JAAAAA! Deze wil ik kopen!
Ehm... hij kostte toen ik mijne kocht, geloof ik, 100 gulden.
Jeetje... ik zou dr wel iets van 25 euro voor willen geven, denk ik.
maareh... ben nu op vakantie, kom pas over drie weken terug...
wil je m tot die tijd bewaren?
er is nog niets afgesproken aangezien ze op vakantie is.
het ligt eraan wat jij biedt, hoewel ze heeft gevraagd of ik 'm vasthoud (maar ja, dat bekijk ik zelf wel even.)
Zoveel geld nog voor een classic gameboy?! Ik heb d'r hier nog 2 liggen waar niets mee gedaan wordt, maarja.. Vind het de moeite niet om ze te verkopen...
Snufje schreef op 05-08-2003 @ 18:29: Zoveel geld nog voor een classic gameboy?! Ik heb d'r hier nog 2 liggen waar niets mee gedaan wordt, maarja.. Vind het de moeite niet om ze te verkopen...
oo7 schreef op 12-08-2003 @ 08:41: Hoeveel geef je voor de gameboy zelf ? (heb net m'n spelletjes verkocht, maar daar wil ik wel even verder naar zoeken ?)
ehm... aangezien er nu meer mensen zijn die gameboys kwijtwillen en juist willen kopen, kunnen we misschien een soort ruilsysteem doen? Dus mensen die dicht bij elkaar wonen, verkopen die dingen aan elkaar. Want volgens mij zijn de verzendkosten best hoog, nl.
Nou, roep maar. Ik woon in Amsterdam en ben niet al te rijk
snoopy schreef op 18-08-2003 @ 10:28: ehm... aangezien er nu meer mensen zijn die gameboys kwijtwillen en juist willen kopen, kunnen we misschien een soort ruilsysteem doen? Dus mensen die dicht bij elkaar wonen, verkopen die dingen aan elkaar. Want volgens mij zijn de verzendkosten best hoog, nl.
Nou, roep maar. Ik woon in Amsterdam en ben niet al te rijk
Ik kan die van mij in Hoofddorp krijgen. Volgende week.. dichtbij genoeg?