je moet geen zelfmoord plegen!!!!!
daar is het leven te mooi voor.
ja makkelijk gezegd is dat.
ik weet het, ik heb laatst ook een paar dagen lang serieus over zelfmoord gedacht, ik wilde het deze keer echt gaan doen.
normaal dan duurt zoiets een dag ofzo, en dan de volgende dag :ja, ik ben toch wel bilj dat ik het niet geprobeerd heb. maar nu duurde het echt zo lang. ik wilde het echt.
maar nu zit ik weer: ja, ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. en op deze momenten ben ik dus ook best wel bang. wat als ik het wel een keer ga doen?
wat mij er ook wel een beetje van weer houdt is het volgende: stel je voor dat je echt in de hel oid beland... nu denk je, ach, niks kan erger zijn dan hier op aarde, maar dat is niet zo... als er wel een hel is, of iets van dat soort, dan is dat echt nog duizend maal zo erg als wat je nu meemaakt.. denk daar maar aan.
ga hulp zoeken!
het is sowieso al goed dat je dit hier gepost hebt.
het is moeilijk te accepteren: maar iets (kleins) in jouw hart wilt door leven. anders had je dit hier niet gepost. dan had je al zelfmoord gepleegd. het is goed dit te weten, iets in je hart wilt door vechten, daar ehb je zeker wat aan.
ookal voel je je veel te moe om zo hard te gaan vechten, probeer het toch, heo moeilijk het ook is!
je hebt toch ook geen zin meer om te leven, je doet 't toch. probeer dan ook hulp te zoeken, ookal wil je eigenlijk niet!
je mag me mailen als je wilt,
succes.
liefs miep