Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2003, 13:37
l00k At Me
l00k At Me is offline
Ik heb toen ik naar de bieb ging een oud meisje van me oude klas ontmoet en we begonen een praatje, totdat ze zij dat ze veel aan me gedacht had en toen begonen we in de bieb te zoene, daarna vroeg ze om mee na buiten te gaan en daar hebben we in een rustig straatje gen##kt.
Het probleem nou is dat ik van veel mensen gehoord hebt dat het een hoertje is, en dat zal ook wel aangezien hoe snel ze ging, maar ik kan even nergens anders aan denken, wat moet ik nou doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2003, 13:43
Demiurge
Demiurge is offline
Spreek nog een keer met der af, als ze niks verder met je wil is t een 'hoertje' als ze wel verder met je wil en een relatie wil beginnen is het toch goed?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 13:45
Tetsuo
Tetsuo is offline
Je weet nooit zeker of die rodeltjes waar zijn!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 13:47
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 31-07-2003 @ 14:37:
Het probleem nou is dat ik van veel mensen gehoord hebt dat het een hoertje is, en dat zal ook wel aangezien hoe snel ze ging,
JIJ ging toch ook snel? ben jij dan ook een slet?
Oud 31-07-2003, 13:49
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 31-07-2003 @ 14:47:
Nee, tuurlijk niet zij begon mij te zoenen en zij stelde het voor.
Is het dan raar dat ik als gezonde jongen weiger.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 13:51
justinsane
justinsane is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 31-07-2003 @ 14:47:
Hij zelf is gewoon een vieze slet!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 13:56
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 31-07-2003 @ 14:49:
als je een beetje waardigheid hebt.....

Lijkt mij dat jullie goed bij elkaar passen
Oud 31-07-2003, 14:02
Omen
Omen is offline
Citaat:
Ik heb toen ik naar de bieb ging een oud meisje van me oude klas ontmoet en we begonen een praatje, totdat ze zij dat ze veel aan me gedacht had en toen begonen we in de bieb te zoene, daarna vroeg ze om mee na buiten te gaan en daar hebben we in een rustig straatje gen##kt.
Het probleem nou is dat ik van veel mensen gehoord hebt dat het een hoertje is, en dat zal ook wel aangezien hoe snel ze ging, maar ik kan even nergens anders aan denken, wat moet ik nou doen?
goed werk zo moet je omgaan met de vrouwen!
Oud 31-07-2003, 14:04
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Citaat:

arrrrrgh

een jongen heeft veel meisjes en hij is
een meisje heeft veel jongens en ze is een hoer
Oud 31-07-2003, 14:09
king112
king112 is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 31-07-2003 @ 15:04:
arrrrrgh

het is toch zo!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:13
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
king112 schreef op 31-07-2003 @ 15:09:
het is toch zo!
niet allemaal!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:

de rekening betalen, en haar met rust laten.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:17
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 31-07-2003 @ 15:14:
tja zucht!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:17
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 31-07-2003 @ 15:14:
Oud 31-07-2003, 14:21
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 31-07-2003 @ 15:17:
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:27
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 31-07-2003 @ 15:21:
ah joh.....niks aan de hand
Volgend weekend kom je vast weer een ander leuk meisje tegen . Dan ben je deze zo weer vergeten
Oud 31-07-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ja! een beetje zelfrespect hoor..

Ik vind jou minstens zo walgelijk als zij.

does anyone else smell bullshit?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:57
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Jadie schreef op 31-07-2003 @ 15:38:
Je weet niet in wat voor boerengat hij woont. Misschien is het wel normaal daar
Oud 31-07-2003, 17:59
Allure
Citaat:
Tetsuo schreef op 31-07-2003 @ 14:45:
Je weet nooit zeker of die rodeltjes waar zijn!
nee maar na dit verhaal is het wel bevestigd
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 31-07-2003 @ 15:38:

er hangt idd een luchtje aan...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 18:17
IceManX
IceManX is offline
Citaat:
Als het zonder condoom was je laten testen?
Oud 31-07-2003, 18:32
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 31-07-2003 @ 15:04:
arrrrrgh

mee eens, 't slaat helemaal nergens op. Je hebt net zo goed mannelijke hoeren. Maar ja, het is vast het idee dat jongens nemen en meisjes genomen worden. Want jaaaaa, dan ben je gewillig enzo, maar een jongen kan net zogoed iemand zijn die overal opduikt en gewoon een ransbak is.

Maar goed ontopic: Idd gewoon nog een keer afspreken want de meeste roddels zijn niet eens waar. Ze beginnen als een grapje, iemand vangt dat grapje op, denkt dat 't waar is en vertelt verder aan anderen dat die en die gezegd heeft....blablabla.
Oud 31-07-2003, 18:45
Rens
Rens is offline
Ik vind je toch wel flink stom! Ik bedoel, bieb = niet echt überromantisch (of het is traditie daar ja) en dan in een RUSTIG straatje, waar dus wel gewoon mensen langs liepen?? (ik bedoel, hier is rustig niet zonder mensen, maar goed)
Voel je je niet gebruikt, ofzo? Ze heeft verder nog niks tegen je gezegd, je gesmst, gemeeld, whatever?
En ja, je hebt toch op z'n minst wel een condoom gebruikt????? Anders ben je echt wel héél erg dom..
Oud 01-08-2003, 14:12
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Rens schreef op 31-07-2003 @ 19:45:
Ik vind je toch wel flink stom! Ik bedoel, bieb = niet echt überromantisch (of het is traditie daar ja) en dan in een RUSTIG straatje, waar dus wel gewoon mensen langs liepen?? (ik bedoel, hier is rustig niet zonder mensen, maar goed)
Voel je je niet gebruikt, ofzo? Ze heeft verder nog niks tegen je gezegd, je gesmst, gemeeld, whatever?
En ja, je hebt toch op z'n minst wel een condoom gebruikt????? Anders ben je echt wel héél erg dom..
steegje met condoom, ik ben vandaag naar haar toe geweest en heb gezien in wat voor gezin zij thuis zit, ik kwam binnen en haar vader zat alleen voor de tv zich af te trekken gewoon om 14:00, toen hij ons zag schreeuwde hij heel hard rot op, toen zijn we maar naar mij toe gegaan, ze heeft me niks over haar vader vertelt, maar toch vind ik het raar, wat kan ik doen?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:07
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 01-08-2003 @ 15:12:
steegje met condoom, ik ben vandaag naar haar toe geweest en heb gezien in wat voor gezin zij thuis zit, ik kwam binnen en haar vader zat alleen voor de tv zich af te trekken gewoon om 14:00, toen hij ons zag schreeuwde hij heel hard rot op, toen zijn we maar naar mij toe gegaan, ze heeft me niks over haar vader vertelt, maar toch vind ik het raar, wat kan ik doen?
wat heb jij op dit moment nou weer met die vader te maken. Je kan je beter richten op het probleem of er nou 'iets' is tussen jullie of dat jij/zij gebruikt bent/is.
Oud 01-08-2003, 18:12
Another Way
Another Way is offline
gelooft men zn verhaal nou echt?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:16
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Terdege beseffen dat jíj gratis mocht.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 01-08-2003 @ 19:12:
Tuurlijk, liegen is stout, en l00k at me is lief. Kan toch niet samengaan?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 19:40
LilDushi
LilDushi is offline
ik weenie hoor t kan waar sijn maar t kunnen ook gewoon roddelsz zijn, spreek andersz weer met dr af en misskien dat jullie erover kunnen praten or whatever...

en trouwensz JIJ ging ook snel!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 19:40
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Another Way schreef op 01-08-2003 @ 19:12:
Ik weet niet.....

Ik heb die naam L00k at me wel vaker gezien op het forum. En ikkan me niet herineren dat dat nou van die rare posts waren ofzo.
Anders had ik wel zoiets van; L00k At me!!! dat was die gene die wel is van die verzonnen verhalen post. Maar ja, ik weet het ook niet
Oud 01-08-2003, 20:14
Firefly182
Firefly182 is offline
misschien is 't wel heel normaal in die familie dat iederen gelijk aan sex doet. Ik bedoel, die vader zat zich ook te rukken toch? Maar goed, dat je 't er niet over gehad hebt....
Oud 01-08-2003, 20:25
Verwijderd
Citaat:
LilDushi schreef op 01-08-2003 @ 20:40:
ik weenie hoor t kan waar sijn maar t kunnen ook gewoon roddelsz zijn, spreek andersz weer met dr af en misskien dat jullie erover kunnen praten or whatever...
Laat juh toetzenbort eensz nakijkuh
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:28
LilDushi
LilDushi is offline
hou je bek hoor!! stoor ik jou ermee?! dmmnnzzz eey ga ergens ander aand8 soeken!! alsz ik so WIL praten doe ik dat!! dusz laat me gewoon!! shit!!! !!!!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:34
MM2
MM2 is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 01-08-2003 @ 21:28:
hou je bek hoor!! stoor ik jou ermee?! dmmnnzzz eey ga ergens ander aand8 soeken!! alsz ik so WIL praten doe ik dat!! dusz laat me gewoon!! shit!!! !!!!
psychopaat?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:39
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Is het niet kinderbedtijd geweest ?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Het leest irritant, dus ja je stoort hem en vele andere forummers ermee. Is er ooit een gedachte bij je opgekomen dat deze manier van schrijven alleen maar flames uitlokt en geen inhoudelijke reacties?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 21:55
El_Fenomino
El_Fenomino is offline
Citaat:
Ik zou iets conservatiever zijn denk ik... Maar jongens staan daar doorgaans wel een stuk meer open voor dan meiden.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 23:29
Verwijderd
Jij vraagt je af of ze mischien een hoertje is, ehmz.. wat vind je dan van jezelf als je zo zomaar iets doet...?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Heh? wat schrijf je? weet je niet waar je je toetsenbord moet laten maken?

*negeer*

ontopic:

TS: Wat is nu precies je vraag? Vindt je haar leuk? Wil je een relatie met haar starten maar vindt je het eng?

of is dit gewoon een dwaze poging tot aandachtstrekkerij?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 07:13
Verwijderd
Dan moeten we bij kleine schatje zijn ofzo.. of wat dat luldushi ook maar mag betekenen.

Ontopic: Het lijkt me nogal snel Je komt elkaar toch en een kwartiertje later zit je al... nou ja.. dat heb je al gezegd. Misschien had ze zin in een wip. Misschien vond ze je echt leuk maar dan had ze er wel over gepraat en alles. Ik heb totaal geen ervaring dus het zou zo zijn dat ik lading stierenschijt sta te lullen maar ik denk dat je haar gewoon moet vergeten zoals de rest van de wijze mensen hier zeggen

En lildushi.. hebben ze op yorkidding of fox kids geen forum voor jou?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:12
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
MM2 schreef op 01-08-2003 @ 21:34:
psychopaat?
ney ongesteld nou goed?!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:13
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Another Way schreef op 01-08-2003 @ 21:39:
Is het niet kinderbedtijd geweest ?
ney misschien was dat het al voor jou toen je net zo oud was als mij?!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:14
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Jadie schreef op 01-08-2003 @ 21:40:
Het leest irritant, dus ja je stoort hem en vele andere forummers ermee. Is er ooit een gedachte bij je opgekomen dat deze manier van schrijven alleen maar flames uitlokt en geen inhoudelijke reacties?
nee NOOIT!!!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:15
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 02-08-2003 @ 00:33:
Heh? wat schrijf je? weet je niet waar je je toetsenbord moet laten maken?

*negeer*

ontopic:

TS: Wat is nu precies je vraag? Vindt je haar leuk? Wil je een relatie met haar starten maar vindt je het eng?

of is dit gewoon een dwaze poging tot aandachtstrekkerij?
wil JIJ het nakijken dan?! ik vind dat er niks mis mee isz...dusz als jij vind mag je het best komen nakijken
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:17
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 02-08-2003 @ 08:13:
Dan moeten we bij kleine schatje zijn ofzo.. of wat dat luldushi ook maar mag betekenen.

Ontopic: Het lijkt me nogal snel Je komt elkaar toch en een kwartiertje later zit je al... nou ja.. dat heb je al gezegd. Misschien had ze zin in een wip. Misschien vond ze je echt leuk maar dan had ze er wel over gepraat en alles. Ik heb totaal geen ervaring dus het zou zo zijn dat ik lading stierenschijt sta te lullen maar ik denk dat je haar gewoon moet vergeten zoals de rest van de wijze mensen hier zeggen

En lildushi.. hebben ze op yorkidding of fox kids geen forum voor jou?
ten 1e het is LilDushi..!
en waarom zou ik op fox kids of yorkiddin gaan als ik hier wou om mijn reacties te plaatsen?!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:59
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik vind dat jullie gewoon beide veel te snel waren. en ja, misschien is ze wel een hoer... ze vroeg je toch niet te betalen of wel?
joh, zolang je t veilig gedaan hebt hoef je je voor de rest toch eigenlijk niet zo'n zorgen te maken? (behalve dat mensen jou nou ook als 1 of ander playertje gaan zien)
Oud 02-08-2003, 23:06
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 02-08-2003 @ 21:17:
ten 1e het is LilDushi..!
en waarom zou ik op fox kids of yorkiddin gaan als ik hier wou om mijn reacties te plaatsen?!
Hoi Evito!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 23:49
JointSnuiver
JointSnuiver is offline
LilDushi doe niet zo fucking kinderachtig. Je spelling klopt voor geen meter, je misbruikt de smileys, en ik weet niet hoor, maar op je 10e ben je meestal nog niet ongesteld. Ben je een breezaaaaah sletje ofzo omdat je zo alle woorden spelt?

edit: en leer edit te gebruiken (wijzig) ipv te spammen

Citaat:
sas_andrea schreef op 02-08-2003 @ 21:59:
nou, ik vind dat jullie gewoon beide veel te snel waren. en ja, misschien is ze wel een hoer... ze vroeg je toch niet te betalen of wel?
dan is 't een slet

Laatst gewijzigd op 02-08-2003 om 23:53.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 10:43
the_conquer
the_conquer is offline
ehmm mensen sins wanneer meteen iemand zoenen een qualificatie voor de term slet??
Oud 03-08-2003, 11:02
Verwijderd
Citaat:
LilDushi schreef op 02-08-2003 @ 21:15:
wil JIJ het nakijken dan?! ik vind dat er niks mis mee isz...dusz als jij vind mag je het best komen nakijken
Daar heb je een speciale dushi-reperateur voor nodig.... En een indiaan uit de 15e eeuw die een rituele dans kan doen om de boze breezergeesten eruit te halen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten