Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Veel dvd spelers zijn regio vrij maar het zou ook kunnen dat die van jou er niet bij hoort.
in dit topic gaat het ook over jou probleem : http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=dvd |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn ook regio vrije DVD rom spelers, die zijn RPC1. Er zit dan soms nog een software matige regio op, maar met programma's als DVD Region Killer of DVD Genie kun je die zo verwijderen. Als je drive RPC2 is (DVD Genie kan dat vertellen), dan zijn er 2 keuzes: of accepteren, of de firmware patchen. Op http://firmware.inmatrix.com/ staat daar meer over. Je moet dan wel geluk hebben dat er voor je DVD speler een RPC1 firmware beschikbaar is. Wees hier voorzichtig mee, want 1 fout en je drive kan onherstelbaar beschadigd raken.
||
Citaat:
![]() ![]() Ripper
|
Ik heb Drive Region Info V2.2 geïnstalleerd en het programma geopend.
Ik kreeg exact het volgende te zien: ![]() Maar eigenlijk zou ik volgens deze site het volgende moeten zien: ![]() Het verschil is dus dat ik geen region info kreeg (zoals bij plaatje 1), terwijl dat toch zo zou moeten zijn, volgens plaatje 2 (dat plaatje is nl. ook regio-vrij en heeft wél region-info). Of maakt dat helemaal niks uit? *is een beetje verward, zal wel door het late tijdstip komen* ![]() Ripper
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Misschien komt het doordat ik InterVideo WinDVD 4 heb, volgens deze site is die namelijk regio-vrij ofzo. (Maar wat ze in dat tabelletje precies met 'remote' en 'display' bedoelen, zou ik niet weten.) ![]() In ieder geval vind ik het geweldig dat de mijne regio-vrij is! Ik ga meteen een aantal Region 1 DVD's aanschaffen (aangezien ik bepaalde DVD's wil hebben die alleen in die regio verkrijgbaar zijn)! ![]() ![]() Iedereen erg bedankt voor de hulp, en met name jou, Crystal Method! ![]() ![]() ![]() Groetjes, Ripper
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Groetjes, Ripper
||
Citaat:
![]() ik bedoel.. je hoeft er niets fysiek voro aan te passen.. hmz mjah dat weet ik niet, k import geen dvds.. kzou ook niet weten welke ik zou moeten importeren die ik hier niet zou kunne krijgen ![]()
|
![]() |
Die van mij bleek in ieder geval regiovrij, want op mn gewone dvd-speler deed een regio3 dvd het niet en op mn computer wel
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|