Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Lijkt mij dat jullie goed bij elkaar passen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
arrrrrgh een jongen heeft veel meisjes en hij is ![]() een meisje heeft veel jongens en ze is een hoer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind jou minstens zo walgelijk als zij. does anyone else smell bullshit? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed ontopic: Idd gewoon nog een keer afspreken want de meeste roddels zijn niet eens waar. Ze beginnen als een grapje, iemand vangt dat grapje op, denkt dat 't waar is en vertelt verder aan anderen dat die en die gezegd heeft....blablabla.
|
Ik vind je toch wel flink stom! Ik bedoel, bieb = niet echt überromantisch (of het is traditie daar ja) en dan in een RUSTIG straatje, waar dus wel gewoon mensen langs liepen?? (ik bedoel, hier is rustig niet zonder mensen, maar goed)
Voel je je niet gebruikt, ofzo? Ze heeft verder nog niks tegen je gezegd, je gesmst, gemeeld, whatever? En ja, je hebt toch op z'n minst wel een condoom gebruikt????? Anders ben je echt wel héél erg dom..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb die naam L00k at me wel vaker gezien op het forum. En ikkan me niet herineren dat dat nou van die rare posts waren ofzo. Anders had ik wel zoiets van; L00k At me!!! dat was die gene die wel is van die verzonnen verhalen post. Maar ja, ik weet het ook niet ![]()
|
misschien is 't wel heel normaal in die familie dat iederen gelijk aan sex doet. Ik bedoel, die vader zat zich ook te rukken toch? Maar goed, dat je 't er niet over gehad hebt....
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*negeer* ontopic: TS: Wat is nu precies je vraag? Vindt je haar leuk? Wil je een relatie met haar starten maar vindt je het eng? of is dit gewoon een dwaze poging tot aandachtstrekkerij? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan moeten we bij kleine schatje zijn ofzo.. of wat dat luldushi ook maar mag betekenen.
Ontopic: Het lijkt me nogal snel ![]() ![]() En lildushi.. hebben ze op yorkidding of fox kids geen forum voor jou? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en waarom zou ik op fox kids of yorkiddin gaan als ik hier wou om mijn reacties te plaatsen?! |
![]() |
|
nou, ik vind dat jullie gewoon beide veel te snel waren. en ja, misschien is ze wel een hoer... ze vroeg je toch niet te betalen of wel?
joh, zolang je t veilig gedaan hebt hoef je je voor de rest toch eigenlijk niet zo'n zorgen te maken? (behalve dat mensen jou nou ook als 1 of ander playertje gaan zien)
||
![]() |
LilDushi doe niet zo fucking kinderachtig. Je spelling klopt voor geen meter, je misbruikt de smileys, en ik weet niet hoor, maar op je 10e ben je meestal nog niet ongesteld. Ben je een breezaaaaah sletje ofzo omdat je zo alle woorden spelt?
edit: en leer edit te gebruiken (wijzig) ipv te spammen Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 02-08-2003 om 23:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |