Oud 27-07-2003, 11:25
magicflower
magicflower is offline
Hey ieder1,

Ik heb een probleem. Ik kan de laatste tijd voor mijn gevoel precies ni meer babbelen met mijn beste vriendin. Het kan maar een ged8 zijn.....Maar waaraan het ligt ik weet het ni....Het kan ook zijn da we gewoon uit mekaar gegroeid zijn.....ik weet het echt ni....

Ik denk er aan om met haar te breken....want een vriendschap waarin ge ni kunt babbelen is geen vriendschap......ze weet er van en zegt dak haar kwets daarmee. Wa ik trouwens heel goed snap, is ook nooit de bedoeling geweest.

Maar langs de andere kant......ik KAN ni met haar breken...omdat ze teveel voor me betekend.....De gevoelens die ik heb (puur vriendschappelijk gezien) voor haar zijn onbeschrijfelijk.....ze betekent echt alles voor me......+ komt daar bij da ik all1 komt te staan volgend schooljaar als ik breek....ik ben een jaar lang gepest geweest en heb dus echt heel weinig vriendschappen in die school.....leg ook heel moeilijk contact met mensen.

Ik heb haar al gezegd da ik ni all1 bevriend met haar wil blijven puur omwille van mijn gevoel ivm ons vriendschap....maar ik weet het echt ni meer.

Wa moet ik doen?

Ik ga eraan kapot......

Groetjes Magicflower
Oud 27-07-2003, 11:28
Qimm
Qimm is offline
*kijkt scheel* oke nu nog een keer in leesbaar nederlands
Oud 27-07-2003, 11:33
magicflower
magicflower is offline
euhm hoe bedoel je? Ik schrijf toch Nederlands? En ik zie een heel normaal lettertype
Oud 27-07-2003, 11:34
Qimm
Qimm is offline
Nou ik doelde op constant 'een' vervangen door 1 en 'acht' door 8, en ni i.p.v. niet. leest echt super irritant.
Oud 27-07-2003, 11:39
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Naja, tis wel irri idd, maar ik heb erover heen gelezen...

Ik zou niet breken met haar...Als ze nog steeds veel voor je betekent ondanks dat t nu wat minder loopt, vind ik geen reden om haar te laten vallen...Ik heb ook een hele goede vriendin en nu, in de vakantie, zien we elkaar ook wat minder (alleen op t werk en heel soms zwemmen of de stad in), we hebben allebei namelijk een vriend en dan zie je elkaar sowiezo wat minder...

Volgend schooljaar gaan we voor t eerst in onze vriendschap allebei naar een andere klas en dat is best eng...
Ik ben er zo aan gewend dat zij degene is die naast me zit en in de pauze naast me loopt/zit...

Ik zou er allbei heel hard aan werken, als t dan echt niet meer lukt, kunnen jullie misschien samen naar een oplossing zoeken?

Ik hoop dat t goed komt!
xxx Suus
Oud 27-07-2003, 11:40
magicflower
magicflower is offline
Oke, ik zal er proberen op te letten........Maar ik had eigenlijk gehoopt op een reactie die mij zou verderhelpen in plaats van commentaar op mijn schrijfwijze.

Alvast vriendelijk bedankt.
Oud 27-07-2003, 11:45
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 27-07-2003 @ 12:39:

Ik zou er allbei heel hard aan werken, als t dan echt niet meer lukt, kunnen jullie misschien samen naar een oplossing zoeken?

Ik hoop dat t goed komt!
xxx Suus
Tuurlijk kunnen we da proberen......maar ik ben bang dat zelfs als het echt niet meer gaat, ik toch blijf.......ze betekent echt alles voor me.....

ik hoop dat je me begrijpt.

bedankt voor je verhaal in elk geval.
Oud 27-07-2003, 12:20
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Waarom ben je bang als ze alles voor je betekend?
Het zou dan toch juist hartstikke jammer zijn als je haar liet zitten...
Oud 27-07-2003, 12:25
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Je moet er idd veel aan gaan proberen.. Ga vee dingen samen ondernemen zodat je misschien wat meer naar elkaar toegroeit, ga een keertje samen stappen hoef je niet per se de hele avond te praten maar het wordt wel weer wat vertrouwder en de dag erna heb je gelijk wat om over te praten... Ik weet niet of jullie dat nu al maar goed...

