Oud 01-08-2003, 01:33
Prime Evil
Prime Evil is offline
Vivendi vertelt van wel, woordvoerders van Valve zeggen van niet. Waarschijnlijk zal het wel, maar niemand weet meer wat er wel of niet waar is. Wat denken jullie? Het is een tijd van uitstellen, maar moet ieder spel daar persé aan voldoen? Valve is imo vrij geloofwaardig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2003, 02:20
Verwijderd
het zou mij eigenlijk geen fuck boeien, zolang het maar een goed spel is.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 02:29
CryptapiX
CryptapiX is offline
is da nie al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang zo met halflife 2?
valve is goed in zeggen dat ze bezig zijn met nieuwe spelle en die vervolgens 3 jaar later uitbrengen
Oud 01-08-2003, 02:46
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 01-08-2003 @ 03:20:
het zou mij eigenlijk geen fuck boeien, zolang het maar een goed spel is.
Ja, wat maakt de releasedate nou uit..
Citaat:
CryptapiX schreef op 01-08-2003 @ 03:29:
is da nie al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang zo met halflife 2?
valve is goed in zeggen dat ze bezig zijn met nieuwe spelle en die vervolgens 3 jaar later uitbrengen
Hallo. Half-Life 2 is hun tweede spel, en de eerste releasedate die iemand ooit gehoord heeft is en was 30 September.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 12:24
Verwijderd
Mijn broer had dat ook al gelezen op een behoorlijk aantal Engelse en Amerikaanse gamesfora. Het ziet er nu inderdaad uit dat hij pas begin 2004 uit zal komen, dus die aanschaf van een Radeon 9800 kan ook nog wel even wachten
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 12:31
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
De laatste dagen zijn verwarrend..

Er kwam een bericht dat het niet in september zou komen, een dag later was er een email van iemand die weer zei dat dat neit waar is...

gisteren werd weer gezegd dat het niet in september zou zijn en vandaag is het weer WEL september...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 12:45
Phreak
Phreak is offline
http://www.gamer.nl/nieuws/18590
Oud 01-08-2003, 12:46
[DnC]
[DnC] is offline
Zou inderdaad jammer zijn. Ook al let ik niet alteveel op HL2 nieuws, koop ik 'm waarschijnlijk wel direct wanneer ik hoor dat ie in de winkel ligt.
Had gisteren even een filmpje gekeken genaamd "G-Man" en dat zag er grafisch HEEL erg goed uit! Die gast leek overigens erg veel op Gollem van LOTR
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:09
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 01-08-2003 @ 03:46:
Hallo. Half-Life 2 is hun tweede spel, en de eerste releasedate die iemand ooit gehoord heeft is en was 30 September.
naja ik bedoel vooral met updates voor halflife, die kondigen ze ook maanden van te voren aan enzo

d8 da het met hl 2 ook zo was
Oud 01-08-2003, 19:22
Martian
Martian is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 01-08-2003 @ 03:46:
Een stuk minder dan het aantal bugs.

Its done when its done
Oud 01-08-2003, 19:32
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Onbetrouwbaar nieuws... allemaal van die geruchten. Uitstel is nu ontkent.
Oud 01-08-2003, 21:22
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ach, weinig spellen komen uit op de eerstgenoemde release date. Zolang het geen Duke Nukem 4 verhaal wordt, vin ik het best.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 22:16
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 01-08-2003 @ 21:22:
Ach, weinig spellen komen uit op de eerstgenoemde release date. Zolang het geen Duke Nukem 4 verhaal wordt, vin ik het best.
Amen..

Overgens neem ik aan dat het nog steeds in September uitkomt of kort erna, aangezien het team er al een hele tijd mee bezig is geweest en het dus tot een paar weken terug goed stil heeft kunnen houden

Misschien dat er nog een paar bugs zijn ofzo..

Maarja, voor de rest ben ik het eens met Black Rainbow
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 23:58
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Martian schreef op 01-08-2003 @ 20:22:
Een stuk minder dan het aantal bugs.
Its done when its done
Mja, dit is echt zo'n lamme one-liner geworden. Alsof het niemand ene fuck kan boeien of het nou in 2005 komt of 30 September dit jaar.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 02-08-2003 @ 00:58:
Mja, dit is echt zo'n lamme one-liner geworden. Alsof het niemand ene fuck kan boeien of het nou in 2005 komt of 30 September dit jaar.
mij niet

ik ben het met hem eens. zolang het spel niet zga bugvrij is,en nog niet alle futures erin zitten, laat ze dan er nog maar even lekker aan werken.

Kijk maar eens wat blizzard allemaal tevoorschijn toverert met deze magische formule
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 00:04
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 02-08-2003 @ 00:00:
mij niet

ik ben het met hem eens. zolang het spel niet zga bugvrij is,en nog niet alle futures erin zitten, laat ze dan er nog maar even lekker aan werken.

Kijk maar eens wat blizzard allemaal tevoorschijn toverert met deze magische formule
Niet te vergeten dat Sierra binnekort Homeworld 2 uitbrengt en kort erna Call of Duty uitkomt

Waarop begin 2004 NFS: Underworld uitkomt
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 00:18
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 02-08-2003 @ 01:00:
mij niet
Gelul natuurlijk. Ik ga ook niet zeiken op DNF, maar het moet wel redelijk zijn én het resultaat moet er wel naar zijn. "Bugs oplossen" kunnen we allemaal roepen, en je moet het een keer releasen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 02:06
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
blizzard, bugs, release date.

die drie begrippen doen me aan de 1.10 patch van diablo 2 denken.

niet echt goed voorbeeld reverend
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 18:30
herz
herz is offline
wat zitten jullie te zeiken er moeten gewoon niet teveel bugs in zitten maar als valve gewoon terwijl we het spel hebben gekocht nog veel update's en nieuwe stuff brengen vind ik het niet erg..

hallo hallo!!!!! mods

het spel is geen 50 euro waardt maar 500 het word gewoon ubermachtig het word gewoon op z'n minst 2 jaar na de release volop gespeeld net zoals de eerste hl zoalang hij binnen 300 dagen gereasd word vind ik het geen probleem..

30 september, heb vertrouwen..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:45
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
herz schreef op 02-08-2003 @ 19:30:
wat zitten jullie te zeiken er moeten gewoon niet teveel bugs in zitten maar als valve gewoon terwijl we het spel hebben gekocht nog veel update's en nieuwe stuff brengen vind ik het niet erg..

hallo hallo!!!!! mods

het spel is geen 50 euro waardt maar 500 het word gewoon ubermachtig het word gewoon op z'n minst 2 jaar na de release volop gespeeld net zoals de eerste hl zoalang hij binnen 300 dagen gereasd word vind ik het geen probleem..

30 september, heb vertrouwen..
Het spel word ubermachtig?

Half life is ubermachtig, de nieuwe engine zal een nieuwe stap worden, maar ubermachtig word het niet
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 03:49
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
obi wan heeft duidelijk de 600MB quicktime demo niet gezien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten