Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien is het niet je bedoeling, maar je verhaal komt een beetje over alsof je vriendje druk bezig is en dat jij op de bank blijft zitten tot hij weer tijd voor je heeft...
Pak anders je telefoon, blader door je telefoonboek en vraag een vande overgebleven vriendinnen of ze zin heeft om vanavond te gaan stappen ofzo... Welk spel speel je op die nintendo btw? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar het is bij mij misschien ook wat dwangmatig geworden.. dat ik bij mensen die ik niet door en door ken heel bang ben voor stiltes.. en dat het dan wat geforceerd wordt enzo. bij m'n vriend heb ik dat niet, zeg maar.. kunnen we ook gewoon stiltes hebben, zonder dat ik ze irritant vind.. opbellen: kan ik opzich doen.. maar heb ik geen zin in.. (ja, ik ben vervelend ![]() nintendo: ZELDA!!!! ![]()
|
Hmmm, dus eigenlijk voer je de hele dag geen zak uit als je vriend niet aanwezig is....
Weet niet hoe je daar aan kan gaan werken om die "irritante" stiltes te voorkomen, maar volgens mij is dat meer een idee wat je zelf hebt en vatten anderen die stiltes heel anders op. Keten met de vriendinnen is dus geen optie? Zelda... Nintendo 64? Heb je geen multiplayergame ofzo kom ik een keertje gamen ![]() ![]() |
![]() |
|
er zijn vast wel meer vriendinnen niet op vakantie geweest of anders alweer terug. bel ze gewoon op, vraag hoe het geweest is, of ze al foto's hebben en of ze zin hebben om langs te komen. ga foto's kijken. daarna lekker de stad in, shoppen. naar huis, om te eten of lekker uit eten gaan. dan een leuke film kijken, vervolgens klaarmaken om uit te gaan en tot laat in de nacht feesten
![]() okay, dan is je dag wel gevuld. misschien wat TE gevuld, maar toch. of ga met een paar mensen een daggie naar duinrell (tikibad is heel leuk hoor ![]() ga met wat mensen een videomarathon houden. ofwel, huur een boek videos (4 is wel genoeg) en ga ze allemaal kijken. om een of andere reden vind ik dat leuker om snachts te doen, lol ![]() verzin wat joh! ![]() en van de maatschappij zal ik me al helemaal nix aantrekken. daar word je vaak niet vrolijker op. ik niet iig... kus! wendy
||
Citaat:
![]() [QUOTE]snoops Heb je geen hobby waar je mee bezig kan zijn? Dat helpt echt benk nog opzoek naar... jah, buiten de vakantie ballet ik.. maarjah.. hebk nu nie zoveel aan.. [QUOTE] ... ![]() er zijn vast wel meer vriendinnen niet op vakantie geweest of anders alweer terug. bel ze gewoon op, vraag hoe het geweest is, of ze al foto's hebben en of ze zin hebben om langs te komen. ga foto's kijken. daarna lekker de stad in, shoppen. naar huis, om te eten of lekker uit eten gaan. dan een leuke film kijken, vervolgens klaarmaken om uit te gaan en tot laat in de nacht feesten Thanks voor de tips!!! ![]() okay, dan is je dag wel gevuld. misschien wat TE gevuld, maar toch. of ga met een paar mensen een daggie naar duinrell (tikibad is heel leuk hoor ) ![]() ga met wat mensen een videomarathon houden. ofwel, huur een boek videos (4 is wel genoeg) en ga ze allemaal kijken. om een of andere reden vind ik dat leuker om snachts te doen, lol dan moeten ze dus wel blijven logeren. jah, is idd ook een goed idee!!ik zal het allemaal gaan voorstellen, (als er weer wat mensen terugzijn ![]() ![]() verzin wat joh! en van de maatschappij zal ik me al helemaal nix aantrekken. daar word je vaak niet vrolijker op. ik niet iig... kus! wendy dankje ![]() [quote] VG schreef op 01-08-2003 @ 23:28: *denkt dat vriend weer thuis is of de vastloper in Zelda is opgelost...* -------------------------------------------------------------------------------- of de ouders dr achter de pc vandaan hebben geschopt ![]() ![]()
|
![]() |
Wellicht ben je ook nutteloos voor jezelf en voor anderen en onboeiend voor jezelf en voor anderen. Nu moet je je afvragen of je dat een probleem vindt. Wellicht heb je je bestemming in het leven nog niet gevonden, en dan is het soms niet zo erg om jezelf eens nutteloos te maken om zo terug te vinden wat wél nuttig was. Heb je die bestemming wel gevonden? Ga er dan achteraan!
Zit je nog op school? Gebruik de vakantie dan om dingen te doen die jij leuk vindt. Dan geeft het niet of dat nuttig is voor anderen, het is nuttig voor jou als jij je er prettig bij voelt. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|