Lukt het niet, blijft het zo ondanks dat jullie van alles hebben geprobeerd dan is dat heel jammer maar verder niets aan het doen.. Er zijn maar mensen die je hele leven gaat blijven kennen.. Mensen wisselen elkaar af als het ware (= je vriendengroep veranderd steeds )... Je leert vast wel weer een ander meisje kennen waarmee je wel weer heel leuk mee kan praten!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:43
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
miss sunshine1986 schreef op 27-07-2003 @ 13:25:
Je moet er idd veel aan gaan proberen.. Ga vee dingen samen ondernemen zodat je misschien wat meer naar elkaar toegroeit, ga een keertje samen stappen hoef je niet per se de hele avond te praten maar het wordt wel weer wat vertrouwder en de dag erna heb je gelijk wat om over te praten... Ik weet niet of jullie dat nu al maar goed...

Hey,

ze woont serieus wat kilometers hier vandaan.....kan niet zomaar ff langsgaan.....Heb haar deze vakantie nog niet gezien
Oud 27-07-2003, 12:46
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 27-07-2003 @ 13:20:
Waarom ben je bang als ze alles voor je betekend?
Het zou dan toch juist hartstikke jammer zijn als je haar liet zitten...
Ik weet ni waarom ik bang ben.......ik word op den duur gewoon van alles bang......ik weet niks nog zeker.....Ik ben in de war.
Oud 27-07-2003, 12:58
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
magicflower schreef op 27-07-2003 @ 12:33:
euhm hoe bedoel je? Ik schrijf toch Nederlands? En ik zie een heel normaal lettertype
nee dit is echt geen nederlands
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 13:04
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 27-07-2003 @ 13:58:
nee dit is echt geen nederlands
You know what? I DON'T CARE..........

Ik heb het zo al moeilijk genoeg......ik kan die commentaar missen als kiespijn......

Sorry mensen maar kzou btje positief bedoelde reacties kunnen gebruiken.
Oud 27-07-2003, 16:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
magicflower schreef op 27-07-2003 @ 11:40:
Oke, ik zal er proberen op te letten........Maar ik had eigenlijk gehoopt op een reactie die mij zou verderhelpen in plaats van commentaar op mijn schrijfwijze.

Alvast vriendelijk bedankt.
sorry
Oud 27-07-2003, 17:38
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Citaat:
magicflower schreef op 27-07-2003 @ 13:43:
Hey,

ze woont serieus wat kilometers hier vandaan.....kan niet zomaar ff langsgaan.....Heb haar deze vakantie nog niet gezien
Das wel lastig dan.. Dat had ik ff niet begrepen.. Tsjah dan weet ik het ook niet denk ik
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 18:11
siegjeuh
siegjeuh is offline
hey,
ik zou ff een goed gesprek met je vriendin hebben, ik zat eerst ook in zo'n situatie en toen hebben we alles goed doorgesproken en kwamen er veel dingen naar boven waar ik helemaal niks vanaf wist dat ze daarmee zat.
nu is alles veel beter, en het helpt idd om meer met haar af te spreken, of vaker te bellen als ze ver weg woont??
en je schrijft gewoon belgisch, volgens mij is dat hun probleem niet te veel van aan trekken..
Oud 27-07-2003, 19:23
AtHell
AtHell is offline
Weet je waneer je een probleem hebt ? Als je kanker in je hoofd hebt, dán heb je een probleem.

Oja, gewoon met d'r blijven praten, komt wel goed joh.
Oud 28-07-2003, 07:09
magicflower
magicflower is offline
Hey,

Ik heb gister een gesprek met mijn vriendin gehad. Ben er niet veel wijzer van geworden. Maar uiteindelijk wint keer op keer mijn gevoel. Ik KAN niet met haar breken. Ondertussen heb ik haar natuurlijk ongewild paar keer gekwetst. Ze zei dat ze tijd nodig had om de boel op een rijtje te zetten. So, nu w8 ik af want anders maak ik het ons allebei moeilijker.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten