Oud 21-07-2003, 20:06
zlatani9
zlatani9 is offline
Wat vinden jullie ervan dat Ajaxsupporters zichzelf de Geuzennaam Joden aanmeten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2003, 20:15
Kirk22
Kirk22 is offline
vragen om moeilijkheden

wat is de reden van die naam, de joodse achtergrond van Amsterdam en Ajax?
Oud 21-07-2003, 20:17
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ja tuurlijk ze moeten het lekker zelf weten maar dan moet niemand maar dan ook niemand gaan lopen ouwehoeren als er k*nk*rjoden wordt geroepen.
Want als er k*nk*rboeren wordt gezongen hoor je niemand erover.
En iedereen weet ook wel dat het k*nk*r joden niet gericht is op de bevolkingsgroep joden maar op Ajax.

Maar ik ben eerder van mening dat je de "ziekteliederen" uit het de sport mopet verbannen.
Oud 21-07-2003, 20:19
Zaina
Zaina is offline
Ik vind het normaal geworden. Ben niet anders meer gewend en in Israel vinden ze het leuk, wie zijn wij dan om het asociaal te vinden?
Oud 21-07-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-07-2003 @ 21:17:
Ja tuurlijk ze moeten het lekker zelf weten maar dan moet niemand maar dan ook niemand gaan lopen ouwehoeren als er k*nk*rjoden wordt geroepen.
ben ik niet met je eens; kanker is iets waar je niet mee moet spotten en hoef je dus ook niet voor joden te zetten. dat er kutjoden of klotejoden wordt gezegd, alá, maar er hoeft niet met ziektes gesmeten te worden. en niet alleen naar de ajacieden ook naar feyenoord supporters en andere supporters. een beetje respect moet er blijven.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 21:12
marc24
marc24 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-07-2003 @ 21:17:
Mee eens, maar "Hamas, hamas, joden aan 't gas" vind ik wel te ver gaan.
Oud 21-07-2003, 21:36
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Ik vind het echt niet kunnen, spreekkoren of namen met het woord 'Joden' er in...

Oud 21-07-2003, 21:39
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 21-07-2003 @ 22:36:
Ik vind het echt niet kunnen, spreekkoren of namen met het woord 'Joden' er in...

ik vind Zlatan erin erger
Oud 21-07-2003, 21:47
ZlatanSuperJood
Citaat:
Ketjing schreef op 21-07-2003 @ 22:39:
ik vind Zlatan erin erger
Ook vreselijk inderdaad...
Oud 21-07-2003, 21:48
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 21-07-2003 @ 22:47:
Ook vreselijk inderdaad...
Maar een Combo van Zlatan en Super of Zlatan en i9, kan al helemaal niet
Oud 21-07-2003, 22:09
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
marc24 schreef op 21-07-2003 @ 22:12:
Mee eens, maar "Hamas, hamas, joden aan 't gas" vind ik wel te ver gaan.

Ja dat is idd ook wat laag vind ik.
Oud 21-07-2003, 22:11
ZlatanSuperJood
Citaat:
Ketjing schreef op 21-07-2003 @ 22:48:
Maar een Combo van Zlatan en Super of Zlatan en i9, kan al helemaal niet
Nee, een avatar met Belgische Bobbie P.

Das pas leuk!
Oud 21-07-2003, 22:31
Boontjuh
Boontjuh is offline
Maar bij Feyenoord verdwijnt nu KankerJoden,we kunnen dat tog niet blijvuh zingen als we acties houden tegen kanker
Oud 21-07-2003, 22:46
Verwijderd
Als Ajax niet de geuzennaam Joden had 'gekozen' dan was er wel iets anders bedacht om het woord kanker voor te zetten. Belachelijk is dat eigenlijk: je haat de tegenstanders (tja, dat is iedereen die niet bij je eigen cluppie hoort) uit voor een levensbedreigende ziekte.

Ik herinner mij een actie van feyenoord van het afgelopen seizoen waarbij de toeschouwers niet mochten schelden. Regelmatig werd er dan bijvoorbeeld gezegd: de scheidsrechter is niet lief! (dit is niet verzonnen, het werd echt gezegd). Helaas gaan supporters 'automatisch' schelden als ze achterstaan of wanneer het niet goed met de club, dus zo'n actie is gewoon niet vol te houden (bij feyenoord mag inmiddels het woord kl**tz*k gewoon weer gezegd worden).
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 00:02
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-07-2003 @ 23:46:
Als Ajax niet de geuzennaam Joden had 'gekozen' dan was er wel iets anders bedacht om het woord kanker voor te zetten. Belachelijk is dat eigenlijk: je haat de tegenstanders (tja, dat is iedereen die niet bij je eigen cluppie hoort) uit voor een levensbedreigende ziekte.

Ik herinner mij een actie van feyenoord van het afgelopen seizoen waarbij de toeschouwers niet mochten schelden. Regelmatig werd er dan bijvoorbeeld gezegd: de scheidsrechter is niet lief! (dit is niet verzonnen, het werd echt gezegd). Helaas gaan supporters 'automatisch' schelden als ze achterstaan of wanneer het niet goed met de club, dus zo'n actie is gewoon niet vol te houden (bij feyenoord mag inmiddels het woord kl**tz*k gewoon weer gezegd worden).
Aardig gruwelijk is dat dan
Ik zie de hele F-side met die ruige gasten al in koor roepen: De scheidsrechter is niet lief
Oud 22-07-2003, 02:13
Kale
Kale is offline
[QUOTE]EmilioFCG schreef op 21-07-2003 @ 21:17:
[B]Ja tuurlijk ze moeten het lekker zelf weten maar dan moet niemand maar dan ook niemand gaan lopen ouwehoeren als er k*nk*rjoden wordt geroepen.
En iedereen weet ook wel dat het k*nk*r joden niet gericht is op de bevolkingsgroep joden maar op Ajax.

Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 02:14
Kale
Kale is offline
Citaat:
Supermach schreef op 21-07-2003 @ 22:11:
ben ik niet met je eens; kanker is iets waar je niet mee moet spotten en hoef je dus ook niet voor joden te zetten. dat er kutjoden of klotejoden wordt gezegd, alá, maar er hoeft niet met ziektes gesmeten te worden. en niet alleen naar de ajacieden ook naar feyenoord supporters en andere supporters. een beetje respect moet er blijven.
Voetbal is emotie
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 02:15
Kale
Kale is offline
Citaat:
Boontjuh schreef op 21-07-2003 @ 23:31:
Maar bij Feyenoord verdwijnt nu KankerJoden,we kunnen dat tog niet blijvuh zingen als we acties houden tegen kanker
Kom jij wel eens bij een Feyenoord -ajax ?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 09:18
DeGexxte
DeGexxte is offline
Joden, daar hebben de Ajacieden potverdikkie zelf voor gekozen. En dat doen ze nú nog steeds. Dat ze daar een hele bevolkingsgroep mee kwetsen schijnt ze niet te boeien.
(hier had ex-voorzitter Van Praag ook een mooie anecdote over, hij zei ook dat hij zich gekwetst voelde wanneer zijn supporters 'Joden Joden' zingen, omdat er veelal geen Joden op de tribune zitten.

Wanneer 'we' in Eindhoven Boeren Boeren zingen, denken veel mensen precies hetzelfde. Wij zijn vaak ook geen boer. Maar in Eindhoven voelt niemand zich gekrengt wanneer ze ons 'beledigen' met Boeren. Wij krijgen ook geen spreekkoren tegen als 'Kankerboeren'. Gelukkig niet.

Overeenkomst: Beide een geuzennaam die vaak niet 'klopt'
Verschil: Ajacieden kwetsen er mensen mee en krijgen een weerwoord. PSV'ers hebben er geen moeite mee.
Oud 22-07-2003, 18:34
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Souljah schreef op 22-07-2003 @ 01:02:
Aardig gruwelijk is dat dan
Ik zie de hele F-side met die ruige gasten al in koor roepen: De scheidsrechter is niet lief
"en wie niet springt die is niet lief, en wie niet springt die is niet lief!"
"hij heeft en hele nare ziekte! Hij heeft een hele nare ziiiiiiiiiiiiekte!" (naar: het Legioen)
Oud 22-07-2003, 18:38
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 22-07-2003 @ 19:34:
"en wie niet springt die is niet lief, en wie niet springt die is niet lief!"
"hij heeft en hele nare ziekte! Hij heeft een hele nare ziiiiiiiiiiiiekte!" (naar: het Legioen)
De scheids bedrijvd de liefde met iemand van zn eigen geslacht, met zn eigen geslaaaccchttt.
.... je moeder heeft een behaarde lip
Oud 22-07-2003, 19:27
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Joooddeeeeeeeen.
Ik vind het master dat de Ajacieden zo worden genoemd.
Ik ben het namelijk allebei.

Citaat:
wat is de reden van die naam, de joodse achtergrond van Amsterdam en Ajax?
Niemand nog op geantwoord?
Vroeger bestond het bestuur van Ajax grotendeels uit Joden.
Oud 25-07-2003, 10:24
AGH
AGH is offline
Het probleem van de ‘geuzennaam’ joden is dat je ook een heleboel mensen aanspreekt die zich graag met het jodendom willen identificeren.
Een PSV’er zal niet met een hooivork gaan lopen, omdat hij wil laten zien dat hij een boer is.
Bij Ajax daarentegen zie je regelmatig mensen met kettinkjes en andere prullaria om maar aan te geven dat ze jood/Ajacied zijn.
Ik denk dat een hoop mensen die totaal niets met Ajax te maken hebben daarvan de dupe zijn geworden. Kan me nog wel een martelpartij in de Rumours in Amersfoort herinneren die begon vanwege een ‘Ajaxartikel’, maar wat uiteindelijk gewoon een motorbink was die van Joodse afkomst was.
Verder worden er wellicht mensen mee gekwetst, maar je kunt natuurlijk ook blijven vragen om aandacht.

Ik bedoel, als Feyenoorders het over joden hebben hoeft de olijvenkweker uit Tel Aviv zich niet aangesproken te voelen. Hetzelfde geld voor van Praag.
Hij moet het woord kankerjood niet opvatten als ‘wij hebben een hekel aan iedereen die jood is en wij hebben dezelfde gedachtengang als Hitler’, maar hij moet het woord opvatten als: ‘wij hebben een hekel aan iedereen die Ajacied is, hun arrogante g(j)odenzonen, hun achterlijke koepel die ze een stadion noemen, hun grasmat en vooral hun F-Side.
Je moet wel een hele naďeve denkwijze hebben wil je denken dat écht heel voetbal Nederland een hekel heeft aan joden. Heel voetbal Nederland heeft een hekel aan Ajax en die noemen zich toevallig joden.
Als ze zich lampionnen hadden genoemd, dat waren het kankerlampionnen.
Veel simpeler kan het volgens mij niet.
Over ziektes ervoor kun je natuurlijk twisten, zelf strooi ik niet met ziektes en hoor het liever ook niet in mijn omgeving maar het blijft natuurlijk emotie.
Het is maar net met welke bewoording jij je emoties wilt uiten.
NAC zijn de ratten, Haarlem zijn muggen, Zwollenaren zijn blauwvingers, in Limburg heb je de pieren en de Sjengen, in Rotterdam hebben we kakkerlakken en in Deventer hebben we vooral koek en hoeren.

Ik ben nog steeds aan het zoeken naar een bepaalde vorm van consistentie binnen het beleid van zowel de KNVB als de clubs.
Een dinsdagavond, een verplichte combi naar Excelsior en dan een spandoek ophangen met KNVB=Kut mag kennelijk niet.
Een spandoek: ‘Het kan dooien het kan vriezen, maar het mooiste zijn dooie Friezen’ schijnt ook niet te mogen.
Zingen over overleden supporters daarentegen mag ineens weer wel.
Joden aan het gas willen hebben is goed voor een boete plus het terugsturen van vele supporters, ik kan me geen maatregel herinneren die zo onwillekeurig was al die van Cohen.
Maar zingen over kankerboeren met varkenspest mag ineens weer wel.
Ik voel me niet aangesproken als mensen zingen dat de Adelaars vogelpest hebben.
Laat de mensen die geen Ajacied zijn zich dan ook niet aangesproken voelen en laat ze alsjeblieft beter weten, want je kunt ook overal een probleem van maken.
Als het maar met voetbal te maken heeft….

P.S.
De NVU bestaat nog steeds.
En er lopen nog steeds Marokkanen met hakenkruizen rond.
Gelijke behandeling?
Of bestaan er toch verschillen in Nederland?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:41
Kale
Kale is offline
Citaat:
AGH schreef op 25-07-2003 @ 11:24:
Het probleem van de ‘geuzennaam’ joden is dat je ook een heleboel mensen aanspreekt die zich graag met het jodendom willen identificeren.
Een PSV’er zal niet met een hooivork gaan lopen, omdat hij wil laten zien dat hij een boer is.
Bij Ajax daarentegen zie je regelmatig mensen met kettinkjes en andere prullaria om maar aan te geven dat ze jood/Ajacied zijn.
Ik denk dat een hoop mensen die totaal niets met Ajax te maken hebben daarvan de dupe zijn geworden. Kan me nog wel een martelpartij in de Rumours in Amersfoort herinneren die begon vanwege een ‘Ajaxartikel’, maar wat uiteindelijk gewoon een motorbink was die van Joodse afkomst was.
Verder worden er wellicht mensen mee gekwetst, maar je kunt natuurlijk ook blijven vragen om aandacht.

Ik bedoel, als Feyenoorders het over joden hebben hoeft de olijvenkweker uit Tel Aviv zich niet aangesproken te voelen. Hetzelfde geld voor van Praag.
Hij moet het woord kankerjood niet opvatten als ‘wij hebben een hekel aan iedereen die jood is en wij hebben dezelfde gedachtengang als Hitler’, maar hij moet het woord opvatten als: ‘wij hebben een hekel aan iedereen die Ajacied is, hun arrogante g(j)odenzonen, hun achterlijke koepel die ze een stadion noemen, hun grasmat en vooral hun F-Side.
Je moet wel een hele naďeve denkwijze hebben wil je denken dat écht heel voetbal Nederland een hekel heeft aan joden. Heel voetbal Nederland heeft een hekel aan Ajax en die noemen zich toevallig joden.
Als ze zich lampionnen hadden genoemd, dat waren het kankerlampionnen.
Veel simpeler kan het volgens mij niet.
Over ziektes ervoor kun je natuurlijk twisten, zelf strooi ik niet met ziektes en hoor het liever ook niet in mijn omgeving maar het blijft natuurlijk emotie.
Het is maar net met welke bewoording jij je emoties wilt uiten.
NAC zijn de ratten, Haarlem zijn muggen, Zwollenaren zijn blauwvingers, in Limburg heb je de pieren en de Sjengen, in Rotterdam hebben we kakkerlakken en in Deventer hebben we vooral koek en hoeren.

Ik ben nog steeds aan het zoeken naar een bepaalde vorm van consistentie binnen het beleid van zowel de KNVB als de clubs.
Een dinsdagavond, een verplichte combi naar Excelsior en dan een spandoek ophangen met KNVB=Kut mag kennelijk niet.
Een spandoek: ‘Het kan dooien het kan vriezen, maar het mooiste zijn dooie Friezen’ schijnt ook niet te mogen.
Zingen over overleden supporters daarentegen mag ineens weer wel.
Joden aan het gas willen hebben is goed voor een boete plus het terugsturen van vele supporters, ik kan me geen maatregel herinneren die zo onwillekeurig was al die van Cohen.
Maar zingen over kankerboeren met varkenspest mag ineens weer wel.
Ik voel me niet aangesproken als mensen zingen dat de Adelaars vogelpest hebben.
Laat de mensen die geen Ajacied zijn zich dan ook niet aangesproken voelen en laat ze alsjeblieft beter weten, want je kunt ook overal een probleem van maken.
Als het maar met voetbal te maken heeft….

P.S.
De NVU bestaat nog steeds.
En er lopen nog steeds Marokkanen met hakenkruizen rond.
Gelijke behandeling?
Of bestaan er toch verschillen in Nederland?
Prachtig is het vaak wat je schrijft over voetbal,Supporters groepen enz,veel mensen weten zeker niet hoe het in elkaar steekt kwa joden gedoe maar je wordt er zo moe van elke keer om uit te leggen hoe het precies in elkaar steekt jij neemt nog wel de moeite (zeker omdat je nix anders te doen hebt bij je ouders thuis

Gegroet
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 14:28
Verwijderd
Bredahooligans? leuke geuzennaam?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2003, 17:39
AGH
AGH is offline
Citaat:
Kale schreef op 25-07-2003 @ 13:41:
Prachtig is het vaak wat je schrijft over voetbal,Supporters groepen enz,veel mensen weten zeker niet hoe het in elkaar steekt kwa joden gedoe maar je wordt er zo moe van elke keer om uit te leggen hoe het precies in elkaar steekt jij neemt nog wel de moeite (zeker omdat je nix anders te doen hebt bij je ouders thuis

Gegroet
Mooi excuus om even bij ze langs te gaan en wat mee te eten.
'Even wat opzoeken op internet.'

Al was mijn reply van vanmiddag in de baas zijn tijd, die mijn reply mede mogelijk heeft gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 13:15
Kale
Kale is offline
Citaat:
AGH schreef op 25-07-2003 @ 18:39:
Mooi excuus om even bij ze langs te gaan en wat mee te eten.
'Even wat opzoeken op internet.'

Al was mijn reply van vanmiddag in de baas zijn tijd, die mijn reply mede mogelijk heeft gemaakt.
Nah dan doe je nog iets nuttigs op je werk
kom je nog naar de open dag van Feyenoord ?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 15:27
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
homo's uit breda?
Oud 26-07-2003, 22:25
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 21-07-2003 @ 22:36:

Ik citeer van F-side.nl

"Joden als geuzennaam
De F-Siders hadden echter een tweede, overal bekende geuzennaam: Joden. De Ajacieden namen deze naam aan nadat eind jaren 70, begin jaren 80 steeds meer tegenstanders spreekkoren lieten horen en spandoeken hadden hangen die anti-Joods waren, vanwege de Joodse-historie van Ajax. Goed voorbeeld is FC Utrecht. De supporters van die club hadden omstreeks 1980 een spandoek hangen met daarop Ajax. De A's waren als davidsterren afgebeeld, de x was een hakenkruis. Er kwamen als reactie hierop steeds meer Israelische vlaggen te hangen op F (met dank aan o.a. de vlaggengallerij achter het NS-station in Haarlem, ze bleven steeds maar nieuwe ophangen nadat de vorige weer 'verdwenen' was....). Pas later begonnen de Ajacieden ook met het scanderen van "joden, joden". Tegenwoordig is het een van de meest gebruikte woorden in liedjes die vanaf F komen"

De reden van het ontstaan van de naam..
In ""F-side is niet makkelijk"" staat veel betere uitleg over het ontstaan van de naam maar als ik daaruit citeer ben ik toch weer een IN-TER-NET Hooligan?!
Heeft iemand by the way het boek gelezen hier? (richt deze vraag met name tot ZlatanSuperJood)
Iedereen denkt dat het een "extreem" boek is (sorry andere bewoording kan ik er niet voor vinden) maar het is echt een goed boek wat de ideen van de wat fanatiekere supporters in een ander daglicht stelt en een aanrader is voor iedereen die een mening heeft over voetbalfanatisme..

P.s. ZSJ weet je al of je naar de open dag gaat? Kunnen we misschien samen een biertje drinken en onze zinloos meningsverschil uitpraten.. Ik weet dat we geen ruzie hebben (dat ben ik niet waar volgens jou maar misschien dat we ons geschil dan onder het genot van een biertje kunnen bepraten?)
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 05:43
ZlatanSuperJood
Citaat:
zlatani9 schreef op 26-07-2003 @ 23:25:
Ik citeer van F-side.nl

P.s. ZSJ weet je al of je naar de open dag gaat? Kunnen we misschien samen een biertje drinken en onze zinloos meningsverschil uitpraten.. Ik weet dat we geen ruzie hebben (dat ben ik niet waar volgens jou maar misschien dat we ons geschil dan onder het genot van een biertje kunnen bepraten?)

Je kijkt er echt al maanden naar uit he?

Ben je me nog steeds niet tegengekomen bij de oefenwedstrijden of was je daar niet met je grote mond??

En ik mag niet met 'Hooligans' praten van m'n moeder, sorry...
Oud 27-07-2003, 11:24
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 27-07-2003 @ 06:43:
Je kijkt er echt al maanden naar uit he?

Ben je me nog steeds niet tegengekomen bij de oefenwedstrijden of was je daar niet met je grote mond??

En ik mag niet met 'Hooligans' praten van m'n moeder, sorry...
Neej k heb je niet gezien daar.. Zit namelijk nog op mijn vakantieadres in de Dominicaanse Republiek dus vandaar dat ik die wedstrijdjes moet missen..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:36
ZlatanSuperJood
Citaat:
zlatani9 schreef op 27-07-2003 @ 12:24:
Neej k heb je niet gezien daar.. Zit namelijk nog op mijn vakantieadres in de Dominicaanse Republiek dus vandaar dat ik die wedstrijdjes moet missen..
Vreemd dat je computer in Nederland staat...
Oud 27-07-2003, 13:23
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 27-07-2003 @ 13:36:
Vreemd dat je computer in Nederland staat...
Volgens mij staat ie toch echt hier.. Maar hoe kom je erbij dat ie in Nederland staat?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:21
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 27-07-2003 @ 14:23:
Volgens mij staat ie toch echt hier.. Maar hoe kom je erbij dat ie in Nederland staat?
Iemand nog iets te zeggen over de geuzennaam? Dit geouwehoer gaat ook nergens over (al heb ik wel gelijk!)
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:35
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 02-08-2003 @ 22:21:
Iemand nog iets te zeggen over de geuzennaam? Dit geouwehoer gaat ook nergens over (al heb ik wel gelijk!)

Ja dat niemand er over moet zeiken.

Ajax = Joden Klaar.

En je pc stond gewoon in Nedeland
Oud 02-08-2003, 21:36
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-08-2003 @ 22:35:
Ja dat niemand er over moet zeiken.

Ajax = Joden Klaar.

En je pc stond gewoon in Nedeland
Daarom ben ik ook zo bruin en heb ik hier een ticket liggen van de Dominicaanse Republiek? Barcelo Bavaro Beach Resort vlak bij Punta Cana
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 22:09
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 02-08-2003 @ 22:36:
Daarom ben ik ook zo bruin en heb ik hier een ticket liggen van de Dominicaanse Republiek? Barcelo Bavaro Beach Resort vlak bij Punta Cana
Ik vind jou echt tof , jij bent namelijk naar de Dominicaanse Republiek geweest
Oud 02-08-2003, 23:06
ZlatanSuperJood
Citaat:
Ketjing schreef op 02-08-2003 @ 23:09:
Ik vind jou echt tof , jij bent namelijk naar de Dominicaanse Republiek geweest

Eindelijk de waardering die deze jongen verdient...

Hij snapt nog niet alles hier, dat anderen van alles van m kunnen zien, maar dat geeft niet..
Zo las hij een persoonlijk bericht van mij om 10.00 uur in de ochtend Nederlandse tijd, oftewel midden in de nacht in de befaamde Republiek...

Je moet wat te doen hebben snachts in zulke landen natuurlijk...
Oud 02-08-2003, 23:31
Kirk22
Kirk22 is offline
Oud 03-08-2003, 00:01
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 02-08-2003 @ 22:36:

Jou IP-adres is gecheckt en er is de hele tijd gepost vanaf dezelfde pc (in nl dus)
Oud 03-08-2003, 09:44
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 03-08-2003 @ 00:06:
Eindelijk de waardering die deze jongen verdient...

Hij snapt nog niet alles hier, dat anderen van alles van m kunnen zien, maar dat geeft niet..
Zo las hij een persoonlijk bericht van mij om 10.00 uur in de ochtend Nederlandse tijd, oftewel midden in de nacht in de befaamde Republiek...

Je moet wat te doen hebben snachts in zulke landen natuurlijk...
3 uur s'nachts jah.. Door het tijdverschil ga je wel eens spoken (ik wel in ieder geval) en als je dan net terug komt van discotheekje en je verveeld je.. Believe it or not..d
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 10:25
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 03-08-2003 @ 10:44:
3 uur s'nachts jah.. Door het tijdverschil ga je wel eens spoken (ik wel in ieder geval) en als je dan net terug komt van discotheekje en je verveeld je.. Believe it or not..d
je hebt mij al overtuigd
Oud 03-08-2003, 11:32
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-08-2003 @ 01:01:
Jou IP-adres is gecheckt en er is de hele tijd gepost vanaf dezelfde pc (in nl dus)
op dit soort opmerkingen reageert hij niet
Oud 03-08-2003, 11:34
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 03-08-2003 @ 12:32:
op dit soort opmerkingen reageert hij niet
hoe zou dat komen?
Oud 03-08-2003, 12:21
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Omdat ie uitgeluld is
Oud 03-08-2003, 12:41
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-08-2003 @ 13:21:
Omdat ie uitgeluld is
zou je denken. Ik geloof eg wel dat ie naar de Dominicaanse Republiek is geweest, en dat ie midden in de nacht gaat internetten
Oud 03-08-2003, 13:00
ZlatanSuperJood
Citaat:
Ketjing schreef op 03-08-2003 @ 13:41:
zou je denken. Ik geloof eg wel dat ie naar de Dominicaanse Republiek is geweest, en dat ie midden in de nacht gaat internetten
Nou, kheb het 'bewijs' gekregen van mn maat Zlatani9:

Jaja...

Daar is ie geweest dus, ik ben nu helemaal overtuigd van zn mooie woorden...

Jullie ook, neem ik aan

Laatst gewijzigd op 03-08-2003 om 13:05.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:00
Rob Z.
Rob Z. is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 03-08-2003 @ 14:00:
Nou, kheb het 'bewijs' gekregen van mn maat Zlatani9
Gheheh een site van een hotel, bewijs??
Oud 06-08-2003, 11:56
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-08-2003 @ 13:21:
Omdat ie uitgeluld is
Tjonge.. K heb al 20x geprobeerd om het tegendeel te bewijzen maar als je steeds van zulke opmerkingen krijg en ik geen beter bewijs heb is het n beetje zinloos..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:56
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Rob Z. schreef op 04-08-2003 @ 12:00:
Gheheh een site van een hotel, bewijs??
Jah sorry.. Meer heb ik niet.. Heb ook nog geen foto's.. Al heb ik ze wel van December toen ik daar ook geweest ben..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten