Oud 22-04-2002, 18:07
pino'tje
pino'tje is offline
hey

Nou ik zit dus al een tijdje met een probleem. Ik vind mijn leven egt k*t en ik wil eigenlijk het liefst dood. Maar jah , hoe moet ik het doen. ik kan wel voor de trein springen maar ik ben bang dat het pijn doet en dat ik het overleef enzo en dan heb ik er nog nix aan. Mensen willen me wel helpen maar........ ik weet het niet. is er iemand die dit ook vind?????? xxxxxx
Advertentie
Oud 22-04-2002, 18:16
love_will_never_die
love_will_never_die is offline
Ik zou sowieso die hulp aannemen en er over gaan praten.
Want zelfmoord is dus egt niet de beste oplossing.
Dan loop je weg voor je problemen, maar je moet ze zien te overwinnen.
Makkelijk gezegt maar hou moed
xx
Oud 22-04-2002, 20:45
miep
miep is offline
je moet geen zelfmoord plegen!!!!!
daar is het leven te mooi voor.
ja makkelijk gezegd is dat.
ik weet het, ik heb laatst ook een paar dagen lang serieus over zelfmoord gedacht, ik wilde het deze keer echt gaan doen.
normaal dan duurt zoiets een dag ofzo, en dan de volgende dag :ja, ik ben toch wel bilj dat ik het niet geprobeerd heb. maar nu duurde het echt zo lang. ik wilde het echt.
maar nu zit ik weer: ja, ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. en op deze momenten ben ik dus ook best wel bang. wat als ik het wel een keer ga doen?

wat mij er ook wel een beetje van weer houdt is het volgende: stel je voor dat je echt in de hel oid beland... nu denk je, ach, niks kan erger zijn dan hier op aarde, maar dat is niet zo... als er wel een hel is, of iets van dat soort, dan is dat echt nog duizend maal zo erg als wat je nu meemaakt.. denk daar maar aan.

ga hulp zoeken!
het is sowieso al goed dat je dit hier gepost hebt.
het is moeilijk te accepteren: maar iets (kleins) in jouw hart wilt door leven. anders had je dit hier niet gepost. dan had je al zelfmoord gepleegd. het is goed dit te weten, iets in je hart wilt door vechten, daar ehb je zeker wat aan.
ookal voel je je veel te moe om zo hard te gaan vechten, probeer het toch, heo moeilijk het ook is!
je hebt toch ook geen zin meer om te leven, je doet 't toch. probeer dan ook hulp te zoeken, ookal wil je eigenlijk niet!

je mag me mailen als je wilt,

succes.

liefs miep
Oud 22-04-2002, 22:40
nps
nps is offline
Idd! Nie doen :/ er zullen nog zoveel mooie momenten komen in je leven, kop op, blijf niet zitten in 1 periode dat het slecht gaat
Oud 22-04-2002, 23:23
Nena21
Nena21 is offline
Ja wat wil je dat we zeggen?
Zo en zo kan je het beste doen?
Je moet gewoon geen zelfmoord plegen,klaar.
Ik weet niet hoe jouw situatie is,maar niks is het waard om zelfmoord voor te plegen.
'Nu lijkt het misschien ff of je er niet meer uit komt.
Maar het leven heeft ook z'n goede kanten,al lijkt dat misschien op dit moment niet zo.
Vecht er gewoon voor,zoek hulp!Sterkte!
Oud 23-04-2002, 02:02
Doc
Doc is offline
Hetgeen je vraagt in je topic mag niet, je zet anderen aan tot het begaan van een misdrijf, daarom sluit ik dit topic...

Bijgaande het artikel...

Artikel 294 Wetboek van Strafrecht
Hij die opzettelijk een ander tot zelfmoord aanzet, hem daarbij behulpzaam is of hem de middelen daartoe verschaft, wordt, indien de zelfmoord volgt, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vierde categorie.

Dank u

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten