Oud 01-08-2003, 20:33
Just-Rian
Just-Rian is offline
in de(ze) vakantie zit ik echt soms hele dagen thuis.. ik heb dan zo niet het gevoel dat ik iets van m'n leven maak (doe ik dan dus ook niet..) en tja.. ik weet niet.. ik kan er natuurlijk alleen zelf wat aan doen.. maarja, vakantiewerk (om me nuttig te maken..) is niet echt gelukt en de vakantie duurt nu nog maar een paar week, dus het is ook niet meer écht de moeite..
meeste vriendinnen van me zijn op vakantie en m'n vriend werk heel veel..

ik kan het ook wel gewoon accepteren, maar ik heb toch ergens het gevoel (misschien door de media?) dat ik leuke dingen moet doen... en dat dat zo hoort ofzo.. dat ik vaker uit moet gaan, allemaal avontuurlijke, leuke, uitdagende activiteiten ondernemen, veel lol moet maken enz.
kheb gewoon et idee dat ik een minder leven lijdt..

sinds ik op vakantie ben geweest heb ik wel al veel minder dat ik hele dagen thuiszit.. maar als ik dan toch weer heb.. vind ik dat ik op z'n laag niveau leef... gewoon forum, met tv-kijken afwisselen, af en toe iemand bellen, nintendo'en..

hmz.. misschien een heel zeurverhaal, maar ik ben toch benieuwd of jullie het herkennen.. of oplossingen ofzo hebben.
Oud 01-08-2003, 20:45
VG
VG is offline
En ook vanavond zit je alleen thuis? Je vriend kan niet even langskomen ofzo?

Je zou natuurlijk ook iemand kunnen uitnodigen om bijvoorbeeld samen achter die nintendo te kruipen...

En dat van die media: Laat je niet teveel opjutten door wat de maatschappij vind dat gewoon is en wat je moet doen... Dat bepaal je nog altijd zelf.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:47
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
VG schreef op 01-08-2003 @ 21:45:
En ook vanavond zit je alleen thuis? Je vriend kan niet even langskomen ofzo?

Je zou natuurlijk ook iemand kunnen uitnodigen om bijvoorbeeld samen achter die nintendo te kruipen...

En dat van die media: Laat je niet teveel opjutten door wat de maatschappij vind dat gewoon is en wat je moet doen... Dat bepaal je nog altijd zelf.
jah, kzit vanaaf weer alleen thuis, vriend werkt.
met de nintendo zit ik in een 1persoonsspel waarbij ik ben vastgelopen . noodsituatie..

maar je hebt wel gelijk over de maatschappij
Oud 01-08-2003, 20:54
VG
VG is offline
Misschien is het niet je bedoeling, maar je verhaal komt een beetje over alsof je vriendje druk bezig is en dat jij op de bank blijft zitten tot hij weer tijd voor je heeft...

Pak anders je telefoon, blader door je telefoonboek en vraag een vande overgebleven vriendinnen of ze zin heeft om vanavond te gaan stappen ofzo...

Welk spel speel je op die nintendo btw?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 21:00
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
VG schreef op 01-08-2003 @ 21:54:
Misschien is het niet je bedoeling, maar je verhaal komt een beetje over alsof je vriendje druk bezig is en dat jij op de bank blijft zitten tot hij weer tijd voor je heeft...

Pak anders je telefoon, blader door je telefoonboek en vraag een vande overgebleven vriendinnen of ze zin heeft om vanavond te gaan stappen ofzo...

Welk spel speel je op die nintendo btw?
je hebt wel een beetje gelijk.. maar ik heb de laatste tijd ook niet echt behoefte aan contact waar ik echt m'n best voor moet doen.. neej, ik kan het niet zo goed uitleggen.. voorbeeld: als ik dan met een vriendin heb afgesproken en steeds onderwerpen moet bedenken om het over te hebben. dan denk je misschien ook van: lekkere vriendschap..
maar het is bij mij misschien ook wat dwangmatig geworden.. dat ik bij mensen die ik niet door en door ken heel bang ben voor stiltes.. en dat het dan wat geforceerd wordt enzo.
bij m'n vriend heb ik dat niet, zeg maar.. kunnen we ook gewoon stiltes hebben, zonder dat ik ze irritant vind..

opbellen: kan ik opzich doen.. maar heb ik geen zin in.. (ja, ik ben vervelend)..

nintendo: ZELDA!!!!
Oud 01-08-2003, 21:27
VG
VG is offline
Hmmm, dus eigenlijk voer je de hele dag geen zak uit als je vriend niet aanwezig is....

Weet niet hoe je daar aan kan gaan werken om die "irritante" stiltes te voorkomen, maar volgens mij is dat meer een idee wat je zelf hebt en vatten anderen die stiltes heel anders op.

Keten met de vriendinnen is dus geen optie?

Zelda... Nintendo 64?
Heb je geen multiplayergame ofzo kom ik een keertje gamen (zal je vriend blij mee zijn... )
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 21:43
snoops
snoops is offline
Heb je geen hobby waar je mee bezig kan zijn? Dat helpt echt!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 22:04
Fantôme
Fantôme is offline
er zijn vast wel meer vriendinnen niet op vakantie geweest of anders alweer terug. bel ze gewoon op, vraag hoe het geweest is, of ze al foto's hebben en of ze zin hebben om langs te komen. ga foto's kijken. daarna lekker de stad in, shoppen. naar huis, om te eten of lekker uit eten gaan. dan een leuke film kijken, vervolgens klaarmaken om uit te gaan en tot laat in de nacht feesten

okay, dan is je dag wel gevuld. misschien wat TE gevuld, maar toch. of ga met een paar mensen een daggie naar duinrell (tikibad is heel leuk hoor )

ga met wat mensen een videomarathon houden.
ofwel, huur een boek videos (4 is wel genoeg) en ga ze allemaal kijken. om een of andere reden vind ik dat leuker om snachts te doen, lol dan moeten ze dus wel blijven logeren.

verzin wat joh!
en van de maatschappij zal ik me al helemaal nix aantrekken.
daar word je vaak niet vrolijker op. ik niet iig...

kus! wendy
Oud 01-08-2003, 22:28
VG
VG is offline
*denkt dat vriend weer thuis is of de vastloper in Zelda is opgelost...*
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 10:11
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
VG schreef op 01-08-2003 @ 23:28:
of de ouders dr achter de pc vandaan hebben geschopt
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 13:15
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
VG schreef op 01-08-2003 @ 22:27:
Hmmm, dus eigenlijk voer je de hele dag geen zak uit als je vriend niet aanwezig is....

Nouw, opzich valt het ook wel een beeeetje mee.. op het moment alleen eigenlijk. en ik ben nu ook tot de conclusie dat ik koorts heb (dus me een beetje ziekies voel..).. dus misschien daardoor ook nergens (anders) zin in heb.

Weet niet hoe je daar aan kan gaan werken om die "irritante" stiltes te voorkomen, maar volgens mij is dat meer een idee wat je zelf hebt en vatten anderen die stiltes heel anders op.

jah, daar kan je opzich wel gelijk in hebben..

Keten met de vriendinnen is dus geen optie?

mwoah echt veel mensen zijn op vakantie hier! ennn ik ben nu ziek

Zelda... Nintendo 64?
Heb je geen multiplayergame ofzo kom ik een keertje gamen (zal je vriend blij mee zijn... )
Jah, nintendo 64 (is van m'n vriend ) jaaaa, kom maar een keer meegamen, vindt hij niet erg.. of heb je daar die multiplayergame voor nodig... *vertaalt het woord ff* jah, dat zal dan wel.

[QUOTE]snoops
Heb je geen hobby waar je mee bezig kan zijn? Dat helpt echt

benk nog opzoek naar... jah, buiten de vakantie ballet ik.. maarjah.. hebk nu nie zoveel aan..

[QUOTE] ...
er zijn vast wel meer vriendinnen niet op vakantie geweest of anders alweer terug. bel ze gewoon op, vraag hoe het geweest is, of ze al foto's hebben en of ze zin hebben om langs te komen. ga foto's kijken. daarna lekker de stad in, shoppen. naar huis, om te eten of lekker uit eten gaan. dan een leuke film kijken, vervolgens klaarmaken om uit te gaan en tot laat in de nacht feesten

Thanks voor de tips!!!

okay, dan is je dag wel gevuld. misschien wat TE gevuld, maar toch. of ga met een paar mensen een daggie naar duinrell (tikibad is heel leuk hoor )

ga met wat mensen een videomarathon houden.
ofwel, huur een boek videos (4 is wel genoeg) en ga ze allemaal kijken. om een of andere reden vind ik dat leuker om snachts te doen, lol dan moeten ze dus wel blijven logeren.

jah, is idd ook een goed idee!!ik zal het allemaal gaan voorstellen, (als er weer wat mensen terugzijn, maaar de eerste komt morgen al terug )

verzin wat joh!
en van de maatschappij zal ik me al helemaal nix aantrekken.
daar word je vaak niet vrolijker op. ik niet iig...

kus! wendy

dankje

[quote]
VG schreef op 01-08-2003 @ 23:28:
--------------------------------------------------------------------------------

of de ouders dr achter de pc vandaan hebben geschopt

, haha, ik had geen zin meer in computeren.. deed ik al weer te lang
Oud 02-08-2003, 18:06
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Wellicht ben je ook nutteloos voor jezelf en voor anderen en onboeiend voor jezelf en voor anderen. Nu moet je je afvragen of je dat een probleem vindt. Wellicht heb je je bestemming in het leven nog niet gevonden, en dan is het soms niet zo erg om jezelf eens nutteloos te maken om zo terug te vinden wat wél nuttig was. Heb je die bestemming wel gevonden? Ga er dan achteraan!
Zit je nog op school? Gebruik de vakantie dan om dingen te doen die jij leuk vindt. Dan geeft het niet of dat nuttig is voor anderen, het is nuttig voor jou als jij je er prettig bij voelt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten