in Nederland! Barbabarbara | 9 | 23-11-2002 12:21 |