Advertentie | |
|
![]() |
|
Zou inderdaad jammer zijn. Ook al let ik niet alteveel op HL2 nieuws, koop ik 'm waarschijnlijk wel direct wanneer ik hoor dat ie in de winkel ligt.
Had gisteren even een filmpje gekeken genaamd "G-Man" en dat zag er grafisch HEEL erg goed uit! Die gast leek overigens erg veel op Gollem van LOTR ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() d8 da het met hl 2 ook zo was
||
Citaat:
Overgens neem ik aan dat het nog steeds in September uitkomt of kort erna, aangezien het team er al een hele tijd mee bezig is geweest en het dus tot een paar weken terug goed stil heeft kunnen houden Misschien dat er nog een paar bugs zijn ofzo.. Maarja, voor de rest ben ik het eens met Black Rainbow |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben het met hem eens. zolang het spel niet zga bugvrij is,en nog niet alle futures erin zitten, laat ze dan er nog maar even lekker aan werken. Kijk maar eens wat blizzard allemaal tevoorschijn toverert met deze magische formule |
![]() |
||
Citaat:
Waarop begin 2004 NFS: Underworld uitkomt |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
wat zitten jullie te zeiken er moeten gewoon niet teveel bugs in zitten maar als valve gewoon terwijl we het spel hebben gekocht nog veel update's en nieuwe stuff brengen vind ik het niet erg..
hallo hallo!!!!! mods het spel is geen 50 euro waardt maar 500 het word gewoon ubermachtig het word gewoon op z'n minst 2 jaar na de release volop gespeeld net zoals de eerste hl zoalang hij binnen 300 dagen gereasd word vind ik het geen probleem.. 30 september, heb vertrouwen.. |
![]() |
||
Citaat:
Half life is ubermachtig, de nieuwe engine zal een nieuwe stap worden, maar ubermachtig word het niet |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[videokaart] wat adviseren jullie voor videokaart bij deze spec's? ice-dive | 36 | 15-08-2003 17:44 |